• jasně dávejte předělávkám 7/10 a mnohem lepší, originální, ČESKEJ Inquisitor dostane jen 5/10
  • A Vahnatai, hlavnu haluz celeho pribehu a vlastne aj 2 tretiny nazvu hry, nechal recenzent kde?:)

Tato hra je remake remaku a fakt neviem co si o nej mam mysliet. Standardne vyborny a v zasade originalny pribeh v originalnom prostredi zabijaju zle implementovane RPG prvky. Jeff Vogel vykrada sam seba uplne neskutocnym sposobom a je to len na skodu. Povodne Exile boli skvele hardcore RPGcka s tonou kuziel a statistik, co chapem ze nebolo na skodu trochu zjednodusit, ale spravit z toho trochu jednoduchsie Diablo? Bleh. Na druhu stranu hratelnost uzasne plynula, grafika jednoducha ale v zasade velmi prijemna a pribeh zaujimavy. Bojim sa ale trochu dalsieho pokracovania, Exile III je pre mna jedno z top RPG ever, pevne dufam ze nebudem z jeho remaku moc sklamany.
      Recenzent nechtěl příběh nijak moc spoilovat, proto se omezil na pouhý úvod =).
  • Kinet1c
    Avernum a v podstate vsetky hry od spiderweb by boli EXCELENTNE, ale je tu ale, skratka ozvucenie prostredia je nula bodov, opakujuca sa smycka tych istych zvukov omrzi velmi rychlo a tak isto prostredie by mohlo byt viac rozmanite, tzn teoreticky by nebolo od veci pouzit nejaky graficky engine, aj ked len spokojne 2D, ktory by toho dokazal kus viac. Takto je akakolvek nova hra od spiderweb akasi reciklacia starsich. Ano vidiet zmenu napr. oproti povodnemu Avernumu 2, dost znatelnu, ale stale je to to iste, ovladanie je si myslim ok, citanie tak isto, questy zaujimave, poniektore, aj nepriatelia a suboje tiez, problem je fakt to, ze nech hram, akukolvek spiderweb hru, my uplne pripada ako by som ju uz hral. Hry od spiderweb sa musia opet posunut o nejaku poriadnu davku dopredu, aby ma mohli opet nejak zaujat. Stale su to skvele hry, ale uz by sa predsa len zisla nejaka mensia zmena.