-
Ta hra nemá bejt hardcore ve smyslu simulace, ale hardcore ve smyslu progamingu. Podobnost s CSkem a starym CODem je na místě, protože o to autorům šlo. Z většiny tady v diskuzi i autorem asi nepochopeno. Horší je to s launchem, který se hodně nepovedl a s technickými problémy, kdy hra nejede i když nevypadá nějak extra dobře. Ale zase cena 15e neni nějak závratná, tak uvidíme, jestli na tom autoři zamakají.
-
Tak autor toto netrefil, hardcore je Day of Infamy (bez křížku na míření, bez indikace zabití, apod), toto je čistá arkáda, navíc ve hře prý skáčete jak idioti (asi převzato z CoDů) na čemž je založená celá hratelnost (nehráno, vyčteno z diskuzí na steamu).
Skončí to stejně jako Men of war, taky Early Access hra z WW2 kterou hraje přesně 5 lidí (viz steamcharts). Prostě paskvil už od začátku. Day of Infamy se podařil, tvůrci měli zkušenosti nabrané na Insurgency a inspirovali se právě Day of defeat. Tohle je tak 4/10. -
-
A Day of Infamy někdo hraje?
-
-
Já hraju každý den D:O:I je to super,ale jen 10 map.NO,tuhle stračku na skákání jako COD to je,ale vodpad.
-
Cca 900 lidí. V EU se dá běžně připojit na minimálně 5 plných serverů s pingem okolo 50. No BF1 to není...
-
-
škoda škoda...
-
Sorry, Days of war. Všechny tyhle hry se jmenujou stejně *7*
-
-
Ze začátku ta hra vypadala opravdu dobře. Ale hraje si to na realističnost .. ale dle recenzí a reakcí milovníků takových her to nevypadá zrovna růžově.
Já si raději předplatil Hell Let Loose.. -
Vím že to sem nepatří, ale když by někdo měl zájem o klíč k Hunt: Showdown (uzavřená alfa), tak mi napište. jan850915@seznam.cz
-
Není zač. Tohle se občas při psaní stane... horší, kdyby autor něco schovával. *4*
-
-
Dostal jsem od vývojářů pouze jeden klíč a ten již nemám. Děkuji
-
*Reakce na Aleše.
Reálná ukázka, že i mistr tesař se občas utne. Naštěstí se taková chyba stane maximálně jednou za 10 let.
-
-
Přiipomělo mi to skvělé Day of defeat jenže ta hra asi nebude taková... a to je škoda jestli tam budou zjednodušeniny které to chtě/nechtě přibližují ostatním nenáročnejm fps.
-
-
S Day of defeat to nemá nic společného. Na DoD odkazuje DoI, Day of Infamy *3*
-
-
Myslel jsem realitou ale pravda nebude to asi ten případ... škoda.
-
-
-
Hru jsem zkusil a podle me ji chybej "koule". Nema to proste tu spravnou atmosferu.
-
Jsem si ale jistá, že i Battalion 1944 najde alespoň pár skalních fandů.
Autor: Daniel Kremser
wtf *13* -
-
Díky za upozornění na překlep :)
-
-
Hm, možná tak Post Scriptum. Jinak co furt mají s těma plynovejma maskama a tragickou příšernou hudbou v trailerech.