Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Minimálně vzledově pro mě vítězí Path of Exile. Zbytek nemůžu soudit, protože jsem v betě jenom tam :)
  • Vzhľadom na to že na D3 mám už slabý počítač (čo ma dosť prekvapilo), je moja voľba jasná.
    • Orthank
      Řeším stejné dilema, mám neblahý pocit že mě (a nejen mě) HW nároky Diabla 3 odsoudí do pozice uniformovaného čumila.... modlím se za nějaké rozumné systémové požadavky pro TL2 (zřídil jsem si okultní doupě, kde uctívám "křemíkové" božstvo ) :-)
      • Vzhľadom na to, že d3 ide aj na integrovanej intelovskej hd3000, ani nechcem vedieť akých pc veteránov to máte. *2* Grafika, ktorá by ho utiahla by vás z bazáru stála pravdepodobne menej ako samotná hra.
        • Orthank
          Veřejně se doznávám k tomu že mi tu týden co týden bouchá na dveře zřízenec Narodního technického muzea s ozázkou: "Kdy nám ten stroj pustíš do vitríny?". Teď v dubnu Intel uvede procesory s architekturou Ivy Bridge a jak to tak vypadá, neodolám.
  • Zrovna před chvílí jsem dostal Demon Huntera v D3 betě na 11. úroveň a řikám si: "Chudáci Runic Games." Oukej, ta hra třeba bude zábavná, to i jednička docela byla, jenže to Diablo má víc než jen hratelnost...
    • Jo? A co je to? Diablo 1 je jednou z mych nejoblibenejsich her, ale to ciste na zaklade hratelnosti.
      • Krome hratelnosti u diabla se mi taky libi, ze kdyz pustim hru za 4 roky tak na ni bude aktualni patch a lidi co ji hrajou.
        • Multiplayer je pro me okrajova zalezitost, takze jestli budou nekteri hraci hrat Diablo za 4 roky mi bude docela sumak. Btw. uvedomujes si prosimte, ze ani patche ani hraci nejsou kvalitativni hodnoty hry? Ja osobne takove hry jako Diablo 3 nemam rad, protoze jsou to hry, ktere naprosto nici konkurenci. A to ne predevsim kvalitou, ale jmenem! Buh zehnej indie scene a kickstarteru, jinak bych si myslel, ze to jde s celou herni scenou do pr****.
          • Myslite trun hack n slash RPG predpokladam? Na nem pro me sedi Diablo 1 z jednoho prosteho duvodu - bylo prvni (alespon pro me). Kdyz hrajes po pate to stejne, tezko si k takovym hram vyvines silnejsi vztah. Z logiky veci proste klon Diabla Diablo prekonat nemuze.. V mych ocich se nepodrilo druhemu dilu prekonat prvni, tak jakou sanci ma treti dil prekonat prvni? Prakticky zadnou.

            Diablo 3 bude mit tolik hracu uz jen z prosteho faktu, ze je to Diablo a ze je to od Blizzardu. Neni to znamka kvality, tak, jako nejsou znamku kvality prodeje COD. A patche vznikaji proc? Protoze to hraje takovy pocet hracu. Kdyby Torchlight melo takove mnozstvi hracu, Runic by jiste take podporoval svou hru mnohem vice.
            • Jako jo. V tom souhlasim. I v tom, že je nejdůležitější to první projetí ohledně příběhu. Kouzlo jedniček u toho nového, nepoznaného. Proto taky ME1 je excelentní a podle mě lepší jak 3, kter jsem ještě ani nedohrál, jelikož mě to nebere. Ale dvojka se mi líbila víc. Jenže to Diablo má za sebou nejen ty prachy, ale nějakou pořádnou mytologii, která to povznáší na vyšší level. Četl jsem Book of Cain a je to krása. Co-op si třeba zahraju, ale já si hry spíš užívám kvůli příběhový části no...takže tak.
            • Jsem obcasny hrac, to jsi odhadl spravne. A to obcasny hrac s velmi specifickym hernim vkusem. Mam vseobecne problem se sequely - i kdyz jde napriklad v mnoha ohledech o vylepseny predchozi dil, je toho vetsinou prilis malo noveho a take vetsina zmen, ktera se udela je proste spatne (napriklad Mass Effect 1 je pro me proste lepsi nez druhy dil). Proto dam casto radsi na novou znacku ve stejnem zanru nez na pokracovani uz zavedene znacky. Tedy presny opak toho, co dela vetsina jinych hracu.

              Diablo ma skvele pribehove pozadi to je naprosta pravda, ale to rozhoduje pouze v pripade prvniho hrani. Pri druhem tretim ctvrtem rozehrani stejne hry rozhoduje hratelnost. Torchlight je dobra hra, ale nikde jsem nerikal, ze je lepsi nez Diablo nebo i Diablo 2.

              Ja proste nemam rad, kdyz nektery ocekavany titul od hraci maximalne uznavaneho studia (byt ja vetsinou uplne nechapu proc) zastini vsechny kolem, prestoze neni tak strasne vyjimecny a lepsi, aby to bylo pochopitelne. Diablo 3 bude lepsi nez Torchlight 2 (jeste aby ne, kdyz se take prodava za trikrat vyssi cenu), ale nebude o tolik lepsii, aby pak clovek vsude cetl, jak mizerne T2 ve srovnani s D3 je, kdyz to neni vubec pravda. A ze to vsude od hracu uslysime, protoze dnesni hraci proste maji radi VELKE hry a ty male jsou automaticky spatne.
            • (tohle je reakce na všechny tvoje posty) To je to samý, jako říct, že Lynchova Lost Highway je o ničem a baví tě na ní jen to, že se to hejbe. Torchlight má sice pár věcí jako motivaci k hraní, a to ten loot. Jenže to je asi tak všechno. T1 měl hloupější příběh než Risen. jakmile jsem to dohrál, už jsem na to ani nešáhnul, a to i když tam byl ten nekonečnej dungeon. Ale podle toho, co jsi řekl, tak zníš jako občasný hráč. A když budu srovnávat D1 a T1, tak stejně vyhraje D1, ne protože bylo první, ale protože má lepší příběh a atmosféru...A něco takovýho udělat je kumšt, mladej.
            • To ze hra ma hodne hracu samozrejme a kvalite nesvedci. Svedci o ni to ze kdyz ted Diablo 2 nainstaluju a znova si ho zahraju tak me proste bude bavit. Vim to udelal jsem to tak uz nekolikrat. Diablo 1 me bohuzel minulo.
          • Nesouhlasim s tvym vyrokem "patche ani hraci nejsou kvalitativni hodnoty hry".

            Patche i ostatni zivy hraci zvysujou znovuhratelnost hry, coz je 100% jedna z kvalitativnich hodnot hry.
          • Kvalitnim hram nestoji jmena zadnych her v ceste. Behem 12 leteho "sucha" od vydani D2 melo jakekoli kvalitni arpg moznost zbavit D2 jejiho titulu.
            Pro me osobne jedine, ktere se tomu mohlo priblizit byl Titan Quest. Bohuzel se velmi rychle ohral a po pul roce uz po nem ani pes nestek.
            • Titan Quest jsem dohral a byl docela dobrej kdyz ho clovek dohral tak jednou ale pak uz to byla docela nuda. Postavy tam meli dost nevyvazeny schopnosti...
          • Ta mezera mezi Diablem 2 a 3 je takova ze si clovek rika kdyz je indie scena se svyma hrama tak super proc zatim neprisla hra ktera by diablo dokazala sesadit z trunu. Pokouseli se o to i vetsi studia a stejne porad nevim o zadnem "klonu" Diabla ktery by se tomu dokazalo byt jen priblizit.

            Jen pro upresneni nesnazim se rict ze indie hry nejsou dobry. I Torchlight nebyl spatnej a dokonce me i chvili bavil ale nakonec si uz ani nepamatuju jestli jsem ho vlastne dohral. Diablo 2 ti dokazu popsat po pameti jako bych to hral jeste vcera.
  • ALe je zajímavé, že Torchlight 2 a Diablo 3 hrajou zatím vyrovaný souboj. A to si myslím je pro studio jako Runic Games, které nemá ani 1/40 rozpočtu jako o.Ooooo Velký Blizzard, který skupuje všechno co se mu zlíbí, neboť nato má, velká výhra.
    Určitě Diablo3 bude mít víc možností pro hráče, ale kdo ví.. třeba tu atmosféru Dungeonu zachová právě mladičkej Torchlight 2 :)

    A co, i kdyby ne.. tak tu máme dvě hry, které si já osobně rád zahraju :-))
    • Bez toho, ze bych chtel nejak rypat nebo flamovat. Podle ceho soudis, ze se jedna o vyrovnany boj? :) Momentalne me nenapada zadna hodnota, kterou by ty dve hry mely podobnou.
    • "o.Ooooo Velký Blizzard, který skupuje všechno co se mu zlíbí" -> Mno to si vyblil peknou blbost teda, co Blizzard kdy skoupil prosimte?
      • Activision?
        • Ano, je to tak jak jsem si myslel =D Vis o Blizzardu velke kulove ...
          • Jo kdyby takovych co nic nevedi o Blizzardu (nejlepe takovych, co Blizzard neznaji vubec) bylo vic, byl by svet stastnejsi.
        • to bylo obracene, activision koupili blizzard :)
    • Jen pro predstavu. Koukal jsem na facebook stranky jak Torchlight 2, tak Diabla 3 a Torchlight 2 ma 3500 'to se mi libi' na facebooku, zatimco Diablo 3 2 miliony. *10*
    • Orthank
      Jen doplním že ve studiu Runic Games dělá něco okolo 30 lidí (tuším přesně 31) což je v porovnaní s megalomanským Blizzardem markantní rozdíl.

      Ovšem Runic Games nejsou žádná RPG ořezávatka, jak již IAczech psal níže, team tvoří matadoři z Blizzardu (Max Schaefer, Erich Schaefer,...) a WildTangent (Travis Baldree - RPG série Fate - řada nápadů byla použita v TL1, například zvířecí nohsled,...)

      Bude to zajímavá konfrontace, na jedné straně team s propracovaným marketingem, zástupem designerů a na druhé straně menší team s fanatiky RPG žánru ;-)
      • Jojo, mě celkově koncept Torche přijde "geniální", tváří se to dětsky, ale je to vybalancované a má to dobrou hratelnost i design úrovní.

        K tomu otcovství předešlých diablů... Ono celkově to dřívější Blizzard studio se taky rozuteklo různě, že vlastně ani StarCrafty, nebo WarCrafty už dneska dělají jiní lidé. Jestli tam max zůstala uklízečka a vrátnej.
        Jojo, vím Runic tvoří dost základních "kamenů" dřívějších pracovníků Diabla, ale to samé jsi měl taky u HellGate: London (Flagship studios - myslím že se tak jmenovali) a všichni víme jak to snima skončilo když vydali HG:L (ačkoliv hru považuju za hodně dobrej koncept všeho, dobré grafiky, hratelnosti taky, dokonce se snažili o plnou podporu Multiplayeru - který momentálně vlastní japončíci a hra je free2play)
  • http://www.strategyinformer.com/news/17459/pax-east-2012-torchlight-ii-will-be-released-shortly-after-diablo-iii
  • Když porovnávám Torchlight 2 a Diablo 3, tak to je něco nazpůsob: "Najdi 5 rozdílů"
    Já už popravdě nevim, co je Diablo a co Torch... Je pravda, že Torch maj "kreslenější" postavy, ale jinak rozdíl v těch hrách nevidim.
    No uvidíme, obě hry jsou pro mě TOPky
    • To bude tím, že Torchlight je kopie :D, proč Torchlight 1 vypadal jako první ukázka gameplay Diabla 3 ?..
      • Zapalte louče, flame přichází... Kopie nekopie, rafinace a recyklace nápadů není v herním (ani jiném průmyslu) žádnou novinkou (co plodí teď Hollywood je toho jen důkazem - remaky kam se podíváš). Vzhledem k tomu ze v Runic Games dělají někteří klíčoví lidé z Blizzard North, tak je celkem logické že stěžejní osa a charakter hry bude položen podobně, a zase tolik revolučních změn se v tomto žánru asi spáchat nedá (ačkoliv člověk nikdy neví). Mimo to i Diablo by se dalo považovat s odstupem doby za něco, co tu bylo před tím (Ultima,...) a tak dále.
        • Copak jsem řekl, že je to špatně ? Jenom odpovídám na to najdi 5 rozdílů...
          • Orthank
            Ne, neřekl, a propo já se nehádám, avšak tvrdit o nečem že je kopie a samo o sobě je kopií (nemyšleno nikterak zle na vrub Diabla - bráno v obecné rovině) je strašně moc ošemetné, což se snažím nějakým rozumným způsobem dokázat.

            Obě z těchto her jdou trochu jinou cestou, někdy byl (bude) výsledek lepší jindy horší, někomu sedne ten nebo ten titul lépe, a naopak.
  • Diablo 3 1200 Kč Torchlight 2 300 Kč. Z obrázků Diablo 3 se začánám bát velkého zklamání. A to ho mám objednané. Třeba překvapí ale moc tomu už nevěřím.
    • rami.cz
      Ja hraju, diky znamemu, D3 betu jiz nekolik dni a mohu te ujistit, ze to zklamani rozhodne neni!
    • Z obrazku se zacinas bat velkeho zklamani? Vzpomene si jeste nekdo jak osklivou grafiku melo diablo 2 a to i na dobu ve ktere vychazelo? :D
      • Tak to promiň, ale to musím reagovat.
        Diablo2 mělo na svojí dobu hodně dobrou grafiku. Efekty, prostředí, postavy všechno to bylo fakt dobré - na rok 2000.
        Řekni mi jinou hru na tu dobu, co měla "lepší" grafiku.

        Moc dobře si vzpomínám na mojí reakci, když jsem doputoval do posledního aktu Diabla 2 do pekla... jsem si řikal, sakra ty animace těch padlých, ta láva.. :-))
        • Orthank
          A poušť (Act II) byla taky povedená. Act I a Act III na mě působil jako něco blíže grafice Diabla I (myslím že grafika prostředí byla tvořena o něco dříve než u II a IV). O datadisku polemizovat nemíním, ten se povedl graficky (a globálně) ve všech směrech :-)

          Ad grafika roku 2000, tak Baldur's Gate II byl s Diablem II přinejmenším stejně kvalitní dle mého názoru.
          • Mě se moc datadisk nelíbil... Nevím proč, ale nebavilo mě to tak moc, jak klasický "ďáblík".. animace příšer, prostředí mi prostě nesedla, až mi v některých případech přišlo, že některé postavy mají horší animaci jak v prvotním Diablu. Ale to je asi otázka vkusu.

            Baldura mám rád, ale graficky bych spíše viděl natom lépe Diablo2..
            Jinak k aktům v D2... asi nejnepovedenější z klasické verze, byl akt III - bažiny.. Act II měl něco nového, na tu dobu nezvylého pár prvků 3D a různých objektů + tu vesmírnou prázdnotu v tom questu ohledně toho mága (hru jsem hrál před X lety, už paměť tak moc neslouží)... Act I byl zase pěknej v tom, že byl klasickej.. obyčejnej, ale když jste šli do těch katakomb - kláštera, tak se nato taky hezky koukalo (před - různé náboženské symboly, náznaky, uvnitř - hezky znetvořená těla, kaluže krve, v posledním poschodí před tou kozatkou dokonce krvavé díry v podlaze.. Act IV byl dělán určitě jako poslední a šlo to na něm vidět, nebo si na tom asi dali co nejvíce práce. Protože bylo v tom už zabudované 3D, různé posouvání schodů, famozní peklo, objekty ve kterých byly duše - postavy a když jste k tomu přišli blíže tak se pohnuly (nemyslím ty sloupy, co se daly zničit)
            • Orthank
              Trochu odbočím, u mě to souvisí s celkovým prožitkem při hře, možná se mi něco nelíbilo nebo mi fakt nesedlo a dal jsem to za vinu grafice. Ostatně aspoň u mě je to tak že nekladu důraz na grafiku, nýbrž žebříček priorit je postaven spíše na jiných pilířích, hlavně příbehu, hudbě (Uelmann v DII vyfiknul majstrštik kdy "tristramovský" motiv z D1 plus kytara v kombinaci s hobojem byl pro mě smrtící v dobrém slova smyslu.... paradoxně je tohle z Actu I který tady graficky haním) atd.

              Jinak je pravda co píšeš, optikou doby a vlivem postupující sklerozy se vytěsnují ty smutnější dojmy a pak zbyde jen "to lepší". Jak tak matně vzpomínám tak třebas mi ten "kosmickej labyrint" přišel děsně zdlouhavý a debilní (a ten byl v Actu II kterej tady po grafické stránce glorifkuji k astrálním sférám).

              Destrukce sloupů v pekle mi zůstala zapovězena, přikurtované hříšníky pamatuji. Mimo to zrovna nejsem ortodoxní uctívač tratolišť krve, tedy ve finále mě finále taky nějak super nenadchlo, ale každý máme rádi to svoje :-D

              Rozhodně už jsem psal o vlákno hore, každá hra má něco (BG2 má jak zpětně koukám, hroší animaci postav - byť je postavené na starším enginu než D2) ale ve finále v obou případech zábavné hry a o to by mělo jít vývojářům především *4*

              Netušil jsem, že se tady tak mentálně rozpumpuji... snad to dává aspoň trochu smysl a má to hlavu a patu *4*
      • Jasne :) do vydani Lord of Destruction se to hralo v rozliseni 640X480 :) a stejne je to do dnes pro me neprekonana klikacka :) Daiblo prekona jedine dalsi dil Diabla .)
  • Jednička byla taková pěkná, odvázaná, jednoduchá a stejně velmi zábavná a jestli 2 bude ještě lepší tak si nějaké Diablo může trhnout nohou... *4*
    • Horší je že to animace,teren i kouzla vypadaj jak Diablo,dokonce i ta animace jmena na konci je hodně podobná Diablu.Nechci Torchlight pomlouvat ale fakt hodně zrcadlí Diablo
      • Torchlight team tvoří několik vývojářů z Blizzart NORTH, který byl po Diablu 2 rozpuštěn... Bohužel.
  • BoB.2
    Těším se na lučišníka jen doufam že tam pujde změnit pohlaví nerad hraju za ženský.
    • Ano, půjde hrát za obě pohlaví, soudě podle T2 site, více zde: http://www.torchlight2game.com/classes (pod třídami postav se nachází charekteristické symboly pohlaví).
  • rami.cz
    Jo, Berserker bude zrejme zurit zarlivosti, ze za nej nebude klikat tolik lidi, co za barbara v D3 *2* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit