-
Nejlepší RPG je konzole hra? Tak to je hodně smutné...
Každopádně za mě vyhráva Zaklínač. -
-
Cesti Pcckári, svojí zaslepeností a falešným a neopodstatněnym odporem ke konzolím se sami připravujete o herní klenoty ! treba jako dark souls
-
-
To jim nevysvetlis a patri jim to. Ja nikdy nic proti konzolim nemel, ale ani me nezajimaly. Kdyz jsem si ji pred nedavnem poridil (spis jako multimedialni centrum), litoval jsem, ze jsem to neudelal mnohem driv. Na pc hraju porad, ale proste nektere hry na konzoli jsou opravdove skvosty a super zabava.
-
-
RPG není úzce vázáno na platformu, je to naprosto v pořádku.
-
Trochu zpátečnický myšlení....
-
*7*
-
-
Když to nemá culíky, minisukni a nezabijí to pokémony, není to pro tebe, co? *1* *3*
-
-
omezenče
-
-
-
-
Zírám a blahopřeji redakci Games.cz k jistě odvážnému rozhodnutí :)
Souhlasím, že Dark Souls je rozhodně jedna z nejlepších her posledních let. Lidem, co (například tady v diskusi) prskají, že "to není RPG a konzole fuj!" jen pár zajímavostí:
*** RPG systém Dark Souls je jeden z nejpropracovanějších, jaké jsem viděl (hrál jsem v podstatě všechna RPG od Dungeon Mastera a EoB po Skyrim), zejména jde o systém vlastností a jejich navázání na bojové schopnosti a zbraně *** Hra kupodivu MÁ vynikající příběh (respektive mnoho příběhů), jenom vám ho nepřečte hodná babička z knížky, musíte ho objevit (a pochopit) sami. *** Hra rozhodně není "akční klikfest", mlátička možná ano, ale o nic víc, než Zaklínač nebo Skyrim - jenom je bojování mnohem propracovanější, zajímavější a ve výsledku hratelnější. *** Hra není založena na tom, že je brutálně těžká, to je jenom vedlejší efekt. A ve skutečnosti zas tak těžká není, jenom vám nedovolí moc si vyskakovat na věci, na které ještě nemáte. *** Ani náhodou není hra lineární tunelovka, naopak: obrovský rozsáhlý svět je postavený tak důmyslně, že jsem to zase snad v žádné hře neviděl (systém nových oblastí, ve kterých objevíte zkratky zpět do už prozkoumaných míst). *** A vůbec je to bomba, tak už neprskejte a zkuste to, Dark Souls je opravdu zážitek. *3* -
Kde sa dvaja bijú (skyrim a zaklínač), tretí vyhráva? :)
-
Strilecka/zavodni hra/RPG roku a vsechno to jsou konzolove hry. Zacinam se (jako PC hrac) bat. :(
-
skyrim je velmi dobre RPG s velkym svetom to jasne + velka moznost modov atd. zabava na vela hodin. open world rpg atd. ale po case stereotyp, vsetko na jedno brdo, hlavny pribeh nic moc(hlavne konec total fail).
zaklinac prepracovane rpg vo vsetkom. sice viac linearne a nie tak volne ako skyrim ale pre mna jasna volba zaklinac 2.
dark souls nekomentujem lebo nemam konzolu. -
-
tunel, tunel, tunel... nelze srovnávat Skyrim a Zaklínač co do kvality a porovnávat je jako dě hry ze stejné kategorie. Já si myslím, že fifa 2001 je lepší, než NHL 99. Asi takové to je...
-
-
to si vybral zly priklad lebo fifa a nhl je to iste. :-D
-
-
Pak je labuď stejná jako čáp. Oba ptáci, oba bílí, oba mají rádi vodu.
-
-
Ano, mas pravdu, pribuznost labute a capa je o nekolik radu vyssi, nez labute a zirafy, nebo dokonce labute a treba houby.
-
porovnavame hry a nie zvierata. fifa a nhl su ta ista hra len postavicky maju ine skiny
-
-
-
-
-
Pro mne je GOTY Zaklínač 2 a ani DS to nepřekoná, protože prostě miluju skvělé herní příběhy. Ale DS je perfektní akce s prvky rpg, ne že ne :-).
Dark Souls PC se teď dost rozebírá, uvítal bych to.
www.rockpapershotgun.com/2012/01/06/the-quest-for-dark-souls-on-pc/
http://forums.namcobandaigames.eu/showpost.php?p=2331294&postcount=5
http://www.youtube.com/watch?v=OUXw86Vn8ko
http://petitionbureau.org/DarkSoulsForPC -
-
Published 9 hours ago - 11,746 signatures
-letí to celkem rychle nahoru -
-
Je po tý hře na PC velká poptávka, a aby ne. Narozdíl od konzolí kde to je občas skoro nehratelnej sekhoror (blight town) by to na PC mohlo plně využít potenciál. Spousta lidí co to na konzoli už má by si to na PC koupila znova, už pro tu lepší kvalitu frameratu a grafiky.
-
-
PC verze? <3
-
-
A když už spamuji toto forum, tak i já řeknu, kdo je podle mně nejlepší RPG. Je to podle mně Zaklínač a to z mnoha důvodů: 1. Nádherný svět pana Sapkowského, který je převeden v nádherné grafice na naše obrazovky. 2. Inteligentní nepřátelé, kteří využijí každé Vaší chyby ve svůj prospěch. 3. Dlouhá herní doba. 4. Různé začátky i konce. 5. Množství lektvarů, zbraní, oblečení, rozmanitost prostředí, živá města či vesnice. 6. Pochmurný hrdina, který je mnohdy spíše záporný než kladný, navíc nepochopený svým okolím a sám považován za zrůdu. 7. Je tvořen nezávislým studiem, které má tak 1/4 prostředků, co měli Dark Soul či Skyrim a přesto z toho udělali nádhernou hru, která je více než důstojným pokračovatelem prvního dílu. A poslední za 8. Edice hry zaklínač obsahuje za nádhernou cenu 799: DVD se hrou, DVD s bonusovými materiály a audio CD se soundtrackem + samořjmně průvodce hrou. To Vám žádné jiná hra za tuto cenu nenabídne. Proto u mně je jasný vítěz Zaklínač, ač už tím, že je na pc, tak cenou, tak celkově hrou, která je skutenou RPG hrou, kde se nic nezlehčuje, bohužel narozdíl od Dark Soul.
-
-
Co se podle tebe v Dark Souls zlehčuje?
-
-
Po dvou hodinách mně nic nedokázalo zabít např. A ne nejel jsem to na nejlehčí úroveň.
-
-
Ty jsi za dve hodiny ani neprosel tutorial? :-)
-
Tak to by mě zajímalo jestli si Dark Souls vůbec hrál, protože tam žádná volba obtížnosti není *15*
-
-
Tak já jsem neveděl, jak to napsat, jelikož považuji obtížnost v Dark Soul na hard u her, co si to jde nastavit. Navíc když je u RPG checkpoint, tak je to fraška.
-
-
RPG, které má víc než 256 barev, je fraška!
-
Ten poslední názor s checkpointy moc nechápu. Jakou alternativu bys jako do DS navrnul ty?
-
-
-
-
-
-
Darks Souls je asi takové RPG jako Diablo. Tento subžánr si z RPG žánru bere akorát skilly a boje na těchto skillech a dalších mechanikách založené. Prohlásit takovou hru za RPG roku se rovná hození do kopru takových aspektů, jako je příběh, způsob vyprávění, vykreslení světa + postav, dialog a možnost různých rozhodování. Tedy aspektů, které jsou pilíři RPG žánru stejně, či snad dokonce více, než jen pouhé vraždění panďuláků.
Dark Souls je nepochybně skvělá hra, jen svou jednorozměrností působí vedle komplexních RPGéček typu Zaklínač či Skyrim dost chudokrevně. -
-
vsetky tie "najlepsie" hry co tu davaju su neuveritelna fraska. uz len to ake hry vyberaju. proste urobia 20 clankov aby mali co napisat a jedno je dementnejsie jak druhe.
Ale aspon ze to nedali Skyrimu, asi chceli sokovat. Ale typujem ze keby tam nedali Dark Souls tak to daju dementnemu skyrimu.
Kaslat na to:) -
Na tohle se výborně hodí citace z komentáře Franty Fuky:
V Dark Souls je pribeh postupne odhalovan vzpravenim NPC postav (ale moc toho nenakecaji). Napriklad jedna z nich naznacuje, ze udela neco nehezkeho jine NPC postave, kterou jsem potreboval. Ignoroval jsem to a skutecne tu hodnou NPC postavu zabila a ja ted mam hru o neco tezsi. Z toho jsem se poucil, ze az budu hrat Dark Souls znovu, tu zlou NPC postavu pravdepodobne zabiju jakmile ji potkam, tim zachranim tu hodnou NPC postavu a jeste mi vypadne nejaky cenny loot z te zle. Toto je pro me mnohem pritazlivejsi story (podana asi 5 vetami toho zleho NPC), nez 10minutova cutscena s prednimi hollywoodskymi herci.
http://fffilm.fuxoft.cz/2011/12/videohra-dark-souls-90.html -
-
Pět vět předznamenávajících nějaký čin tedy rozhodně nepovažuji za story. A už vůbec to nevypovídá o kvalitě/nekvalitě čehokoliv - jestli je přitažlivější cutscéna, nebo vyprávění skrz postav,y záleží na konkrétních případech a podle mého názoru v DS příběh, přesněji spíš "dění", je jen kulisou postrádající jakoukoliv hloubku. Všechny aspekty, o nichž výše hovořím, v DS zásadně ustupují bojům.
Nic proti náznakovému a minimalistickému způsobu vyprávění, který má za úkol hrát jen druhé housle. Těžko pak ale něco takového zohledňovat jako jeden ze základních kamenů hry. -
-
Tys to nepochopil, clovece. Story neni tech pet vet, story je tve samotne hrani. Cut sceny jsou v podstate berlicky, neco jako kdyz v divadle stahnou oponu a prijde vypravec a vyklada co a jak. Daleko lepsi je, kdyz jsou schopni cely pribeh odehrat sami herci. Chapes?
-
-
"Toto je pro me mnohem pritazlivejsi story (podana asi 5 vetami toho zleho NPC)" - Tím má autor evidentně na mysli onu dílčí story/zápletku/pasáž. Když odepíšu, že to pro mě není story, mám tím na mysli, že toto nic o kvalitě story nevypovídá - je to jen a pouze forma. Cut scény nejsou berličky a nejsou horší. O kvalitě/nekvalitě story nevypovídá jeho forma, ale konkrétní provedení. Je to to samé jako tvrdit, že určitý umělecký/literární/hudební styl je sám o sobě nadřazený jinému. To je přece blbost.
Myslím, že jsem to pochopil dobře. Psal jsem, že všechny mnou zmíněné aspekty jsou v DS obsaženy minimálně a tvoří jen kulisu, na čož Lukáš reagoval tím, že mi předložil formu, s jakou je DS vyprávěno. To on se podle mého míjí s tím, co hře vytýkám. Je to stejné jako napsat, že Dragon Age 2 nemá kvalitní příběh, který navíc není jedním ze základních pilířů hry, načež by mi odpůrce odpověděl, že to není pravda, jelikož je tam narativní způsob vyprávění - jedn o hruškách, druhý o jabkách, resp. jeden o kvalitě a zainteresovanosti, druhý o formě. -
-
Že forma není určující v případě kvality je jedna věc. A že je příběh v DS je okrajovou záležitostí je věc druhá. Jedno neimplikuje druhé. Já tvrdím, že mnou zmíněné aspekty dělající hru RPG jsou v DS okrajové a s formou jeho vyprávění to nemá nic společného - o tom začal psát až Lukáš.
-
To co bylo zmiňovaný v tom komentáři, nebylo ani tak backstory, jako spíš zadání questu.
Pokud vim, tak jde o pasáž s Lautrecem. Jde po opravdu dlouhý době o quest, na kterým mě záleželo, protože se mě dotýkal.
Nemusel mi nikdo zdlouhavě vyprávět backstory jak ho přepadli banditi, ukradli mu svačinu a ty ji musíš dostat zpátky.
Tady je to mnohem přirozenější. Něco se stane a ty se s tím musíš vyrovnat.
Je pravda, že vyprávění příběhu pár větama z úst NPC nedělá lepší příběh, ale zaroveň z něj nedělá "okrajovou záležitost". Jak si psal jde jen o formu a každej má svoje preference.
-
-
-
V roce 2011 se za epicky pribeh povazuje kazdy, ktery svoji delkou prekrocil 10 vet!
-
-
-
Přirovnávat Dark Souls k Diablu je trochu mimo.
A stavět příběh Skyrimu nad ten v Dark Souls je vyloženě směšný.
Způsob vyprávění příběhu a interakce s postavama je v Dark Souls poměrně unikátní a v té hře funguje.
Je tam hromada míst , kde se musíš rozhodnout a některé z nich mají poměrně velký dopad.
Krom toho jsou tam dva různý konce.
-
-
Pravda o Skyrimu *1*
http://www.youtube.com/watch?v=w_LH-L7HfMs -
-
rofl dobrý... *1*
fakt se trefili do těch slov... -
Nejlepší verdikt dal Skyrimu Mastermind
http://www.youtube.com/watch?v=8TAtG1CLhgI&list=LLiFav7gw1wy34mlbjTAvG-A&index=53&feature=plpp_video
-
-
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110524104616/saintsrow/images/e/e5/Rpg-7-1-.jpg
-
-
Tentokrát jsi si + zasloužil.
-