Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Flash: Já mám taky rád závodní hry, ale to neznamená, že budu skákat radostí, když se příští Fallout vykašle na questy a skilly a promění se v postapokalyptickou Forzu. Fallout, pravý Fallout (1, 2, NV, případně Tactics) má svou filosofii, svět a mechaniky, ve kterých FO4 prostě selhává dětinským a povrchním zpracováním. Jinak psát tady, že Survival byl od začátku zamýšlený jako nejlepší způsob hraní, a zároveň v jedné větě přiznat, že jim jeho přidání trvalo půl roku (po hodně hlasitých požadavcích fandů), to je vrchol sebeklamu :D
  • Objektivni_pravda: Ty tvoje sériovky bez ducha ale jednou budou mít velkoui hodnotu, kdežto ty upravený a vytuněný auta pujdou tak leda do šrotu. *3*
  • Souhlasim, taky jsem jeden z mála koho to modování štve, je to přesně jak řikáš, 3 hodiny něco řešíš a hodinu hraješ a někdy ani hodinu, protože to padá. Já tam mam akorát pár ne uplně zásadních modu, více méně jenom takový blbůstky, na úpravu rozhovorů a podobně a víc do toho cpát nebudu, většinou jsou ty mody tak zabugovaný že se to stejně nedá hrát. A taky to pak kazí celkovej design hry, protože ty mody dělaj amatéři ve volnym čase a nikdy to nebude vypadat jako originální hra.
  • Oblivion byl mnohem lepší hra než Skyrim. *3*
  • Jsem tusil ze se ten pilot chytne a zacnes to rozebirat. Klasika
  • Prej hraješ roli pilota. Heheh...sakra flashíku. Žádnou roli pilota nehraješ. Ovládáš auto. Role pilota je 100% daná výrobcem hry - je to panák (resp. jeho ruce) kterej sedí autě a točí volantem - bez možnosti nějak ovlivnit, co jinýho uděláš. Nemůžeš vystoupit z auta a jít někam, něco dělat nebo komunikovat. Role, kde nemluvíš a jen sedíš fakt není role hodná do rpg hry, vlastně do ničeho, nemluvě o tom, že rpg jsou často o partě... *7*

    Btw, líbí se mi jak je ti to jedno a definice neřešíš, přitom se vždycky nejvíc hádáš a děláš erudovaného.
  • hral jsem vsechny Bethesdacke hry krome Daggerffalu a F4 kritizuju s vedomim, ze se jedna o typickou hru od Bethesdy se vsemi jejich vyhodami a nevyhodami. Spousta neduhu, ktere F4 ma totiz vubec nesouvisi s tim, ze je to jejich hra.
  • SK: Jasně, já ani netvrdím, že se Fallout 4 MUSÍ každému líbit a zcela chápu, že někomu se líbí víc New Vegas nebo Dark Souls nebo Planescape Tormen, prostě jiná RPG. Mně jde primárně o to, že já jsem taky původně hry od Bethesdy nechápal. Přišly mi velké, prázdné, nezajímavé a stavebnicové (mluvím o Morrowindu). Až časem, s vynaložením nemalého úsilí, jsem zjistil, v čem je jejich síla. Chyba byla, že jsem se snažil Morrowind (platí i pro pozdější díly) hrát stejně, jako Baldurs Gate - chodit po světě, řešit úkoly (více způsoby!) a prožívat příběh. Ale ty hry jsou dost o něčem jiném, jsou o systému a otevřeném světě a o zkoumání a poznávání toho světa a jeho zákonitostí/historie atd. Od té doby patří hry od Bethesdy k mým nejoblíbenějším. Hodně haterů neví o Elder Scrolls ani o Falloutech do hloubky vůbec nic - proto to pořád dokola na fóra píšu. Samozřejmě, nemusí to každého zajímat. Ale zažité klišé, že Bethesda neumí nic a v jejich hrách není nic hodnotného, nebo to hodnotné je tam jen díky modderům, jsou podle mě úplně mimo.
  • jak jsem psal výše, new vegas je zdlouhavá, ukecaná pruda
  • nj me ani tak nejde o mnozstvi ale o kvalitu...ono je to sice platno na barvy, ale je spinave a obcas je v nem dira, to pak jednoho to malovani az tak nebavi
  • Tuhle debatu jsem o hrách od Bethesdy vedl už mockrát. Jde o to, že hry od Bethesdy mají možnosti, mají hromadu obsahu, který je z drtivé většiny nepovinný a spočívá v zábavě plynoucí ze systému, ne až tak z rozhovorů nebo questů (i když většinou jsou taky OK). Věřím, že když si někdo dá Fallout 4 na easy, pak snadno projde příběh, udělá pár questů a bude se vlastně celkem nudit - protože nebude muset využívat polovinu herních mechanik a ani se je nenaučí. Když se hraje na nejvyšší obtížnost (survival), tak teprve je člověk nucen, začít chápat herní mechanismy, jak co funguje, jak řešit jakou situaci, ze hry se stává série problémů, které hráč řeší a zároveň roste jeho skill, poznání světa a mechanismů i úroveň postavy.

    Prostě ten obsah ve Falloutu 4 je, ale hráč ho může z velké části minout nebo se ho nikdy nenaučí najít. Je to trochu jako plátno a barvy - někomu dá zábavu na roky, s někým se úplně mine. Hráč ve hrách od Bethesdy není jen konzument obsahu, musí do těch her vložit něco ze sebe a podle toho je pak odměněn - trochu jako v MMO. Měl to Morrowind, měl to Oblivion a má to i Fallout 4. Nenapadají mě jiné hry, které by tak bohaté možnosti měly.
  • Tohle ale neni tuning, mladence, je to ponechani karoserie a upraveni vnitrnich dilu do te miry, ze to ma jen stejne zaklady. Prirovnani k tuningu je zcela mimo, natolik je to odlisne od puvodni hry.
    A ne. Misery nainstalujes, prinejhorsim pozmenis kdesi u cehosi hodnoty, pokuds hral predtim, ale to je tak vse. Instalace trva max pul hodiny (to dost prehanim) a pote uz beha stabilne.
    Btw ta tva takzvana puvodni a originalni auta jsou seriovky bez ducha, kdezto v tomhle hmatas to nadseni a citis v hrudi pulzujici srdce vyvojaru. Takze? Co je lepsi, mladiku, special se srdickem, ktery nema klimatizaci ani radio, zato pocit z jizdy je unikatni, nebo prachsprosta seriovka s klimatizaci a radiem, kde ani nepoznas, ze jsi se uz rozjel?
  • Still
    Vážně chceš tyhle dvě uuuuuplně rozdílné hry srovnávat? *1*
  • hra, ktera je koncipovana kolem jedine specialni obtiznosti z asi peti moznych ? Navic kolem nastaveni, ktere v dobe vydani ani neexistuje ? To je hodne spatny vtip. Kdyz uz pominu tyhle absurdity, tak F4 je tak zabugovany a tak snadno vsemozne exploitovatelny, ze nejaka survival omezeni jsou jenom pruda ve forme neexistujiciho fast travelu a bez konzole nepouzitelnych spolecniku. Navic si nejsem uplne jisty, ze je spravny princip, kdy herni svet je nelogicky nadizajnovany tak, aby hra sla hrat s omezenim danym obtiznosti...navic RPG hra.
  • flash789
    Komunitne modifikovane hry me nezajimaji..modu jsme si uzil dost pred lety a prestalo me zajimat co vymyslel Oleg z ruska nebo John z ameriky a prestalo me bavit hrat stylem, pet hodin se obsiram s modama a hodinu hraju. Je to neco jako letity sberatel veteranu, nejvetsi hodnotu pro nej maji puvodni a originalni auta, tunning ho nezajima at je sebelepsi.
  • flash789
    hele o definici RPG jsem absolvoval diskuzi ze by to vydalo na vojnu a mir, vyjit to knizne. Zjednodusene kdyz hrajes F1 hrajes roli pilota az po vetvene rozhovory s sesti konci kdy se rozhodujes pul hodiny co vlastne udelas a skonci to tak ze ti umre partak protoze ho pochcal radioaktivni pes kteremu jsi nepodal cistic moci..s tim na me nechod. Vzdycky obracim oci v sloup kdyz nekdo vykrikuje..ANO, TOHLE JE JEDINE A SKUTECNE RPG..k smichu. Primarne mi jde o to aby me hra bavila, jestli se tomu rika rpg nebo bfg mi je celkem jedno. udavani definici co je a neni rpg je pro lidi kteri se jeste herne rozvijeji a nevedi co vlastne chteji, my stari herni mazaci mame celkem jasno co nas bavi a definice nam jsou u zadela.
  • Klidně tě to může bavit, ale oproti New Vegas to zkrátka není RPG. A na radioaktivní survival je stejně daleko lepší STALKER, zvlášť s Misery modem.
  • PS: Je smutný, že craft a stavbu baráku někdo bere jako mechaniku RPG... fakt ne tohle *1*
  • Jasně, nemoci, jídlo, schovávat se v lese... to je hlavní pro kvalitní RPG. Doporučuju F2, aby sis trošku rovzpomněl o čem je roleplaying...
  • Ty bys potreboval trochu ty mizerie, zkus Misery, slaboduchu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit