Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechci, navalte Fallout 4 ... :)
  • michaliuz18
    rage je skvela hra, po opatchovani aj isla ako mala... 2x som ju presiel a v buducnu prejdem este raz...co by som teraz pri hrach nerobil, dokoncim a vymazem a uz sa nevratim..vynimiek je cim dalej menej
    - a co ma tak drzi pri rage? atmosfera,grafika,lokacie,pointa,ulohy,jazdenie ,vselijake mini ulohy,a hlavne AI ..ktora je dokonala, a dnesne hry sa to doteraz nenaucili..
    to ako reaguju nepriatelia na vas, hlavne tí rychli mutanti..ako vyuzivaju prostredie, skacu uhybaju sa,odrazaju od stien a inych veci, ...rozmyslaju a vedia bojisko nadherne ozivit.. nestoja jak pandrláci v dnesnych hrach
    -preto ak sa tieto prvky zachovaju...chcem rage 2 :)

    dishonored tiez patri medzi hry co som raz presiel a viac nechcem..dalo sa z toho vytazit viac bolo to az moc lahke a naschval skriptovane AIčka
  • Rage 2 bych bral, ale museli by se víc zaměřit na vozidla. Chci pořádné honičky jak z Mad Maxe, ne jenom závody na trati.
    • a nebylo by lepší, kdyby rovnou udělali Fallout 5 ? :)
    • frag.ment
      Určitě se dočkáš ve hře Mad Max ;-)
  • Me osobne na Dishonered stvalo to, ze pokud jste zabijeli nepratele, tak i pres skill, kdy se rozpadli v prach, se mnozily v meste krysy - to me prislo hodne nelogicke.
    • Mě to přišlo vcelku logiocký protože o odklízení mrtvol nakažených lidí se starali hlavně městský hlídky, ale ve chvíli kdy jsi začal razantně snižovat jejich stavy :D tak to přestávali stíhat a tudíž se množili krysy a nakazili další lidi atd.
    • Ty krysy byly odrazem tvýho "zla"
  • A co DOOM 4? Na cem teda dela ID? Nedavno sem nekde cetl ze to cele predelavaji (jako D4) ze se na to cele nebo aspon vetsina ID zamerila proto ze to nedosahovalo statusu "Doom" a bylo to moc CoD a najednou dela ID na necem co vpada super?.. Kdyz nedavno byly pekne v ri**.
  • Rage byl výbornej oldschool, jen ať pokračujou..
  • rage byla skutečne blbost, strilení sice dobry, ale ty nedotahnute "rpg" prvky jako brani questu atd. byli fakt opruz. Bylo videt že ta hra mela byt neco vic ale zustalo to na pul cesty. dalsi vyhozene penize pro mne
    • Já s tebou souhlasím, je to blbost. Některé pasáže byly perfektní, hlavně svou architekturou a frenetická akce tomu jen přitakávala. RPG prvky byly docela vyvážené a do hry pěkně zapadaly a vysloveně neobtěžovaly. Jedniným problémeme RAGE byl absolutně impotemtní až debilní děj a scénář. Člověk se nedověděl nic o hráčově postavě, o následném vývoji světa po katastrofě, o motivaci hráče atd..... prostě paskvil. To už i PACMAN měl proti RAGE nějaký děj, když už jsem se se sakrováním nad docela solidní obtížností (nemám na mysli Nightmare) prostřílel ke konci, tak jsem s divným pocitem svěrače přemýšlel o co v hře šlo. Co se sakra stalo s generálem a proč jsem mu nemohl ustřelit hlavu když šel po krku všem, kteří byli v programu Archa, a proč po nich šel. Doufám, že Carmack vystřízlivěl ze svých tupých keců, dostal nakopáno do kulí a ve vývoji D4 zapojí svou skomírající kreativitu a vytvoří už koněčně nějaký plnohodnotný titul, nebo pokračování.
      • kubi-wan
        Víš, jak to řikal Carmack: Příběh je ve hrách stejně důležitej jako v pornu *1*
    • Rage, odhliadnuc od technickych problemov a useknuteho konca, blbost nebol. Problemom Rage bolo to kto ho tvoril a z toho aj vyplivajuce ocakavania hracov. Pre iD soft to bol pokus skusit nieco ine, lenze hraci od nich ocakavali minimalne spickovy titul a okrem toho Rage bol aj narocny na vyvoj novej technologie (iD Tech5) co sa samozrejme odrazilo na dlzke vyvoju a nakladoch. Myslim si ze keby Rage spravilo menej zname studio tak by to nebolo brane az tak kriticky ako ked to prave spravil iD Soft. A samozrejme dalsi problem, kde vzhladom na naklady, nie len ocakavali vysoke predajne cisla ale aj ich potrebovali aby sa im tie peniaze vratili.
      • ja nehledim na to kdo tu hru udelal, kdby to delalo jine studio hodnotil bych to stejne. koneckoncu mzete mne minuskovat jak chcete ale hraci tu hru kladne neprijali a carmack se sam za ni omluvil
  • Nemělo na Dishonored vyjít ještě jedno DLC po Knife of Dunwal?
    • Malleth
      jj, Brightmore Witches. Pracuje se na tom
  • Nevravim ze je fajn sa vracat do vytvorenych svetov a ze pokracovania su vzdy zle, ale trend poslednych rokov ktory sa objavil v hrach, vytvarania nekonecnych pokracovani mi pride fakt nechutny. Vela krat z toho naozaj citi len zdimacku penazi, zvlast ked aj z inych zanrov je evidentne ze spravit minimalne rovnako kvalitne pokracovanie ako predchadzajuci diel , popripade lepsie, je fakt narocne a taka hra,film, kniha sa stane tak pri jednom titule za rok. A aj to tie pokracovania sa nerobia ako na beziacom pase, kazdy rok novy diel. Radsej by som prijal keby tvorcovia sa jednak drzali svojej integrity a vydali proste len jeden ale kvalitny a prepracovany "diel" a potom sa radsej venovali zas niecomu novemu a inemu. A Hines je PR kecalek takze jemu z huby idu same keci. Ostane samotne Arcane, ak sa dobre pametam, sa vyjadrili negativne k tvorbe pokracovania Dishonored.
  • Rage i Dishonorec mě moc bavili, takže pokračování obou bych uvítal.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit