Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • az mi vrati prachy za DayZ tak klidne...
  • -delete- by author
  • Jack1947
    Takže víceméně Ea ale ne za peníze hmm odvážný krok jen co je pravda *4*
  • U hicktoreho ineho teamu by som to bral mozno ako uprimny krok ale zrovna u Bohemky tomu neverim ani za mak. Pride mi to, vzhladom na ich pristup, ako oj*b na hracov. Roky niesu schopny svoje hry poriadne dotiahnut, vydavaju nevyladene dost zabugovane svoje tituly. Stale nieco nove startuju ale dokoncit poriadne to co vydali to nie. Uz hrabali s early accessom, potom vdaka popularite modu DayZ a stale sa nic nezmenilo. Takze honosny anglicky nazov Incubator sa da jednoducho prelozit ako ze hrac plati za to ze moze byt alfa/beta tester a ma z toho prd.
    • Co slovak, to jistota, ze bude plivat na cizi praci, sam vi nejlepe jak to udelat, vsechno by udelal skvele a vsem rikal co maji delat. Jenze nikdy zadny konkretni reseni, porad jen "melo by se to... zkoumat... testovat... vyvijet... analyzovat" Bla bla bla... honosny anglicky nazov Incubator sa da jednoducho prelozit ako misto ze ktereho si prisel, protoze to je nemlich to same jako tvoji bratia.
    • Ono je to zadarmo, ale ty si to prelozis, ze musis platit? To jako fakt?
      • Mozno este inak. Evidetne ma Bohemka dost penazi a ludi na to aby vytvorila dalsi interny team/teamy ktore pracuju/hraju sa s Argom a Ylands (aj ked to asi nebudu zasa velke teamy) ale akosi nezostava na to aby dokoncili uz zaplateny DayZ alebo odstranili chyby v Arme ktoru ostatne tiez kopec ludi zafinancovalo uz v EA. Sak naco, to uz podojili tak teraz treba nove IP ktore sa rozpracuju, rozbabru a nalakaju ludi ktorych podoja a potom zasa dodaju nejaky nedokonceny nepodarok s kopec slubami.
        • Ano DayZ je stale v early access a to je fail. Ale tvoj argument neobstoji. Bohemka nie je jedno studio, ale hned niekolko studii v 3 statoch, ktori pracuju na niekolkych technologiach. Nemoze 250 vyvojarov makat len na DayZ alebo fixovat staru Armu. To by bolo mega neefektivne. Ak nasadis dajme tomu 5x viac vyvojarov na tak maly projekt, tak ten vyvoj nebude 5x rychlejsi. Ak na fixovanie bugov nasadis vela novych vyvojarov, ktori projektu detailne nerozumeju, tak ti naopak vytvoria este viac bugov. Ak si sa nechal zlakat a kupil early access hru, tak si isiel do vedomeho rizika. Ja som si DayZ Standalone nekupil a zrejme nikdy nekupim, lebo presne takyto vyvoj som predpokladal. Mne uplne stacia DayZ mody ktore spravi komunita.
          • Ano nemozu vsetci makat na DayZ, na druhu stranu je to aj o reputacii a chovaniu sa k zakaznikom. Co minimalne v pripade DayZ cim dalej viac vyznieva ako oser. Viac vyvojarov neznamena rychlejsi vyvoj, skor naopak. To je skor o kvalite ludi a hlavne vyladenosti procesov.
            Ja som DayZ nekupoval a ani ho nehram, mam ho len ako mod k Arme2. Som skor Arma hrac a pristup BI ma sklamal. Dalsie hry uz od nich kupovat nebudem.
      • Niektore budu asi zadarmo a za niektore sa bude platit, aj ked zasa asi maly peniaz. Lenze tu ide aj o moj cas, cas hraca. Preco mam testovat niekomu hru? Bezne sa robia rozne platene prehlady zaujmu trhu cez PR agentury, vydavatelia/studia maju svoje QA oddelenia. Tak naco potrebuju hracov aby im takto testovali hry? A potom aj tak vydaju nieco co je nevyladene. Je fajn mat nejaky napad a byt otvoreny k fanusikom a pripadne s nimi spolupracovat. Len toto mi pride a zvlast prave pri Bohemke ako pripad ked sa to zvrhava.Asi ako ked prvotna myslienka Kickstarteru bola pomoct zaujimavym projektom a dnes sa to skor zvrhlo na test trhu aky ma zaujem o dany projekt.
        • Lenze tu ide aj o moj cas, cas hraca?? A nechces nahodou aby ti platili za to, ze hrajes hry? Posli jim zivotopis a nezapomen pripsat, ze vis jak se dela byznys a poradis jim co delaji spatne. Vyvojarum, managementu, ucetni, hr, uklizeckam, vsechno umis.
          • Kazdy si svoj cas ceni inak. Ja nemam cas skusat a testovat ci hra je dobra, ok nikto ma dotoho nenuti lenze Bohemka sa za posledne roky ukazala ze ani potom nieje schopna dodat funkcny a odladeny produkt. A to je problem.
      • Ono by to chtelo precist si cely clanek ze... moc prace... *7* napovim, Ylands...
        • Díky za nápovědu, jsem to ale trouba, že!

          "A právě Ylands je příkladem hry, za jejíž „plnou“ verzi se v Incubator platí. Aktuálně je to 279 korun, ovšem k dispozici je testovací alfa verze verze zdarma, abyste mohli vyzkoušet, za co případně utratíte své peníze."

          No jo, ani článek si nepřečtu, jde to se mnou z kopce.
          Ještě nějaké připomínky?
          • Miluju demagogy... *7* no tak prosím tak to rozvedeme...

            "Základ platformy Incubator tkví ve snaze otestovat s pomocí hráčů hrubě zpracované nápady ...... Hráči za vyzkoušení prototypů nic neplatí ...... A když půjde všechno dobře, překlopí se experiment do klasického projektu komerční hry."

            RaptorM60 ktery se tvaril v reakci na můj post jako insider uz mi pak ale bohuzel na dotaz co vlastne hrac za tech 279 korun reálně dostává neodpověděl... vzhledem k citované části článku (a tím pádem z definice Incubatoru) a dále větě "A právě Ylands je příkladem hry, za jejíž „plnou“ verzi se v Incubator platí. " to na mne působí jako platba za "plnou" funkčnost ovšem stále alfaverze... v incubatoru, né třeba v early accessu kde se to do plné hry pak překlopí... o tom jestli hráč dostane na konci prostě i retailovou kopii tam nic není... jak by taky ano když z článku vychází že i Ylands je ve fázi "A když půjde všechno dobře, překlopí se experiment do klasického projektu komerční hry." ... a nebo taky ne... protože né early access... né předobjenávka... ale Incubator...
            • Та sarcasm ойлгохгүй байна вэ?

              Ocenuji tvuj prispevek s nepostradatelnou informační hodnotou, je videt ze o tematu vis vse podstatne a nevahas se o to podelit s ostatnimi.
              Poklona ctihodny pane... *7*
            • Jsem rad, ze milujes demagogy, presne to jsem si o tobe myslel. Jen nevim, proc mi to pises.

              Nicmene k tematu: Incubator, jak ho chapu ja, by mel slouzit jako laborator, kde si na ochotnych obetech, ktere investuji zadarmo svuk cenny cas, otestuji sve napady na budouci nedodelane zabugovane hry. Yblbost uz je ve vyvoji delsi dobu a je rozhodnuto, ze ji prodaji hejlum, at se deje, co se deje. Bohuzel jsou bezradni, tak te oslovili, at si ji koupis nehotovou a az to za deset let vyjde, tak si to koupis jeste jednou.
              Cau.

              (Kdybych mel psat vazne, tak tvoje otazka je validni a opravnena. Ale pac jsi ocividne mongol, tak psat vazne nebudu. To mas za to, ze se paktujes s demagogy.)
  • A jak dlouho to testování bude trvat? Jako u DayZ? pořád se testuje za plnou cenu? nebo už konečně vydali hotovou hru?
    • dayz nikdy nevyjde, uz teraz to hra uplne minimum ludi a kazdym dnom ich ubuda. za 3roky vyjde arma 4 a zacnu to prerabat na engine A4 :D
    • Dayz je sice pořád ve vývoji, ale stejně je to jedna z nejlepších her, co mám na steamu (něco přes 400). Asi tak.
  • Mohli by zkusit projekt Original War 2 a dát si hodně záležet. :-)
    • Firingo
      To by teda rozhodně mohli! To je něco na co čekám už tak 10 let :D
  • Teda ne ze by tech cca 10 ecek za Ylands byla nejaka silena palka, ale tak kruci... tak bud je to inkubator aby zjistili zajem z prototypu a nebo je to komercni projekt? A pokud je to komercni projekt tak jakakoliv castka za alfaverzi z ktere dal nic jineho nekouka je trochu wtf (pokud to zariznou tak co s tim a pokud ne, dostane pak dotycny plnou verzi az vyjde?)
    Chtit jakoukoliv castku za to abych mohl vyjadrit svuj nazor potazmo nazor ktery dle vseho ma pro Bohemku nejakou business hodnotu a tedy je z jeji strany zadany mi prijde ponekud drze... ale tak co se divim, presne to zapada do mentality Bohemky ta drzost... *7*

    Tak nejak naprasaka prenasej business rizika na sve zakazniky... Vlastne se tvari ze at uz budou neco realne produkovat nebo ne, maji si to zaplatit lidi ze... mi ukazte jinej business kde to tahle funguje... *16*
    • Zjednodusene receno ceskej greenlight / early acess. Stejne se jako za ery Idea Games zkousel Sprocket (ceskej steam). Jak ja sem rad ze uz tam nedelam :D
    • Ja myslim ze ta business hodnota bude stat na pisku. V socialnich sitich je zkratka skupina lidi, kteri si velice agresivne prosazuji svoje potreby a nazory a tyto nekoresponduji s vetsinovym nazorem. Zvlaste u Argo se bavim uz ted. Radikalni nazorovy stret zastupcu dvou cilovych skupin. Si predstav ze nekdo bude chtit udelat film a zanrove oslovi priznivce cervene knihovny od Pilcherove a priznivce tvrdeho porna. Vyjde z toho hybrid, ktery nebude temer nikoho zajimat. *15*
    • O Ylands je ta situace jina nez u Project Argo - tam uz vime, ze ta hra potencial ma, a ze ji dotahneme do verze 1.0 (a idealne mnohem dal)! :)

      Hra uz je neoficialne venku pres rok a uz jsme si ji trosku otestovali.
      • No a ti co si ted koupilli Ylands v alfa verzi za 279 korun českých, dostanou pak plnou? Nebo alespoň slevu v této výši na plnou hru? (Nevím, nezjišťoval jsem, reaguji na článek PR materiály jsem neviděl)

        Jinak je úžasné vidět jak Bohemka rozjíždí hned několik nových projektů... když neni schopna v adekvátní době dokončit ty staré... ale tak co by ne, za ty už se prachy vybraly a je sucho že. Ano, mám na mysli Dayz kde bohemka těžila nejprve z modu formou prodejů A2 a následně early accessu, ale finální produkt je (fíha bez mála po bratru třech letech) tak nějak pořád v nedohlednu... Tak buď šlo do early accessu také v alfa verzi (a pak se mi typově slévá dohromady Ylands v incubatoru který podle článku "není early access" a Dayz které bylo early access) a nebo je to setsakramentsky dlouhá doba na vývoj hry od nuly natož na "veřejnou betu"... tady se dá dodat jen to že kdyby byla beta takhle dlouhá a zadarmo, po plné hře by už pak skoro nikdo ani nevzdech...

        Prostě a jednoduše, mám značně negativní postoj k obecnému způsobu zneužívání a vykořisťování komunity bez které by Bohemka dávno zašla na úbytě a tudíž na mne žádným vznešeným dojmem nepůsobí ani inkubator za peníze (vynecháme-li peníze je to sice zištné ale originální počínání a nejde proti němu nic namítat)
  • fušeri z bohemky
  • Teda já obvykle nemám ve zvyku rýpat, ale dneska jsem první, tak toho musím využít. :) Odkaz "tomto článku" směřuje na Ylands, ne na článek o Project Argo, jak bylo asi zamýšleno.
    • ales.smutny
      To není rýpání, to je užitečné upozornění :) Díky, ty odkazy se nám utrhly ze řetězu :)
  • Kolik hracu se do testovani zapoji? Bohemka si mysli ze to bude dost reprezentativni vzorek pro rozhodnuti jestli se vyplati ve vyvoji pokracovat. Ja bych si tim nebyl tak jist.
    Navic povazuji mainstream cilovou skupinu za prilis velke sousto pro Bohemku. Zarnym prikladem budiz DayZ.
    Nevim jestli je problemem Bohemky schopnost designeru udelat navrh, ale vidim ze velkym problemem je realizace. A toto zadny inkubator nevyresi. *7*
    • Problém bohemky je velikášství se koukněte na ty mapy stále větší a na staré chyby už není čas a peníze

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit