Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • enderal je supeer prave ho hraji a posal jsem i donate bo za tohle si to opravdu zaslouzi
  • Asi tu budu jeden z mála, koho Enderal nebavil. čekal jsem na to dva roky, hned jak ohlásili, že to je Skyrim mod inspirovanej atmosférou Gothicu. fakt jsem se těšil. a vůbec mě to nebavilo.
  • bohuzel Enderal byl na mem PC hooodne nestabilni a padal kazdou chvili...mozna win10 za to mohla nevim, ale nakonec sjem se na to vykaslal
    • Nápodobně, mód mě vážně bavil, ale každou chvíli to padalo.
  • Enderal jsem si stáhl na vánoce, tak doufám, že nezklame.
  • a bude to ?
  • Jako vážně to ma az tak vysoké hardwarové nároky? Na čem vám to šlo v pohodě?
    • na stredni detaily na pc z roku 2008
      4gb RAM
      intel q8200 2,4ghz 4jadro
      amd sapphire 5570 1gb
  • Enderal..je tohle i na verzi pro herni krabice?
  • Narozdil od jejich predesleho modu Nehrim jsem Enderal nedokazal dohrat dokonce. Nuda me prepadla nekde v puli.
    • já jsem nedokázal dohrát do konce ani vanillu Skyrim, po 40ti hodinách nuda. Byl jsem šéfem guildy zlodějů, guildy mágů, guildy válečníků, měl jsem vycraftované zbraně, které zabíjely všechno. Žádný challenge, žádná zábava, příběh nezajimavý.
      Bethesda je promarněná šance. Umí udělat krásné světy a dobrý engine, ale neumí udělat RPG systém a vyplnit ten svět příběhem a questy. Opět uvádím srovnání Fallout 3 vs Fallout New Vegas. Obě hry na stejném engine ze stejného univerza, ale dělané různými studii - Bethesda vs Obsidian. Kéž by Bethesda udělala engine a svět, a Obsidian nechala udělat RPG systém a questy ve Fallout 4 nebo Skyrimu. Tak bysme tu měli skvělé hry místo promrhaného potenciálu.

      PS: pokud někdo znáte nějaký mod, který Skyrimu překope RPG prvky, tak doporučte, třeba tomu dám ještě šanci.
      • člověče, mít hotový 3 guild questliny za 40 hodin, to seš rychlík. kolik míst na mapě si za těch 40 hodin stačil prozkoumat?
      • To je problém TES her. Paskvil, u kterýho si člověk říká, že u toho snad nikdo nepřemýšlel a pak si to dodělá modama, aby to alespoň trochu dávalo smysl. Pamatuju si na systém nastavení obtížnosti v Oblivionu, kde člověk mlátil skřeta 5 minut, žádnej challenge, jen mraky HP (a když si udělal pár levelů, posílil kouzla, tak si potkal stejnýho skřeta, akorát měl jiný jméno a opět si ho dával 5 minut - ale to už je na jinou debatu :]])). Svojí obtížnost to mělo - unudilo to xmrti. *1*

        @Chumbaba
        Nejsem si jistý, jestli je argument "má to dobrou grafiku, takže si nemůžou dovolit udělat tolik questů" dostatečně dobrej. Mě to jako hráče taky vůbec nemusí zajímat.
      • Drizzte, zkus si ve Skyrimu nastavit vyšší obtížnost. Sice budeš pořád šéf všech gild (to není obtížností, to je prostě tím, že udělat dabované, animované atd. questy je dražší, než textové questy v době Morrowindu, takže jich Bethesda udělala míň a proto je musela zpřístupnit všechny, aby jich nebylo v součtu málo), ale souboje budou o dost těžší a tak nějak to člověka donutí, začít RPG systém trochu řešit. Mě RPG systém ve Skyrimu oproti Oblivionu zklamal, ale vyšší obtížnost podle mě dost pomůže.

        Jinak, co je lepší/zábavnější, je věc názoru, mě bavil Fallout 3 a nebavil mě New Vegas, ale to sem nepatří.
      • jenom ještě když zmiňuju ty guildy. Např. ve Skyrimu si člověk v jednom hraní může projet questy všech guild a stát se arcimágem, arcizlodějem, arciválečníkem. Fallout NV to řeší uplně jinak. Jsou tam systémy fakcí a když se člověk přidá k jedné fakci, tak tím naštve jiné fakce, kterou s ní nejsou přátelské. Tím pádem v jednom hraní nemůžete hrát současně za Legii a NRC, za prašné gangstery atd. Stejně to měl i gothic, buď hrajete za paladiny, nebo za mágy, nebo za zloděje, nemůžete za všechny současně. Toto obrovsky zvyšuje zvovuhratelnost. Bethesda prostě RPG hry neumí.
  • Tak je to DLC, nebo mod? *1*
  • Skyrim opravdu potrebuje tu novou "hratelnost"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit