Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdar, jak to bude distribuovany, bude to dostupny jen on-line skrze Steam nebo i jinak? Nametem me tohle dlc hodne laka, nicmene kreditku nevlastnim a pres Steam nemam zkusenost kupovat. Pripadne jak myslite ze to bude kompatibilni s cz verzi a je sance na cestinu?
  • Chci se zeptat, jeslti neznate nejake dobre mody, ktere zvetsi obtiznost hry a pridaji nejake "real" veci, jako je velka potreba jidla, piti apod. Diky.
    • Tady ty dva by mohly byt to, co hledas.
      (Complex needs a Hypothermia)
      http://www.youtube.com/watch?v=31-QE_TLAIA
      • Super, diky!
  • mm.. tak cela linie ukolu jedné frakce nezní moc pozitivně *9*
    • Preco?
      Dlouhy ty linie fakt jsou.
      Nejlip pamatuju Dark Brotherhood, a tam mi to dalo 12 hodin.
      Ciste DB questy, ale s tim, ze fast travel pouzivam uplne vyjimecne. S modem na (nejen) rychlost koni je cestovani fofr. A kraaaaaasa : P

      EDIT --- a nebo taky kecam, a delal jsem mezitim i nejaky ty mensi questiky odjinud : )
      Ale tady budou urcite taky nejaky vedlejsaky.
      Stejne bych ale asi nemel byt prekvapenej, az budou mnozi jedinci nadavat i na takhle napakovany DLC...
      • yuri.sidius
        Hmm, tak to já sem dark brotherhood vyčistil, nějak sem nezkousl když mě zajali, leader šla k zemi hned a zbytek postupně následoval, což zase tak moc času nezabralo, ale i tak se dá hrát skyrim, v tom je ta hra super a když člověk přijde o nějakou linii, zase tolik to nevadí tam je pořád co dělat.
        DLC vypadá zajímavě, řekl bych že se bude dát dohrát za víc než 20 hodin, já určitě spěchat nebudu :)
      • oni ale pišou ve skyrimu.. tam dark brotherhood byl fakt.. nic moc *9* oblivion dark brotherhood bylo ale jiny kafe *1*
        • Myslis kvalitou tech questu/pribehu/apod. ?
          S Oblivionem srovnavat nemuzu, ale i ve Skyrimu se mi ta linie libila.
          I ty ostatni. Narozdil od hlavniho pribehu se daji hrat tak, aby odsejpaly, a clovek se docka i nejaky ty zajimavy lokace, pribehovyho zvratu, atd.
          Teda aspon ja se dockal : )
          • Tak jsem rád že se někomu fraction-questy líbily ja jsem byl bohužel sklamaný očekáváním.. jak délkou, tak způsobem vraždění, zapletka předpověditelná a s postavami jsem se nějak nesblížil.. *9* co se tyče druhého sídla se mi taky nelibilo a obleky DB také ne..

            PS:pokud jsi na tom s DB armorem byl podobně tenhle mod http://skyrim.nexusmods.com/mods/9752 mě celkem potěšil ma i varitantu pro DB *2*
            PICTURE: http://static.skyrim.nexusmods.com/mods/images/9752-2-1329714149.jpg (ne DB verze)
            • Jo...
              Cahire, tys tuhle v bleskovkach certil, jak ti patch skyrim silene rozesral. Spravil jsi to nejak?
              Mne se ta hra taky vcera patchnula, a pekny to zrovna neni. Oproti tobe jsem teda stastlivec, kterymu obcas pri jizde na koni zacne panak surfovat nad sedlem.
              Padani a par dalsich neprijemnosti jsem doufam odstranil vykopanim podelanyho ENB injectoru, kterej ani nevim, proc jsem tam cpal, mazaninu kycovitou.
              Kdyby nekdo znal ENB, ktery to neprehani s barvama a rozostrovanim, a hlavne neprotahuje loadnigy asi o 1500% (to neni vavrovsky prehaneni - fakt mi to tak zle zpomalilo), tak budu vdecen za doporuceni.
            • Na druhy zahrani jsem vzdycky u podobnejch her zmhrd : )
              Resp. spis bezohlednej, pohrdavej sycak. Casto je v jinejch hrach ta zla cesta stavena tak, ze nedava vubec smysl. A to se na ni pak vykaslu.
              Linii Dark Brotherhood vsude vychvalovali, tak jsem si ji prece nemohl nechat ujit : P
              Ze se dali za dobraka vyvrazdit ani nevim. Jen jsem narazil na ty tvrdohlavy dvere.
              To jsem ale nemel splnenej ten ukol s Aventem Averinem, nebo jak se ten spratek jmenuje.
            • Cahir
              Co to kluci hrajete za zmrdy, že vždycky plníte linii Dark Brotherhood? *1* To jsem jedinej, kdo ty pošahaný vrahy sejmul?
  • Jak může někdo říct, že jde Oblivion dohrát za 11 minut, když je hl. příběhu část na kterou má člověk 15 minut a stíhá se to tak tak!!??
    • Tam je nejaka cast s casovym limitem? Uz ani nepamatuju.
      Ta zminka ale asi narazi na vicemene cheatovanej speedrun, kde se da zneuzit fyzikalni bug, a pres jakejkoli predmet vyskakat az na tu vez v centru imp.city. Tim je vicemene konec tusim? Fakt uz si Oblivion skoro nepamatuju. Ale nejak tak jsem to videl kdysi na videu.
      Zkus na YT chytryma heslama najit...
  • Troliku, ty uz nevis co na ten Skyrim hodit, co?
    Kolik vsemoznejch priserek je namichanejch v tom bozskym Diablu2?
    Chyt se konecne za nos, kluku nestastna...
    • Lidi ktery nepohani jen pruda taky vetsinou rozmanitost nepratel neberou jako zapor : )
      Samozrejme jsou pripady, kdy posahani tvurci napatlali paty pres devaty, ale v pripade TES jsou to preci legitimni fantasy rasy.
      Ve fantasy hre! No povazte!
  • Říkejte si, co chcete, ale Bethesda zatím plní své sliby a mě to příjemně překvapuje. Hráči dlouho žádali boj na koní a mají ho! Hráči chtěli kuše a mají je. Hráči chtěli rozsáhlejší DLC a rovněž splněno. Kromě toho si myslím, že téma DLC je velmi zajímavé a že rozhodně bude stát za koupi. Bethesda nám fanouškům doslova dlužila rozpracování upířího tématu a ačkoli příběh není nějak originální, bude určitě zajímavý a bude dobře pasovat do herního světa.

    Abych nevypadal jen jako nekritický fan boy, musím Bethesdě přecijenom pár věcí vytknout. Největší problém je podle mě v distribuci patchů, kdy tu a tam zapomenou patch vydat celý a nebo vydají jakýsi antipatch a to způsobuje velké problémy hráčům. Pak to různě musí narychlo opravovat a to rozhodně není ideální. Kromě toho by samozřejmě šlo kritizovat řadu jednotlivostí typu krátké questy atd.
  • A krome questu bude neco noveho?
    • Nevim proc te lidi minuskuji. Skvela otazka. Ja si Skyrim taky neskutecne uzivam(uz hraji po ctvrte),ale uzivam si ho jen tehdy,kdyz kaslu na questy. Questy (az na vyjimky) a vypraveni pribehu totiz Bethesde njedou. delam je jen jako zdroj penez.
      • Ty jednorazovy questy fakt vetsinou za moc nestojej, ale dej sanci aspon tem "minikampanim".
        Ja hral serii questu za temny bratrstvo a univerzitu Winterhold, a oboji supr. Zlodeji a ti whiterunsky companions budou asi taky slusny...
      • Nejspíše ho špatně pochopili. To víš, když se tu tak hodně trolluje ohledně skyrimu, lidi pak těžko odliší běžnou a dobrou otázku (jejdasek) od trollingu. Já ho bral jako tazatele a s radostí jsem mu odpověděl. *4*
    • Nové lokace, nová brnění, kuše, perky pro vlkodlaky a upíry (výrazná změna), možnost stát se upířím Pánem (cosi jako arciupír), nový příběh, nová NPC. To je asi nikoli úplný výčet toho, co přidá DLC kromě questů. *3*
      • Diky, tak to stoji za uvahu.
  • eeeee
    Protoze je to dlc. Nadavkou se to stalo jen pro jisty okruh jedincu. Nic spatneho na nich neni.
    • Veskoslav
      Ano takže jedna mapa do MP za 5 dollarů je skvělý pojem pro DLC. Např v Sc II patch na 1.6 obsahoval 6 map a říkali tomu patch. Už vidíš ten rozdíl? Ne? Škoda.
      • Rozdil vidim, nemeni to nic na mem tvrzeni, ze na dlc nic spatneho neni.
        • Na DLC není samozřejmě nic špatného. Tj. jakobyste si jednou koupili k nějaké hře špatný datadisk a od té chvíle tvrdili, že jsou datadisky špatné.

          Já naopak mám DLC rád - samozřejmě jen ta smysluplná. Vydání nového datadisku může trvat měsíce či spíše léta od vydání původní hry. DLC tak může přispět k postupnému oživování hry, neboť jde o menší obsah, jenž ovšem může hráče potěšit. Kdyby např. k Oblivionu neexistovaly fanouškovské modifikace, byla by např. věž pro mágy přesně takovým DLC, které může hráče potěšit a obnovit dočasně jeho zájem o hru. U FPS her může být zase dobrým DLC nová mapa atd.

          Na DLC mám rád jednu věc - nejsou povinné. Mohu si je koupit, ale nemusím. Když si je nekoupím, většinou o nic nepřicházím. Tohle u datadisků dost často neplatí.
          • Veskoslav
            DLC dříve neexistovaly, byly totiž součástí už základní hry:)


            A o ovinosti DLC bych se hádal:)Oni sice nejsou "povinné", ale v konečném důsledku je stejn člověk musí koupit, aby veděl, co se děje.
            • Jejdasek,
              myslím, že definuješ DLC a datadisk špatně - viz jeden z tvých příspěvků v tomto vlákně. V dnešní době už není možné říci, že DLC je jen to, co si stáhneš z netu a datadisk je to, co je raženo na DVD. To je milná představa. Musíme si uvědomit, že datadisky se běžně prodávají už jen v DLC podobě a přesto jde pořád o datadisky. Do budoucna pak DVD či jiné placky zcela vymizí a budou pouze DLC - ať jako DLC, datadisky, updaty atd. *3*
            • Veskoslav
              Pravda, že DLC znamená Downloadable content (Stahovatelný obsah). Ale asi jsem byl vždycky rád, když jsem si mohl koupit krabicovku. A to i přesto, že mám tak 30 her na Steamu:) Jenom prstě DLC bohužel zneužili výrobci pro rýžování prachů a původní zámer nahrazení datadisku DLC se jaksi nepovedl a mnoho lidí k tomu má skepsi.
            • Nazev datadisk neni dan herni dobou rozsireni, ale tim, ze toto rozsireni je distribuovano na pridavnem disku. Ani dlc neni dano herni dobou, ale tim, ze rozsirujici obsah je distribuovan digitalne a je stazitelny. Znovu ti musim zopakovat, ze na dlc neni nic spatneho, neni to nadavka a divim se, ze se neustale poustis do diskuse a hadas s neznalosti veci tobe vlastni.
            • Veskoslav
              Pravda, ale prostě označení DLC mi zrovna v tomto případě přijde nešťastné. Ta herní doba by si zasloužila název datadisk:)
            • Buď součástí základu, nebo vydány po roce a více v datadisku a nebo prostě nevydány vůbec. Některá DLC jsou jasně močením na hlavy hráčů - třeba v BF3 je takové - Karkand a spol. měl být součástí základního BF3. Jiná DLC jsou prostě jen další možností - třeba drobná DLC v Oblivionu. Další DLC hráče maximálně potěší - Dawnguard.
        • Hairy_Ass
          Z pohledu výrobce tomu tak jistě je. *4*
        • Veskoslav
          DLC se dříve nazývalo patchem. Na rozšíření hry byly datadisky. Jenom nějakého chytráka napadlo, že by patch přejmenoval na DLC a vytřískal z toho prachy. DLC byl možná v počátcích menší datadisk, ale teď jsou to akorát přejmenované patche, které dříve výrobci dávali zadarmo.
          • Nikoli, DLC se nikdy nerovnalo patchům.
            Patch primárně opravuje chyby ve hrách a sekundárně může přidat do hry nový obsah - třeba patch 1.5 u BF2 přidal do hry řadu nových map, u Skyrimu patch 1.6 přidal do hry novou herní mechaniku - boj na koni.
            DLC je stahovatelný obsah (zdarma či za peníze). Už z názvu se jedná o obsah - DLC tedy musí nabízet nový obsah (od trapných DLC, které přidávají itemy, po DLC přidávající lokace atd.). DLC je zpravidla dobrovolné a neupravuje tedy výrazně herní mechaniky a neopravuje většinou bugy.
            DLC tedy vždy musí obsahovat herní obsah, zatímco patch nikoli. V tom je mj. rozdíl. Jistě, někdy je DLC sloučeno s patchem - pro toto se často využívá název update.
            Expansion pack - datadisk - je v podatatě velké DLC, dříve ovšem nikoli DLC díky omezení internetu - dříve prostě nebylo možné stáhnout obsah velikosti datadisku. Datadisk je natolik velký, že původní hru zásadně rozšiřuje, upravuje, či dokonce vytváří zcela novou hru nezávislou na hře původní. Když to tak vezmeme, je Dawnguard ještě DLC, zatímco Shivering Isles byl spíše datadiskem.
            Přestože jsou si DLC, Expansion pack, update a patch navzájem dost podobné, lze je stále dobře rozlišovat. Není tedy třeba mít v těchto pojmech zmatky.
            • Mas, pletes si pojmy patch, dlc a datadisk, neznas jejich vyznam ani ucel. Svuj osobni nenavistny postoj pramenici jak z neznalosti tak lakotnosti pak vydavas za vseobecny a ignorujes ocividny fakt, ze dlc je uspesny a prijimany koncept.
            • Veskoslav
              Já v nich zmatky nemám. Jenom rozlišuji DLC (jako v případě např. Shadow Broker, který by nestačil na klasický datadisk) a "DLC" (případy CoD map, které dříve v této sérii byly součástí pathce:))
          • smejki
            DLC se nikdy patchem nenazývalo. jen se spolu s patchem přidával i obsah. Patch jako takový vždy bude jen o záplatování děr a úpravách parametrů herního systému.
            To, že dřív nebyl nikdo tak drzý, aby si za tři remakeof-remakeof-remakeof-mapy řekl o 20 vočí, to už je jiná pohádka.
            • Veskoslav
              Samozřejmě, máš pravdu, že patch povětšinou přináší pouze záplaty do hry. Já jsem si prostě jenom zvykl, že u některých her byly veliké patche, co obsahovali mimojiné i nový obsah (mapy např.). A z velkých patchů se udělali DLC. Oporavný ráz velkého patche se stal malým patchem, co opravuje jenom chyby a ten zbytek, to se nazvalo DLC. Takto jsem to myslel:)
            • smejki
              souhlasím, že se tak děje, ale musím podotknout, že stále mícháš dohromady bonusový drobný obsah gratis a patche a to jen proto, že spousta firem to tak z pochopitelné pohodlnosti (všechno v jednom balíku) dělala a dělá. Patch je doslova záplata - tedy oprava bugů technologických a herně-mechanických, úprava parametrů za účelem balancu herních mechanismů.

              Abych ti to připodobnil. Když dostaneš víno, říká se tomu víno, ale součástí celého toho paklu je lahev s etiketou, špunt, víno, krabice a třeba 7 kaprů. Zatímco existence lahve je základní podmínka pro správné provedení transakce a špunt s etiketou jsou v důsledku vyžadovány zákonem, všechno ostatní (krabice, kapři, hezká mašle) je bonus. *1*
              (měl bych přestat pít)
            • Veskoslav
              To tak zcela není pravda:) Ono záleží, co všechno přínáší patch:) Pakliže přídává nové jednotky, mapy atd., tak někteří výrobci to moc rádi nazývají DLC a jiní to prostě mají jako patch. Ono mi spíše přijde, že DLC jsou něco mezi patchem a datadiskem. Málo na datadisk, moc na patch. Ale nechávají si za to platit královsky a cena hry se tím neustále navyšuje. Dříve DLC neexistovaly proto, že byly součástí původní hry.
          • Mezi DLC a patchem je rozdil, stejne jako mezi DLC a datadiskem. Neni to to same. Patche nezmizely a stale slouzi svemu ucelu. DLC vytlacily spise datadisky, protoze jsou flexibilnejsi a spousta uzivatelu je vyuziva. A znovu opakuji, na DLC neni nic spatneho.
            • Kdyby nic neprinesly, nebudou se pouzivat. Dlc prinesly nove moznosti v rozsirovani placeneho obsahu, prinesly vetsi flexibilitu oproti datadiskum a evidentne jsou uspesne.
            • Veskoslav
              DLC nic nepřinesly, jenom se skutečně větší patch přejmenoval na DLC nebo vyříznou část příběhu a dají to jako DLC (případ ME 3 či v ME 2 DLC Arrial)
            • Nechci ti nic vymluvit, pouze poukazuji na to, ze na dlc neni nic spatneho, patche se nezmenily, patche tu stale jsou. Dlc prinesly nove moznosti a tyto jsou hojne prijimany a vyuzivany.
            • Veskoslav
              Jo to říkej Těm, kdo tomu věří. Nebo mi chceš namluvit že CoD Elite a celý ten systém financování map, kdy jedna mapa vyjde průměrně na 5 dollarů není změna patche na DLC? Nenech se vysmát:)
  • Veskoslav
    Jedno nechápu. Proč tomu neříkají datadisk, ale DLC. Pojem DLC se totiž bohužel stala nadávka (čest vyjímkám)
  • Trol.diskuzni
    Doufám, že tam budou upíří sprintovat pozpátku! *14*
    • trapas..
      • Trol.diskuzni
        Spíše realita v podání Bethesdy... *3* More horse climbing? More money!! *14*

        Mimochodem - Co to je za úlet, cpát upíry do takovéhle hry? Ten Howard už fakt neví coby...
        • JohnyTheZik
          "tak jsem se rozhodl, že nebudu sebevrahem a svůj zájem o tuto sérii ukončím."

          Ze jsem si nevsiml :D
        • lol, to si se slušně ztrapnil. Jak tu bylo napsáno, upíři jsou nedílnou součástí série TES už dlouho. Bethesda jen konečně vzala upírské téma - a že bylo načase - a dále ho ropracovala do DLC. Jde vidět, že jen žvaníš, ale sérii neznáš. No aspoň se tu na foru máme čemu zasmát. *1*
          • Trol.diskuzni
            To Cahir - Díky. *3*
          • Trol.diskuzni
            Nevěděl jsem, že je TES až taková krávovina, upíři, vlkodlaci a zombíci v jakékoliv hře pro mne znamenají nuzácký herní balast... Je vidět, že budu muset svůj názor na hru posunout do ještě negativnějších sfér. *8*
            • Cahir
              To je všechno Trolíku v pořádku, ale když si pak člověk uvědomí, že v diskuzích na téma TES jsi vůbec nejaktivnější uživatel, taháš Skyrim i do diskuzí jiných a dokonce i tvůj profilový obrázek je tématický a přitom všem jsi tou sérií v podstatě netknutý, trochu z toho mrazí.

              Představa, že bych cpal tolik energie do něčeho, co neznám a nemám to rád, je opravdu strašná. Asi je to dost smutnej život, když je tvojí hnací silou negativismus. Good luck with that.
            • Trol.diskuzni
              Každé druhé DLC nabídne zombíky (zde upíry) a pár hodin hraní navíc...
            • Hairy_Ass
              No vlastně nabízí. Nebo snad v poslední době vyšlo podobně rozsáhlé DLC? *4*
            • Trol.diskuzni
              Nejlepší hra v historii by měla v roce 2012 nabízet něco víc.
            • Veskoslav
              Ano a proto se upíři či vlkodlaci (či jejich podobné "věci") vyskytují ve všech kulturách od Egypta (různí bohové podzemí měli vlastnosti upírů např.) až po severské mytologie.
            • Právě to se mi na TES líbí - spojuje všechy možné fantasy prvky do jediného světa. Mně to tak přijde zajímavější a tobě nikoli, protože trpíš TES fobií. *3*
        • Cahir
          Kdybys nebyl herní analfabet, věděl bys, že v sérii TES je možnost stát se upírem a vlkodlakem už od Daggerfallu, tzn. od roku 1995. Upíři a vlkodlaci do této série prostě patří jako prd*l na hrnec. Běž raději hrát Fifu.
          • Trol.diskuzni
            To Veškoslav - FIFA 2012. *3*
          • Trol.diskuzni
            Další vyhazovač? Mohli byste si s Veškoslavem podat ruce. *3*

            V tom případě se ale nedivím, že je ta série tak zprzněná už od základu... Vlkodlaci, upíři, draci, skřeti, ... - nechtějí tam příště narvat medvídky mývaly? *1* *1* *1* LOL
            • Trol.diskuzni
              Čekal bych, že taková velkolepá série jako TES si v roce 2012 vymyslí větší WOW moment, než jsou upíři... *3*
            • Veskoslav
              To nemá smysl, on je naprosto mimo. Necháme ho u jeho Diabla II a Fify 2011.
            • Hairy_Ass
              Takže fantasy je zprzněná, protože se v ní vyskytují běžné fantasy postavy? Hmm, zajímavé. *4*
            • Trol.diskuzni
              O sratchky typu TES se skutečně nemám důvod zajímat - zahrál jsem chvíli Oblivion, chvíli Skyrim a když jsem zjistil, že je to nudnější a zabugovanější než konference Nintenda na E3, tak jsem se rozhodl, že nebudu sebevrahem a svůj zájem o tuto sérii ukončím. *6*
            • Veskoslav
              Ano další vyhazovač, jelikož se opět vyjadřuješ k něčemu, o čem nemáš vůbec páru. Což je skoro pořád. Kdyby jsi aspoň za něco stál, tak by si skutečně zjistil, že upír či vlkodlak je součástí této série jako je Hydralisk součástí světa Starcraftu např.
      • Veskoslav
        Don t feed the troll:)
        • Hlavne ze nejvetsim trollem na webu jsi ty?
        • to umres hladem :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit