Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Skvělá hra, kterou kazí z mého pohledu a hodnocení 9.5/10 dvě věci:

    1. technické bugy - chyby na mapě, chyby v lokacích, sem tam se hra sama od sebe graficky zpomalí
    2. nevyvážený management shelteru - lidi jsou neuvěřitelně otravní a rozmazlení (Hardocore mód), přes ohromné zásoby žrádla, léků a dárků stačí trocha nepříjemností z venku nebo chování obyvatel, které nemůžete ovlivnit a morálka padá raketově dolů a jde to na váš účet. *1* Penalizace jsou i za zcela spokojené obyvatele.

    Rada na závěr - nepopravujte případné pachatele čehokoliv z řad osazenstva a nenapravujte rebelii snížením přídělů - tohle mi prohrálo hru těsně před koncem (morálka šla dolů a nešlo to zastavit). *1*
  • miccckel
    Čeština by nebyla?
  • kurzové sázení, velmi spolehlivé info...,,,.,,

    http://caveso.webnode.cz/
  • Hurá hurá vidím vozidla ... Takže budeme konečně v tahové strategii po letech i reálně jezdit ?
    • kovar.jakub
      Slouží jen pro přesun mezi lokacemi, po lokaci se jezdit nedá.
      • Jack1947
        Thats shame. *9*
  • Jack1947
    Hra bez bugů? no taková snad neexistuje ne. Ten systém EA jen potvrzuje pravidlo že při vývoji těch bugů a glitchů u her je mnohonásobně více. Ono i po vydání občas se to podělá.
  • erikse
    Nemuzu si pomoct, ale tady z techto her me zaujalo akorat Dayz a u ostatnich mi pride jako by z neho jen tezily.
    • A co má přesně DayZ společnéhos Dead State? Tedy kromě tématu...
    • "tady z techto her" *15* *15*
  • pecka *14* a prej je tam i pes *8* božííííí hra
  • vypada to hezky, jen je to opravdu lepší než wasteland, ktery dostal 6?
    • Keyz
      Je skutečně zajímavé, že podle ohlasů tam je bugů jako muslimů kteří se hrnou za svojí poutí do města Mekka.

      Wasteland neměl po vydání nějaké zásadní chyby. Zde jsem četl krátce debatu na steamu a tam jsou podle všeho různé šílenosti které většina lidí zažila. Kdyby to hodnotil stejný autor a hrál také tak pečlivě, asi by to dostalo méně. Tam byl chyby a technikou stránku vysazený. Navíc to hrál velice dlouho a asi i podrobně.
      • kovar.jakub
        Pečlivě... Já s Dead State strávil minimálně 40 hodin čistého času a tři nebo čtyři patche (nepočítaje krátké nahlédnutí v Early Accessu, kde to ale bylo úplně nehratelné).

        Jak píšu v recenzi - hra mě nesčetněkrát naštvala, bugů bylo hodně a uživatelská přívětivost taky nebyla zrovna úžasná. Nicméně - se vším autoři něco postupně dělají, atmosféra je super a hratelnost taky.
        • Keyz
          To nebyla narážka na to, že jste tomu nevěnoval čas. Jen jsem se "divil" nad tím rozporem u WS2 a zde.

          Tam to jiný recenzent hrál snad měsíce a bugy mu vadili velice. Asi tomu dal větší váhu než té atmosféře apod.
          • kovar.jakub
            Já to taky hrál doslova asi měsíc :) Nicméně jasně, chápu - ono je to dost individuální. Já osobně to třeba s Wasteland porovnat nějak erudovaně nemůžu, protože jsem ho hrál zatím hodinu...
          • to vis, inxile ho poslal do riti s prekladem tak se na tom vyradil :D
  • Po 25-35h ta hra pry prestane bavyt, boze proc bych to mel tak dlouho hrat kdys sem udel dark soul za 3 hodiny *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5*
    • Ti hlavne vipadas, jako bi jsy udelal i zakladku za 3 hodyni.

      PS :Radeji jsem to napsal ve tve reci,aby jsi tomu rozumel *1*
      • "aby jsi"... ty's taky zaperlil :D ..ale ne, jinak pohoda *3*
      • To je dneska tak těžký poznat obvious trolling? o_O
        • Jak vidis na svem prikladu, tak je. taky jsi se chytil :)
  • Konečně, Fallout i Jagged Alliance 2 taky postupem času trošku omrzí. Ale kdyby někdo hledal takticky-tahovou výzvu, tak Smeagol´s AIMNAS 1.13 pro Jagged Alliance je fakt super - tisíce zbraní, téměř reálný simulátor války a hlavně se hra nebojí pustit na 6-ti členný tým skupinu 120+ nepřátel.
    • tak to je opravdu realny simulator valky 6v120 :D
      • V JA se odehrává válka guerillová, na tom poměru není nic nereálného. Navíc nikdo neřekl, že to těch 6 přežije :)
      • Kdyby jsi si přečetl komentáře nad tebou, nebyl by asi tvůj komentář tak mimo..
    • Dogkiller
      6-ti členný tým vs skupina 120+ nepřátel... a je to realistický simulátor? *1*
      • Navíc většinou se ta hra drží s počtem nepřátel při zemi, ale obtížnost INSANE o té nemožné přesile prostě je. *5*
      • Obsadíš sektor, vycvičíš milice, rozmístíš miny, pak už jen čekáš co příjde. Milicí můžeš mít 30 na sektor, popř. si povolat další z okolních sektorů. S dobrým plánem a výzbrojí, vč. těžkých zbraní to jde zvládnout.

        Reálný simulátor je to spíš díky výpočtu šancí na zásah a proměnných, které ovlivňují strělbu a situace, za kterých tě nepřítel vidí. Bere to v potaz počasí, výbavu ( to zda má postava pří slunečném dni nasazené brýle apod.). Samy o sobě tahy můžou být přerušeny na základě nepokrytých stran.
    • To pak jedno kolo zabere 10 minut ne ?
      • Někdy i půl hodiny, ale už na tom zpracovali - tah protivníka je tuším 2-3x zrychlený, ale pořád je to záležitost jednoho sektoru za pár hodin. Navíc jsou předělané mapy (zatím cca 50%) asi 5x větší, takže už je tam prostor pro útok více týmů. Starší verze bez velkých map je lepší v tom případě, když tu hru nechce člověk nechce hrát rok, navíc BIGMAP verze je pořád ve vývoji takže nejde dohrát - z nepředělaných sektorů byli odstranění nepřátelé.
        • Tak to uz je vylozene pro HC fandy. JA2 miluju, ale tohle bych asi psychicky nezvladl - zatim si porad vystacim s Wildfirem tak jednou do roka. Zrychlene tahy enemy taky asi nejsou zrovna to prave orechove.
          • Jj, nejnovější release AIMNASu je už moc, ale normální 1.13 se ještě drží při zemi a hratelnost je úplně někde jinde - doporučuju vyzkoušet.
            • Pristi gameplay vyzkousim - dik.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit