Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dragon Age 1 byl naprosty luxus, RPG jak blazen, pribeh, provedeni, hodne Baldurs Gate hra, uzadne, Dragon age 2 bohužel ztratil hodne na (re)generaci preostredi, celkove toho bylo ve vsem min nez v jednicce a cela ta stylizace utrpěla, ale porad se jednalo o hru která vyzvala k uzasnemu boji, fighty byly tezke, uzasne vymakane, clovek muselpouzit mozek, nakonec me to chytlo a rad sem to pokoril, Dragon age 3 na me ceka na disku, ale je prej kurna dlouhej, to asi nedavam
  • jop zrovna ho dohravam, po dvou letech:D je to narez, ale datadisky uz do ToN nestihnu
  • Chickaree
    Sakra dejte pokoj! Ještě jsem nedohrál Pillars of Eternity *1*
  • priste si to musis koupit a nestahovat warez *15*
  • rychlost = pocet AP, attack speed = kolik te jedna akce (utok) stoji AP
  • Uvedomujes si ze RT i Tahy jsou to same ? Vem si, ze pohyb dvou bojujicich postav vidis treba 10000x zpomalene. Rychlejsi postava pak dal dobehne, agilnejsi postava drive vystreli, ta co bojuje dykou sekne vickrat nez ta co ma obourucak. Pak uz je jen na samotne hre do jakeho jde detailu ,,simulace,, boje, protoze se stale bavime o RPG hrach, kde jde o dovednosti postavy a ne o FPS, kde jde o skill hrace.
  • vliv rychlosti postavy 0 apod. Jestli dojdes 3 polička rychleji nebo ne je fuk

    vliv rychlosti nema vliv, jestli dojde nekam rychleji, uz dost! nebo se tu umlatim smichy *1*

    je jedno jak to vypada, stejne je v pocitaci vsechno na tahy (vazany na casovy kvanta), jen to je bud plynuly nebo pauzovany

    pauzovanymu se ale da lip nastavit chovani ai
    v plynulym bejva jednodussi exploitovat ai
  • tak záleží, kdy to hrál, popravdě v současnosti by mě u toho neudržel ani ten příběh...
  • Nějak jsi to popletl. Neopadá nic? Z podstaty tahu odpadá řada věcí. Viz vliv rychlosti postavy 0 apod. Jestli dojdes 3 polička rychleji nebo ne je fuk. Výdrž také nemá smysl nebo je přepracovaná jak ta rychlost.l

    DnD jsem hrál. Stolní sranda ve hře jsem to překonal.
    Taktická komplexnost...Bavil jsem se o reálnosti boje. Tahový je nesmyslný již z podstaty tahu. Taktika je podobná. Manévrovat, dělat léčky apod lze i normálně. Navíc to vypadá lépe, než čekání na tah. Záleží pouze jak dobře a co vše zahrnou do toho systému.
    Jestliže by tah i rt zahrnuli vše co má vliv, tak u tahů bude x věci zbytečných a tah omezí manévrování v reálném čase. Normálně také nebojujes na tahy.
  • Nedá. Rychlost pohybu nemá v tahovem boji význam. Nahradily to ap. A kolik akce provedes za jednotu času = attack speed.
  • Cože? Očividně si nikdy nehrál DnD a asi ani ne moc tahových her. V tahu neodpadá nic, neodpadá váha brnění, neodpadá vliv délky zbraně, neopadá velikost štítu, neodpadají různé typu úderů a neodpadá ani rychlost pohybu i útoku - to všechno má rozhodující vliv. Jinak samozřejmě tahový systém má ve skutečnosti mnohem větší potenciál pro taktickou komplexnost, než reálný.
  • Tohle me taky vzdycky prekvapi. Dohraju nejakou hru pomerne bez problemu a nekdo tvrdi ze je plna bugu, si clovek rika kde je pak problem, jestli to je skutecne nekde v te hre nebo to bude mezi monitorem a zidli *3*
  • Akční bod neznamená jak rychle se pohybuje ale kam doleze
    ano, a to se dá interpretovat jako rychlost. Čím víc akčních bodů, tím víc můžeš provést věcí za kolo, tj. jednotku času, to znamená, že máš větší rychlost.
  • A ted napisu neco co se zcela jiste da prirovnat k situaci kdy nekod hodi vosi hnizdo do chaty plne turistu.

    Dragon Age Inquisition je taky vyborne rpg z posledni doby:)
  • Máš pravdu. Neodpadají zcela ale jsou modifikována nesmyslným způsobem pro potřeby tahového boje.

    Rychlost a rychlost útoku nemá takový smysl jako normálně. V tahu je fuk jak rychle někdo seká nebo jak rychle se pohybuje. Akční bod neznamená jak rychle se pohybuje ale kam doleze.

    Z tahového boje tedy odpadá řada věcí a nereprezentuje reálný boj a ani tam neuděláš to co v rt boji.Je to značně ochuzené. Bohužel to tam bude.
  • Vizualne se mi to nelibi, na PT je to jakesi malo depresivni a spinave, moc barvicek a svetylek.
  • Pravidla DnD to nebude mít zcela určitě, vzhledem k tomu, že nemaj licenci. Statistiky jako rychlost a rychlost útoku v tahovejch hrách ale neodpadaj ani náhodou, podle toho máš akční body na pohyb a útoky. Podle mě bylo docela dobře vyřešený Arcanum. Člověk moh hrát real-time, ale když chtěl, přepnul si souboj na tahovej.
  • Taky Shadowruny byly dost povedený, hlavně Dragonfall mě bavil hodně. Ale ani Hong Kong nebyl špatnej. I když je pravda, že ne každýmu musí sednout kombinace kyberpunku a fantasy. Wasteland schytal podle mě dost nezasloužený kritiky za to, že to nebyl Fallout (a spoustu zasloužený za debilní systém lootu, kterej ale v Director's Cut opravili), ale v jádru to nebyla špatná hra, i když na post-apo trochu praštěná, což se taky každýmu nemusí líbit.
  • JamesFaith
    Tak já původní kampaň NWN2 dohrál z DVD bez jediného většího bugu, který bych si pamatoval, a žádné patche jsem tehdy nestahoval.
  • jako ze u tahovych souboju odpadaji staty a rychlost utoku ? asi jsi moc tahovych her nehral co ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit