Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To je lahké z psychologickeho hladiska.Skoršia reklama pôsobi ako podprahova sprava, ktoré sú zakazané o rok si na to spomenieš aj ked nebudeš chiect.A začina sa to v tomto priemysle dost rozmahat.
  • Jack1947
    Aspon ze si uprimny... tehdy jsem (2007) byl z toho taky trochu posazen na zadek no. Jenze jsem byl mensi nemel jsem tolik zkusenosti nanosuit ano, bylo to neco inovativniho. Repetitivnost byla ke konci pomerne velka (vojaci, cim dal tim vetsi koridorovost) mimozemske urovne povazuji za jednu z nej casti cele hry +tankovou bitvu vic me ale bavilo Warhead to same lepsi a navic odlehcilo HW heralsi to na Medium? ja na 8800GTS (coz byla chyba) jel sotva na medium o rozliseni a ostatnich prkotinach nemohla byt ani rec.

    Na lodi (ne mimozemske) na konci to bylo nudne nejnudnejsi a premahal jsem se k dohrani, a prestoze jsem jen zkusil hrat FC1 a nedohral verim ze to bylo lepsi. (ne jen s povidani) v terhdejsim Levelu to melo 9,6/10 holt ukazka narocnosti enginu, crysis tohle tolik nedokazalo. Je to muj nazor a minim na nej mit vbeskera prava nikomu nic nevnucuji. *4*
  • V dobe vydani jsem mel totalni smucku s velkym barevnym CRT monitorem co vazil asi pul miliardy tun a bezelo mi to na medium detaily. Grafika byla uplne pohodova a celou hru jsem nakonec dohral dohromady asi 15x na ruzne obtiznosti a muzu te ujistit ze to nebylo jen kvuli grafice i kdyz ta je krasna jeste dnes. Crysis 1 mel vybornou hratelnost se skvele vymyslenym nano suitem, sirokyma koridorama a spoustou moznosti jak se celou hrou probit/proplizit.
    Repetetivnost se nedostavila vubec a cas od casu si Crysis a boj proti vojakum rad pripomenu znovu a znovu.
    Pasaz v lodi byla dechberouci a pusobila opravdu neuveritelne. Doted pamatuju jak jsem tam poprve vlezl. Opravdu to na me zapusobilo ale musim uznat ze na konci kdyz zacal utok mimozemstanu tak uz me to tolik nebavilo a cast na letadlovce pak uz byla slabsi.
  • Navíc tenhle rok rovnou dva. Ha.
  • Jack1947
    Tobe to samozrejme v den vydani jelo na MAX ze ultra high detaily ... a ta hra byla hoodne o grafice pribeh nula... ale to uz jsem psal. Hratelnost taky nebyla nejhorsi ale repetitivnost se dostavila az moc brzy a konec na te lodi... Dwang! To predcilo i me nejhorsi sny!.
  • Tvoje baba je jenom o grafice... Jednicka mela vybornou hratelnost a v pohode strcila do kapsy takovy zapomenutelny kousky jako Metro nebo nedej boze Rage (takovou nedomrlou s*acku jsem teda od ID fakt necekal).
  • Mato1987
    niečo ako duke nukem forever, alebo aby som bol presnejší, rainbow six patriots ? :D
  • Jack1947
    Psst, nemuzes rikat ze Crysis nebyl pokrok a uz vubec ne ze dneska nejjezdi a tehdy take nejezdil. ... *15*
    prve jsem za to byl doslova rotzrhan v bleskovkach ze jsem si myslel a stale myslim ze Crysis 1 bylo jen takove nedomrle Techdemo... (takze minusy pripravit, pozor ted. I dont fůůcking care... )

    Svym zpusobem v ramci Euphoria je pokrok nejdrive Max Payne3 (takova ukazka) aby nasledne v plynulejsim GTAV. byl naplno vyuzit... ano pro me je xco se clenitosti a dohlednosti a textur prave GTAV. pokrok... zadna hra nebyla tak pekna. CRYSIS uz vubec ne. Bylo jen narocne. Benchmark...
  • Co treba pruzkum trhu? Nadhodi koncept a pozoruji ídezvu hracu a te se prizpusobi.
  • Crysis 3 ma hratelnost vybornou a uz i na druhem dile byla videt snaha i kdyz se ne vse povedlo. Na Rage bylo nejlepsi, ze na ps3 bezel na 60 fps pri vyborne grafice a take ai nepratel byla slusna. Metro se mi nelibilo, to jsem hral jen par hodin.
  • Tak udělat z techdema celou hru není žádná sranda, dejme jim čas...
  • Jack1947
    Crysis byl hlavne o grafice, RAGE , Metro ma hratelnost... skoro bych i rekl ze tyto hry nesnesou vzajemne srovnani. FPS ale kazda o necem trochu jinem a sazejici na jine mechanismy (Metro-strach z neznama,malo munice trochu survival RAGE- osekanejsi verze borderlands, s lepsi grafikou ( hezci) nekreslenou).

    Jo, mozna v pozdejsich dilech tam nejaka ta hratelnost jakz takz byla no, ale zadna slava to nebyla.

    Ano, tehle hre tomuze ublizit proste pokud tohle budou chtit vydat pozdejc muzou pocitat s tim ze budou hezci a lepsi hry... za me rikam dmence nejhlubsiho charakteru - je to takovy kdyz mam prachy tak uz muzu cokoli, bez zabran ale to neni tak uplne jiste. *7*
  • Mato1987
    všetci vieme ako dlho trval vývoj stalkera a ako to nakoniec dopadlo, len aby sa z online open worldu nestal singleplayer počin. Aj keď mám pravdu povedať, to by mi vyhovovalo viacej :)
  • duležité je aby vyšel hlavně AC *1* *1* *1*
  • God-of-War
    Docela slusny na to, ze to melo vyjit tenhle rok.
  • Ronox
    Hádám, že za dva roky už nebudeme tak odvařený z toho vizuálu. Stejně jako u Watch_Dogs se do té doby ta úroveň vyrovná a přijmeme to jako "standard".
  • A už je to tu zas, Ubisofte. Předvedete skvěle vypadající hru (viz třeba i Watch Dogs E3 2012), nějaké ty základní informace nám povíte, pak bude ticho, pak budou samý odklady, pak bude osekávání kvůli konzolím oproti PC, spousta PR keců, nezvládnutý marketing (třeba jako zrovna u WD) a takhle nudně, utahaně to půjde až do vydání samotné hry.

    Buďto hru oznamte v roce, ve kterém si budete jistí, že hra i vyjde, nebo neoznamujte vůbec, ať hráče zbytečně nenatahujete, ne? Máte dost her v produkci. Proč by se měl někdo posrat z toho, že o jedné hře (Division) bychom třeba nevěděli další rok, než byste ji oznámili? .....
  • bohužel ani příliš dlouhý vývoj hrám neprospívá (Gran Turismo, X Rebirth a další), já se právě obávám že se vývojáři ztratí ve vizích a nápadech a ta hra buď nevyjde nebo to bude patlanina :/
  • No a pak už to nebude nejlépe vypadající střílečka....
  • Psychotic
    Vážně přestávám chápat, proč takovou hru oznamují dva roky dopředu. To něvědí jak funguje hype? Kdyby to aspoň byla XOne nebo PS4 exkluzivita, pak bych to pochopil - SONY nebo MS se chtějí vytahovat - ale k čemu je tuctové multiplatformové střílečce oznámení takovou dobu před vydáním?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit