Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • forpsi-wyh-s611171
    Ono je potřeba si to představit tak, že člověk nehraje pořád za toho jednoho vojáka, ale po smrti dostává šanci jako jiný voják, prostě další na řadě. Chápu, že ve hře jsou profily a levelování, nicméně v rámci hratelnosti je potřeba tu velkolepost nějak nasimulovat a kdyby měla hra stavět na jednom životu, tak to moc lidí nebude bavit. Jako je to nápad na nějaký mód, když by se proti sobě postavilo 32 hráčů s jedním životem, tak proč ne. Jinak jeden život je např. v Americas Army: Proving Grounds, tam to ale hraje tuším 6 na 6 s možností vyléčení medikem. Takhle to měla celá série Americas Army již od začátku a věřte nevěřte, trávil jsem u toho dost hodin a nevadilo mi, že i několik minut po smrti čekám na další kolo.
  • forpsi-wyh-s611171
    Rozdíl v hratelnosti je obrovský. Zatímco Verdun je lineární nahoru/dolů, tak Tannenberg umožňuje v novém módu Maneuver libovolný pohyb po mapě se zabíráním jednotlivých sektorů. Podobně jako v Battlefieldu 1 je respawn řešený náhledem na herní mapu a výběrem již zabraného sektoru či přímo možností respawnu po boku svého parťáka z týmu. Po 4 hodinách hraní mohu potvrdit, že ten rozdíl je opravdu masivní a přispívá k zábavnější hratelnosti.
  • forpsi-wyh-s611171
    Konkrétně Tannenberg byl pro Rusko veliký průšvih. Ztráty na ruské straně byli oproti Němcům více jak desetinásobné, masivních 170 tisíc ku slaboučkým 13 tisícům.
  • forpsi-wyh-s611171
    Úvodní věta je klíčem k přečtení celého článku, povedené:

    "Zatímco chudáci na západní frontě se krčili v bahně zákopů a rezignovaně krájeli vlastní kamarády lopatami, když se potřebovali o něco hlouběji zakopat, jejich kolegové na východě měli příjemnější prácičku."

    Mimochodem stejně povedený jako úvodní věta je i Tannenberg. Oproti Verdunu krásně rozpohybované všemi směry a takticky zcela svobodné. Vpády nepříteli do týla, obkličování a nutnost neustále reagovat na situaci je osvěžující a pohlcující. První světová válka nemá lepšího virtuálního zastoupení.
  • jamar28
    Mám na mysli konflikt legií a komunistů. Čsl. legionáři se nesnažili porazit bolševiky v občanské válce, snažili se především dostat domů, což se jim podařilo. Svůj válečný cíl splnili. Tudíž zvítězili. Bolševici naopak svého cíle - rozpuštění legií násilným způsobem - nedosáhli. Takže z konfliktu vyšli jako poražení,
  • Aha.Já měl za to že Komunisti v Občanské válce vyhráli. Děkuji za nové informace.
  • jamar28
    Zvítězili samozřejmě čsl. legionáři. Rudí utrpěli ostudnou porážku, když Čechoslováci projeli celým Ruskem jako nůž máslem. Doplň si vzdělání.
  • Ty už budeš asi moc velký kluk na to, aby sis pamatoval, jak mohla hra v roce 1999 vypadat a žádné CoD fakt ještě nebylo.
  • vypada to jako col of duty z roku 1999
  • Jack1947
    Tobruk nebyl na české poměry zlej film ale už je to tady let a Němci nenabíhali jak prasata na porážku.
  • Ještě že zvítězili rudí.
  • denně zase ne, až tak akční to nebylo. To samé WW2, v tom je hodně autentický film Tobruk. Tam se taky nestřílelo 24/7, ale spíš čekalo a najde se hodně vojáků, kteří si za celou válku ani nevystřelili.
  • Takhle funguje už např. CoD, taky jen držíš "W" a občas klikáš myší.
  • Občas si říkám, jak moc musí byt lidé hloupi, když reagují na BoBa a Jacka....
  • jamar28 ono záleželo na hodně faktorech. Je jasné že v bitvě to bylo méně, zabraně navíc pravidelně selhávaly. Hádám že v bitvě mohl nabít dvakrát a při tréninku i třikrát. Ale Britové, kteří na střelbu kladli větší důraz i čtyřikrát.
  • Z celé té zbytečné války měl smysl jen boj našich legií v Rusku. To bylo poprvé a naposledy, kdy čs. družina / později armáda vytřela všem zrak. Hrstka chlapů ovládla půl Sibiře a ukázala světu blitzkrieg 30 let před Němci, když brilantně manévrovala a přesouvala se místo tanků vlaky. Škoda, že Masaryk a ten druhý patlák Beneš nebo vůbec nikdo jiný nevyužil situaci. Proč nerozehrát místo ústupové akce na Sibiři pěknou agresi? Agrese totiž přináší kořist a nic nevleje energii do žil unaveným vojákům víc, než si pěkně narabovat, nepopravit pár zajatců a z kušny jim nevymlátit zlaté zuby? A na noc si pěkně narazit baryšnu. Proč vracet Kolčakovi ruský zlatý poklad, když to byla čs. kořist? To zlato se dalo použít mnohem lépe. Dneska jsme místo německé montovny mohli třeba být pány celého Ruska.
  • Jack1947
    Přesně at jde každej komu to vadí někam doprdelle bez pardonu.
  • Mart9
    Další multiplayerová střílečka :( Chci kvalitní single sakra
  • Hm, když pominu to, že se tu točíš na větě vpodstatě vytržené z kontextu. Co takhle zakázat veškeré náznaky černého humoru, anebo považ tu hrůzu, třeba takový sarkazmus. Co kdyby to nějaké dítě špatně pochopilo. Pro vaše dobro doufám, že jen trollujete.
  • jamar28
    A hráči, co chtějí číst normálně a bez vlivu pol. korektnosti si mají jít číst o hrách kam? Nevim, jestli to poškozuje nějaké děti, tak je to věc jejich rodičů. Ti ať si ohlídají, kam jejich děti chodí, nechápu, proč by na to měli doplácet normální hráči, kterých je beztak tisíckrát víc než děcek, které by ta větička mohla poškodit. Já jsem rád, že se tady naopak redaktoři nebojí psát úplně normálně a v pohodě, aniž by dumali nad každým odstavcem, jestli by se náááhodou nemohl někoho dotknout.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit