Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já souhlasím s prvním komentem na stránce.Zase to těží jen na jménu a s prvními Doomy to má tuplovaný ho.no společného.Už tam do toho motají příběh a RPG prvky,kdežto první stály jen na řežbě a jednoduchosti.Oživování starejch duchů....Možná to může být i pěkné,ale už to prostě nebude ono.Stejně takhle se těmihle oživovacími prvky dokurv.l(teď pomícham žánry,ale jsou to příklady) Battlefield,JazzJack Rabbit,Medal of Honor,Mario,Heroes a to určitě není všechno.
    Sorry koho jsem urazil,ale tohle uráží mně *1*
  • Tyhle neustal dokola oprasovane remejky starych her ,ktere tezi jen na jmenu kdys slavne hry, stoji opravdu za ho*no, pocitam ze to bude stejny propadak ne-li horsi jako 3
    • Doom 3 a propadák? Hochu, ty už sem nepiš, takové nesmysly ani nestojí za to číst...
      • Souhlas... DOOM 3 *14* patří mezi moje top Games a moc jich není. Odehrál jsem originální cca. 10x, modifikovaný 5x a s mou modifikací 5x a ještě si to zahraji. *5*
        Doufám že DOOM 4 bude kvalitou alespoň stejný...
  • DOOM 4... já doufám že to udělají stylem DOOM 3 než DOOM 1,2... spíše bych uvítal příběhové spawny nepřátel + náhodné spawny na náhodných místech. *14* Pokoušel jsem se v DOOM 3 to naprogramovat ale moc se mi to nepodařilo *9* ale pracuji alespoň na předělávce celé hry, přidal jsem tam mnohem více démonů ve větší hustotě, demonům více agresivity a mnohem vyšší rychlost firebalů až o 200%. Velmi zábavné a snad to někdy i vydám jako mod.
    - Jinak v diskusi zmiňovaný Serous Sam... jak to může někdo srovnávat s DOOM 1,2 ?? *8* nechápu...
  • 30fps? OMG!! *11* To je hodně málo. U FPS her je pro dobrý požitek 60fps minimum ale víc je lépe. Hraji FPS hry už dlouho a ideální je 100 až 120, víc už není moc poznat. Někdo tvrdí že víc jak 60fps nemá význam kuli snímkování monitoru ale to není jen o tom, technicky nevím co všechno v tom hraje roli ale do 100fps je to poznat hodně. Já si raději snížím kvalitu grafiky třeba na minimum ale aspoň 70fps chci mít. Pod 35fps začne být ovládání nepříjemně gumové, hlavně mouse-lag (zpoždění myši - to naprosto nesnáším).
    Když mám nízké fps = gumové ovládání a nebo 100fps = plynulý pohyb tak požitek ze hry stoupne o 200% bez nadsázky.
    malý dodatek: Raději vyšší obtížnost a vyšší fps než gumové ovládání kterým je znatelný pokles účinnosti zaměřování a tím nutné snížení obtížnosti. Rozhodně u FPS her nutnost přesně ručně zaměřovat na nejzranitelnější část nepřítele považuji za jeden z hlavních prvků FPS her. *3*
  • Tady jsem četl že 30 fps je sekanice.OMG a co byste chtěli?
    Já jsem hrál AC2 na cca 14 fps a Singularity na 10 fps a sekaný mi to nepřišlo.
    Co byste dělali na mim místě?Fakt vás nechápu
    • no na tvojom mieste by som upgradoval PC a ak by som na to nemal, tak by som hral akurat Plants vs Zombies.. nehnevaj sa, ja som tiez bol dlho zvyknuty hrat hry na nizsich detailoch a povedzme pri nizsom FPS, ktory uz nebol plynuli, cize tak 20FPS, ale 14 ci dokonca 10 ? To je nehratelne a nechapem aky mozes mat z toho zazitok
    • smejki
      přestože věřím tomu, že je někdo schopen přežít měsíc na rýži a kečupu, odmítám takový martyriem projít. FPS<25 je sekanice
      • Martyrium to není,já takhle hraju hodně her a v pohodě.
        A aspoň mám výhodu-hry mi tak vydrží na dýl.Ale zase závodní hry tu prostě hrát nejdou.
  • zx_spektrum
    [noflame] No jo, konzolky. *3* Já to vidím tak na 80 až 130 fps na mém PC *5* [/noflame]
    • sam jsem pcckar ale tohle je jak kdybys napsal [nenadavam ti]debilni curaku[/nenadavam ti] :)
      • Jako sorry, ale pokud to co napsal je pro konzolistu stejne jako cos napsal ty, tak je to jen trapné a ubohé... někteří konzolisti holt nemůžou snést, že ty jejich piksle ztrácí dech a každou zmínku o tom berou jako urážku nejvyššího kalibru... smutné...
      • Realita neni flame
  • To je aby se to lip portovalo na konzole ? Oh wait, ono se vlastne portuje z konzoli *12*
  • Hanzales
    Kuci, pokud by bylo těch 30fps locknutých, není problém s plynulostí. Něco jiného je, když má hra 30fps v průměru a dochází k poklesům, kolísání, lagům. S předchozí grafárnou mi u FPSek 30 snímků nikdy nevadilo, pokud to nekleslo pod těch 27 atd. Těch 60 fps spíše člověk razantně využije u závodních her, kde je třeba odezva volantu na nižší fps velice citlivá záležitost. Tam už člověk rozdíl mezi 30 a 60 fps pozná bezpečně. Ale u singlu, kde nezáleží na reflexech tolik jako v MP myslím těch "lockutých" 30 fps stačí.
  • Neni 30 jako 30 záleží na enginu, nicméně 24.96fps vám u filmů nevadí.
    • smejki
      promítání záznamu a vyreslování obrazu jsou dvě zásadně odlišné věci
      • Spades
        odlisne jsou v tom, ze u vykreslovani to kolisa... tzn pokud HW zvladne renderovani na 60+ FPS, ale hra to ma locknute na 30, tak hra nebude mit zadny porblem jet KONSTANTE na tech 30 FPS tzn - pojede to jako film
        • smejki
          to vůbec nezpochybňuji. jen říkám, že jeho argumentace je levá
    • co to ma spolecne s filmem ? no vlastne pokud provozujes youtube hrani tak to jo ..
  • Ja myslím, že renderovací FPS není nejdůležitější. Za pomocí motion blur efektů se dá docílit plynulosti i u 30 FPS. Klíčové naopak je, kolik pod tím bude herních tiků za sekundu, protože ty ovlivňují herní reakce a ruka je rychlejší než oko.
    • Cajk
      Jak jako? Za pomocí blur effectu? Prostě buď to má 30+ a je to plynulý nebo ne a není..
    • smejki
      "a pomocí motion blur efektů se dá docílit plynulosti i u 30 FPS"... O_o

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit