Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hraju oblivion mod Nehrim a levelování je tam pozměněno, tak jak by se mi líbilo u oblivionu. Dostávám expy za splněné úkoly. To mě v O s..lo a ztrácel jsem motivaci k plnění úkolů. V tomhle modu zůstává zlepšování používáním skilů, další level dosáhnete pomocí expů (zvyšujete základní vlastnosti jak u O). Navíc dostanete body, za který jdou dokoupit další úrovně dovedností. Úkoly jsou zajímavý a dungeony parádní. Má to trochu z Gothicu, trochu z Oblivionu (engine) a připomnělo mi to Baldurs Gate v některých momentech.
    Svět je úplně nový a ta hra je plnohodnotná - odešel jsem od rozehraného O a zatím se tam nechci vracet(např, nudné zavírání bran mě neláká.
    Hrajete někdo?
    • Mě zase Nehrim vůbec nebavil a systém levelování víceméně stejný jako všude jinde. V TES se mi líbí, že člověk leveluje zásadně přes zlepšování svých dovedností a ne jako všude jinde přes questování. Vedle toho, questy člověk nedělá pro to, aby expil, ale pro to, aby více pronikl do daného herního světa. K tomu spousta questů v TES hrách jsou celkem zajímavé a zábavné.
      • mě ze začátku taky nebavil, ale po pár hodinách se to výrazně zlepšilo. Levelováni je kombinace používání skilů a zkušenosti.
        Navíc tes je takový sooubor měst bez vzájemné provázanosti, někdy jsem měl problémy najít nějaký vedlejší quest. Nějakou dobu mě to bavilo, ale v TOP10 RPG to asi pro mě nebude.
    • tak ted jsi mě nalákal....spíš jsem uvažoval, že si pořídim Baldurs Gate II.....ale tohle mě taky láká
  • Fallout 3.5: Swords Edition http://i.imgur.com/9fBe2.jpg *1*
  • Pardon, ale ono to opravdu vypada jako Oblivion :/

    Otazka je jestli to novinky a kristalove vypilovana hratelnost vyvazi.. toho se trosku bojim, protoze, nalijme si cisteho vina, Oblivion byl po 10 odehranych hodinach uz celkem nuda
    • Je to děláno pro úplně tytéž konzole jako Oblivion, takže se není čemu divit. A pak že konzole jsou hybatelem herního průmyslu. *7*
      • Tohle mne osobne treba vubec nevadi, alespon se da cekat nenarocnost na hw. Spise by me zajimalo, jak dopadne Skyrim po strance hratelnosti, gameplaye, vybalancovanosti sveta, nakolik se jim podari vytvorit vybalancovany svet do do citliveho levelscallingu, ktery nebude negovat hracovy nabyte nove schopnosti jako v predchozim dile. Pokud tohle vyjde, pak budu spokojen.
    • Oblivion jsem dohral po cca 100 hodinach hrani a to jsem rozhodne nemel projite vse. Takze pokud te nebavil uz po 10 hodinach,proste to nebyla hra pro tebe.
      Ja naopak ocenuji,ze se stale drzi korenu serie Elder Scrolls a ze clovek vi co ho ceka. nelibil se ti predchozi dil? temer jiste se ti nebude libit ani tento. Byl jsi nadseny z minuleho dilu? Pak zrejme budes spokojeny i ted.
    • Osobne bych byl radsi, kdyby to pouzilo engine Oblivionu a usetreny cas se investoval do artworku, pribehu a gameplay. Opacne by to bylo daleko horsi.
      • to ja taky.. a taky hlavne do AI, kdyz ma ten svet pusobit "uveritelne".. mozna by pro zacatek stacilo, aby se banditi s hracem dokazali vyporadat i kdyz zrovna vyleze na kamen vyssi nez 30 cm :)
  • ...když už to není HC RPG, tak by měli klást důraz na detaily... například osoba, která právě brousí sekyru, začíná mluvit ještě v moment, než dotyčného uvidí (navíc doprovázeno robotickým pohybem hlavy směrem vzhůru). Dále ragdoll, ten by měl být pasé a nahrazen euphorii (střelba z luku, síla magie, nebo troll, vynesen zhruba do 20 metrové výšky a tam odhozen, při pádu nic nedělá)... dále souboje: když viditelně seknu NPC do odhaleného krku, bez viditelného magického štítu, měl(o) by zákonitě umřít.. Technologicky to vypadá jak mírně vylepšený oblivion z roku 2005. Proč tomu tak je? Odpověď jistě znáte... A v tom je ten problém, už ste si zvykli na to málo, a stačí vám ke štěstí ještě míň... *6*
    • S prominutim ale resis tu neskutecne hlouposti. Tohle neni akcni hra,kde mas presne nascriptovanou cestu a muzes si pohrat s nesmyslnymi detaily grafiky,protoze vyvojari presne vi z ktere strany hrac prijde a co presne bude delat. Tohle je otevreny svet s milionem moznosti a proste neni mozne aby sekerea jednou zasahla psa a podruhe cloveka a oba zasahy na sebe presne 'licovaly'. Nebo co tu resis fakt,ze zasah do krku by mel NPC okmamzite zabit? Tohle je RPG ne na realitu si hrajici akcni hra(koneckoncu ani u akcnich her nikdo neumira pri prvnim zasahu treba i do hlavy).Vazne jsi si nespletl forum? Serie Elder Scroll nikdy nebyla z meho pohledu dokonala,ale i tak je to vyborna RPg,ktera se navic neustale drzi svych korenu(coz se o nekterych seriich rict neda-co dil,to jiny zanr)
      • "ktera se navic neustale drzi svych korenu" - kromě toho, že Red Guard není RPG, tak se stejně kořenů nedrží. Sice je to RPG, ale již od Morrowindu se to hodně změnilo a drží se to okřenů maximálně pohledem, zasazením, je to RPG a má to (po chvíli hrozivě stereotypní) dungeony. A změna žánru je dobrá věc, protože to může sérii hodně oživit a hráči si často uvědomi, že ačkoli chtěli změnu, tak to byla (nebo nebyla) chyba a tvůrci se díky tomu často vrátí k původnímu žánru.
      • "koneckoncu ani u akcnich her nikdo neumira pri prvnim zasahu treba i do hlavy" ale ano, umira, rika se tomu headshot ;]
        • Ale prosim te! Jak casto se to stava? Jedno NPC z 50? Koneckoncu i Oblivionu/Skyrimu to jde,jak ukazuje vieo. Ale neni to na tom postavene
      • ..možná ti to už nepříjde, protože čas plyne rychleji, když jsi starší (a měl bys být i zákonitě náročnější)... ale morrowind vyšel v roce 2001 a Oblivion v roce 2006.. což je rozdíl 5 let.. Rozdíl je znát na první pohled.. až vyjde skyrim, rozdíl bude též 5 let, a poznáš to? ... teď mi řekni, jakej problém je hodit do hry euphorii? Rozdíl by byl totiž markantní.. PS: pokud vzpomenu třeba na AC, tak tam byly boje udělané na jedničku.. tak proč by to nešlo udělat ve Skyrimu?!
        • Ja se nebavil ani tak o kvalitach grafiky jako takove,ale o tvych narazkach na animace,ktere jsou podle me naprosto standardni u podobneho stylu freeform her(ty ukazky ve meste mi silene pripominaji Risen/Gothic). Grafika opravdu nevypada nijak uzasne ,ale ja tam posun tedy vidim. Hlavne pokud jde o modely postav. Zato uvnitr dungeonu(je tam je par vterin,tezko soudit) jsem si skutecne pripadal jako v Oblivionu a to me moc nepotesilo,protoze dungeony byly pro me nejvetsi slabina cele hry.
          Co je Euphorie nevim,takze k tomu nic nemam:)
          Pri samotnem hrani hry stejne vetsinou neni cas sledovat nejake graficke uber vychytavky.
          • ..jo souhlasim s tebou, mě jen vadí ta stagnace, že se vývoj zasekl nebo velmi zpomalil.. Případně promo materiál k euphorii: http://www.youtube.com/watch?v=0n9KkKbGR_Y
    • MrSanta
      Vše co píšeš je pravda, ale jde o to, jaké má člověk priority. A pro mě určitě v TES hrách není důležitá přesná simulace fyziky (i když bych se za ní vůbec nezlobil), nebo jestli jsou v boji přesně navázané údery. Navíc to je RPG a v RPG většinou nerozhoduje samotný zásah, ale ty čísla za ním a na kritické údery se, mimo plížení, v TES hrách nehraje.
      Mě nezáleží až tak moc na tom jak vypadá svět ve kterém se pohybuju po grafické stránce, ale na tom jak je propracovaný, jak jsou na tom questy, NPC a jaké mám možnosti se vyblbnout.
      Morrowind mě baví stále a jak ta hra vypadá. Grafika ani fyzika ti špatnou hru nezachrání.
      PS: navíc to je video z půl roku starého buildu hry a do vydání další 3 měsíce schází. Naříkám, že to všechno poladí, ale na změny je prostoru dost.
    • Mě to taky vadí, ale vím, že mody většinu toho spraví. Nejvíc mě na tom všem nevadí to, že animace boje, pohybu atd. stále tak nějak nedolíhaj, nebo že tuhle a támhle by mohlo být víc detailu, ale že alespoň v xboxový verzi to vypadá, jako by někdo ze světa vysál všehny barvy. Prostě chudý DX9. *9*
      • DX9 není problém, viz. mnohokrát omílané crysis (gow, me, bf:bc2, gta4).. je to právě o pracovitosti vývojářů..
        Btw: i witcher II má dost nedokonalostí, hlavně co se týče animace (hlavně obličejové části).
        • no mimika je jediná věc, kterou bych tomu vytkl, jinak je to parádně zpracovaný a náročnost není přehnaná (bez ubersamplu)

          jinak Euphoria nevim proč se víc nepoužívá, v GTA 4 a SW: Force Unleashed ta fyzika neměla chybu, fyzika už v Oblivionu a F3 byla zvláštní (ale vtipná :D) ale jsou mody, které ten ragdoll udělali uvěřitelný, takže bych se toho nebál.. s tim sekem do krku totéž, tušim, že byl mod Deadly Reflexes, ve kterém se sekaly hlavy a končetiny.. sice chápu, nativně by to bylo všechno lepší, ale zase to není simulator, takže si každý najde svoje, měsíc po vydání bude určitě spousta modu a další minimálně tři roky budou pořád přibývat ruzné variace na ty mody... Bethesda vždy udělala dobrý základ a komunita z toho udělala klenot mezi hrama..
      • Aj The Witcher II je proste "chudý DX9" titul a vyzerá úchvatne (bez Ubersamplingu). Takže nejde ani tak o rozhranie, ale schopnosť vývojárskeho týmu.
  • Už aby bylo 11. listopadu, nemůžu se nejlepší hry roku dočkat :-) To zase bude propařených hodin :-) Ještě že vychází v zimě, kdy stejně nemá smysl chodit ven :-D
    • MrSanta
      V zimě nemá cenu chodit ven? Dyť i v zimě se dá v baru krásně posedět a v kině mají topení *1*.
  • Z videa před půl rokem jsem byl nadšený. Z prezentačky z E3 taky. Z tohohle je mi na blití. Co to je, Oblivion na low detaily?
  • GuruSerpent
    No já teda nevím. Mě to jednoduše nadchlo. A jestli to je, jak někteří píšete, moc podobné Oblivionu, tím lépe ne? Oblivion je fajnová hra.
  • Podľa mňa to vypadá jednoducho... zle. Ako to už pár ľudí povedalo, vidím tam úplne minimálny rozdiel oproti Oblivionu. Skôr mi to pripadá ako nejaký vylepšený mód na Oblivion.
    • Netreba čakať overthetop fotorealistickú grafiku a treba otvoriť oči.
      Neporovnávať s texturepackmi pre Oblivion, ale s pôvodnou verziou Oblivionu. Hneď si uvedomíš, že už len X-Boxová verzia Skyrimu má raz také rozlíšenie textúr (aspoň to tak vyzerá), ako pôvodný Oblivion na full detaily. Animácie sú úplne inde. A o ksichtoch ani nevravím. Skyrim vyzerá mimoriadne k svetu a ak sa im podarí atmosféra- Bohu vďaka :)
  • mognar
    To náhodný setkání s drakem je fakt úžasný *14*
    • >náhodný setkání
      Rád bych tomu věřil, ale osobně si myslim, že půjde o událost z hlavní questové linie, která se stane pokaždý úplně stejně. Ať si Todd řiká co chce, ve finále to vždycky vypadá trochu jinak.
      Zaráží mne, že stále nebyli schopni vylepšit tu směšnou mimiku, hlavně v průběhu boje. Doufal jsem, že v jejich děsivé adaptaci falloutu jsme to viděli naposled. Bethesda je mistr recyklace. No ale prolézání temných dungeonů v jejich hrách baví pokaždé stejně dobře.
      • ale ste prolezani uplne tech samych dungeonu uz zas tak moc ne :)
  • Ja vam nevim, ty animace neratel a souboje vypadaji uplne stejne jako v Oblivionu a ani me moc nebavi koukat se celou hru na jedno prostredi, chtel bych aby udelali obri svet ktery zahrne vsechny podnebni pasy, hory, zasnezene plane, pustinu, pralesy, pouste, mirne pasmo, plaze, ostrovy, vulkanickou krajinu.. :)
    • v dnešní době u takového typu hry (detailnost TES) celkem nereálné.. si zahraj nějáké MMO :) možná za pár let.. zkombinují více provincií nebo někdo jiný udělá takovou hru.. u takového Two Worlds nebo nějákého "Just Cause" ve fantasy světě by to šlo, ale ty hry jsou obří, ale nejsou do detailu vytvořené... já radši když je svět sice menší, ale za to dobře zpracován..
    • fajn, naučis se dělat s nástrojem, který se hrou vždy vydávají a můžeš ten svůj vysněný svět vytvořit...lepší než remcat
      • kdyz nebude mit editor prisne omezeni velikosti mapy jak v Oblivionu tak to rad zkusim :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit