Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Objevte novinky a různé návody na první a jediné české fan stránce
    www.facebook.com/elitedangeouscz
  • Khanemis
    Velmi se mi líbí Brabenovo nadšení pro věc. V rozhovoru to z něj úplně srší, jak je zapálený pro astronomii a pro to, vytvořit propracovaný svět:) Přeju mu hodně zdaru.
    • flash789
      Bodejt by nebyl, je to jeho psoledni sance udelat hru kterou chtěl delat leta a nikdy na ni nesehnal peníze. Je to seriozni pan a jako jedinému jsem mu dal nejake peníze, aby nemusel delat další dil Rollercoaster Tycoona ( i když byl super:)
  • Tohle bude čistě onlinovka nebo bude i klasický singleplayer se vším všudy jen v offline modu? Přiznám se, že mě to zajímá, ale vždy po tom hážu pouze očkem a moc informací jsem zatím nezjišťoval.
    • walltar
      Bude to jak online, tak můžeš hrát úplně v offline módu.

      Vlastně oni jednou na P2P systému, takže jejich servery jen trackují změny ekonomiky a zařizují úvodní spojení hráčů. Jinak ta hra jede kompletně u tebe.
      • nehrozi diky tomu nejake cheatovani ?
        • walltar
          No příde na to jak si s tím Frontier poradí ... Ale třeba v alpha verzi nebyl problém si upravit soubory ve hře a "spawnout" si nejdražší loď.

          Jak to je teď v betě nevím.
      • Díky.
  • tonnymontana
    docela se tesim na elite i SC jak rikam bud to nedopadne nebo me to chytne:) "realny" vesmir tam vubec bejt nemusi kdyz se chci proletet staci zapnout aplikaci na pc popripade tabletu a jsem tam:) ja par aplikaci zobrazeni vesmiru kde muzete vyhledavat galaxie nebo jine objekty pouzivam k vetsimu dalekohledu ktery mam sestaveny na zahrade. Je to strasne fajn vec ale ve hre si klidne zaletam v umele vytvorenem:) realny samozdrejme nebude o dvojhvezdach se ted vedou velke spory, cerene diry ani nezminuju tam se neco meni neustale a kazdy mesic je hromada pozorovani kde matematika nestaci k objasneni ruznych jevu at uz u galaxii nebo hvezd. Z eve to znam leta se od kulicky ke kulicce pokud chcete a to tak nejak staci:D ony stejne kvalitni fotky hure pozorovatelnych objektu je tezke udelat natoz texturu ktera bude ostra a ja si kni priletim:D obcas se sice hubble na neco zameri a pridaji se k tomu mereni v ruznych spektrech kde se nakonec posklada obrazek a v podstate od ruky domaluje barva ovsem toho neni tolik. Vesmirne agentury se zameruji casto na stejne objekty diky cemuz pozoruji interakce pri styku s mesicem, kometou nebo srazkou dalsi galaxie. kdyby byl ukol vsechno nejak vyfotit je to knicemu hold ve vesmiru je toho nespocet a to je jen to na co dohledneme. Dekujme za gravitacni cocky pac bez nich by jsme asi fakt koukal jen na slunce s marsem:D ale to je offtopic napsal jsem to k tomu realnemu vesmiru ze realne to urcite nebude tak proc nepustit z retezu predstavivost.
    • ogami
      Tak zrovna fotky mlhovin je to posledni, co bych od vesmirneho simulatoru pozadoval. Sam se astrofotografii venuju uz nejaky ten rok a vim, ze todle je naprosta blbost. Mozna je to na pohled krasnejsi, nez litani stovky svetelnych let od jedne koule ke druhe, ale nema to absolutne nic spolecneho s tim, co je schopne videt nase lidske oko. U snimku z Hubbla se urcite nic rucne nemaluje ... s "realnejma" barvama to samozrejme nema nic spolecneho (proto se tomu rika false color), pouze se vlozi tri cernobile snimky pres specialni filtry (Ha, OIII, SII) do jednotlivych RGB kanalu. Navic me ta moznost proletet se "realnym" vesmirem, ktery tak rad fotim, neskutecne laka ... az tak, ze jsem musel o vikendu poridit betu Elite :) Aplikaci na tabletu/PC pouzivam take dost, ale todle ma pro me mnohem vetsi kouzlo, chytit ovladac a "bejt" tam (navic na zaklade realnych dat), to mi zadne planetarium ani jine hricky neumozni.
      • Můžeš doporučit nějakou aplikaci jak na tablet i PC? Díky.
        • ogami
          Na telefony/tablety je urcite nejlepsi SkySafari 4 (ios/android), na PC zas Stellarium, ktere je zcela zdarma pro vsechny platformy (win/linux/ios).
          • tonnymontana
            mrknu na to skysafari 4 diky ta tip nikdy jsem o nem necetl hned na to jdu a vecer testnu:)

            fiha 800 za pro verzi ale je to strasne naslapane asi do toho jdu ty popisky ruznych objektu jsou zasne a prohlubuji zazitek kdyz pozoruji neco co nemam nastudovane:) moc diky nevedel jsem o tom
        • tonnymontana
          zetko: treba skyeyepro je to i ve free verzi ja pouzivam pro ale aby jsi se proletel kam to jen jde staci free. Kdyztak zadej do google obchodu slovo sky a ono ti to najde hodne podobnych programu neco zadarmo neco za par korun ja mam asi tri a absolutni spokojenost. Jako orientace na oloze absolutne paradni nema to chybu. Bud jsou programy kde mas tecky a oznaceni s podrobnostma jak je svetelna atd nebo mas i aplikace kde ti to ukaze fotku planety a informace o ni nebo souhvezdi. Ted jsem narazil na jednu kde zamiris na souhvezdi, napise ti to o nem info + je tam asi 10 ruznych civilizaci a popis jak je popisovala ta dana civi. jsou to paradni vecicky kdyz to skompinujes s wikipedii atd tak se na obloze neztratis:) joa hodne tech veci je i na pc pokud se chces vdelavat je lepsi ten pc preci jen plynulejsi + velka obrazovka je komfort. pokud by jsi chtel jit ven pod oblohu tak urci tablet a pod 8 palcu bych nesel co jsem zkousel nexus 7 palcovej bylo to preci jen male i kdyz ma brutalni vykon:)

          ogami: K tem barvam si v podstate rekl to co ja jsou to falesne barvy ktere se odhaduji dle plynu atd atd kdyby jsi stal pred ni bude to absolutne jine. Nemusis hned utocit kazdej ma hold jine predstavy nekdo si rad zaleta v lodi vlastne v programu kde mas katalog ruznych objektu a nekdo si rad zastrili a zaleta v hratelnem vesmiru kde nemusi byt vsechno presne. realita je casto nudnejsi nez se zda.

          Nevim cemu se venujes ale asi hlubokemu vesmiru ne diky tomu ze te galaxie nezajimaj jestli jsemto psravne pochopil tak asi sledujes spise planety coz neni zadne minus kazdeho laka neco jineho. Ja se venuji hlubokemu vesmiru a je pro me daleko vetsi zazitek nez hrat neco co si na realitu hraje se tam opravdu dostat skrze poradnej tubus:) neberu ti to ze je pro tebe varianta skladani vesmiru ve hre priblizena realite jen jsem chtel podotknout ze to je od reality na hony vzdaleno. a jak rikam klidne muzes ubrat na hrubem tonu myslim ze zrovna lide kteri maji stejneho konicka by si spis lepe pokecali:) fotil jsem take ale po prestehovani jsem musel sestavovat nove delo ovsem mam mensi skywatcher na eq2 a ted jsem koukal ze kolem 5 litru se prodavaji automaticke vyhledavace dejme tomu toho co te zajima na obloze a dokazou udrzet expozici kolem 60s mozna drazsi o neco vice. je to uzasna vec ktera jde namontovat i na klasicky stojan eq2 a moooc se zase tesim na foceni:)

          ja jen vim jak jsem se tesil do EVE poprve ze je tam hromada slunci planet atd a bylo to na jedno brdo. pokud chci sledovat aktualne slunce jdu na web kde se aktualizuji obrazky, to same o nasi slunecni soustave kde jsou nejnovejsi poznatky obrazky a vuuubec nepocitam ze to bude ve hre a i kdyby ano tak v omezene mire. ale i tak si obe hry zahraju pokud budou hratelne a budu se tesit na souboje v kokpitu:) nesnazim se hanit jejich napad a urcite je to krok spravnym smerem pro lidi kteri vesmir moc neznaji, diky tomu toho hodne zjisti coz je fajn ona vesmirna gramotnost je na strasne urovni. Par planet vetsina lidi rekne ale co se tyce vzdalenejsich objektu to uz je mimo ne.

          zajimalo by me muzes napsat na jake masine fotis ? nemyslimfotak ale astrodalekohled:) ja jsem fotograf a foceni vesmiru je jen dalsi logicky krok:) takze priste ubrat plynu ne kazdy se chce hadat spise jsem chtel zavest aspon mensi debatu na urovni jake je schopna dosahnout diskuze pod games:)
          • ogami
            Na nikoho jsem neutocil, pokud to tak nekomu vyznelo, omlouvam se ;) Moje reakce byla na "rucni malovani barev", pod cimz si porad predstavuju neco uplne jineho, nez pod pojmem "false color" ... ale to tu asi ani nema cenu resit, jiste je jedno, ze ty barvy nemaji s realitou, tak jak ji vidime skrz nase oci a mozek, nic spolecneho. Ono by se taky treba u emisnich mlhovin mohlo stat, ze i kdyz budes stat primo pred ni, tak neuvidis nic. Kazdemu holt vyhovuje neco jine a muzeme byt jen radi, ze momentalne vznikaji dva odlisne vesmirne "simulatory", kdy si snad kazdy najde ten svuj salek kavy.

            Momentalne fotim s dalekohledem William Optics 98FLT ... tzn prumer cocky 98mm a ohnisko 618mm. Planety jdou mimo muj zaber, na to byla zapotrebi jina roura, jina kamera a celkove jina technika foceni. Soustredim se hlavne na mlhoviny, galaxie, hvezdokupy ... v profilu mam odkaz na sve fotky.
            • tonnymontana
              tak to se taky omlouvam vyznelo to jako trosku "nas*ane" :D mrknu se na to tvoje zelezo co mas a urcite i na fotky dost me to zajima ja se soustredim take na mlhoviny, galaxies a vubec vsechnoco je dost daleko a muj tubus to jeste zvladne:) podle me jsou nejazajimavejsi prave objekty hlubokeho vesmiru je to moje srdcovka:) koukam asi to mas podobne podle vyctu co rad sledujes. podle me jsou to ty nejzajimavejsi objekty jak na pohled tak i pro predstavivost:) jo a k tem barvam myslel jsem to stejne jako ty ale chtel jsem to napsat tak aby to pochopil i clovek co se o to nezajimal. jinak souhlasim kdyz budes stat v galaxii nebo nejakem disku z ulomku ani si vensimnes ze tam jsi:D ale je fajn ze vsechny fotky nejsou cernobile a snazi se urcit slozeni plynu + latek a z toho nasledne +- barvu kterou by to melo obsahovat i kdyz je to podle me strasne strileni od boku. ona galaxie neni nic maleho. ja ted delam trosku vetsi dalekohled diky tomu ze ziju na horach tak znecisteni je tu minimalni jen musim vyztuzit strechu garaze aby unesla me a to obrovske prase:D jo a kdyztak mrkni na casopis vesmir nebo jak se jmenuje mam ho predplacenej krome super plakatu slunecni soustavy tam mas kazdy mesic novinky a novejsi fotky od dvoujhvezd, galaxii az po ruzne utvary na planetach v nasi soustave ktere ted hodne lidi berou. po dlouhe dobe casak co neni bulvarni ale spise obsahuje fakta a vzdy oblohu na dany mesic se zakreslenim pohybu planet a jinych teles. aspon to prolistuj nekde v novinovem stanku stoji to zato:) i kdyz sleduju nasa kanal atd tak hodne fotek by mi uniklo:)

              k tem hram jak jsem psal tesim se na obe dve jen jsem chtel rict ze umelej vesmir by pro me nebyl prekazka preci jen u techto her jde o hratelnost. a i tak si myslim ze minimalne jedna znich se povede co jsem koukal na videjka:)

              Mrknul jsem na tvuj profil a mas to moc hezky prosel jsem vsechny fotky a smekam:) krasa pohledet clovek jako ty by si zaslouzil poradny delo protoze jak tak koukam jedine co te muze omezovat jsou pristroje, zkusenosti a provedeni za jednicku dokonce mam pocit ze uz jsem na tvoje fotky koukal kdyz jsem projizdej astro weby heh docela nahodicka necekal jsem ze tu bude nekdo takovej:)
  • P1trs
    Graficky je to nadhera, ale zatim se mi to zda nejake nudne. To neustale pristavani bude po case trosku opruz ne?
  • kulhy_parici_spici
    Příliš pozdě mi došlo, že mi sedí Elite Dangerous. Nejradši bych to vyměnil za SC account, ale tak litovat asi nebudu a holt si zaplatím ještě preorder na ED.
  • Hrál jsem na ZX spectrum a bylo to NEUVERITELNY...tady pokud buh da a povede se to dam tomu urcite minimalne 800 hodinek spis vice...
  • Půjde v této hře přistávat na vesmírných tělesech typu planety, měsíce?
    • jo a každa planeta bude mít svet jako ve skyrimu, probud se
      • Vzhledem k tomu, že drtivá většina planet jsou pustiny bez života, tak tohle fakt nečekám. *3*
        • ok takže mi chcete namluvit že se chysta hra, kde bude cely vesmír a v nem realne velke planety s povrchem jako ve falloutu 3. lol. co dostanete je maximalne neco jako bylo v mass efectu
          • walltar
            Nebude tam celý vesmír, bude tam jedna galaxie. Pokud teda mluvíme o Elite.

            Tohle třeba je práce jednoho člověka ... https://www.youtube.com/watch?v=yrcEUO7TC28

            Outerra má taky celou planetu ... https://www.youtube.com/watch?v=afFb2JU45gA

            A jak máš engine co ti procedurálně vygeneruje jednu planetu, tak ti jich klidně udělá miliardu ... stačí změnit seed.
            • jo, přesně, bez lokací na planetách mě to netáhne. nebo aspoň procházky po vesmírných stanicích, případně boarding akce na cizí lodě.. prostě nějaké oživení
            • Přesně tohle bych chtěl. Klidně i jednodušší. Planeta pak už není jen divný objekt v prostoru! *4*
          • flash789
            me by to stacilo?..jo..asi jo..
          • http://www.star-citizen.cz/39-milionu/ *9*
            • walltar
              Já budu zítra dělat výtah z jednoho interview o SC, které se zabývá procedurálním generováním v SC ... Takže se potom podívej na naši stránku, nebo se mrkni na tohle. https://www.youtube.com/watch?v=kGZJP5oVUn8
            • jo, díky za odkaz. Tam se o tom píše dost.
            • No ten smajl sa tam priplietol nejak omylom *4*
      • walltar
        Určitě nebude mít svět jak ve skyrimu ... bude mít procedurálně generovaný realisticky veliký povrch.
    • walltar
      Měli by na tom začít pracovat po launchi. Takže ano, ale ne hned.
      • To by měl být přeci základ. K čemu miliardy hvězd a planet atd., když to budou jen koule v prostoru bez možnosti je reálně prozkoumat?

        Neříkám, že mají u každé planety ručně vytvářet povrch. Tohle snad v roce 2014 musí umět nějaký generátor. Beztak je většina planet je pustý povrch, takže by v tom neměl být problém. Pak by aspoň byly reálně viditelné různé stavby na povrchu planet atd.

        No škoda.

        A ve Star Citizenu na povrchu planet bude možné přistávat?
        • walltar
          Ve Star Citizenu na tom budou pracovat po launchi ... Při launchi tam bude na planetě lokace, na kterou tě zavede autopilot. Ty lokace asi budou i celkem velké, když nám představili rovery (Mako z ME) ale budou omezené ... právě, protože je CIG dělá ručně.

          Po launchi by chtěli pracovat na povrchu planet, ale chtějí aby i ten generovaný povrch planety měl fidelitu jako zbytek SC. Aby si potkával města, základny a aby to graficky dobře vypadalo. (Podobný důvod má i Frontier ... protože nechtějí posunout datum vydání a chtějí aby na těch planetách taky bylo co dělat, jak na nich přistaneš).
          • To je ale podle mě špatný přístup. Her, kde je možné z dálky sledovat kouli v prostoru, je mnoho. Mě tyhle hry už vůbec neoslovují. Představ si, že by si byl vesmírný cestovatel a měl objevovat nové planety. Stačilo by ti jen koukat z oběžné dráhy? Kor když by to byla planeta terestrální a ještě k tomu třeba v obyvatelné zóně? Podle mě ne.

            Základem by měla být snaha vytvořit zajímavé planety (klidně s generovaným prostředím jako má Skyrim) a poté postupně poskládat kus vesmíru. Mě prostě hrozně štve, že když hraju takové hry a letím do nové soustavy a vidím novou planetu, koukám se na tu planetu jen jako na przdný model, jen objekt v prostoru bez ničeho.

            Tolik milionů a hry se pořád ne a ne posunout dál. Fakt škoda.
            • Počkej, až budeš mít možnost zkusit ED v Riftu. Pak budeš kroužit okolo jedne jediné hvězdy klidně 20minut a vzpomínat na to budeš ještě před spaním :)
            • crevo,
              ve výrobě her není vůbec nic jednoduché. Ledatak zkrachovat.

              Já vidím dost her, které byly naprosto o tom samém. Jistě, lehce se lišily, ale pořád to byl boj ve vesmíru, obchod, někdy dokonce i stavění. No a samozřejmě pohyb z jedné soustavy do druhé. Nic víc. Já si myslím, že namísto toho abychom tu měly v podstatě s předchůdci totožné hry akorát s lepší grafikou (na fyzice mi v tomto případě nezáleží, protože simulovat pohyb ve vesmíru co nejpřesněji mi příjde jako kravina, protože se nechci hýbat stejně jako současné vesmírné popelnice, ale chci využít futuristickou techniku včetně motorů, u kterých nečekám, že budu muset pomalu zpomalovat, využívat gravitačního praku k nabrání rychlosti a já nevím co), bylo by fajn vidět konečně něco nového. No ale to máte jako v MMO - i tam je posun jen velmi malý a extrémně opatrný. Inovace téměř neznatelné či dokonce nulové.
            • C-BEAM
              Zetko: chce to nejaký sofistikovaný generátor ktorý by vytváral i velmi zložité prírodné útvary, aby sa planéty na prvý pohľad odlišovali, na niektorých by mohli byť megakrátery, hlboké kaňony, pohoria, obrovské sopky ako na Marse, takisto by existovali nehostinné planéty kde by namiesto dažďu padala kyselina sírová ako na Venuši, planéty s hustou atmosférou a tlakom ktorý by zničil i odolnejšiu loď, alebo by na povrchu úradovali megatornáda ... ale ani to by nestačilo, chce to nejakú hlbšiu motiváciu k ich objavovaniu a skúmaniu, získavať nejaké odznáčiky za objavovanie a pohľad na rozširujúci sa zoznam svojich planét by asi na dĺho nevydržalo.
            • A ešte doplním, že planetárny modul by mal byť niekedy budúci rok, ešte pred spustením alfa testu ;)
            • Ale veď v SC pri vydaní BUDE možnosť pristávať na planétach, v predpripravených lokáciach, a tiež na vesmírnych staniciach, atd... Len to bude zatiaľ nebude komplet generovaná planéta, ale len určitá vymedzená oblasť...
            • Celá planeta není potřeba - třeba jenom jedno, dvě, tři zajímavá místa. Ale mělo by to být už od alfa verze minimálně. Něco tak důležitého přidělávat později mi nepříjde správné. Zatím to na mě působí jen jako střílečka ve vesmíru a to je trochu málo. Kor když už jsme fakt v roce 2014 a já si pamatuju, jak jsem před mnoha lety poslouchal u jiných vesmírných "simulátorů", že povrchy planet jednou možná bla bla a ono nic.
            • Moc ťa nechápem, píšeš, ako keby to bolo strašne jednoduché... Je to space sim, tak by jeden povedal, že je to o lietaní vo vesmíre... Samozrejme, space sim s možnosťou pristávať na všetkých planétach, o niečom takom snívam od detsva. Lenže plnohodnotné procedurálne planéty, to je niečo, čo sa ešte nikomu do hry integrovať nepodarilo (Resp. si na to nikto netrúfol, ono inak posledných 10 rokov snáď ani žiadny space sim nevyšiel.) Také niečo si Chris a jeho programátori z prsta nevycucajú. Vďaka 39. miliónu zaplatí tým, ktorý má tú technológiu vyvinúť a keď sa to podarí, dostaneme to do hry. Čo viac chcieť?
            • walltar
              No tak ono taky jde o to, že nejde udělat všechno hned ... to by ty hry nevyšli už vůbec nikdy. Jak Elite, tak SC to co chceš mají v plánu, jen si na to prostě musíš počkat.

              Já zase myslím, že je lepší dodělat tu vesmírnou část a jak bude hotová, tak se zabývat planetama. Osobně mě celkem stačí co bude dělat SC, že nám na planetách nějaký ten prostor dá. Sice to nebude planeta celá, ale podívat se dolů půjde. Už při launchi tam bude něco kolem 400 lokací na planetách.
  • flash789
    Pro neznale...rozdil mezi tvorbou Brabena a Robertse je jako rozdil mezi Rolls Roycem a Ferrari, oboji je super jen kazde v necem jinem. Me bylo vždy blizsi Elite, i když nemuzu rict ze třeba Wing Commander se mi nelibil, naopak. Pro me osobne zustava jen otázkou co s tim nakonec ten Braben provede, doufam ze se bude drzet co nejvic puvodni Elite serie a nezabředne moc do hernich pitomin dneska, pokud to dodrzi Star Citizen u em pujde uplne stranou, protože moc dobře vim co ty stare Elite byli zac:)

    Hmm..asi to rozvedu:)
    U Elite me vždycky fascinovala realnost, byl tam skutecny vesmir který existuje v meritku 1:1, zadne sektory, proste vesmir v jednom kuse. Když bych si tam nastavil rychlost 1000km/s tak bych letel na mesic presne tak dlouho jako v realnem vesmiru. Všechny zname planety se chovaly presne tak jak byly dostupne informace o nich, pritazlivost, rotace, podnebi, vaha..všechno. Pristat manualne na nektere z nich byla zalezitost na desitky minut, která mnohdy koncila obrazovkou game over. Ve vesmiru se dalo doletet tak daleko ze uz proste nebylo cesty zpet..doufam ze tohle všechno udela v ty krasny grafice, jestli ne, tak me hodne zklame.
    PS: ten pocit ze litam v tom samym vesmiru co mam nad hlavou a muzu tam byt byl proste pro me k nezaplaceni, zadna jina hra s timhle nikdy neprisla. Jak me ve všech podobnych hrach vždycky stvaly ty pitomy sektory..(pravdepodobne vymysl Robertse, ale nijak jsem to nezkoumal:)
    • Srovnavat lze tezko, zatimco wing commander byl vzdy simulatorem spravneho americkeho hocha, ktery je vrzen do hekticke AKCE za zachranu Zeme, Pluta, Goofyho nebo jineho blabolu, Elite sem vnimal spis jako simulator podnikani. Ta hra mi evokovala, mladeho kluka co si po skole za brigadu koupil Ford Transit a zivnostak. Zacinam jen s tim Transitem a zalezi jen na me jak se budu mrskat a jak poroste moje konto. Pokud toto bude zachovano pak neni nad cim premyslet. Druha vec je hudba. V soucasnem stavu veci, jsem dost na pochybach, ze se podari zalicencovat Wagnera ci Strausse. A to je taky jedna z podminek co z noveho elite udela paradni hru... Ja se chci zase kochat svým crashem o planetu za zvuku An der schonen blauen Donau. Je v tom i cast patriotismu.
      • Čo ti bráni pustiť si svoju hudbu?
      • Jakého patriotismu? Ty jsi Němec nebo Rakušan?

        Jinak myslím, že Wagner ani Strauss se dnes už nelicencuje.
        • Bezpochyby nelicencuje. Ale musí ti to někdo zahrát - velký orchestr.

          Jako wagneriánovi mi zneužívání Wagnerovi hudby vadí - jedině snad Coppolovi jsem to byl ochotný odpustit. (Apocalypse Now) Vytrhnout z kontextu část skladby - v tomto případě jistě především "předehru" (ona to předehra v klasickém smyslu slova není, je to zpívaný part) třetího aktu Valkýry - je samo o sobě hloupé; používat ji jako ironizaci "německé agresivity" - jak to dělá třeba Woody Allen - je už úplně ignorantské, protože Der Ring v žádném případě není agresivní skladba, právě naopak, je to vrcholně tragická hra mimo jiné i o tom, že násilí není řešení.

          Ale do vesmíru tak jako tak Der Ring - a konec konců ani jiný Wagner - nepatří.
    • Paulcz
      Jsem zvědavej jak si obě hry poradí s perzistentním vesmírem a množstvím hráčů. Star Citizen by měl mít, jestli jsem to dobře pochopil, klasické instance (hnus) a Elite - "dynamically created free roaming multiplayer instances, based on perception bubble", takže zřejmě nějaký omezený dohled s limitací počtu hráčů (= může mě zabít někdo koho nevidím ? :)). EVE zatím z toho vychází nejlíp, je tam vesmír celistvej a akorát dochází ke zpomalení běhu hry pokud je na určitém místě hodně hráčů.
      • walltar
        Star Citizen bude mít asi oba typy instancí. A Elite jede na P2P, takže bude mít vždycky jen klasické instance ... prakticky skáčeš z jedné instance do jiné. Skorát jsou ty instance prostě vytvořené na základě toho co vidíš kolem sebe. Ale pokud bude v jednom místě moc hráčů, musí se vytvořit další. Pokud se to tedy časem nějak nezmění.

        Star Citizen bude mít Persistentní instance ... které budou fungovat jako klasické instance, které jsou kolem nějaké stavby, planety, atp.

        A potom ad hoc instance ... které se asi budou spíš stavět na základě počtu hráčů, než na základě velikosti. Ale teď je hodně brzo na tohle téma spekulovat. https://www.youtube.com/watch?v=5f2IM0JAAzA doporučuju tohle video ... je to poskládaný z různých kousků a spekulací, takže je možný, že to není až tak pravda.

        Tak jak EvE nemůže ani SC, ani Elite fungovat, protože se zpomalením by si nebyl schopný řídit loď.
        • flash789
          Mno, ja spis patrim mezi ty kteří ocenni klasicky singleplayer (chápu ze u obou her, obvzlast u SC je online multiplayer to nejdulezitejsi). nejak nemam naladu na to aby mi v mojem vesmiru nejaky pako psalo do chatu WTF a podobny kktiny:) A prave Elite by mi snad v tomhle mela vyhovet, SC tezko.
          • walltar
            No když ti někdo bude psát v SC, tak to budeš muset napřed příjmout, a myslím, že nějaký velký otevřený chat nebude.

            Já osobně tohle řeším, tak že mám velkej chat vypnutej a celkově se s lidma mimo skupinu ve které hraju a jsem na TS nebavím. Psaní je stejnak na dlouho...

            Ale na druhou straně mě už dneska moc SP hry nebaví. Já radši hraju s a proti lidem. Sestřelit někoho přece můžu i když se s ním nebavím ne? *1*
  • Ja doufam ze hra bude super a vice takovych her, ale Star citizen je pro me osobne lepsi v pojeti boje fyziky zabavnosti a fotorealistiky. Kdyby mel ED lepsi lode myslim atraktivni a ne letajici krabicku od sirek tak bych do toho mozna i sel :) Jinak porad jsou ty sama videa litani strileni a stanice porad to same... par videi asteroidove roje, ktere jsou super stovky sutraku ale je tam proste nuda... po nejake dobe to prestane byvit.
    SC bude mit velkolepy single pribeh ala Star wars nebo Hvezdna pechota, a k tomu skvela hudba natacena tady v Brne sborem "Capellen" atd.. Arenu na testovani skilu a lodi, FPS s HUD displayem a mnoho vychytavek (mobiglas,hangary ve ve vesmiru, statistiky , stelarni astronomie jako na star trek Voageru atd.. atd.. ) , Persistentni vesmir, pozdeji take proceduralni generovani planet takze pujde pristat kdekoliv, zavody a monoho dalsiho...
    Takze preji Elite vse nej, ale asi to nebudu kupovat :) ani prvni a druhe elite mi nic nerikalo kdezto Wing commandera jsem hral do zblbnuti :) freelancera take atd..
    • Elite ani Star Citizen ani nevysli, a uz tu delame velke zavery, ze to bude nuda?
      A mimoto teda, Star Citizen ma mnohem vetsi hype a zatim podle meho nazoru az tak moc nepredvedli na to, jak to ma byt super hra a co to ma obsahovat. Rozhodne je mi v tomhle ohledu sympatictejsi Elite, nebot je vic nohama na zemi.
      • C-BEAM
        mne sú sympatické oba projekty rovnako, na Elite je vidieť väčší kus práce z hľadiska ucelenosti hry, pretože nejdú až do tak extrémnej miery pre detailov. Momentálne je tak nejak živší, čomu pomáha aj vynikajúce ozvučenie a grafický dizajn je jednotnejší. Na druhej strane niektoré zábery zo S. Citizenu mi skoro vyrazili dych a s Oculusom CV1 to bude neskutočný zážitok. U SC práve schvalujem, že nestoja nohami na zemi a chcú urobiť vesmírny simulátor ktorý nebude mať obdobu a ako bonus nebude prznený nárokmi masového (ak chcete konzolového) publika.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit