Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Priste se to povede *3*
  • Zapomněl sis změnit přezdívku. Epic Fail. *1*
  • jj LAURO , radeji se divej na muj pozad , jak na tych strostokotancov *11*
  • Dobrej den. Jmenuju se Laura a mam 7 let.
    Pro Panicka co je to za relaci , ten Vas Fight Club ?
    Ty chlapeckove sou nejaky mene talentovani? Nechci napsat retardovani *14*
    Radsi se du koukat na Prasatko Pepinu , papa *4*
  • sleepless
    Konstruktivni kritika je samozrejme vitana, ale tento podcast jsme delali uplne stejne, jako vsechny predchozi.... Vlastne ne, zmatky byly jeste vetsi. Je to proste dil od dilu.
  • Cahir: Můj původní záměr spočíval právě v tom, aby ty reakce byly přímo na hranou hru a ne zpaměti. A vůbec jsem neuvažoval o tom, že by se z toho dělal nějaký monstrprojekt, spíš jsem si říkal, že by se to třeba zkusilo jako experiment, a kdyby se to chytlo, tak by se za čas udělalo zase něco dalšího. Nebo třeba taky ne. Víc do hloubky jsem to nerozebíral. Děkuji za pozornost.
  • Přesunuto.
  • Cahir
    Cosi: Yep, speciály mají asi nejblíže k tomu, co mám na mysli. I když zrovna speciál o ME se jim podle mého příliš nevydařil. Trochu víc bych se věnoval interpretaci samotné hry, jelikož potenciál k tomu tu byl obrovský, zato debaty o Shepardově xichtě a romancích bych zkrouhnul na minimum...

    smejki: Hm, pravda. Speciály Fight Clubu jsou asi nejlepším možným řešením... Ale ta analýza v nich je z povahy věci strašně povrchní, jelikož to má "povšechnou" formu (moderátoři loví v paměti). Leda by si redaktoři sami během svého hraní detailně zaznamenávali výjimečné, případně zpackané pasáže. Forma by se zachovala, ale bylo by to detailnější a natáhlo by se to třeba na čtyři hoďky... To už mi nezní (vezmeme-li v potaz, že jde o jeden titul za několik měsíců) tak nereálně. Ale to už jsem úplně mimo Dworkinův původní záměr...
  • smejki
    Cahir: no právě. a zde se naráží na neskutečnou náročnost takového projektu. Navíc i Spoiler Warning, podle Shamusových slov, sleduje zlomek čtenářů TwentySided. Něco takového se prostě nevyplatí. Leda by někoho bavilo věnovat ohromný kvanta času výrobě něčeho, co by v našich podmínkách sledovala stovka lidí... a ještě zadarmo. Už vidím, jak je Lukáš "mám poslední dvě stovky" Grygar celej nakřivo.
  • Cosi
    Cahir: Z toho co tu píšeš mi na mysli vyvstanul speciál o Mass Efectu. Ten byl přesně takový jaký tu popisuješ.
  • Cahir
    Yep. Ještě si dovedu představit nějakou příběhověji laděnou FPS - design úrovní, AI nepřátel apod. Ale i tak by to bylo mnohem méně ukecané.

    Problém zrovna Spoiler Warningu vidím v tom, že nemá scénář. Chápu, že to tak je schválně a má to svý kouzlo, ale většinou to vypadá tak, že tam přes sebe vzájemně držk*jou, u ničeho se nezdržej, často řešej úplný banality, případně narážej na hluchá místa. Sem tam Shamus prohodí něco zajímavýho, zbytek osazenstva souhlasně zvolá yeaah, true dat a jede se dál. Přestal jsem to sledovat po New Vegas, páč už to byla hrozná pakárna...Pokud by se do něčeho podobného chtěla pouštět redakce, ocenil bych trochu profesionálnější úroveň - nějakou přípravu, věnování se klíčovejm pasážím, předem naplánovanej rozbor apod.
  • Máš právo na ten názor, nicméně opakuju, že tě, narozdíl od kluků z redakce, prakticky neznám, a pro mě ta přidaná hodnota případného komentovaného Let's Play spočívá právě v tom, že ty lidi respektuju a zajímají mě jejich názory a reakce. Proto jsem na ten původní příspěvek reagoval v tom smyslu, že by to nebyl špatný nápad. Když se to nebude realizovat - v žádné formě - a třeba i proto, že to nebude ve výsledku tak nosné, dobře.
  • smejki
    já čuju, že to tak má celá redakce. takhle bych ti odpověděl, i kdybych tu nepublikoval. hlavním sdělením je smysluplnost něčeho takového. A páč semtam sleduju Spoiler Warning, tak si myslím, že u nečeho iného než u RPGček to nedává dvakrát velký smysl.
  • Trol.diskuzni
    On má nejspíš dojem, že pár amatérských pokusů o recenzi Fallout DLCček ho opravňuje se řadit mezi redakci Games.cz... *7*
  • Teda nechci bejt zlej, ale ty jsi mě teda, když jsem to psal, vůbec nenapadl. *4*
  • smejki
    já když hraju, tak sportovně držim hubu. a ekat dvě hodiny, než tam zazní nadávání nad nějakou designovou debilinou, by vás nebavilo. Skupinový hraní by šlo u příběhovejch her, kde bychom třeba hloubali nad smyslností dialogů. ale to taky přepokládá, že by to každej předtim hrál, aby byl v obraze a neplácal blbosti.
  • Acindards
    Jasny neřeknu, když si rejpne jeden člověk ze 100, že na příklad v HL2 nebyli rpg prvky, ale když se podíváš na komentáře k minulému podcastu, tak tam se valila kritika ze všech stran. Navíc autoří sami vybízeli v tomto podcastu že do comentu se mají psat návrhy na vylepšení tzn. že kritika je vítaná. :) Navíc kdyby se nic nekritizovalo a jenom kývalo hlavou tak by tento web ztratil význam.
  • Toho by to taky chtělo do podcastu. Lachtan a Andrej by byli geniální...
  • a co dělá vlastně lachtan?
  • Tyjo, to není špatnej nápad. A nemusí to být vázaný jen na tuhle hru, docela by mě zajímalo, co si tak lidi z Games pro sebe povídají, když hrajou. Jestli jsou sprostý jak přístavní dělník, nebo jestli to berou spíš sportovně. *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit