Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bylo by super aby pan Dort přišel zahrát datadisk DS, až vyjde... *1*
    PS.: Super run... já zrovna drtím Bloodborne a na DS se už moc těšim :)
  • aby mohli nalakat kusy se slabsi vuli na ps a poradne je tak oskubat *1*
  • flash789
    Serie Kings Field je super, pomalost mi nijak zvlast nevadila, a po te co jsme se naucil principy to rozhodne nefer nebylo, spis to bylo o vlastni neschopnosti a blbosti:) Hodne se mi libilo ze cela hra je vlastne jeden mega dungeon, bez jedinyho loadingu. Uvital bych kdyby From pokracoval a udelali dalsi dil, ale je fakt ze dnesni hraci by to asi tezko zkousli. Osobne mam tuhle serii mnohem radsi nez souls hry. Nejradsi mam Ancient City, nejen proto ze nejlip vypada ale podle me mela nejlepsi design sveta a byla hodne rozmanita a dlouha. Hral jsme je v dobe kdyz aktualne vysli vcetne Eternal Ringu, ktery nebyl spatny ale na moje pozadavky prilis kratky. Za zminku taky stoji Evergrace, dalsi PS2 launch hra od From. No a spravny fanda by nemel zapominat ani na serii Armored core, kde obvzlast ranejsi dily pripominaji Dark Souls s robotem:)
  • no mne sa normálne táto hra páči viac graficky ako dark souls..hmm hmm hmm.. *5*
  • Jakto že nevichází na jiné platformy jako třeba PS4 Xbox360 a Xbox1

    Sere mně to
  • Femto
    Soulsborne...
  • Bloodborne je hra ze Souls série? Měl jsem za to, že jde o samostatnou značku
  • Femto
    Bloodborne posunulo úplně vše na jiný level a nabízí v současných hrách neviděné, od vertikalního level-desingu, přes propracované fáze bossů, desing bossů, hudbu, art style. Celý systém insight je dost propracovaný, insight ti mění nepřátelé, takže nové movesety i pro základní nepřátele jen na základě insight, insight je navíc výborně napojený na lore, takže insight mení hudbu, mění vizuál, takže vidíš neviděně. Celý systém boje je změněný, weapon art, který právě nabízí i Dark Souls. Ve zkratce nevíš o čem mluvíš...
  • Puvodni a oboji na emulatoru s gamepadem.
  • A hrál jsi původní jedničku nebo tu předělávku ve Sword of Moonlight enginu? A dvojku na PSX nebo na emulátoru?
  • Jinými slovy udělat přesně tu jedinou věc, u které skripty fungují jakž takž logicky.

    Když člověka z vrtulníku ostřeluje pajďulák, nebudeme pajďuláka střílet do hlavy, protože se respawnuje po smrti okamžitě znovu a pokračuje ve střelbě. Prostě přesprintujeme do baráku, kde sebereme RPG a vrtulník s ním zničíme, protože to je jediná možnost řešení situace, se kterou autory navržené skripty počítají.

    Když mám od autorů pokyn urááá, tak prostě udělám urááá (i kdyby bylo daleko logičtější postřílet přesilu takticky z dálky), jinak se ty vlny donekonečna respawnujících panáčků prostě neutnou.

    Dva příklady z jednoho z nejlépe hodnocených dílů (CoD 4 MW). O komičnosti třeba mise "No Russian", kdy jsem záměrně nestřílel po policistech a skončilo to tak, že "spolubojovníci" zkrátka nebyli absolutně schopni si s nimi poradit, ani nemluvě.

    Nemám nic proti tomu, když to někoho baví, ale skutečně mě nikdo nepřesvědčí o tom, že zábava ve hrách spočívá v tom, že tupě kopíruji jediné řešení, které mi autoři předkládají na stříbrném podnosu (protože ostatní řešení, často logičtější, kvůli lenosti autorů prostě nefungují).
  • King's Field je pomalej jak blazen, ale hratelny to je. Mam za sebou prvni dva. Puvodni jednicka je skoro launchova hra pro PSX a je to poznat, presto a mozna i proto me zaujala. Dvojka(puvodni) prinasi spoustu vylepseni a hraje se mnohem lepe. Zamrzi jen caste propady "frejmu", takze uz to neni jen pomale, ale vylozene se to seka :)
    Kazdopadne mam v planu pokracovat…
  • TheGGG
    funny já s CoD v singlu problém nikdy neměl a špatných skriptů jsem si nevšiml, stačí jen nedělat blbosti a neexperimentovat...
  • V prvé řadě je otázka, jestli má smysl měnit něco, co funguje a co fandové evidentně chtějí. Srovnání s Call of Duty příliš nesedí, protože CoD série stále (minimálně do BO, pak jsem to přestal i sledovat) sériově trpí bugy typu chybného skriptování (nesmrtelní nepřátelé nebo respawn stále stejných panáčků), o kterém se dokonce někteří domnívají, že jde o feature. Ano, jsem trochu jízlivý, protože osobně jsem díky neustálému kopírování série CoD (a zejména špatných postupů v ní obsažených) prakticky přestal FPS hrát a to byl spolu s RPG do dané doby můj nejoblíbenější žánr. A nemám ani a priori nic proti skriptovaným koridorům, když je autoři "umí" dobře (jeden příklad za všechny - Half-Life jednička).

    Kam by se měla celá série DeS/DS posouvat? Grafika je technicky s každým dílem pokročilejší ("umělecká" stránka je samozřejmě druhá věc viz problém s downgraded lightningem ve dvojce) a že hry vypadají stylově podobně? Na tom nic špatného ani nečekaného nevidím.

    Herní mechaniky? DeS neměly bonfire, jen občasné zkratky a "teleportovací ohníčky" až po poražení bosse. A léčilo se úplně jinak než v dalších dílech. Koncept many z DeS se vrací až v DS3 (kde to doplňuje rozdělování Estus flask mezi zdraví a manu), DS1 a DS2 používaly spíše koncept blízký AD&D. Počty Estus flašek a vylepšování bonfire je v každém dílu úplně jiné. Také craftění funguje v každém dílu trochu jinak

    Téměř každý díl má jinak rychlý vývoj postavy. Za zhruba stejnou dobu hraní - 60 h - jsem měl
    v DS1 postavu na cca 80. levelu, k čemuž mi v DeS stačilo 30-40 hodin, v DS 2 jsem měl za 75 hodin postavu kolem levelu 180. Jediné DS fungují stran leveldesignu a zkratek v podstatě stylem metroidvania a levely se navzájem hodně proplétají, ostatní díly jsou spíše jakési "lineární rukavice" (po levelu 1-1 následuje 1-2 a 1-3, mezi světy 1-x, 2-x atd. je možné svobodně přecházet přes hub). A to nemluvím o multiplayeru

    Nezasvěcenému pozorovateli možná přijdou všechny díly podobné/stejné, protože tam vždy pobíhá panáček s chladnou zbraní, ale ve skutečnosti se jednotlivé díly liší podle mého právě tak, aby nebylo dost dobře možné mluvit o sebevykrádání. Takže zkuste popsat, jaký posun byste si představoval.
  • Malleth
    Malej posun byl jen v DSII a DSIII
  • Na téhle hře je smutně vidět, jak málo se Souls hry posunuly, koncepčně, graficky, po stránce herních mechanik či leveldesignu.. proti tomuhle je i série Call of Duty oázou inovací
  • DeS > DS1, BB > DS2
    DS3 jsem ještě nekoupil, ani jsem nic neviděl a nečetl, čekám na plnou verzi, tak nehodnotím.
    Hrát jsem začal popořadě od DeS po nakažlivém nadšení speciálu Labůža. Do té doby jsem Souls nezaregistroval, i když jsem měl DeS v PS Plus.
  • ICO jsem hrál, velice slušná zážitková záležitost, ale vadila mi krátkost, příliš mnoho neherních pasáží a kamera. Nicméně i tak je to "must play" kategorie kvůli tomu, co/koho tato hra ovlivnila.

    Excalibur (1981) jsem viděl několikrát a nedám na něj dopustit.
  • jj, na MobyGames píší u Sword of Moonlight (předělávka enginu, ve které jede třeba předělaný první japan only King's Field) výstižně "deliberately slow movement". Asi začnu Eternal Ringem, ten byl měl být vůbec nejjednodušší. A pak uvidím, jestli bude mít cenu se pouštět do zbytku King's Field / Shadow Tower.

    Ovládání není problém, PS2 věci hraju na emulátoru PCSX2, takže si nastavím to, co mi sedí.

    Kuon znám, ale měl jsem o něm trochu jinou představu, zkusím.
  • Ok, fair enough, použili jste validních argumentů, raději film :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit