Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • se sims sis spletl zanr, a ovsem dovedl bych si predstavit i zabavnou strilecku pri dorucovani zprav na fronte :)
    patrne nechapes, ze nikdo nenadava na samotne strileni. na odreagovani je moc fajn.
  • po prohrane bitve je nejhorsi bitva vyhrana - Wellington
  • Já ti rozumim, možná. Viz Erich Maria Remarque. Problém je v tom, že zpracovat jeho romány do her by dopadlo stejně špatně jako jsou existující filmová zpracování.
  • Když to bereš takhle, jsi bezcitne hovadko ty. Dokud budes chtít tankovat za cca 35 kc/l benzinu / nafty, budou kvuli tomu jinde umirat lide. Cely system trzniho hospodarstvi je postaven na "levne pracovni sile" respektive novodobe otrokarstvi.

    Válka a je jen pokracovanim diplomacie jinymi prostředky.

    Reenageri si to tu nějak moc romantizuji.
  • MickeyMutant
    Morální soud by neměl znásilňovat fakta, jinak si pod sebou podřezává větev. Plácnout, že "vítězem války většinou není žádná strana", zní možná vznešeně, ale v souvislosti se zálibou ve virtuálním válčení je to jen hloupé klišé. Zrovna jako tvoje "prohrají všichni" nebo "pomyslný vítěz". Bude to nejspíš tím, že někteří lidé nedokážou oddělit fakta od emocí a pak jim ze všeho vychází myšlenkový buřt guláš - to bude zas asi tvoje krevní skupina.
  • Inquisitor
    Tak snad většina lidí chápe, že jde o hru a s realitou to nemá nic společnýho. Dostal mě ten příklad s tím člověkem který si myslel, že je válka jako v CoD a byl rozčarovaný z reality. Najdou se i tací a za takové jim verbovači do armády můžou poděkovat. Hra by měla být hlavně zábavná a válka je ta poslední věc co jde považovat za zábavu. Ve hře je taky zabíjení zábava a v reálu pro většinu lidí určitě ne.
    Prostě jsou tu hry jako CoD a pak jiné, který tam mají nějaký ten přesah a odkaz na reálný hrůzy války.
  • ucho
    tak ono je to hlavně myšleno tak, že prohrají všichni. i když může být někdo pomyslným vítězem, oběti jsou na obou stranách, na obou stranách umírají lidé, často to odnášejí nevinní lidé. to je tím myšleno. tohle je ta prohra, protože je to něco špatného.

    samozřejmě když to převedeš na ty mocenské a materiální prvky, tak ve finále ano, někdo vyhraje. z pohledu lidskosti je to ale prohra. takže jestli je to pro tebe nesmysl, jsi bezcitné hovádko. ale nic si z toho nedělej, tímhle trpí celkem dost lidí ;)
  • MickeyMutant
    "Realita je totiž taková, že vítězem války většinou není žádná strana."

    Tenhle nesmysl jsem slyšel už tolikrát, až mám podezření, že vlastně slouží jen jako myšlenková vata imitující nějakou abstraktní vznešenou ideu bez nutnosti opravdu uvažovat.

    Samo sebou, že války mívají vítěze, kteří z nich profitují. Proto se taky vedly, vedou a povedou, pokud lidstvo lidstvem bude. Válka je efektivním způsobem dominance v průběhu celé historie a schopnost ji zorganizovat a dovést do úspěšného konce jde ruku v ruce s vývojem inteligence druhu. Je příznačné, že nějakou formu opravdové války jsou schopny vést jen vysoce organizované skupiny živočichů jako primáti nebo mravenci.
  • Odulin
    Tohle je zajímavý, ale hrozně citlivé téma. kór dnes. Nejsem si jist, zda mají fps hry v tomhle směru nějaký velký prostor pro inovace.
  • Slusne zpracovany :)
  • Ronox
    umím si představit jak by mohla taková hra vypadat /// ale v reálu si to asi moc představit neumím

    ty jsi vážně případ *13*
  • Tak což o to, ale Wehrmacht a i Waffen SS (né SS to je rozdíl) byli většinou jen lidi, kteří si mysleli, že bojují za svou vlast. Jasně můžeme tu rozebírat za jakou vlast, jak moc byli SS zfanatizování atd, atd atd. Ale to není předmětem mého příspěvku.

    Jen chci říct, že v dnešní "korektní" společnosti není možné vyzobrazit některé věci realisticky, a nejedná se jen o válečné témata.
  • jamar28
    Přesně tak. Přitom dělat z nacistických vojáků jen nemyslící krvežíznivou zvěř je medvědí služba jakýmkoliv protiválečným a varovným snahám.
  • Chci vidět jak uděláš hru z druhé světové války kde uděláš z německých vojáků lidi a né zvěř, která údajně vraždila na potkání. By tě dnešní společnost snědla i s botama
  • Iosephus
    Podle mě je problém v tom, že porovnání her a filmů se současnou válkou je v tom, že si lide, co třeba i zažily boje v Afghánistánu, myslí, že všechny války vypadají stejně. Přitom se ale jedná o přísně asymetrický konflikt, který třeba s druhou světovou nejde porovnávat. Tam se skutečně spíše bojovalo, než že by se stavěla infrastruktura a získávala důvěra lidí. A s tím, že většina herních sérií začínala ve druhé světové, tak je logické, že vývojáři se pořád drží zažitých pravidel z počátku žánru. Taky je to o tom, jaké jsou tržby CoDka proti Armě. Jinak asi nejlépe by válce odpovídalo nějaké herní zpracovaní Band of Brothers, kde byla scéna, kdy voják málem hodil granát do okna, a později zjistil, že se v domě schovávají dvě ženy.
  • Ani neni treba posilat nikoho do valky, vetsina lidi se slozi, kdyz jsou pritomni autonehode nebo urazu na stavbe, kde to nekdo skarede odskace. To jsou pak ,,hrdinove,,...
  • Jack1947
    No jistě já bych zahrnul jak zabijení tak filozofické otázky zabijení - a jiné konekonů by to mohlo být jako filozofo/poeticko epické dílo ale nesmělo by to zabředávat do hloubky, až moc aby tam byla i ta hra... ale umím si představit jak by mohla taková hra vypadat - třeba pocit bezmoci, boje s vlastním přesvědčením ale v reálu si to asi moc představit neumím.

    Ve finále je snaží udělat WW2/1 hru kde se ten voják bere jako jediný hrdina, konekonců někteří vojáci veteráni z jejich historek to i tak mají. Než se kouknout více do hloubky - třeba následky bezprostředního výbuchu granátu, zabití jednoho člověka a psychické problémy způsobené válkou... jisté pokusy zde byli no ale nic hlubokého a určitě ne až tak propracováno.
  • Jack1947
    Hrozná škoda i když tady nešlo jen o Emériku ale i někoho jiného komu se ta hra zdála poněkud over the top https://www.gamespot.com/articles/six-days-in-fallujah-the-untold-story/1100-6396567/

    Fakt škoda no ale už jsme na ní zapoměli a jelo se dál, možná že v indie sféře by mohlo vzniknout něco podobného... možná...
  • TheGGG
    já narozdíl od zdejších deep shajt fylozofů rozeznám film/hru od reality a nemám problém si užít dobrou akci a přiznat si co mě baví... nejsem holt kavárenský chytráček, který kouká na válečné filmy kvůli šílenému přesahu a pak nad jointem moudře pokyvuje hlavou kolik toho pro svět ty anti-válečné filmy udělali... a do Somálska a Nigeru půjdu klidně, létat si s AC-130 a kosit teroristy to bych bral---
  • TheGGG
    protože vůbec nevychází filmy a knihy, který vydělávaj miliardy a přitom mají horší příběh jako většina her... ehm fast n furious ehm

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit