Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vypada to pekne akorat nektery zvuky jsou hodne divny a nesedej tam
    • díky... a ano zvuky opraveny ve hře hned čerstvě po vydání toho videa :)
  • Za mě obrovský obdiv že jste do toho pořadu šel. Já bych se od pana Rostock-Populára asi urážet nenechal :).. Jinak vážně nebyla možnost jinde sehnat investora?
    • Díky a k Michalu Rostockovi. Nemluví zbytečně, řekne přesně co si myslí, v IT oboru například velký přehled, mě osobně přišel fajn(Den D nesleduji jako pravidelný divák). Pro mne pořád lepší tvrdší a přímí člověk než opak. Výsledný dojem dělá sestřihání pořadu, kdy se tam dává jen to opravdu nejpodstatnější.
    • Kolega Petr, ktery byl v poradu Den D se k panu Rostokovi vyjadri zitra. Jinak ty moznosti byly i jinde, prece jen ziskat prostor v TV a mit moznost oslovit naprimo i investory mimo studio hralo tu hlavni roly proc Den D.
      • Souhlasím s konzolistou, je hra plánována i na tablety, resp. Android či iOS?
        • Nyní je primární PC... následně MAC/Ipad. Ostatní záleží na výsledcích :)
      • radši to nechte být a nevyjadřujte se, ať si nepřiděláte zbytečně nepříjemnosti:). Mně nezbývá, než popřát vašemu projektu hodně štěstí a za mě nutno dodat, že si vaší hru rád koupím a ocením vaše nadšení při vývoji. Je mi jedno, že to není AAA střílečka za x milionů a kdesi cosi, rád si hru zahraji:)
  • Nastivte nase web stranky a forum, je tam spoustu informaci o vyvoji a jejim prubehu.
    http://genetickazahrada.com/forum/index.php
    • Jinak, jestli se mohu zeptat, jak vypadá aktuálně spolupráce s investory?
      • Spoluprace s nimi probiha vyborne i co se tyka drobnych rad. Na samotnou investici zatim nedoslo. V poradu nebylo zverejneno, ze zapojeni investic nasleduje az po nasem dokonceni samotne hry na cisto na cemz usilovne pracujeme.
  • presne tak, zhruba hodina a pul byla sestrihana do 15min :) Investori meli moznost videt dost veci aby se jim investice vyplatila.
  • Ano, toto video je starsi vydani ale na youtube je videi ze hry vice. Take muzete najit rozhovory v anglictine, hra je take ukazana na nekolika zahranicnich forech. Take mame video z prezentace IGDA v Chicagu apod. Takze pokud chcete podporit ceskou nezavislou herni scenu budeme radi pokud se o hru budete vice zajimat. Nejnovejsi info o hre najdete na facebooku, hra ma hodne co nabidnout a samozrejme budeme radi za vasi podporu.
    • Black_Hand
      to zni dobre. myslim, ze i redakce tady by byla svolna nejakym dalsim newskam, kdyz jim napisete. muzu se jenom zeptat, jestli byl hlavni inspirace metal gear? myslim puvodni, top-down. pokud ano, tak to neznamena, ze je to spatne :).
      • Inspiraci byl Metal Gear a hry typu Resident Evil 1. Jsme velkymi fanousky starych klasik. Nyni je zhruba hotovo 112 hernich obrazovek a snazime se prostredi kombinovat, aby hrac nespadl do stereotypu.
        • Black_Hand
          to zni dobre. ten metal gear jde opravdu tezko prehlednout.

          112 je sice pekne cislo, ale hodne zalezi na tom jak moc to bude pasovat do sebe, a jestli misto spadnuti do stereotypu nenastane chaos, kdy architektura nebude davat moc smysl a nijak to nepodpori pribeh. dal bych se trochu bal te "filmovosti", nebo to byla jenom vabnicka na investory? preci jen hra je jine medium, nez film a pribehy se v ni vypraveji ponekud jinak.

          predpokladam, ze jste mluvil o steamu s tim "25 milionem uzivatelu". doporucil bych se podivat i na gog.com (a dalsi samozrejme). zacali vydavat i novejsi hry, vcetne indie. urcite by tam hra s takovouto inspiraci zapadla.
          • Pribeh, cut-scenes, gameplay i prostredi jsme se snazili provazat tak, aby to bylo co nejvice srozumitelne a vse presne zapadalo jak ma. Mame hodne dabingu, ktery vam pribeh a udalosti dobre vysvetli. Samozrejme zalezi na hraci jaky typ her ma rad, ale ja muzu uprimne rict, ze to bylo mych nejlepe stravenych 33 mesicu *3*
            • Black_Hand
              nuz uvidime.

              zni to jako hodne nerealny vyvoj. nezazil jsem vyvojare co by nesilel ke konci cyklu :).
  • Black_Hand
    to mi pripomina metal gear :).
  • Vitekb
    Den D jsem viděl a musím říct, že mě investice a to, jak se o to přetahovali dost překvapila. Nevím proč tak věří, že hra bude mít úspěch. Distribuce via trafiky mi přijde dost podivná a nejsem si jistý, kdo si za 150 korun něco takového v trafice koupí. Nevím, jestli nebyla velká část v TV vysřihnouta, ale investoři, kteří se obvykle ptají na každou blbost, nepoložili ani ty nejzákladnější otázky. Nezjišťovali o čem to je, jestli je v žánru konkurence, na koho je to cílené a podobné kecíky.
    Když jsem to viděl, tak jsem vyzkoušel jedničku a přestože to není moje káva (překlad: nebavilo mě to), tak to bylo celkem slušně udělané.
    Hře by mnohem víc prospěla distribuce přes Steam, protože to je pro neznámou indie hru asi nejjednodušší cesta k úspěchu. Ale to by potřebovali anglickou verzi, což bohužel nemají...

    EDIT: A Alien Breed mi to rozhodně nepřipomíná.
    • Jasně, že je to sestříhané, někde jsem četl rozhovor s jedním s investorů, a některé projekty se údajně jen v tom studiu řeší i x hodin, přičemž se ptají na každou kravinu. Tak hloupí zase nejsou. Zkrátka pak musí do vysílání sestříhat jen základní věci.
  • calwin
    tak táto hra je asi určená pre trochu inú vekovú kategóriu ako som ja... bohužial sa mi tá hra vôbec nepáči...
  • Keyz
    Nikdy jsem nehrál první díl, o studiu jsem také nikdy neslyšel a asi nebudu hrát druhy díl,ale doufám,že to povede a bude to mít očekávaný úspěch.Bude to dobré pro další menší vývojáře.
  • scy7hian
    Teď prosím reakce místo mínusek, dík :-) mohl by mi někdo, komu se ta hra líbí říct proč? Já na tom teda nevidím zhola nic, umělá inteligence nula (jako sry ale když pod tím jedním bouchnul nějakej omračovací granát a za chvíli tam zase stál zády ke dveřím, nevypadal, že by ho to nějak rozhodilo), ten "kanclovej" leveldesign taky zrovna žádná sláva...český dabing - dobrý, ale k tomu abych u téhle hry strávil nějaký čas mě tohle video rozhodně nepřesvědčilo :/
    • GlaDOS
      Genetická zahrada je indie hra a dělá ji pár lidí. Na programování dokonalé AI bohužel asi tříčlenný tým nestačí. V článku je ještě napsáno, že je to rok a půl stará beta. Když se ti hra nelíbí, nikdo ti ji nenutí kupovat ;)
      • Za cenu 150 Kč opravdu nemá smysl tu hru kupovat, protože za tuto cenu se dá koupit spousta lepších her (ať už indie nebo starších zlevněných titulů). Takže je to o tom, jak tu hru prodat někomu, kdo neví, že se dá za tu cenu koupit spousta lepších her. Naštěstí takových lidí by mohlo být dost, takže záleží na vhodně zvolené formě distribuce.

        Btw - ač by to z dosavadního textu nemuselo být zřejmé, tak úspěch autorům přeju. Moje peníze ale asi nedostanou. :(

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit