• N0isy
    Luck Simulator 2015
    • RodneY55
      Kdyby ta hra byla ciste jen o stesti a RNG, tak by nebyli zadni dobri hraci a spatni hraci, protoze by nezalezelo na umu a bylo by to vse jen "v rukou nahody". A jelikoz jsou lidi, kteri jsou stabilne na dobrem ranku, bude tam taky zalezet na hracove umu, prave treba promysleni, jestli se tahle karta s nahodnym efektem vyplati a jestli treba nepomuze spis souperovi nez me...
  • Jam97
    Hraju HS už nějakou dobu a furt mě baví. Hra je jednoduchá na pochopení, ale poměrně komplikovaná na to být opravdu dobrý. Z nového DLC jsem nadšený, konečně maj i normální hráči šanci proti těm, co si najdou jak udělat balíček na netu a machrujou. Já třeba ještě nikdy nehledal žadný build na netu a až teď se mi podařilo postavit opravdu dobrý balíček a mám z toho rozhodně větší radost než ti, co si to vygooglili. Kdo chce začít hrát, tak není lepší doba :)
  • už přes rok a pul hraju HS na iPadu na cestách, před spaním atd...nejlepší hra pravě na takovéhle odreagování

ta hra nemá být ani nechce být AAA titul nevím proč to tak všichni řešej, kevšemu karetní hra nejde udělat tak aby nebyla o štěstí
  • Faktor náhody je u karetní hry nechuťárna, obzvlášť v extrémní míře jako zde.
  • Víte co nechápu? Když koukám obecně na recenze od filmu, seriálu, hry tak mam pocit že sou lidi strašně negativní. To samé na YT. Já chapu že má člověk vlastní nazor ale občas by se měl krotit protože to co tam lidi píšou je humus.
  • Předtím se nadávalo jak se jedou jen 2 decky. Ted zase všichni mluví o tom, že je to o náhodě a jak je to na ho***. Tak snad je lepší aby bylo víc decků ne ? aby to prostě bylo náhodné o tom karty jsou o náhodě ikdyž hrajete v hospodě karty .. náhoda tady může byt taky .. a je to větší zábava, než mít 2 deckya všichni jsou hrajou .. to je nuda :) datadisk je vydařený .. ;)
  • ta obrovská frustrace, že tahle skvělá hra běží na kdejakém androidím tabletu, ale na konzolích si ji nezahrajete tady z mnoha přízpěvků vysloveně srší! *1*
    • Vopajcnuty i na kdejakým telefonu můj případ střídán to s compem jak se mi chce a dle situace
  • Hra me fakt bavi hraju ji obcas uz asi rok.Baliky skladam pouze podle vlastni uvazenosti,nebavi me hrat predpripravene baliky-stejne tak me nebavi hrat proti nim.Pohybuju se od 10-15 lvl na vic uz asi nemam ale nijak me to netrapi.Datadisk se fakt poved,mam 2 baliky ciste nove a hodne me bavi je hrat-zmena..cemu ale fakt nerozumim je ,forma,.Jsem schopny vyhrat 6 her za sebou a v zapeti jich 5 za sebou prohraju (nebo naopak) a je jedno na kterem levelu a s jakym balikem..dokaze mi to nekdo vysvetlit?je realne ze stestena nebo mozek se proste unavi nebo nenastratuje? :)
    • tak to mám úplně stejný jako ty, někdy si připadám jako mistr světa a někdy jako úplná lama, ale je to nevyváženým balíkem, prostě není dost dobrej, někdy když se nedaří tak je dobrý vzít jinej typ balíku a ono se to často zase změní a vyhraváš
      • spis je to nevyvazenym matchmakingem
      • jo nejspiz to tak bude! zamerim se na to at zjistim s kteryma balikama to jde a se kteryma vubec..dik
  • del0
    Hmmm. Koukám na poslední 2-3 články k PC hrám a co nevidim. Opět tady troluje ten zakomplexovanej smrádek alias haha (tipuju GGGaye). Dejte si ho někdo na obojek, nebo ho proplesknu.
    • Je to chudák. Nikdy sem neviděl člověka s takovou psychózou a se vzdéláním když dokáže napsat : ynteligent
      • Ty asi nejsi moc chytrý že??? Když někdo opovrhuje tvou inteligencí, tak se tu občas píše inteligent s tvrdým y. Řekl bych, že to y ti sedí opravdu dobře *1*
        • Tvl, já asi taky nejsem dost chytrý... tyhle věci hloupých dětí mne bohužel také minuly...
          • Zaplať pánbůh ať si ty svý vymoženosti strči kde mu slnko nesvítí to jako mám psát s velkým k když mu napíšu ze je kokkot aby si nemyslel ze ho chci nějakej fracek si zas vymyslí nakou chujovinu a člověk ještě bude za curaka jako ze není in tvl bez se radši vod těch elektrochujovin projet na kole nebo všeobecně ven myšleno na toho vocase ne na toho pod koho to píšu
    • víš jak si tě představují? Diváš se na poslední řadu AHS? Tam je(byl) taky takový jeden Del, ano jmenuje se Del, velký, tlustý chlap s plnou hubou keců, jak je nejsilnější a pak ho nakonec přepere i ženská. Ty jsi tady takový pistolník, macho, plná huba kecu, strašnej frajer, že si hrál BG nebo Torment( Kdo vlastně to nehrál že) a pořád s tím machruje a myslí si, jak není vyjímečný, že vytahuje 15 let staré hry a nakonec jsi taky taková posraná mala troska, co by se mi nepodívala ani do oči na ulici *3*
      • Jak moc máš prosim te malýho pindika? To hana řekla tvoje máma když tě označili i s pochybnostmi za kluka? Ze to máš rád do análů mi je jasný na to se ale neptam
    • hele mistr komplex dorazil, hardcore master jedno tlačítko, člověk s vkusem na fantasy a styl fantasy( jo bavím se o dotě či Divinity) Smutná to existence, smutná :)
  • Ze ten uspech Blizzard her lezi tolika lidem v zaludku *1* A to je dobře...