Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jonatan.hanzlik
    http://www.youtube.com/watch?v=6ip3I-7H6CQ

    Nemůžu si pomoct, Heroes of the Storm zní prostě špatně.
  • Taková změť žánrů? Nedovedu si to představit. I v DOTA2 mě štvou některé sci-fi charaktery. Proč neudělají MOBA ze světa Warhammer 40000 To tu ještě nebylo! To nikoho nidky nenapadlo? Udělat frakce, za které bude hráč hrát. Systém postupů udělat ve stylu NAtural Selection. Hráč bude sbírat body zkušenosti a za ty si povýší postavu. Každý začne jako pěšák a postupem času skončí jako warbos. Tým bude mít limit max. bodů, ale se po mapě nepohybovaly BEST charaktery, ale na ty lepší dosáhli nejlepší hráči. Třeba u tyranidů si to dovedu představit neprosto dokonale, ale tynhle systém by fungoval u všech ras. Bože! Takovou hru bych hrál pořád!
  • horkej kandidat na FAIL ROKU 14
    • doufám že mluvíš o sobě *4*
  • JohnyTheZik
    Tenhle komentar mi prijde prinejmensim zvlastni..
    "Ve výsledku by to mohlo znamenat, že by v Heroes of the Storm nemuselo být 100+ hrdinů jako v Dotě, ale každého hrdinu byste si mohli upravit, tak, aby hrál jednou jako healer, podruhé jako support, potřetí jako tank a tak dále."
    To samozrejme jde i v Dote nebo LoLku, totiz kupovat itemy nebo hrat jinou roli lze v obou hrach.
    Jasny, nektery hrdinove se k urcitejm rolim hodej vic, ale nikdo netvrdi, ze se tak hrat musi. Napriklad Furion ganger/support/carry/pusher; nebo slithice, ktera se v posledni dobe jezdi na support (refresher, meka, arcane boots,..), ale da se klasicky i na carry; to samy se da rict o vetsine supportu, ktery kdyz se zahrajou dobre, tak se s nima daj zahrat uplne jiny veci (battle warlock, techies s hexem, orchidou a dagonem? taky jsem videl -> dota-league.com SIG budiz mi svedkem, ze to nebyl zadnej zapas typu 50-0 pro jednu stranu, ale klasicky vyrovnanej match)... A tehlech prikladu bych mohl vysypat spoustu. Predpokladam, ze to v HoS bude vic "skillove" nebo "talentove" zalozeny, ale na vysledku to nic nemeni..
    LH mi prijde jako spatnej for, ale jinak se mi to libi, i kdyz je fakt, ze videt Kerriganovou na nejakym psovi nebo Jim Raynor vs Diablo pusobi.. podivne.

    Jsem zvedav :D *5*
  • Nova je tam úžasná *14*
    • Dal bych jí :-)
    • Asharak
      Nova je tam pěkně hnusná... v SC2 vypadá daleko líp.
      • Shaker
        crrrrrrr budicek, Nova je pi*ka... Coz mi hned prinasi myslenku, ze v tom fightu na videu by si s Kerrigan mely prohodit tymy...
  • Dag0
    pokud na to naroubujou systém ranku, lig a žebříčků z SC2, tak to bude hodně přístupný jak pro začázečníka/casual tak už i ty zkušenější
  • Jack1947
    Nevim proc, rozhodl jsem se ze by tohle na zkousku mohla byt ma prvni MOBA hra (za zkousku se prece nic nedava minimalne v betatestu prece ne ?) Kdyz me to bavit nebude, tak nebude. *7*
  • jediné čo ma na tom zaujalo je tá titulná fotka
  • Lawliet
    Originál je jen jeden, že? Samozřejmě mluvím o hnusovi. *5*
  • můžu se prosím jako naprostej laik zeptat, v čem se vlastně jednotlivý hry moby liší?

    z toho, co jsem zahlídnul, jde o hodně podobný hry, jen zasazení, prostředí a hrdinové jsou jiní...

    v čem se třeba liší Dota od League of Legends nebo připravovanýho Heroes of the Storm?
    • Moba hry vychazeji ze stejneho zakladniho principu - urcity pocet hracem ovladanych hrdinu se snazi dobyt nepratelskou zakladnu a ubranit tu svoji. Vsechny hry maji velky pocet ruznorodych pekne zpracovanych hrdinu s pestrymi a napaditymi abilitami. Vice ci mene zasadni rozdily jsou ve zdanlive nepodstatnych detailech, ktere ale posouvaji hratelnost pokazde trosku jinam. Konkretne napr. v LoL ma hrac moznost skryt sveho hrdinu na urcitych mistech do porostu. DotA a HoN zase umoznuji hraci tzv. denie - zabiti vlastni pocitacem ovladane creepy, aby tak nepriteli odeprel zisk zlataku a zkusenosti pro sveho hrdinu. Dle meho nazoru maji vsechny rozsirenejsi moba hry pevnej zaklad v obecnych hernich principech, sirokych moznostech zdokonalovani. Kazdy si muze vybrat tu svoji treba podle toho, jak prijemne na nej hra pusobi. Pokud do ni pronikne, nebude litovat :)
      • díky moc za pěkný vysvětlení :)
        • Obecně stačí říct že Dota má výrazně vyšší nároky na hráče, protože mechanik je mnohem víc deny, většina itemů má aktivní abilitu, a mnohem víc záleží na teamplay-i, jelikož itemy nedávají tak velké bonusy a tak se každé HP počítá
          • heh. blbosť. :D Prečo je taky problem pre niekoho kto hra dotu priznať že je to ina hra?
            Jasne že to vyusti do falmu, ale príde mi to takmer až ako náboženstvo čo tu moba hráči predvádzaju. Ooo naša hra je najsvetejšia uctievajte tu a ostatne nech su spálene v pekelnom ohni deletu:D

            never mu. Team je dležitý a uplný základ v oboch hrach. take nejake základne rozdieli od niekoho, kto bol excelentný v oboch:

            hrdinovia- dota má variabilnejších hrdinov, sú viac odlišný od toho čo by si očakával že by mal mať. npr lolko má hero vždy 3+1(ult) spelly +1 pasivka + 2 volitelne spelly (ktorých je 13 a možeš si ich dat k akemukolvek herovi) v dote ma niektory hrdina len 2 kuzla a ostatne pasivky. V dote su nejakým sposobom viac iný od seba. V dote teda podstatne viac záleží na tom, aby si si na začiatku hry uvaril team z dobrých hrdinov, lebo ked si vybereš zlu kombináciu tak je to i pri velmi dobrych hračoch ťažko zvrátiť. V lolku sú hrdinovia omnoho (omnoho) viac upravitelný hráčom, podla toho ako sa ho rozhodne hrať. Ako mága môže zahrať i postavu od ktorej by si očakával že nemože byť nikdy mágom. Alebo z typického suporta si spravis dmg dealera. Daleko vecsia variabilita toho ako hrať nejakého hrdinu na X sposobov. Preto nieje tak fatalne dôležité čo si team pickne ako v dote.
            - dota neodpušta, lolko vie zabudnuť na tvoje chyby a možeš s z nich vyhrabať. Ked v dote zle začneš, niečo zlamíš a spraviš to ešte raz tak si skoncil. možeš to zabaliť a zvyšok už len pasivne klikať na klavesnicu vela toho už neuhraš. V dote ked ta zabiju stracaš prachy a nedostavaš žiadne XP. V lolku smrtou peniaze nestrácaš a dostávaš XP aj po smrti ak zomrel niekto pri koho smrti si asistoval. Alebo ak sa zniči veža/drah/baron Nashor dostanu prachy všetci nie len lasthiter. + v lolku ked zabijes niekoho kto ma skoce 0/10 za jeho zabitie dostanes tolko čo za zabitie 2kreepov = takmer nič a ked zaijes niekoho kto si dal 4 kili bez toho aby zomrel dostane 500g (tolko čo za 20kreepov) takze sa nahanaju za dobrymi a bilancia tímu sa tym akoby vyrovnáva. Sice si niečo strašne pokašlal ale stále sa z toho možeš vyhrabať ked prestanes robiť chyby. + + V dote sa ti vela vecí deje bezohladu na tvoj zásah do hry, niečo ako náhoda rsp niečo čo ty ako hrač pri akomkolvek skille nemozeš ovlyvniť. Npr dota ma kuzla ktore ta zabiju bez akehokolvek varovania len tym ze niekto nanho klikne a ty skapeš a nikdy s tym nič nespraviš. V lolku ta pred tým varuje nejaký signál ktory je s kuzlom spetý a dá ti 0,2-0,5sekundy casu na to zareagovať. V lolku je niečo ako funkčne obmedzenie toho aby sa niečo nestalo ultimátne silné, bez možnosti sa voči tomu postaviť a zvýtaziť. V dote velmi dobry hrač ktrému ide karta si nafarmi dobre itemy príde sam medzi cely nepriatelsky tym, ktorý nemusí byť nutne zlý (len npr nechali toho jedneho farmit) a ten jeden vs 5 zvítazí, aj ked sa nanho pustia všetci v jednom case. rozseka ich a oni s tym nič nespravia v LOL ten najlepši a najnafeedovanejši hrač 3 priemerne dobrych hracou nikdy nezabije. uštvu ho a utlču s papučami aj ked všetkym ostane 5%hp. V dote existuje o dost viac náhody. Npr existuje tam šanca na minutie utoku. A tato sanca sa blbou zmesou náhody moze uplatniť i 4x po sebe(nepravdepodobne, ale moze sa stat) vysledkom je ze ty si za 4 sekundy dal 0 dmg kdezto super 1250 pritom mate obaja rovnake itemy, len ty si mal extremnu smolu ktoru nijako nemozes ovlyvnit. V lolku neexistuje miss. A takmer tam uz neexistuje aby niekto písal Fuckinggg lucker! a myslel to vážne. Ked sa v lolku niečo zomelie, vieš čo sa stalo zle a ako tomu nabuduce zabraniť
            -v lolku su takmer všetky kuzla umiestnene na miesto v dote väčšinou na hrdinu. Z toho vypliva ze v lolku je to tahsie trafit lebo v dote trafi takmer vzdy (lebo kliknem na hera bezohladu ako sa hybe)
            • "there is no honor among thieves"
            • link fix

              http://tinyurl.com/a9kz3ls
            • No oni hlavně staří hráči nenávidí LoL kvůli pendragonovi *3*

              http://www.reddit.com/r/DOTA/comments/12zjm6/access_to_the_old_dotaallstarscom_to_be_restored/c70dlon
            • - v dote je ovela väčí doraz na manu, v lolku mana nieje taka dolezita rsp až na niektoré výnimky az takemr vôbec. Vela hrdinov manu ani vobec nema, rozhodujucejčím je coldown kuziek ako cena v mane. V lolku sú itemy ktoré znizuju cd(coldown) kuziel o % (s max -40%casu) a je ich vela, v dote je len jeden item ktory cas refreshne a sám ma velmi velky cd. Imho najvecsi rozdiel: V lolku je inak, spraveny mechanizmus, V dote su itemi ktore pridavaju zivot/manu/armor/utok v lolku su itemi pridavajuce zivot/manu/cd znizenie/armor proti normal utoku/armor prioti kuzlam/utok/utok kuzlami. V skratke povedane. V dote ma kuzlo na najvyssiom leveli kuzla 300dmg cd 12 sekund a stun na 3sekundy a takto isto to bude mať až po koniec hry nikdy to nijak uz nezlepšiš v lolku ma kuzlo 260 dmg + 30%AP +10%bonus dmg 12sec cd (možes itemami znizit na 7,2sec) 0,4sec stun+1%AP. AP je rovnaka veličina ako dmg len dmg dávaš normalnym manualnym utokom AP pripocitava utok ku kuzlam. Hlavným a zásadným rozdielom je že hrdina ktorý dáva vela utoku kuzlami bude silný aj ku konci hry, kdezto v dote je mag silny nazačiatku a ešte kusok v strede ale ku konci hry je uz slaby.
      • Ta hrubka me pekne stve... :)
    • vsecko je to na jedno brdo, rozlicnosti sou jen v mechanikach, v ekonomice hry, ve free2play modelu a celkovej "feeling" ze hry.

      To mas jako cs 1.6 a CSS sou dve velice rozlicne ale zaroven naprosto zhodne hry.
      • to jo, ale counter strike není žánr, kdežto o MOBA hrách se říká, že je to žánr... a přitom právě, vždycky choděj panáčci po cestičkách, vždycky je stejnej úkol...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit