Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neměl to recenzovat Volejník?
    • Pan_Klobouk
      Mel a mozna jeste bude. Uz si podal pisemnou zadost o opakovani ceremonialu.
    • Mart9
      Tak mě napadá, jestli ta jeho recenze náhodou není v Levelu?
    • Mart9
      Každopádně bych mu dal pokutu, protože takhle vyšla recenze na poměrně očekávanou hru až téměř dva měsíce po vydání, což poškozuje games
      • MickeyMutant
        To já bych ho zas nepouštěl do Fight Clubu. Normálně bych mu zabouch dveře před nosem, ať si tam škemrá na ulici.
        • Mart9
          Tak to není trest, na to už je zvyklý
          • Jack1947
            Já bych z něj udělal externistu aspon tak na půl roku , tohle je hrozná nestydatost!! *10* *16* *16*
    • ringmancz
      trvalo mu to, tak to dali někomu jinýmu
      • Vždyť mu chyběl už jen jeden odstavec *8*
        • MickeyMutant
          Dva.
          • Pry to byli tri.
            • Jack1947
              čtyři bohužel , navíc byla tou dobou uzávěrka levelu.
  • Recenze přichází opravdu s křížkem po funuse. Za to by někdo měl nést osobní odpovědnost.

    Hra je jinak super, koho bavilo Limbo, ten s ní neudělá krok vedle. Akorát by s ohledem na délku měla stát tak polovinu.
    • MARTASLJ19
      Videorecenzia(na ktoré už kašlou) bola včas, tak s textovú je to OK si myslím...
    • MickeyMutant
      Strhnout redaktorské výložky před nastoupenou jednotkou, lenochovi!

      Jinak hra je delší, než se píše v recenzi.
      • já měl na první průchod 2:40 ... rád bych aby byla delší, ale lhát kvůli tomu nebudu ..
  • Táto hra ma prinútila umyt si monitor po 2 rokoch...a to už je dačo!
  • "Chlapec pronásledovaný lidmi, PSI" .... tyvole Švára, vrať se na základku a zopákni si češtinu *12* *11*
  • schali
    Úžasná hra, nedivím se recenzentovi, vzhledem k tomu, že se takovýhle věci už dneska nedělají, tak musel být značně zmaten a netušil co má pod rukama. Každopádně vývojáři z playdead jsou mistři, chápou jako jedni z mála v čem spočívá kouzlo videoher. Méně je někdy více, ale musí se to kurna umět.
    Pro dříve narozené a pro recenzenty games vypíchnu to nejzajímavější. 1.Famózní game level design, dělat černobílou atmosférickou 2D hru není žádná sranda, to už chce velkej talent 2. Překvapení - čemu by byly hry bez překvapení, bez tajemství. 3. Úžasná práce se zvuky a hudbou, tak jako u Blade Runnera platí, že by byl bez hudby poloviční, tak u vnikajících her platí to samé, pokud to neplatí, tak to nejsou vnikající hry. 4. Atmosféra na max - logický důsledek předchozího.
  • Hodnotím 11/10, dohráno několikrát. Což se mi u jiných her nestane. Lehčí a lepší než Limbo. Atmosféra úžasná, samozřejmě i nápady. Moc se těším na další jejich hru, kterou koupím i kdyby stála plnou cenu. Kritiku recenzenta ignorujte, protože hra nikdy nestála plnou cenu a pořád má jakousi image indee hry. Za ty prachy zkrátka zlato.
  • kubi-wan
    Inside mi na první pohled připomíná (krom Limba samozřejmě) Monochromu. Ta tady sice nebyla hodnocená moc dobře a možná ze začátku ani moc dobrá nebyla. Ale v nynější opatchovaný verzi je to podle mě hodně fajn záležitost, přestože rozhodně ne tak vybroušená jako tituly od Playdead. Pokud máte Limbo i Inside dosytosti prošlý a máte náladu na něco podobnýho, je podle mě Monochroma vcelku dobrá volba.
  • Tady je moje vysvětlení příběhu, možná máte nějaký jiný teorie, o čem ten příběh vlastně je nebo co to má znamenat- ale zde je moje verze:
    moje teorie o příběhu je ta, že lidskej mozek se snaží dát dohromady automaticky něco tak, aby to dávalo smysl, i když v podstatě postrádá vědomost o tom, zdali to má vubec nějaký smysl dávat - tedy v tomhle případě nám tvůrci naservírovali tuto hru a i když to smysl dávat nemusí, tak vývojáři očekávají, že si to lidi budou snažit nějak logicky vysvětlit. Ale podle alternativního konce hry, bych řekl, že správné řešení příběhu je fakt, že jediným způsobem jak překonat chuť a nutkání zjistit smysl byť něčeho nesmyslného je tedy hru vypnout a odpojit se. - odpoutat se od toho.
    • ..ale kde, zmysel nam da SYSTEM SHOCK 2 > a MANY, cim si sa nakoniec stal, teda je to preqel k SS2
  • mal som zlý pocit Limbo a Inside čo to bude , ale prekvapilo zaujimavé super , zvedavosť v hre pokračovať čo sa tam deje ženie hráča hrať do konca no a ten koniec bol prekvapenie čo aj sklamalo poniektorých hráčov
  • Ahoj, Inside je super, ale těšil jsem se na hudbu ve stylu choru, jako je zde v traileru. Nikde jsem na ni ve hře nenarazil, jen dobrý soundrack, který jsem též projel třeba na YB, ale nic co by se podobalo ukázce z traileru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit