Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A umřelo to samo.... Stejný osud čeká i dnešní hype VR
    • exmaxx
      Jak rika Jara: "Nekdo musel rict: 'Tudy ne, pratele.'" *3* Na druhou stranu, kazdy takovy pokus je cenny a posune moznosti dal. Ukaze, co lidi fakt chteji / nechteji. A jednou se to trefi do cerneho.
    • ja se treba tesim az pristi rok vyjde Oculus Go bez nutnosti mit telefon nebo PC s cenou kolem 200 dolaru
    • Ghost47
      VR se nejspíš udrží, minimálně pro simulátory všeho druhu smysl má. Ale určitě to nebude taková masovka, jak by si někteří přáli (helma ke každé konzoli a PC).
      • udrží se asi tak stejně dobře jako se udrželi 3D TV *1*
        • Já mám 3D televizi! A taky 3D stůl, 3D židle, 3D skřiň, 3D postel, 3D auto.. *1*
      • spoock
        VR na PC možná vydrží, ale na Playstationu to časem umře jako Move
        • ucho
          Move mel minimalni vyuziti, ale aplikace na VR ted celkem jedou. zatim by to melo mit rostouci tendenci, takze by se v tom mohlo tocit vic a vic penez. za rok bude situace jasnejsi. zatim nemam pocit, ze by to melo umirat.
  • MickeyMutant
    Kinectu zasadili rozhodující ránu lidi, kteří většinou nebyli kvůli technologickému pokroku ochotní skákat po obýváku jako vopice. Proto jsem přesvědčen, že Kinect byl od začátku marketingově zaměřený na špatnou skupinu primátů. V případě správného výběru cílového spotřebitelského segmentu by ale zas nastal problém v tom, že průměrný šimpanz nemá zdaleka takovou kupní sílu jako průměrný hráč videoher.
    • to je na cem pohori i soucasna podoba VR, sice to neni az tak nepohodlny, ale komfort pri hrani to snizuje
    • Well said, Sir!
  • Khanemis
    Ono tohle je tradiční přístup Microsoftu, často přicházejí s poměrně zajímavými technologiemi, které začnou draze propagovat, a jakmile se to okamžitě nechytí, tak celý projekt zaříznou dříve, než stačí dosáhnout svého plného potenciálu. Microsoft často opouští loď při první větší vlnce. A je to škoda...ony ty Hololens nejspíše skončí úplně stejně, a maximálně budou z jejich konceptu (a marketingu, jenž vzbudil zájem veřejnosti o AR) těžit jiné firmy.
    • Dobře, ale u Kinectu nejde o první větší vlnku, ten projekt chcípe už několik let, jak se ostatně v článku píše...
      • Khanemis
        První větší vlnka u Kinectu byla, když se ho nepodařilo prosadit jako nedílnou součást XBox One, pak už to nechal Microsoft jen vyhnít...
  • Ja se lidem nedivím že nechtejí mit doma oko ktere sníma co delají a posíla to pak nekam na analýzu *7*
  • Já měl kinect rád, ale bylo málo kvalitních her, Dance Centra 1,2,3 + Kinect Sports a hry co k tomu dávaly zadarmo. O to vše na x360, na xbox one jsem vubec ani nevšiml že ny nějaká vyšla (xbox one nemám)
    • Prvních pár let byl problém vůbec sehnat nějaké (dobré) hry na Xbox One a už vůbec je škoda mluvit o hrách, které využívali Kinect. Byla to fakt bída a není se čemu divit, že lidi se nějak moc do kupování nehrnuli.
  • Na detsku party 4-8 rokov Kinect Party od Double Fine ideal. Nic ine sa na tom vsak uz dcera nehra, a vacsie veci nic moc. A vraj to nie je ani na XBOX One. Co uz.
  • Pro me super ze cena sla hodne dolu aspon si postavim male mocap studio
    • přesně, na hry a konzole to bylo nanic, ale když to člověk připojil k PC dalo se se s tím vyhrát, mocap, 3D scaning atd, jen to chce ty Kinecty aspoň 3-4, ale na tohle je to fajn
      • Pořád má slabé parametry na něco víc, než hraní.
        • to jo, ale taky stoji setinu toho co profi vybavení
  • Kinect nebyl špatný nápad, ale nebyl dotažený. Možná se někdo k této myšlence ještě vrátí a udělá to "znovu a lépe". Současná verze je dost omezující: potřebuje velký prostor před TV a vyhovující světelné podmínky. Stačilo, když venku zastínil slunce mrak a senzor vás ztratil apod. A i když jste se snažili vyjít maximálně vstříc, přidávat lampičky, kalibrovat, tak si stejně SW ve hře začal hledat optimální úhel v domnění, že to umí líp než vy a celé to rozjeb4l a už jste měli nohy nad hlavou. Ten úhel bohužel nešlo uzamknout. Musel jsem se smát, když nějaký vývojář z Rare tvrdil, že možnosti Kinectu jsou mnohem větší, než se zatím využívají a že "dokáže detekovat i pohyby prstů"
    Nicméně jak píšu na začátku, myšlenka zvednout lidi z gauče je dobrá. Děcka to baví dodnes.
  • Já hrál na kinectu Marathon Under Two Hours a to mě bavilo.
  • Dobře, že tak. Vždycky je prima, když zanikne nějaký nesmysl, který jen odvádí pozornost od pořádného hraní.

    Jen při této příležitosti vzpomeňme na projekt Natal a Petera Molyneux, jak si přes tiskárnu podával papíry se slečnou televizi. Aneb budoucnost hraní...
    • Co si představuješ pod pojmem "pořádné hraní" ??

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit