Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já tedy nevím, ale třeba to, že "lidé budou mít co na práci", to se slibuje u každého freeroamového RPG už přinejmenším 10 let. Naposledy mi to přišlo jako atraktivní právě před vydáním Oblivionu. Dnes mám dojem, že kolečko typu "přes den je kovář v kovárně, v podvečer není nikde (asi je v hospodě, ale kdo by se s ním hledal) a v noci spí v kutlochu za kovárnou" je skoro v každé druhé velké hře a rodidla si z toho už nerozdrásám. Smysl dalšího prohlubování "života" NPC mi tak začíná unikat, protože hráč to stejně téměř nezaznamená (akorát má problém klíčové NPC lokalizovat, což designéři paradoxně často řeší tím, že je "přikovají" na jedno místo).

    Možná by působilo daleko lépe připravit velké množství na pohled atraktivních skriptů po vzoru Red Dead Redemption – v hospodách byla občas kapela a lidi tancovali, někdo by panákoval, občas nějaká rvačka, milostná dvojice..., než se snažit panákům implementovat AI, která sice může být zajímavá, ale co z toho, když se pak NPC zasekne někde ve stole...
  • Takové výroky typu : By měli drasticky zlepšit nebo měli by vylepšit jsou jen prázdná slova. Vidět znamená věřit. *7*
  • No nevím. Bethesde nevěřím už ani nos mezi očima. Vždycky najdou způsob, jak to podělat.
  • Nový Fallout, pokud se tedy bude nějaký dělat, bude opět šlapat na enginu TES hry, ne? Jestli ano, tak to nezní špatně. I když, do falloutí hry by mi sednul systém rozhovorů jako v Mass Effectu. Zážitek z hry by byl tak ještě lepší.
  • Tak to jsou skvělé zprávy, právě tyhle věci mě na Oblivionu štvaly asi nejvíc. Ještě by ale bylo dobré, kdyby trochu víc zalidnili ulice. V Oblivionu sice většina NPC jenom stála na chodníku a čekala na hráče, ale taky jich na celé ulici nebylo víc než 20, a to mi na hlavní město přijde dost málo.
    • jo ta taky v Cyrodilu nebyly deti :) a ani jedna koupelna :-P
      • deti nebudou nadale. stejne jako nebudou nikdy v gta. protoze pouze zabijeni dospelych je "v poradku".
        • Násilí na dětech zvedá rating přístupnosti? Nebo je v tom ještě něco jiného?
      • V cyrodilu se lide myjou v rece a nechodej na zachod.

        BY THE NINE DIVINES!
  • Ohledně komplexnosti, třeba se jim to zdálo v roce 2k5/6 komplexní... teď, po dalších 4-5 letech vývoje této technologie jim to přijde už primitivní... A něco takového jako vývoj algoritmů, které mají fungovat pro tolik proměnných správně a realisticky... "to je n*ser*...
  • http://www.facebook.com/pages/The-Elder-Scrolls-cz/125845210814962
  • Doufam, že v Bethesdě mají mozek. Už jste někdy viděli člověka, jak řeže poleno/ková měč a u toho spokojeně klábosí (zadává úkoly, vyjadřuje emoce)? Já bych to asi nedokázal. Proto bych byl nerad, kdyby zašli do nepěkných detailů.
    • MrSanta
      Samozřejmě že už jsem viděl člověka, kterej klábosí při řezání dřeva. Zrovna loni o prázdninách, když jsme na chatě likvidovali přebytečné stromy. Nevim jak ty, ale já nemám problémy si při řezání dříví popovídat. Stejně tak kovář určitě nebude mít problémy mezi údery kladivem prohodit pár slov. A vždycky může kladivo položit, vzít džbánek piva a pokecat.
      • Jasně, mezi klepnutím mi občas odpoví, když je to důležitější, tak i zastaví. Já mluvím o situaci, kdy tento kovář zcela bez ohledu na zbytek těla otočí hlavu a mluví s tebou, bouří, či se raduje a do toho stále pečlivě ková. Proč vlastně řešim takový blbosti?
        • ucho
          to nechápu, proč řešíš něco, co by někdo v životě nedělal (myšleno ve hře).
          to už můžeš řešit, že snad v té hře nebudou všichni létat na létajících kobercích. prostě nesmysl.
          • tak to me mrzi, ze nebudou letat na kobercich... ale kez bych aspon ja mohl levitovat...
  • Havok Behaviour je rozhodně hodně perspektivní, od Bethesdy je to pozitivní krok.
    U Radiant Story je sympatické přiznání, že Radiant AI nebyla úplně mega komplexní.
  • Stejné kecy o Radiant AI jako před Oblivionem. Všichni víme, jak to dopadlo.
    http://www.youtube.com/watch?v=6KN7cKO8-P0
    http://www.youtube.com/watch?v=XmerVWaTjZM
    • MrSanta
      Za ty 4 roky (nebo kolik je to od Oblivionu) se mohlo hodně změnit. Bethesdu musím pochválit za snahu přinést něco nového. Pokud bude Radiant Story fungovat podle slibů, tak to bude nový zážitek a taky (díky questům generovaným podle hráčovo vlastností) by to mohlo být fajn pro znovuhratelnost.
      Když bude ve hře vše fungovat jak říkají, tak to bude super. A jestli nebude, tak se nepo*eru, her je dost a rok 2011 je našláplej (z mýho pohledu) pořádně. I když se pár her nepovede, tak stále bude z čeho vybírat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit