Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak vcera som to dohral SP. Dopredu som vedel, ze to nebude zazrak, co si budeme hovorit ani BF3 nemalo prevratny single, ale bol urobeny naozaj pekne, prepletene linie, chvilka hry za rusakov, misie aspon trosku konzistentne, hrac nebol kazdy level na opacnom konci zemegule, priznam sa ze vo chvilkach nudy som si ho presiel aj druhy krat a sem tam zahral nejaku oblubenu misiu. Hovoril som si, ked bude MoH aspon trosku podobny, zabavim sa, preco nie. Ani som nevedel ako som sa mylil. Toto...toto co spravil Danger Close, zastrelit kazdeho od designerov po posledneho programatora. Taky hnus som nezazil. To uz fakt som sa viac zabavil pri MW2 alebo Black Ops. Toto je nie ze klon CODu, to je taky nepodareny klon ako ta nepodarena Ripleyova v labaku v Alien: Resurrection. Zacal by som uz od tej grafiky..to mal byt frostbite 2? To si robia fakt kozy. Byt DICE, tak ich zazalujem, pretoze to co dokazali s tym enginom, cize nic, to je neuveritelne. Chapem, ze to nie je ich technologia a nepoznaju to tak, ako ludia z DICE, ale to je otrasne, prostredie take..prazdne, zasle, modely hnusne, tie vrtulniky..sak pomaly vypadali jak kocky s vrtulami, to sa nevedeli s tym trosku pohrat? Pripadalo mi to rovnake ako starsi MOH, ten engine ostal vyuzitiy z 20%. Pamatam si na ten uzas, pri zaciatku kampane BF3 ked som vystupil z toho transporteru, krasne prostredie, prach, zive ulice, kopec objektov, svetelne efekty, vazne orgie, ale toto? Fadne, nezaujimave, miestami vyslovene hnusne. Hratelnost.. koridor, koridor a este raz koridor. NPCka netrafia ani holy kokot, vsetko musim vystrielat sam, zbrane sa ovladaju otrasne, sensitivita mysy je vseobecne nejaka pridrbana. Zbrane.. preco DO BOHA mi pri kazdom "stack-up" a inych naskriptovanych kravinach vzdy zmizne zbran, ktoru som si zobral zo zeme po nepriatelovi? Preco mam furt hrat s tymi default zbranami, ktore su zakazdym rovnake? Nejaka M67, pistol, 3x dostanem do ruky sniperku, ktoru mi samozrejme hned hre "zoberie" akonahle sa skonci sniperovacia pasaz. Uprimne, tie debilne AK X zbrane sa ovladaju ovela lepsie ako defaultne "americke". Jedna vec, co bola zabavna na COD, bol nespocet zbrani, ktore sa dali pouzivat v SP, hrac mal aspon moznost si obohatit gameplay pouzivanim inych zbrani, ktore mohol zobrat a dokonca sa mu aj preniesli medzi niektorymi misiami. V MOH je to uplne trapne. Dalej tie breach&clear zhovedilosti.. to je uuuzasan featura, ze si mozem zvolit akym sposobom odjebem tie skurvene dvere, asi si to zahram este raz kvoli tomu. Pribeh zase trapny, tie cinematic pasaze a ten koniec..skladanie americkej vlajky, klasicky US pohreb..chcelo sa mi fakt grcat. Neskutocny hnus, cela znacka je v prdeli, diky EA, diky Danger close! *16*
    • mne zarazilo hned na zacatku jak ti hra rekne ze mas vzit RPG a sestrelit helikopteru tak na ni strilim jednu raketku za druhou a nic az po chvili marneho snazeni jsem pochopil musim jit tamhle dolu a pak teprv skript zapracuje a staci mirit i mimo jedna rana a helikoptera co se predtim uspesen vyhla 6ti presne mirenym strelam leti k zemi WTF? *1* *11* *11* *11*
  • Vite co nechapu? Proc se porad snazi vecpat mezi CoD a BF.. proc proste neudelaji hru z 2. svetove? Vzdyt MoH byl vzdycky o 2. svetove, tim proslul a prorazil. Kolik je ted her z 2. svetove? ano, zadna. Kdyby oni udelai hru z 2. svetove tak by se prodavala daleko lip. I kdyby byla na stejne urovni jako tohle, lidi by si nasla prave diky originalite..
  • Nascriptovaná katastrofa, zlatý CoD4 nebo Battle3. recenze je raálná a pravdivá.Jako multiplayer může být dobrá, ale ten nehraju,tak nehodnotím.
  • Upřímně - pokud se tohle "nakoupí" u Fairlight, a člověk neví čím jiným zabít čas, dá se to. jinak ani náhodou ....
  • Singl nehraju. Bohužel MP narozdíl od minulého dílu má málo otevřeného terénu. Jsou to mapy jako v COD (které mě nebaví) a to mi vadí. Člověk je prakticky stále za nějakou zdí, zídkou nebo zříceninou. V minulém díle bylo více pobíhání a přebíhání z krytu dfo krytu po volnějším prostranství. Pro mě zklamání, protože jsem čekal opět alternativu stísněných map z COD. Ale je tu zase hodně zbraní. Jenže vyznat se v tom interface je hororo. Vůbec si nevychutnávám povýšení, protože je to strašně nepřehledné a vůbec nevím, co se mi vlastně a kde otevřelo a zpřístupnilo. Chaos. Toť můj názor na MP.
  • Doporučená sestava.Operační systém: Windows 7.Procesor: Intel Core 2 Quad 3 GHz / AMD Phenom II X4 3GHz.RAM: 4 GB.Grafická karta: NVIDIA GTX 560 1024 MB VRAM nebo lepší / ATI Radeon 6950 1024 MB VRAM.Videopaměť: 1 GB.DirectX: DirectX 11 kompatibilní
  • Není třeba už sem sito našel.Oficiální HW nároky Medal of Honor: Warfighter.Minimální nároky.Operační systém: Windows Vista.Procesor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz / Athlon X2 2.7 GHz.RAM: 2 GB.Harddisk: 20 GB volného místa.Grafická karta: NVIDIA 8800 GTS 512 MB VRAM nebo lepší / ATI Radeon 3870 512 MB VRAM.Videopaměť: 512 MB.DirectX: DirectX 10.1 kompatibilní.Připojení: 1 MB DSL nebo vyšší
  • Co požadavky na pc???
  • Faolan
    Stačí si přečíst úvod recenze a člověk ví, že dál už není třeba číst :/
  • Dneska som dohral SP, musim dat za pravdu ze to nebolo vobec inovativne, ale zato som sa dobre bavil. Spravanie zbrani je dobre spravene a zvuky celu atmosferu dobre doplnaju. Skoda ze level design nie je zaujimavejsi aby nedochadzalo k prilis velkej repeticii situacii. Nemal som vobec problem to dohrat a nepovazujem to za tragicky pocin, napriklad na porovnanie MW 3 a Black Ops som nedokazal dohrat ani na viac pokusov, bola to podla mna nuda, hlavne zbrane su tam ako hracky, cize ani ten pocit zo strielania nie je uspokojujuci.

    K MP som sa este nedostal, stale si uzivam BF, takz to hodnotit nebudem. Ale SP si zasluzi tu 6/10 mozno az 7 podla mojho nazoru. Call of duty seria si svoje hodnotenia nezasluzila posledne 3 diely, preto je skoda ze MoH dostal tak na frak. Dufam ze z toho bude daco dobre = developeri sa zacnu viac snazit. kazdopadne by som rad videl dalsi diel MoH

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit