Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vitekb
    Odstíny sem, Odstíny tam. Ještě, že jich není 50. *12*
  • Jediny Might and magic VI se jmenuje Mandate of heaven
    • Dal sem ti plus, ale MM VII: for blood and honor bylo tak o 1% lepsi :D
  • Při tom názvu jsem si hned vybavil tu slavnou, ženami milovanou knížku 50 odstínů šedi nebo jak se to jmenuje, fuj jsem se až lek *11*
    • sleepless
      Odstíny temnoty jsou proti Větrům války slabej čajíček :)
      • stačilo by to jen preložit spravne anglicky a neznelo by to tak blbe *3*
  • lipkozzi
    ti pravi temni elfovia pre mna boli, su a budu vzdy ti, o ktorych som cital v knihach od R.A. Salvatore
    • Taky si precti serii Malus Darkblade (Malus Temna Cepel) od Dana Abnetta ze sveta Warhammeru.
  • BoB.2
    Jsem fanoušek. *3*
  • Nevíte opravili v Heroes VI tu chybu, či feature, či jak to nazvat...že PC vždy udělá pohyb tak, že ho nikdy nedoženu a vždy mi bude chybět jeden pohyb? Je opraveno to, že mob packy na mapě postupně sílí a nejsou stejně slabé celou dobu? Děkuji za pomoc.
    • co to meleš prosimte? že mob packy sílí je normální a pc jestli ti dobre rozumím nedoženeš asi proto že jsi od neho dále nebo ma upgradovaný pohyb po mape...
      • Heroes jsem si koupil hned v den vydání a mob packy právě nesílily a nebyl problem je sundat pomalu čímkoliv...
        a pohyb nepřátel byl vždy tak, abych na ně přesně o jeden pohyb nedosáhl...VŽDY O TEN JEDEN...a to na to, že přejedu fakt velkou kus cesty dost divné...
        Proto se ptám, zda je toto změněno
        • nevim jak to bylo v den vydani ale hral jsem zakladni verzi nedavno a mob packy na mape sílily a na nepratelskeho hrdinu jsem v pohode dosahnul.
          Mas tam takovej skill ktery ti zlepsuje pohyb po souši, mas vybavu ktera ti pridava body pohybu pohyb, navic kdyz je nepratel pri nejakem hrade muzes se teleportnout do toho hradu a dat armadu hrdinovi kt. je v tom hrade a ma plny pocet bodu na pohyb. Takže fakt co rikas mi nedava smysl
          • No jde o to, že hned po startu, jsem při jakýchkoliv úpravách rychlosti pohybu měl vždy o jeden pohyb méně než abych dosáhl na NPC(hraju na nejtěžší btw..)
            Tak snad je to už opraveno, jak píšeš.
  • Odstíny Temnoty ? to jako vazne ? proc ty nazvy sakra prekladate...
    • jn, je to moc složité pro pochopení, radši to necháme v angličtině ať to zní cool, než aby to nikdo nepochopil česky *7* *1* *1*
  • Kolik má tahle nádstavbička singl mapek ??
    Jinak nechápu úvod článku, že cit: "Máte zázemí dokonale zpracovaného pokračování..." Jestli Heroes 6 byly někdy dokonalé pokračování, tak o tom silně pochybuju. Když hra vyšla, byla zabugovaná a takřka nehratelná. Ta komerční ubi-afinka ji téměř pohřbila úplně. Takže bych od datadisku čekal spíše žehlení stavu u fans. Naskriptované mapičky doslova nesnáším, takže proto se ptám na singlovky.
  • ja nedavno dohral misi za lidi v šestce :) ale byla to fuška.
  • Kampan za temnych elfov je fakt velmi tazka aj na najlahsej obtiaznosti, ale ta druha kampan - za nekromantov je naopak smiesne lahka. V kazdom pripade je tento datadisk hlavne vdaka temnym elfom zaujimavejsi nez dve predosle DLC. Boss na konci tretej mapy - mocny Kirin - je bezosporu najzaujimavejsi zo vsetkych bossov v H6, na drujej strane vsak je skoda, ze su tu len 4 mapy v kazdej kampani (za temnych elfov som sa dokonca nestihol dostat ani na druhu uroven reputacie).
    • *7* jen 4 mapy ..... Děkuji , rozhodnuto

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit