Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V této hře jsme s partou 4 lidi strávili cca 300 hodin ... Crafting systém byl OK i stavení , jediné co me osobně od hry odradilo , je combat systém ... Ta mechanika je otřesná , neohrabana ..Pokud bude v mmo stejná jak je tedka , tak zase taková sláva to nebude ...
  • Pokud se neco zasadne nezmenilo na herni mechanice, tak to bude mit presne stejnej problem jako 100% MMO = budou existovat 1, 2, 3... jakoz takoz fungujici "guildy", a ty si podrobej a rozdelej celej svet. Vsichni ostatni budou mit smolika. Protoze kdyby si nedejboze chteli nekde postavit chysi, tak jim tam nabehne 30 lidi ve fullplate zbroji, vsechno znicej/seberou/... a muzou (den co den) zacinat od nuly.

    Az nekdo udela openPVP hru, ktera bude mit domyslenej PVP system, tak dejte vedet. Zatim sem videl jen jednu kravinu vedle druhy - bud bezuzdy troleni lowbe hracu, ktery nemaj sanci se branit nebo prozmenu jen trapny areny, pripadne takovy vymozenosti jako ze nez se postava dostane na lv X tak neni pvp ...

    Cekal bych ze bude ve hre podstatnej rozdil mezi napadenim bez duvodu a pripadne vyhlasenim valky, ze to bude mit svy herni dusledky, stejne jako destrukce civilnich cilu atd atd.
    • To je přesně co říkám.Dá se to řešit uplně snadno!Na začátku než budeš součástí většího území nebo se připíšeš do skupiny či gildy normálně mapy pro začínající a až budeš ve skupině armádě 30 hráčů jak říkáš by se jim teprve otevřela mapa pro ně rovné navzájem a tak nehrozí vybíjení slabejch.Sám bys mohl zase zpátky a jakmile by počet v gildě přesáhl třeba 30 museli by na VELKOU MAPU a slaboši dokud se nedozbrojí by tam nemohli a je to vyřešené je konec plundrování slabejch hráčů.
      Jiné řešení neexistuje
    • Brečenim se to určitě spraví, to víš že jo *4*
    • Tvůj majetek je chráněný Guild Totemem. to znamená, že postavíš Guild Totem, ten má svůj kruh území a v tom kruhu území ti nikdo nepostaví nic, nikdo ti nic neukradne jak beden tak z budov které v něm postavíš. jsi zkrátka krytej.
    • však full realism ze středověku, tam se taky organizovali do guild a davali si bacha na svý teritorium
  • Jestli se sejde 7 tisíc lidí na serveru, třeba na nějaké obléhání, tak to se teda pak musim přijit podívat.
  • Hře fandím, ať si najde dobrou komunitu a vytvoří na multiplayerovém trhu něco nového. Osobně ale čekám na Mount & Blade II :)
  • MickeyMutant
    Víte, proč mají okolo pevnosti hradby? Aby se před ně mohli s oštěpy v ruce hrdě postavit, až bude útočit nepřátelská jizda.
  • Vypada to celkem pekne. Pokud se realizace povede mam ale pochybnosti ohledem pristupu hracu. Kolik lidi bude chtit zit paralelni stredoveky virtualni zivot ve velke skupine, ktera bude budovat vesnice, hrady, obdelavat pole? Odhaduji ze vetsina hracu ma zajem tvorit male skupinky a nebo hrat osamele vlky. Zabava je pro ne nicit, krast a vrazdit. Jestli se nejaci budovatele najdou, bude nasobne vic tech, co jim to budou nicit. Ale treba nemam pravdu. *3*
    • Jde o to, že sám nic neuděláš..A když jo tak ti to zabere sakra hodně času. Alespoň tak je založený LiF:YO.. když budeš na začátku si dáš třeba atributy dřevorubce a dřevo bude umět zpracovávat na vícero způsobů než třeba nějaký rolník. Nemluvě o době zpracovávání. Na tohle už to bude chtít sakra dobrou partu lidí, který bude pracovat jako tým.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit