Přejít na výpis diskuzí
Modelový gamer podle Steamu: GTX 1060 a čtyřjádrový procesor
5.1.2018 | Jiří Svák
46 příspěvků
-
Kdyby ty těžící kryptodmnti nevykoupili ty nejzajímavější modely grafických karet AMD, tak by jejich podíl mezi hráči byl mnohem výraznější. Poměr/cena výkon se i přes marketingovou masáž Nvidie stává čím dál podstatnějším faktorem mezi širokou hráčskou veřejností.
Bohužel skladové zásoby a ceny jsou díky několika 3,14-tschus-ům na absurdních hodnotách a ještě delší dobu to tak zůstane... -
-
advanced minining devices
ono ani predtim to nebylo s jejich podilem mezi hraci kdovijaky
vic zerou, vic topi a v tom nejcitlivejsim segmentu, low a mainstream, taky hraje roli to, ze jsou o neco narocnejsi na procesor, to uz je dost nevyhod a vicemene zadna vyhoda, snad az ne freesync
-
-
Tyhle statistiky jsou nesmysl, maly vzorek, navic chtelo by to ciste vyspele staty a ne do toho zapocitavat Pobreti slonoviny s Indii a Sri lankou.
Za me osobne at uz vemu realne okoli nebo lidi treba z Rainbow, tak vetsina ma hodne nadupane kompy s 1440p 160hz monitorama a 70tkama a vys 80/80Ti. Nerikam, ze kazdy ma takovy stroj, ale kdyz se rozhlidnu okolo, tak tohle proste vidim. Bavim se o hracich, ne o kdekom s notasem nebo "kancl" PC. -
Lidi se nemusí chytat za nos.Je jednoznačne prokázano pokud je daný procesor,deska a ram dobre optimalizované,nač by platli tolik penez když GTX 970 Má POMALY SKORO STEJNOU SíLU JAKO 1070!!!Ja mám GTX 970 OC MSI A proste jede VR jede 4K detaily ve high ve hre CoD WW 2!!Tak mi reknete naco??!!Já ji sice kupoval pred 3 rokmi z Amazonu za 340€ levnejší v Alze stála skoro 400 Ale dávat za grafiku už 550-600 € tak to lidi budou radši precházet na konzole.Za tý peníze si koupúíte PS4+VR PS4!!tI GRAFIKY SOU JEN BYZNIS AKURáT CO DELAJ NOVé HRY POTREBUJOU TYHLE GRAFIKY JAKO 1080 ti NEBO i 1070 TI protože tam jde o programování,render. atd.Dekuju
-
-
mám gtx 970 (asus, strix, oc) - 4k nevytáhnu na ničem, opakuju, na ničem, už vůbec ne ve VR. ne že by mi to nějak chybělo, hon za větším a větším rozlišením je pěkná blbost, mnohem větší roli hraje "umění", který do hry grafikové dostanou...
-
-
4K u necelého půl procenta (0,45 %) uživatelů*4*To je zajímavé číslo.
-
-
Z diskuzi na games.cz ma vzdy pocit, ze tu kazdy jede ve 144FPS@4k.
-
Tak furt je to víc, než 0 %. ;)
-
-
Ještě ste mohli zmínit drtivě většinový OD Windows7 64bit a hlavně jeho stoupající trend. :-)
-
-
nejlepší system jsou sedmičky s vyplými aktualizacemi
-
-
Jedině když k tomu vypnete i připojení k internetu a nepoužíváte v PC žádné externí disky *1*
-
-
Počet uživatelů W7 64bit podle Steamu klesá.
-
-
hlavne, podobne jako jiny vykopavky, stoupnul jen diky cinanum, ktery se tam nakyblovali kvuli pubg
-
-
-
VR je super! Akorát pořád šidí příslušenství. Nebo už někdo dodává i s blicím pytlíkem?
-
Hádám, že na PS4 je VR =spěšnější.
-
-
nA PS4 VR je zatím momentálne nejprodávanejší headset.!!
-
-
No ještě aby nebyl.. Na většina PC uživatelů by kvůli VR musela upgradovat, vlastníci PS4 mají 100% jistotu, že to jejich miláček zvládne.
Ale HTC Vive a celkově hry na PC VR hravě strčí PS s jeho VR do kapsy ;)
-
-
-
Každému, kto stále fičí na fullHD, odporúčam upgrade. Obrovská zmena je už 1440p, o 4k ani nehovorím. Pre mňa to bol, čo sa týka hier, najväčší update grafiky od doby prechodu z PS2 na PS3. Keď vidím znova 1080p, je to ako sledovať obraz s gaussian blur +50%.
-
-
Ako vidieť, steamová štatistika o nadvláde fullHDčka neklame. Dúfam, že to čo najskôr vymizne, viditeľný raster digitálneho obrazu bol vždy obrovská nevýhoda oproti analógovým médiam. Vďaka 4 a 8k, prípadne ďalšiemu deleniu pixlov sa ho konečne čiastočne zbavíme (telefóny majú nízke PPI našťastie od iPhonu 4 za sebou). Ale tá cesta k zmene bude vďaka "uctievačom" zastaralého fullHD na veľkých obrazovkách (nástup nejak od roku 2006...) a ešte nižších rozlížení (720p, WTF?) evidentne dosť pomalá :D
-
Tak já v průměru fičím nejvíc stále na 720p, takže se do tvého doporučení upgradu nevejdu:))
Samozřejmě vyšší rozlišení není od věci, ale z vlastních zkušeností vnímám u her daleko více rozdíly v nasvětlení a animaci. Každý to pochopitelně vidí ale jinak a to je v pořádku:) -
-
co kdybych ti rekl že já ješte fičím na hd 1680x1050. Hlavne není co hrát, to je ta potíž
-
-
Ono je stále co hrát. Záleží zda člověk neusnul někde na přelomu roku 2000, nebo neusnul u jedné platformy, nebo je už tak rozežraný, že neví coby a měl by si dát pauzu.
-
-
ano je stale co hrat ale za posledne roky sa oplatil upgrade hardware akurat tak kvoli witcher 3 a gta 5, inak su aaa hry strasna bieda a pc hernu scenu skor tiahnu klasiky typu dota a cs a indie hry.
-
-
Witcher a GTA - jasně prostě konzument nejhlubšího zrna, proto si taky stěžuješ. Zažívamé nejlepší rok od dob PS2 klasic, se prober...
-
-
No to teda nevim. Z letosnich her jsem hral jen Nier a Andromedu (na coz bych tedy radeji zapomnel). Nier ujde, ale znova uz ji hrat asi nebudu, a port je bidny. Opravdova pecka proste letos nebyla.
-
-
-
-
Však tohle je nejlepší rozlišení, mám ho na 24 palcích od 2007 a nemám jediný důvod vyhazovat peníze za jiný monitor.
-
-
Tak ono 4K na 24" monitoru svou jemností odpovídá 720p obrazu na 40" tv při běžných pozorovacích vzdálenostech. A zatím co 720p je na konzolích už ojedinělé, tak 4K má na pc prakticky málokdo.
-
-
Začína stoupat i na PC 4K protože tyhle novší grafiky jedou v pohode na fuul detaily v 4K a nemusí bejt 4K monitor.Není to úplne ono ale i když máte 4K monitor-na 27 palcú to je líp videt tak to je o moc hezký jako FULL HD!!Hrávam Project Cars 2 na HIGH ve 4K a v 60 fps uzamknutý a je to paráda.!!človek když neuvidí neuverí,klidne pošlu dúkaz.Pomohl my samozrejme nový procesor,ale ne až tak moc drahej!!"
-
A přesto má 24" 4K mnohem kvalitnější obraz s vyšší mírou detailu, protože optická jemnost rastru samozřejmě není jediný parametr, který určuje kvalitu obrazu. Pomíjím fakt, že 99% 4K monitorů začíná na 27-28 palcích, takže tvůj příklad je v praxi irelevantní...
-
-
-
Ty 4 jádra... To je ostuda vývojářů, že na neumí lépe optimalizovat hry pro 4 jádra +. I 4 jádra často jedou dost divně, kdy první na max a další se různě flákají. Pak mají NPC dělat něco více, než chodit dokola, když neumí zátěž rozložit ani pro 4 jádra.
Kupodivu i řada programů na práci je neschopná to využít. To se co tam maká za programátory...To musí být materiál.
A když to již vyžijí tak přínos je často sotva 30%. Což se týká i neschopnosti optimalizovat pro více GPU. Ono to jde, jak ukazuje pár příkladů kde více GPU jede skvěle i 6 jader pro CPU. Jen to chce mít schopné lidi a ochotu to dělat. -
-
Hey proste CPU nepotrebuji. Get over it.
-
V cudzích enginoch to väčšinou moc nezoptimalizujes. Snáď nechceš aby si všetci písali vlastný.
-
-
Tak to by měl ten znalec programátor enginu udělat dobře.
Nebo když mají některé firmy vlastní...
Windows s tím problém nemá. -
Specialisti na engine by to meli podporovat tuplem. Ale ocekavam, ze oni si budou zase stezovat na spatny zpusob prace s jejich engine ze strany hernich vyvojaru.
-
-