Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Četl jsem na to recenzi v Levelu, a upřímně pořád nevím co se jim tak strašně nelíbí na vizualizaci. Vždyť to z obrázků vypadá příjemně, hned bych si to zahrál. Říkat, že je to květinka zasazená do vizuálního hnoje, to je dost přestřelená věta i z toho nejhoršího úhlu pohledu. -_-
    • PLuto.petr
      Já osobně se přiznávám, že mi to taky až tak hnusné nepřipadá. Jasně, na grafickou špičku jako třeba Broken Sword 5 to nemá, ale hratelné to určitě je a sedí mi to víc, než některé rádoby 3D hříčky nebo pixelart.
      • No ale videli jste tu hru v pohybu? Animacni stranka je skutecne priserna (az do urovne nechtene humornosti), a to rozhodne nepatrim k lidem, co prudi hry kvuli grafice za kazdou cenu (pribeh a hratelnost vzdy vede). Zkouknete nejaka videa na Youtube, nez do toho pujdete.
    • Pro Level byly vybrány ty nejhezčí screeny a pak je potřeba tu hru vidět v pohybu. Ale samozřejmě, pokud Vás recenze láká si Moebia zahrát, tak s chutí do toho. To bylo jejím cílem.
  • Je ta hra skutečně tak odporná jako vypadá na screenshotech? Vždyť to vypadá jako The Sims 2/3... *8* To bych nehrál, ani kdyby mi za to platili...
  • PLuto.petr
    Tak jsem Moebiuse dohrál až do konce. Mé hodnocení zůstává stejné, jako v průběhu hraní, tedy někde na pomezí mezi 7 a 8, spíše blíže k té osmičce. Výsledná pointa hry není žádný světoborný zázrak, ale hře ostudu rozhodně nedělá. Celou recenzi jsem si přečetl znova a zaujala mě jedna věc - naznačovaného mileneckého vztahu s Davidem. Ať se snažím, jak se snažím, nikde jsem si žádného takového náznaku nevšiml. Vztah Malachiho a Davida není úplně lineární a může se měnit podle reakcí hráče, ale i když jsem se snažil volit ty "nejmilejší a nejvstřícnější" varianty, žádného náznaku týkajícího se mileneckého vztahu jsem si nevšiml (ale všiml jsem si, že o tom píšou i v jiných zahraničních recenzích). Dále mě zaujalo aplikování metody pokusu a omylu. Při vší úctě, během hry jsem se ani jednou nezaseknul a ani jednou jsem tuto metodu nemusel využít. A že by využití mobilního telefonu a vyhledávání na internetu bylo u této hry drobností, která je navíc... No, nevím. Podle mě naopak dodávají zajímavé informace, které dotvářejí strukturu jednotlivých postav a pomáhají příběhovou linii posunout dále.

    Co mě u her od JJ hodně vadí jsou intra prostřednictvím komixu, radši bych volil nějaké jasnější uvedení do děje. Sám jsem měl s hlavní postavou ze začátku problém, protože Malachi je hodně specifická osobnost, která se díky své povaze a IQ chová zvláštně, odtažitě, necitlivě. Začal jsem mu přicházet na chuť až v průběhu hry, až začalo vylízat na povrch, proč se vlastně takhle chová... Každopádně je to opak oproti Gabrielu Knightovi, kterého si každý zamiloval od začátku - velký floutek, pohodář, z ničeho si nedělal nervy, s každým vycházel...

    Za sebe můžu říct, že jsem se hrou spokojený a dostal jsem přesně to, co jsem od JJ očekával. Škoda grafického zpracování a hlavně animací postav (animace mezi kapitolami i v jejich průběhu jsou zajímavě zpracované).
    • MickeyMutant
      "...žádného náznaku týkajícího se mileneckého vztahu jsem si nevšiml"

      Jemným náznakem by mohla být ta skutečnost, že Malachi s Davidem vypadají jako dvě buzny*3*

      (Kromě toho Jane Jensen napsala: "In the case of Moebius, what could have been a typical male-female romantic arc is reimagined as a bromance. Our female beta testers loved it.")
  • Tak odpornou 3D grafiku jsem neviděl snad od posledního Poldy.
  • Tak já tedy taky vyjádřím svůj názor, a dovolím si pastnout sem větičku z recenze v Levelu:

    "Jane Jensenová vypěstovala obsahově rozkvetlou květinku zasazenou do vizuálního hnoje. Ale trocha hnojiva, jak dobře víme, prospívá i těm nejvzácnějším rostlinkám."

    Takže jinými slovy, příběhově/dialogově výborná a herně dobrá adventura, ovšem překousnout tu nevkusnou vzhledovou bariéru, to skutečně vyžaduje vynaložit značné úsilí.
    • MickeyMutant
      Velmi poetické, ale jinak celkem blbost. Nechápu, jak by mohl podobný "vizuální hnůj" přispět ke kvalitě jakékoliv hry, byť by to byl třeba simulátor zahradničení.
      • PLuto.petr
        Vizuální hnůj je trochu tvrdé přirovnání, spíš je to literární výraz pasující do recenze. Je fakt, že grafická stránka je oproti ostatním aspektům hry výrazně slabší, i tak ji však nepovažuju za úplný propadák a hraje se mi to líp, než všelijaké pixelart díla.
        • MickeyMutant
          Pointa není, jestli Moebius je nebo není "vizuální hnůj", ale jak by v.h. obecně mohl přispět ke kvalitě, což naznačuje citát. Tvůj pohled je jasný z předchozí diskuze, neberu ti ho, netřeba vysvětlovat.
  • První dojem je skutečně slabý, uvidíme, jak to dopadne "až se do hry zakousnou skalní pařani", jak se psalo v dobách, kdy Jensen byla na vrcholu slávy.

    PS: Bohužel to vypadá, že v remaku Gabea 1 budou použity velmi podobné modely postav.
  • Kruh se uzavre az pani zavrsi svou karieru vrazdou sveho nejlepsi vytvoru, kterou ma v planu spachat remakem Gabriel Knight, Pak uz muze zmizet na smetisti dejin a nechat si jen zdat o tom, ze ji nostalgicke duse zase nasypou prachy na podobny chujoviny.
    • ucho
      Tak paní na tom není špatně, spíš se zdá, že se obklopuje špatnými lidmi, kteří nedokážou ze hry vytřískat víc propracovanou technickou stránkou...
  • MickeyMutant
    "Tvůrci z Phoenix Online totiž na vaše monitory uvádějí hotové obludárium. Bez nadsázky by hra snesla označení "odpudivá patlanice" a možná i to by ještě bylo mírné. Moebius je jednoduše ohavná hra..."

    Moc rád vidím, že má pořád ještě někdo koule do recenze napsat, co si skutečně myslí.

    Pro mě je to taky nepochopitelně nevkusná koláž. Postavy jako by utekly ze skicáře nějaké aspirující náctileté módní návrhářky. To snad při aranžování propadlo výlohou na ulici, někdo to sebral a zpracoval digitálně. Po děsivém Alcatrazu další designerskej úlet.
  • PLuto.petr
    Mno, tak tady se s autorem recenze ve spoustě věcí neshodneme. Souhlasím s tím, že příběh hry je velice zajímavý a napínavý po celou dobu hry. Celkem bych i souhlasil s grafickým zpracováním, i když musím uznat, že v průběhu hry jsem si na něj zvykl a nebyl to až takový problém (největším propadákem jsou animace postav, největší hrůza je to snad v úplně první obrazovce). S čím ale vůbec nesouhlasím je hodnocení hratelnosti a herních mechanismů. Podle mě je hratelnost na velice dobré úrovni a neuvědomuju si příliš nelogických věcí, které by do schématu celého příběhu nepatřily. Jako skvělý nápad se mi líbí převedení Rectorových téměř nadpřirozených schopností přímo na hráče, porovnávání s historickými postavami je parádním oživením hry a nutí člověka přemýšlet a hledat ty správné indicie. Hodně moc se mi líbí i propracovanost postav a košatost angličtiny.

    Přiznávám, ještě jsem celou hru nedohrál, takže nemůžu zhodnotit celé vyznění příběhu, to přijde až později. Momentálně je u mě tahle hra na pomezí 7/10 a 8/10, zatím se přikláním spíše k tomu vyššímu.
  • ringmancz
    ten úvodní obrázek je teda hodně odpuzující, to už většina her na mobil vypadá líp

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit