Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rotačák: Neužil sis to možná proto, že ti místo lepších app pustili shitky. Technologické demo v kleci fajn, ale nic hratelného. A Grand canyon VR experience je sice graficky fajn, ale co se hratelnosti týká, neskutečná slabota. Pustit ti Climb, Arizona Sunshine, Dreadhalls nebo Damaged core, tak se na VR koukáš asi taky jinak.
  • A? Štve tě to moc, že na to někteří mají? Zkoušel sis to vůbec? Pochybuju.

    Kdyby byli všichni jako ty, tak bychom neměli ani ty počítače. V historii PC je plno zařízení, do kterých se investovalo dost peněz a nikdy se nedostali do prodeje. Je plno zařízení, které se dostali do prodeje a koupilo to pár lidí. Ale o tom to je - vymýšlet něco nového, něco lepšího a posunout se dál.

    Myslim si, že už teď je to o dost dál, než možná si umíš připustit. Lidé to kupují, obsah přibývá, konkurence se rozšiřuje. Možná se i dočkáme nějaké další Valve hry, když oznámili tři VR hry :D
  • za 2 roky se to všem bude valet doma ve skrini stejne jako 3D bryle a budou zas cekat na nejakej novej HYPE *3*
  • Hanzales
    Dávám plus, ale musíš toho trpaslíka napravit!
  • nekromant33
    aby ses neposral
  • Přesně. Vypustímeli VR, tak je plno normálních her, které taky mají počáteční "wow efekt", kdy to člověka vtáhne, ať už kvůli grafické stránce, nebo začátku příběhu, či možnostem hry a potom po nějaké době zjistí, že to nakec celé sjelo do uplného stereotypu.

    Nezáleží na tom, jestli člověk hraje s VR setem nebo bez něj na klávesnici s myší. Záleží na tom, jak je udělaná hra a jestli tě dokáže bavit i po deseti hodinách hraní, nebo jestli ji po hodině vypneš, ne-li dohraješ.

    VR beru jako zpestření hraní. Podobně jako když si někdo koupí volant, případně volant a 3 monitory, letecký knypl apod. Jen to VR je dražší záležitost (i když PC volant od Fanatecu je daleko dražší než Vive) a chce to velkou místnost.

    Ale pokud bude obsah a pokud tvůrci vymyslí něco, co bude člověka držet, tak to nuda nebude.
  • To mě z rychlé jízdy momentálně bolí trochu víc věcí. Sem se kochal a dopadlo to prasklým obratlem, 5 obratlů posunutých, problémy se zády, zlomené čelisti a titanové výstuže v čelistech :D

    Ale souhlasim, že helma na motorku váží víc a i když jsem jel 3 hodiny víceméně bez přestávky (jen jedna kratší na zjištění cesty), tak taky nikdy nebyl problém. Spíš bolel zadek od placatého sedla CBRka.

    Každopádně už teď budu jezdit asi jen virtuálně *1*
  • to bude mozna ono... tyhle "dema" jsou o nicem... presne tak akorat na wow efekt a jedeme dal... ale treba letecky nebo zavodni simulatory, to je imerze jako prase... ani nejde o to abys to mel na 3 hodiny na hlave a mel z toho 3 hodiny konstantni orgac, ale o to aby to byl zajimavejsi zazitek pripadne aby jsi dostal od hry feedback navic.
    Ja treba na kompu bezne auta nejezdim z kabiny, protoze mi proste chybi radna odezva auta a prehled o situaci, ale kdyz "sedis vevnitr" tak uz je to podstatne lepsi mas nejakou predstavu o hloubce prostoru a muzes se okamzite rozhlizet kam potrebujes a to je zasadni posun...
  • Kapesny na oculus nestacilo a rodice nechtej prispet? *1*
  • S tou vahou... vsak ja nevim co si furt ty zpovykany gaucovi hraci vymejslej s vahou, vzdyt to ma sotva pul kila. Helma na masinu vazi vic jak kilo a pul a vydrzim v ni cely den (a rozhodne par hodin v kuse) a za krkem mne boli maximalne z rychle jizdy kdyz vitr taha za hlavu. *7*
  • A co teprve Nosulust Rift pro South Park. To bude teprve něco. *3*
  • kdo tu mluví o nintendu? stejné kecy pořád dokola jako v článkku před 21 lety http://www.oldgames.sk/en/mag/score-21/page/64/ Výsledky stále nic moc.
  • S Oculus Riftem mám cca 20 minutovou zkušenost.
    Jedno technologické demo potápěče v kleci, jedno demo kdy sem si sedl do kajaku, vzal pádlo a "pádloval" na "divoké řece" a pak jsem chodil nějakou jeskyní, kde byly vlci a medvěd.

    Asi na 30 vteřin jsem otevřel pusu, protože to pro mě bylo něco nového. Za 20 minut jsem si na to už ani nevzpomněl....možná proto, že mi je 30 a né 9. Nicméně pokrok nezastavíš - stokrát lepší než 14 palcovej CRT monitor že .-)
  • ?
  • Srovnávat rádoby VR nintendo z doby kdy celkově gimmick bs byl v plný ráži je dost mimo. :)
    A řekl bych, že to je víc než 20 let.
  • A telefony, respektive jejich vlajkový lodě a samozřejmě monitory,soundbary + domácí kina .
  • Blue.Shark
    Yup, přesně tam jsem mířil.
  • Hlavně se tomu říká konkurence. Ovšem, souvisí to. Tam kde konkurence není, tam pokrok vázne.
  • SalemCZ
    dík, ještě jsem s tím neměl moc zkušenosti, ale díky tobě už to ani nemusím zkoušet. Zjistil jsem že je to k ničemu, kolik tys v tom nahrál hodin?
  • Asi tak, ale trochu mi vadí i věta v článku "že je to konečně pohodlné VR zařízení, které nemusíte sundat po půl hodině hraní", což je trochu mimo. Vive jsem měl na hlavě 2 hodiny bez přestávky a kdybych mohl, tak bych hrál dál (nemohl jsem, protože jsem měl zarezervované jen dvě hodiny). Za celou dobu jsem to zařízení na hlavě nijak negativně nevnímal. Ani trochu mě nebolelo za krkem, nikde nic netlačilo, netahalo, neškrtilo. Celkově mi z VR nebylo vůbec špatně (čehož jsem se při rezervaci bál, abych si nezamluvil 2 hodiny a pak po půl hodině nezjistil, že musim jít vyklopit oběd). Takže bych řekl, že všechny tyhle věci jsou u každého jiné a nejde všeobecně říct "tohle je celkově nepohodlné, protože jen mě to nesedělo".

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit