Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opet jako u Watch Dogs. Slibovana grafika z E3 2013 a z techdema je lez. Nic takoveho na konzolich nebude, pritom na Playstation Store video techdema stale maji jako soucast nabidky hry. Pro me se jedna o podvod. Je to jako nabizet auto s videem a fotkama Ferrari a pak dodat Skodovku. BTW proc na PS Store stoji hra cca 2000,- Kc kdyz normalne medium stoji kolem 1500,- Kc jsem taky nezjistil. Sony rika ze to je vec Ubisoftu a Ubisoft na dotaz nereaguje.

    techdemo: https://www.youtube.com/watch?v=2-5vfKYlv5s
    beta na ps4: https://www.youtube.com/watch?v=9hhOWLBUQkY
  • Na Division jsem se velice těšil od prvních oznámení. Po betě jsem ale hru vymazal z wishlistu a kupovat ji určitě nebudu, pro mě to bylo velké zklamání. Hra je graficky dost pěkná, ale samotné hraní je nudné a nepříliš zajímavé. Na jedné straně se všechno tváří strašně realisticky, na druhé straně jsou místo nepřátel terminátoři, kteří ustojí i zásobník do hlavy. Všechny zbraně jsou tak nějak na jedno brdo, namontovaný upgrade jsem v podstatě nijak nepoznal (o pár procent menší rozptyl?) PvE mise jsou řekněme ujdou, jsou naskriptované a můžou být pestré, nicméně v tomto prostředí a s reálnými zbraněmi se nikdy nedočkáme třeba toho, co jde zažít v Borderlands. Události v otevřeném světě jsou ale celkem bídné a PvP v dark zone bylo vyloženě ubohé. Většina bojů se odehrává na pár místech - v lokacích, kde se pravidelně spawnují nepřátelé a v extraction zónách. Rogue agentem se můžete stát velice snadno i nechtěně, stačí když vám někdo (občas asi i úmyslně) vběhne před hlaveň.
    Osobně bych hře dal tak 6/10 hlavně díky vzhledu.
  • Hrál jsem betu a hru rozhodně nedoporučuji.

    Interakce postav s okolím je velmi špatně udělaná, hra, která je postavená na krytí a postupném přechodu mezi překážkami a vůbec to nefunguje? K smíchu.

    Singl bych hodnotil průměrně, nic zajímavého hra nenabízí, takže šlo jenom o DZ (pvp). Systém pvp už nemohl být udělaný hůře. Hra vás vyložené trestá za zabití druhého hráče, protože na 100% zemřete a přijdete o více XP a peněz než který vám ten kill dal. V Betě všichni jenom exploitovali.

    Za mě rozhodně ne.
  • Bohužel po betě mám spíše pocit, že hra nebude mít co nabídnout. Jediné, kde by se to mohlo uchytit, bude pvp, ale to záleží na lidech.
  • Cejtím z toho smrad jako Destiny...
    Beta ukazala všechno co hra nabízela, ale to se člověk dozvěděl až si gamu koupil.
    Tentokrát počkám, protože v Březnu toho vychází Hitman a Uncharted. Ted Dying light , XCOM... takže smutno nebude :)
  • Nainstaloval jsem si betu jen kvůli tomu jak to vypadá a bohužel, jak je už vidět, tak je to opravdu nic z čeho by si člověk ustříknul do textilu. Porovnával jsem ULTRA/HIGH a opravdu jsem se snažil najít rozdíl a nenašel. Kamarád šel ještě dál a ten tvrdil, že nepoznal ani rozdíl na LOW ale to už bych si netroufl tvrdit. *1* Nicméně akorát ULTRA nastavení bohužel má tu vlastnost, že snižuje FPS *1* Moc plynulé se mi to nezdálo a to mám GTX TITAN, takže doufám, že to v tom stavu takhle nevydají. Rozhodně asi bude lepší 2-3 měsíce počkat po vydání než to všechno vyladí...
    • Mam 960 se 4gb a jelo to v poho na high, az na antialiasing. Rozdil jsem poznal dost. Nemas treba hodne spinavej monitor, nebo zakal?
  • Od Ubi to byl dobrej marketingovej tah nazvat tohle Demo..Betou...asi malokdo si uvedomuje, ze Beta verze hry je plnaverze, kde je mozno vyzkouset kompletne celou hru :) Na coz ma Ubi partu Betatestru...toto byla jen ochutnavka hry ..ktera si myslim byla hodne osekana a myslim ze cca pul roku vyvoje zpet..Kazdopadne jsem se skvele bavil a na plnou uz se tesim
    • Ravenshot
      "Beta verze hry je plnaverze, kde je mozno vyzkouset kompletne celou hru" - musim poznamenat, ze tot neni pravda skoro u zadne beta verze *4* Beta verze obvykle nabizeji temer vsechny herni mechanizmy k vyzkouseni, ale obsah jako takovy je hodne limitovany.
  • Dle mě zábavný, ale co hráč to chuť takže se tady nemá smysl handrkovat co je dobrý a co je špatný navíc není odkrytej celej příběh a spousta obsahu nebyla v betě dostupná.
    Spíš nějak nechápu proč na steamu je předobjednávka (na PC) za 60 euro (cca 1600) a například na czc se dá hra koupit za 1200.....
    • Steam mimo slevy je naprosto vždy dražší než nabídky jinde. Na Steamu má smysl kupovat jedině a výhradně ve slevě.
    • Asharak
      Na to je jednoduchá odpověď: Steam vlastní Gaben, a Gaben pokřivuje nejen prostor, ale i ceny kolem něj. *3*
      • you are not cool ;)
        • Asharak
          Mě se to líbí, to mi stačí *1*
    • Lukyz
      Tuším, že jen Valve si bere 30% a to v dolarech, pak zakouzlí a převede si cenu z dolarů na eura 1:1, takže z $60 máš €60, což je v přepočtu na CZK 1474 vs. 1621.

      Při nákupu v dolarech a odečtení poplatku Valve se dostaneš na +/- 1.133 Kč.

      Ten přepočet nebo myšlenka za tím není určitě 100%, ale pokud nejde o nějakou ultra slevu, tak kupovat hry od Ubi na Steamu namísto Uplay je nonsens.
      • Asi máš pravdu, že to takhle nějak bude. Navíc je asi pro plno lidí pohodlnější koupit to na steamu a mít všechny svoje hry na jednom účtu a neřešit že máš jednu na uplay dvě na steamu a dvě na originu.... Ale i tak mě to přijde teda přepálený zbytečně moc.
        • Asharak
          Steam vznikl proto, aby tahal prachy, né prodával levné hry nebo poskytoval útočiště. Kdyby lidi kupovali jen to co chtějí a vyloženě vychcaným způsobem počkali na slevy, steam by krachnul. Nejdůležitější je odprostit se od nutkání, že: pokud nemám všechny hry na jednom účtě se všemi životu důležitými achievementy, tak můj virtuální život nemá smysl a můžu si jít hodit mašli.

          Steam je takové otevřené RPG: každý chce být nejlepší, mít všechno ze všeho a nejvyšší level. Bohužel ani s nejsofistikovanějšíma cheatama nejde Gabena porazit a převzít vládu planety Steam.
          Konkrétně cestou na vrchol. Je to p2win a zároveň p2lose. Vykoupením všech her a splněním všech achievementů vyhraje paradoxně Gaben.

          Omlouvám se všem komu jsem pocuchal jejich sen o božském Newellovi *7*
          • Je to kec. Steam si bere 30 procent (u mensich her). Coz je solidni nabidka. Driv si brali publisheri, kteri ti dovezli krabici az do obchodu, neco kolem 60 az 70 procent. Problem je v tom, ze Ubisoft je publisher sam o sobe, nikoli primo developer (od toho ma pobocky, v tomto pripade byvali Massive Entertaiment (Ground Control 2, World In Conflict...)). Takze ty ceny ve vysledku secte, protoze to jde pres dva publishery.
            • Ale tak to neni nic spatneho. Steam nasadil ve velkym digitalni distribuci a marzi jako treba Apple. Driv, kdyz jsi vydaval hru, musels jit k publisherovi a slibit mu treba 60 procent vydelku. Dnes, diky digitalni distribuci (hlavne diky Valve), tu mas spoustu malych nezavislych her, ktere se do obchodu nepodivaji. Napr. Firewatch, Iam not a hero, Tranzistor, Braid, Limbo, Thomas was alone, Hotline Miami, Gunpount, Frozen synapse, Sunless Sea, Besiege a mnoho dalsich, by se nikdy na pc nepodivali. Dokonce by ani nemuseli vzniknout (ovladanim a designem jsou prizpusobeny pc)... Studia si vydelaji a bud maji na dalsi projekt, nebo mohou delat dal na konverzich pro jine platformy. Zjednodusene receno, sam jsem rad, ze steam existuje, ikdyz prvni rok jeho existence jsem ho jen proklinal :-D
            • Asharak
              Jistě. Ale lidi stejně koupí na steamu jen aby měli svůj vysněný AllInOne účet i dkyby to bylo 2x dražší. Prostě Steam rulez. ez $
    • To je prostě Steam a nezbývá než se s tím smířit. Tak to nějakou dobu(roky?) je a bude (dost možná i hůř).
      • Tak to je hodně demence. Navíc když k hraní té hry steam ani nepotřebuješ :D
        • paradox je, ze prave to, ze hru nemusis hrat na steamu, je pro lidi, kteri by ji chteli na steamu mit, mene vyhodne, protoze vetsina verzi ktere se daji koupit a jsou levnejsi, jsou prave pro Uplay. Takze pro steam opravdu musis koupit predrazenou hru primo na steamu.
  • Nudna a stereotypni hra. Uz i Hellgate London byl lepsi, ten aspon nemel ten idiotskej system kryti z konzoli.
  • V bete jsem nabehal cca 24h vetsinu v darkzone 12rank 8lvl bohuzel po case se mapa stale desne prazdnou a stal se z toho lov na npc protoze se jich proste nedostavalo.
    Co se tyce rogue je cas hrozne kratky a cely system nedotazeny. Mnohokrat se nam stalo ze koukame na skupinu lidi o kterych moc dobre vime ze jsou rogue protoze nas dvakrat vyfarmili u vrtulniku granatem bohuzel cas jim uz vyprsel a tak jsou z nich "slusni" hraci a tak tam vsichni stojime uprosted ulice a cekame az do nas zacnou strilet prvni aby jsme se nestali rogue my a oni mohli schrabnout odmenu za rogue kill. Cely system rogue na chvilku je hloupy a melo by to byt pernamentni nebo treba na 24h. Ano cas se prodluze s poctem zabiti az na 300s ale kazdej rozumnej rogue zabije jednoho dva hrace zaleze na kraj mapy na 90s uzije si odmenu za utek a jde zabit dalsi dva.
    Celkove hodnoceni hra zajimava system lootu dobry ale pvp je nedomyslena cast
    • Tak to je horší než jsem čekal.V DarkZone jsem byl asi hodinu a půl, většinou jsem narazil na normální lidi který mě i zvedli ze země, ale když to tak čtu, tak to v klidu mohli být jenom "převlečení" pi*usové. Na vyšším LVL to tam bude dost hardcore. Jo těch NPC bylo fakt dost málo. Takhle postavený Rogue systém bude dost špatnej.
      Tak nějak tuším (nezajímal jsem se o to nijak zvlášť) že singl kampaň skončí zkompletováním tý základny z bety. Pak už budou jenom eventy, encountery a darkzone a to mi přijde "pro singl" trochu málo.
      Ale dojmy z hraní v menším týmu s kámošem byly celkem dobrý. Systém krytí a střelby nám připoměl starý Vegas který jsme měli v coopu rádi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit