Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tonnymontana
    tak po tom ce predvedl dil predtim si fakt pockam az na finalni hru nejlepe s patchem. Bohuzel jsem se na nej tesil, videa paradni a nakonec jsem mel pocit ze sleduju ci hraju jinou hru. Radsi jsem penize vrazil do sberatelske edice filmu s maketou vejce na BD s tim ze kazdy dil obsahuje jeste kino verze :)
    Uz koncept noveho vetrelce je pro me nezajimavej. U her se fakt nebojim a nevykrikuju u kazde sceny jako nekteri co se u toho nataceji. Pokud chci horror mrknu na film pokud chci hru najdu si neco kvalitniho. Stejne tak i kdyz jsem velkej fanda vetrelce nebudu hrat spatne zmrsene dily popripade se koukat na promethea kde slovo logika snad vubec neexistuje.
    Je to skoda poradnou kvalitni rezbu zasazenou do druheho dilu, dejme tomu na U4 enginu a s vyvojari kteri maji alespon pulku mozku bych si moc rad zahral
  • Uměl by mi někdo polopatě vysvětlit, jak motioncapture souvisí s uvěřitelnými postavami ve hře? Ano, jistě, uvěřitelnými po stránce pohybu, to jo. Ale to ještě nevypovídá nic o tom, jaký život a reakce na prostředí a jeho změny či průběh příběhu jim vdechnou programtároři naprogramováním AI. Zkrátka jak postava bude "hrát" v celém příběhu. Jsou to dvě totálně odlišné a nepropojitelné roviny. Postavy můžou mít super pohyb profi herců, ale pokud se budou v příběhu chovat nelogicky nebo zkrátka ne uvěřitelně, je úplně jedno, jestli jsou mocap nebo je animoval Franta Vonásek z Dolní Horní ;)
    • Myslím, že zde používají technologii jako v L. A. Noire, nebo se mýlím? Ta tedy znamená výbornou mimiku obličeje postav.
      • srovnavat tohle s L.A. Noir mi prijde jako srovnavat musketu s gauss rifle... nemuzu si pomoct ale od L.A. Noir jsem nikde nevidel tak precizne nasnimany oblicej ani z poloviny... co si pamatuju zabery z tvorby L.A. Noir, tak vubec nepouzivaly makery na xichte jako je tady videt na te fotce, proste snimaly oblicej extremnim mnozstvim kamer a mimiku zaznamenavali kompletni do posledni vrasky. Tady je porad jen par referencnich bodu a je to hrozne videt i na tech animacich ze to prenasi jen zlomek mimiky herce...
  • Hlavne at to neni takoej scriptfest jakej predvedli na te minule ukazce kde hrali jejich zamestnanci *13*
    • Generalmagor
      Myslím, že ne Time.
    • Jj, tam to bylo dost skriptované a jen část svobodné UI vetřelce. Snad to bylo jen "demo" :-) Doufám, že splní to, co říkali o té umělé inteligenci. Pokud budou skripty tak čtvrtina, tak by to bylo ok. :-)
  • C-BEAM
    oni z toho asi fakt urobia interaktivny film ... :(
    • Cože? Si děláš srandu? Jinak už jsem tě sledoval dřív a nevím, co ti pořád vadí. Chápu, že předchozí díl se nevyvedl, ale toto vypadá zatím úžasně. Vše ale závisí na UI vetřelce, a ta mi až na výjimky přišla dobrá. (museli ji samozřejmě snížit, aby se to dalo hrát.)
      • C-BEAM
        ??? sám v komentári vyššie píšeš, že predošlá ukážka bola hodne scriptovaná, teraz je jasné, že tam pribudne množstvo postáv ktoré tam budú predvádzať svoje teatrálne role a ovplyvňovať(riadiť?) diania v hre = scriptorgie. Takže skutočne neviem čomu sa tu čuduješ.
  • Prosím len nech to má viac ako 5 hodín :)
  • RangerCZ
    Bylo by zajímavé, kdyby to byl xenomorph z jendničky :D
  • MidnighT91
    O co že to tady dostane 8/10...
    • spis 9/10 rekl bych. V Creative Assembly maji creativni uz jen marketing. Podivejte se na Rome 2 vyslo to loni v zari. Doted je to prakticky nehratelne, presto ze to ma vic jak 12 masivnich patchu. Na foru hry jsou zoufale narky fanousku, bez odezvvy. Resp, to na co si fanove stezuji je v dalsim patchi casto jeste horsi. Pro info, jsem nadsenec do Total Waru, mel jsem pripravene prachy na nove PC jak vyjde Rome. Kdyz jsem si to osahal, koupil jsem si tablet. :-/
      To co zatim ukazali neni nic hratelneho. Vidim stejny postup jako pri medialni masazi pred Rome.
    • A neni to uplne jedno co od koho dostane? Cas az ukaze jak to bude bavit samotne hrace, nejaky verdikty webovych recenzi prece nejsou dulezite.
    • Myslím, že je úplně jedno, kolik hra dostane. Důležité je, jaká doopravdy bude a co dokáže nám hráčům dát. A vetřelci už by si opravdu zasloužili kvalitní počin! Tak snad to tentokrát vyjde!
    • nebud tak negativni, PůlnociTéDevadesátJedna
    • Midnighte, myslíš jako že to je málo či si protivetřelčí typ? :-) Každopádně já čekám po deseti letech horor a hodnocení 9/10 :-) Další selhání bych nepřežil. Jinak s každým dalším videem hra vypadá ještě líp. Něco jsem slyšel o tom, že to má mít kolem dvanácti hodin. Tak uvidíme. :-)
    • tomocz
      Proč by nemohlo? Pokud si to zaslouží... já to zatím vidím nadějně, i když se stát může cokoli samozřetelně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit