Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tvá debilita nemá hranic, už sem prosím tě nic nepiš a neshazuj úroveň tohoto webu
  • Jop, ty mas odehrano leda kulovy, protoze AI strili primarne RPG na prvni cil kterej uvidi. Pokud nekdo dela simulaci boje, tak se to podle toho ma chovat.
  • Nikoli, jedinej blbej tu ses zjevne ty, protoze vubec netusis jak se delaj modely do her.
  • Napsal to sice velice vulgárně a neurvale, ale ve většině bodů má pravdu. Jsem Arma hráč už od Flashpointu (Arma: Cold War Assault) a stav, ve kterém se hra nachází mi nepřijde zrovna ideální. Největší osina v zadku je asi ten zmíněný Altis, ke kterému si člověk nemůže vybudovat žádný vztah, jako ke Černarusi, protože na něm je jen pustina. Je sice hezké, že skoro do všech baráku lze vejít, jenže jsou všechny vybílené, jak po nájezdu nepřizpůsobivých spoluobčanů. V A2 vejdete do baráku a je tam, přinejmenším, židle, stůl, nějaká almara a občas i postel, nebo kuchyňská linka, ale v A3, zhola nic.
  • Za to, že má pravdu?
  • Souhlasím s tebou minimálně ve všech bodech. A3 je pro mě, jako pro fanouška Flashpoint a Arma her, zklamání.
  • xXx: teď jsi jen potvrdil, jak moc jsi mimo
  • 1. Nevím kolik jich tam je, ale asi jich tam hold mělo být víc.

    2. No to nevím, ale u vojenské techniky je v Armě těch modelů kamaráde zatraceně málo. Srovnej to laskavě třeba s A2 jo? V A3, je 1 universální model podvozku pro několik typů vozidel MBT, AA, MLRS.. A +-2 modely kulometných/granátometných věží...V A2 pokud vím žádnej takovej nebyl, takže žádný ctrl-c -> ctrl-v, ale každý model udělaný samostatně a kolik tam tý techniky bylo, no rozhodně mnohem víc jak v A3!

    3. Co to meleš za hovn*? Když nepočítám normální objekty jako 10x zkopírovanou solární elektrárnu a zkopírovaných a sesmolených několik druhů domů a zaměřím se jen na vojenskou techniku, tak jich tam je kua málo. Nebyly vydány? Kamaráde, hra je full realeased. Pokud vím, tak teď mají přít dvě nový letadla z toho 1 fiktivní A-10C, která vypadá hrozně.

    4. Nalískej si.

    5. Sbohem.
  • Mě ta hra neublížila, a baví mě jí hrát s parádní komunitou, která tu hru drží nad vodou.. Jen říkám, že jsem čekal mnohem víc, že pro mě byla spíš zklamáním, co mohlo být líp a že měla zůstat ještě pár let ve vývoji, toť vše..
  • 1. Spočítej si, kolik je v BI grafiků
    2. Spočítej si, jak dlouho trvá dnes vytvořit jeden detailní 3d model se vším, co k tomu patří.
    3. Spočítej si, kolik je v Armě3 3d modelů včetně těch, které ještě nebyly vydány, protože se u nich vylaďuje nastavení vozidla / zbraně
    4. Naliskej si.
    5. Sbohem.
  • Tobě ta hra musela fakt ublížit. Moje rada: když se ti to nelíbí, tak to nehraj. Aspoň můžeš čas, který věnuješ psaním kravin na internetu, věnovat něčemu užitečnějšímu.
  • Btw: Spousta techniky co v roce 2030 stále bude ve výzbroji již byla v A2. Přijde mi jako naprostý ignoranství a lenost alespoň nevzít modely z A2, potáhnout je HD texturou a implementovat do hry, Vám snad ne..?
  • Jenže oni na to neměli den, ale několik let!
  • Ano, málo modelů. Když mají málo modelářů, tak ať jich pořídí víc, myslím, že z dayz a předešlých dílů na to bylo peněz dost. Místo zaměření se na modelování kravin, jako trosky města pod vodou, mohla být technika. Vzhledem k tomu, že se armáda v budoucnu bude zaměřovat především na letectvo, tak mi laskavě řekni, Kam zmizeli F-22 raptor, F-35 lightning 2, F-15/16, Ospreye, Cobry, Apache, C-130, C-130 gunship, nový sučka, migy, Ka-50, Chinooky, Seehawky atd... Proč nebyla zásadně vylepšená fyzika letectva (kdo někdy lítal DCS a srovná to s lítáním v Armě, tak ví o čem mluvím).

    K čemu je vojákovi tablet..? Byl jsi někdy na Future Soldier, asi by jsi tam měl zajít..? Naprostý přehled o bojových jednotkách v AO, zasílání informací, obrázků atd atd... Tablet není jen k tomu, aby si přes něj ovládal UAV burane..

    Prázdná města - aha, lidi byli evakuování, dobrej fór. Chceš mi říct, že všichni lidi se evakuovali, všichni chtěli opustit své domovy a že evakuace probíhala tak hladce, že nezůstali auta v ulicích a žádný bordel..?
  • To je zajímavé, ve Flashpointu mám odehrané stovky hodin a nikdy jsem neviděl střelbu raketometem na vojáky. Zase kecáš. A zasekávání o překážky už zdaleka není tak problematické jako dřív, když prakticky všechno kromě domů nebo kamenných zídek jde porazit na zem. A že se občas tank katapultuje do vzduchu, když s ním v plné rychlosti napálíš do zídky? Tak se ji vole vyhýbej. V hardcore automobilových simulátorech jsou taky naprosto dementní kolize a proč? - Protože to není náplň hry *7*
  • "udělá krabici a tu potáhne texturou" ... těžko říct, jestli jsi tak hloupý, nebo ještě žiješ v 90. letech... 3d modelování ale rozumíš asi jako koza petrželi *3* Aspoň jde vidět, jak místní diskutéři rozumí tvorbě her *7*
  • Pise mamloj, kterej zbran videl tak leda ve filmu ... vism mile zalte detatko, nekteri z nas na vojne jeste byli. Vojenska strela ma kulku s ocelovym jadrem a to bud mekym (normalni) nebo tvrzenym (prubojna). Ma to trochu nizsi presnost/dostrel nez kdyby jadro bylo oloveny, ale prozmenu o dost vyssi prubojnost.
  • AI bylo tragicky odjakziva - uz ve flashpointovi sem vsechny mise kde sem mel kompanii plnil tak, ze sem je nekde nechal a sel sam. Ti dmnti totiz naprosto vzdycky vystrileli vsechny RPGcka na pechotu, a kdyz dorazily tanky ... tak nemeli uz co strilet. Zjevne na to od ty doby nikdo nesah.

    Dtto letitej problem "drevena ohradka" ... kdy se ti tank zasek o kdejakej sutr/patnik/sprusle ...
  • Jeden tank ti schopnej grafik udela za hodinu ... nemel nesmysly. Neb rozhodne nebude modelovat kazdej sroubek, ale udela proste "krabici" a tu potahne texturou. Ano, muzes najit modely ve 3ds/blenderu/... kde je vymodelovanej kazdej sroub ... a taky trva par dnu z toho vyrenderovat jeden obrazek.

    Ostatne, pokud netusis, tak si pust trebas wotko, a stahni si tisice modelu od hracu - uvidis je samo jen ty, ale zadna veda v tom neni.

    Aha, evakuaci se zduvodni neschopnost vytvorit uveritelnej funkcni svet ...
  • Co to je kulometna raze. Kulomety muzou mit ruzne raze.
    A slovo kulometna raze slysim poprve.
    A k tem odstrelovacim puskam. Muzou mit ruzne raze, od 5,56 po 12,72.
    Tvuj prispevek je totalne mimo. Prosimte, priste se k dane tematice nevyjadruj.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit