Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vyborne, na to uz se fakt tesim. A toho se trochu bojim, protoze kdyz se ja na neco tesim tak to vetsinou dopadne katastrofalne.
  • Nehledejte ve hře něco, co tam nikdy být nemělo. V leteckém simulátoru taky přeci nevyžadujete komplexního manažera stavby letišť, ne? V leteckém simulátoru typu FSX jen létáte! Je to kvůli tomu špatná hra? Jistě že ne. Jen je prostě nějak zaměřena.

    Hru srovnávejte s hrami z podobné kategorie. Pak zjistíte, že je toho v této hře opravdu hodně. Osobně k této hře nevidím žádnou konkurenci. Umím si ale představit, že přílišná velikost hry může řadu hráčů odradit. Nakonec dnes už je pro mnoho hráčů lákavější hrát něco jasně vymezeného a omezeného, ať už se píše na forech cokoli.

    Zkuste najít No Man's Sky podobné hry a pak si porovnejte obsahovou bohatost, herní prvky a celkovou očekávanou hratelnost. Nemyslím si, že z tohoto porovnání No Man's Sky vyjde špatně. Osobně uvažuju, jestli má tato hra vůbec konkurenci. Elite Dangerous (nebo jak se to teď jmenuje) mi příjde nejblíže a přece je to strašně odlišná hra. Hlavně je Elite daleko více simulátorem, zatímco NMS by měla být spíše arkáda. Star Citizen bude úplně jiný. Spore? Ani náhodou. To je naprosto něco jiného, ačkoli určitá inspirace tam byla, ale hry jsou to zásadně jiné. Nejblíže mi příjde Space Engine, což je procedurálně vygenerovaný vesmír, ve kterém se můžete jen tak pohybovat. Jedná se o program - snad hru - zdarma, tak se na to můžete podívat sami.
    • Souhlasim, tahle hra je dost unikatni a da se jen tezko k necemu prirovnat. To, ze tam neni pribeh me osobne vubec nevadi. Na druhou stranu to genericke prostredi docela ano. Rozhodne bych uvital sice mensi, zato zajimavejsi vesmir, nez naprosto genericky a pritom dost podobny. Ale tak treba se v tomhle pletu a jejich generator nahodnych cisel bude nejak lepsi nez vsech ostatnich.
      • Tak je to hra. "Generické prostředí" mají i hry, kde se údajně celý svět dělal "ručně". Tedy aspoň genericky působí. Já to beru tak, že se jedná o zcela jiný vesmír s jinými pravidly, což sami tvůrci pořád říkají. Tam může být tak nějak možné všechno.

        Podle mě až tak nejde o ten svět. Spousta her má generický svět. Spousta her má kostičkovaný svět o pár pixelech a přesto jsou to skvělé hry podle mě. Jde tu o to, jak se jim podaří udělat onu hlavní náplň hry - potřebu shánět suroviny k další cestě. Bude to těžké vybalancovat to, ale třeba se jim to povede.

        Oni by stejně bez generování vesmíru hru udělat nemohli. Jsou tam zásadní technická omezení. Zatím.
        • Tak protoze ta hra ma nejaky cil, tak je mozne nektere planety umistit strategicky a mit je celkem dobre udelany rucne, nerikam ze vsechny, ale spoustu. Samozrejme to nejde pri generovani masivniho poctu svetu, kde 99,9% hracu nikdy nebude, ale je to potreba ?

          Kazdopadne zatim to nezatracuju, ale prave protoze ta hra stavi na objevovani, bude hodne zalezet jak dobre a zajimave jsou ty planety generovany a jak moc nekoho bude bavit je objevovat.
          • Ne, to co popisuješ by prostě nešlo. Každý hráč začne jinde. Cest ke středu galaxie/vesmíru je nekonečno. Dělat planety o takové velikosti "ručně" je ekonomická a vývojářská sebevražda.
  • jamar28
    Ta myšlenka se mi líbí. Budu k tomu přistupovat spíš jako k relaxaci, když nebudu mít náladu na hektickou střílečku ale ani na žádnou strategii. Něco jako Euro Truck simulator, jen v zajímavějších kulisách. *1*
    • Beru to naprosto stejně. Hra pro relaxaci. Nic víc, nic míň.
  • Příběh budete v No Man’s Sky hledali marně, napíšete si ho sami
  • Podstatné je, že hra má cíl. Letí se od kraje vesmíru do jeho středu, z jedné nehostinné planety na druhou (nucené zastávky kvůli palivu)... a ve středu vesmíru na hráče čeká, po všech těch neobyvatelných planetách...
    • No jen aby tam nečekal Steave.
    • Tilwaen
      ... příležitost být Bohem.

      Oh wait, to už tady bylo.
      • MickeyMutant
        Curiosity killed the cat and dreams of Bryan Henderson from Edinburgh.
    • Spíš bych řekl že cesta je cíl
    • ucho
      přistávací plocha, kdy po přistání hra končí.
  • MickeyMutant
    Každý holt nemá v týmu Vávru.
  • froztik
    Je smutný, kolik lidí tu hru zatracuje a shazuje, jen kvůli tomu, že si nebyli schopni zjistit správný informace. Kdo chce psa bít... *5* https://repo.nmsdb.info/
  • Mě ta hra hodně láká teda. Hrával jsem dost dlouho i BSG online, abych si zalétal v otevřeném prostoru. Na vypnutí mozku po práci a kochání se krásným designem si nedovedu představit moc lepších věcí. Kruci vždyť i v Mass Effectu jsem si jezdil po planetách jen proto, že mě to bavilo. A to byly všechny skoro úplně stejný...
    • A to ani nemluvím o tom, jak ta hra bude vypadat třeba s VR na hlavě.
  • Roubovat na takovou hru nějaký pevný příběh mi příjde škoda, takže jsem rád, že k tomu přistupují takto.
  • Ono stačilo třeba jen nějaké jednoduché generované příběhy typu starých scifi komiksů. Sakryš, co bych dal za to, přilétnout v téhle hře na planetu, při příletu by se hodily waipointy a stručný info o dění na planetě, typu, banda zelenáčů drží v betonovým bunkru blonďatou princeznu .... vystřílej to a zachraň princeznu :D .... Cokoli lepší, jak běhat po planetce a sbírat šutry :/ *10*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit