Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jsem rád když nějaký žánr projde vývojem, ale ten kolotoč jaký předvedl Resident Evil je hnůj největší.
    Konkrétně zmiňovaná šestka nebyl mišmaš, ale průjem ve kterém bylo věechno poloviční, souboje, příběh kterej s postavama pracuje tak, že jim totálně znásilní charakter a to jen proto, aby se na konci vrátilo zase vše do normálu... tohle zbaští tak nějaký puberťák, ale ne člověk, který s tou sérií (a hlavně postavama!!!) vyrůstal, nejvíc to odnesl asi Chris, ze kterýho udělaly naprosto neprofesionálního lempla, kterej většinu času "brečí" protože mu umírají členové jednotky (i když to v jejich situaci musel předpokládat), takže začne bejt jakože zoufalej a musí ho uklidňovat nějakej mladej voják. Dál zmršily i Leona - chlap kterej by zažil co on hned z kraje vidí prezidenta, kterej už je proměněnej v zombie a snaží se ho ukecat v domění že to ta zombie asi pochopí - to už bylo vyloženě komický (když se se zombies potkal poprvé v RE2, tak jsem to jeho kecání v úvodu chápal, ale kolik let proboha od tý doby uteklo, že mu to najednou nedocházelo), jakoby to potom nestačilo, tak ještě vleze do výtahu s lidma, který jsou pravděpodobně nakažený... Asi si autoři myslely že to bude drama jako prase, když nám budou předhazovat takové laciné situace...
    Dál tu máme syna Weskera - tady je to zcela jasný že autorům došlo že si v pátém díle nechali zabít nejzajímavější postavu celé série a pravděpodobně jednoho z nejcharizmatičtějších záporáků ve hrách vůbec, takže místo něj nám tu daly vzhledově zcela zaměnitelnýho jakože hláškujícího "hrdinu" a k tomu ve scénáristické křeči daly jako parťačku Sherry Birkin, která je do toho příběhu vtažená tak odporně nuceně, že to nemá obdoby...
    Nefungující cover systém (u kterýho ani nevím co tam vlastně dělá, i když Dead Space 3 taky ukázal že se dá do hororu nacpat víc nesmyslů, ale aspoň měl pořád trochu zajímavej příběh)...
    A samozřejmě trend poslední doby a to jsou bossové, kteří musí být velcí jako patrový baráky a musí jich být HODNĚ! např RE2 si v podstatě vystačil jen s Tyrantem a Birkinem (a stálo to za to, protože pokaždé byl boj s nimi něco čeho se člověk obával), trojka měla parádního Nemesie, před kterým se často dalo i utéct, když se to tak vezme tak i čtverka se držela relativně při zemi pokud šlo o bossy, např ten vysokej drsoň se skleněným okem byl fakt zábavnej soupeř...
    V RE6 vám taky dají bosse, kteří vás dlouho sledují a nejhorší je ten Jakeův - např to střílení z letadla, kdy se přehoupával z vrtulníku na vrtulník bylo až odporně trapný, takový zacyklení bych v AAA hře fakt nečekal...
    A to jsou jen záležitosti, na které jsem si vzpoměl zrovna teď, jinak by to určitě vydalo na delší čtení...

    Jinak Capcom lže jak Robotron, protože už u šestky tvrdil jak se vrátí ke kořenům a podívejte se jak to dopadlo...
    • ZvacA
      Dalo by se diskutovat a oponovat, pochopením vývoje jednotlivých charakterů počínaje i když souhlasím v některých momentech s laciností. Ale předpokládám, že jako panáčkové, kteří s Resim mají co dočinění od začátku bychom toho nakydali asi dost. Ovšem s jedním naprosto bez výtky souhlasím, a to je zapracování godzilla-like mutací, které se táhnou už od Bio 5, přes Darkside chronicles, Revelations až po šestku a přiznám se, že jsem tento trend cpát do hry koncepty monster větších než panelák taky nějak nepochopil. A přestože si Resi nikdy moc neplácal s biologií, působí boj s mouchou nebo zmutovanou velrybou s ještě většíma parazitama, které májí co do velikosti rozsah tří městských bloků, pravda dost pofiderně a i na Resident evil dost legračně a zbytečně. Naštěstí se vývojářské divize obtěžují s nějakým tím vysvětlením v rámci univerza v souvislosti s viry a podobně, takže si člověk alespoň s takovou informací nepřipadá při boji tak debilně, byť gameplay na ho*no je gameplay na ho*no. Na druhou stranu, tak nějak velkou mutaci ukázal už druhý díl v momentě, když to, co zbylo z Birkina pomalu sežralo vlakovou soupravu - http://bit.ly/17QlmAO . U Bio 4 se taky nikdo moc nepozastavoval na El gigantem http://bit.ly/13DzewU nebo Del lagem http://bit.ly/14OiHMW, když mu kontroval Leon na dřevěným člunu, takže vesměs pro sérii tihle "obři" nejsou v podstatě šokující novinkou i když absurdnosti ve velikosti dosáhly až posledními díly. Faktem však je, že Tyranti platí svou koncepcí za nepřekonatelné a nejpůsobivější protivníky, to máš recht...
      • Páni sám by som to nedokázal povedať lepšie ako vy. Nie som úplný fanúšik celej série ale prvé tri diely mi dali niečo čo mi zatiaľ žiadna ďalšia hra nedala až keď tak pomyslím možno na prvý Dead Space (v PC hororoch sa moc nevyznám určite boli niektoré tiež dobré až možno aj lepšie ako spomínané ale ide len o moju neznalosť ) Tieto hry totiž prebudili vo mne strach. Hudba, prostredie, atmosféra, emócie, bezbrannosť, panika, hrôza a horor ktorý tieto hry dokázali v danej dobe vyvolať a musím sa úprimne priznať vyvolávajú aj dnes a to už má človek o nejakých pár rokov naviac :D. Veľmi pochybujem žeby sa Capcom vrátil ku koreňom a všetko napravil ale verím že raz sa všetko zlé aj na dobré obráti. A ak by som mal reagovať na tie veľkosti bossov myslím že v Resident Evil 2-ke je pochopiteľné prečo Birkin nabral vo finálnej fáze takú enormnosť. Ak by bol na jednej dávke G-Virusu určite by bol skôr porovnateľný s Tyrantmi (alebo G-Príšerou ktorou infikoval dotyčnú osobu od rozdielu hrania zvoleného CD) ale ak si pamätáte scénu kde Annette vysvetluje ako sa to Birkinovi prihodilo všimnete si že pri rozprášení Alpha Teamu spotreboval značné množstvo kapsulí s G a T-Virusom čo mohlo spôsobiť že Birkin by aj bez poškodenia hlavnými aktérmi prešiel veľmi agresívnou mutáciou. Avšak bossovia z Resi 4 mi neprišli ako bossovia skôr príšeri s ríše zázrakov alebo rozprávkovej knihy na to že komunita považuje RE4 za najlepší vôbec. Išlo o dobrú hru ale pre mňa to určite nebol RE ale každý má predsa svoj názor.
        • ZvacA
          Tak, o kvalitách původních dílů je to bezdebat. Capcom by se mohl vrátit ke kořenům věsměs okamžitě, ale základní problém vidím jednak v mezinárodně propojených vydavatelských a vývojářských sfér celé společnosti a tím nasávání současných trendů a údajných témat pro ekonomické prosazování se na herním trhu, a zároveň je to i otázka obsazení studia pro Resiho. Nejsou tam neschopní lidi s nekvalitními nápady, ale občas se nevydávají úplně vhodnou myšlenkou, jak by měl Resi vedle gameplaye nadále vnitřně vypadat a vyvíjet se - a to platí pro scénáristu s melodramatickými sklony až po designéry s tendencemi v šílených, obrovských, ale nepropracovaných potvorách. Že je zřetelná v posledních dílech více prosazovaná komercializace značky ve snaze sjednotit komunitu, a převládá západní pohled na survival problematiku a jsou podávány laciné horroré prvky se svými klady a zejména zápory, o tom ani asi netřeba mluvit. Zkrátka, vzít opravdu původní koncept hratelnosti, atmosféry a zpracování, dát tomu myšlenku skrz příběh, zasazení a propojení s dalšími událostmi v univerzu bez zbytečného narušování megalomanstvím i absurdností a tak dále; tak na to si troufám tvrdit, že Capcom nemá koule ani lidi. Přestože věřím ve schonost zpracovat remaky, přechod úplně novým dílem od momentálního modelu k totálním kořenům survival hororu se vším všudy jen z lepšími technologiemi, není ani z nějakých ekonomických, zkušenostních a určitě dalších faktorů nejspíše pro společnost jednoduchou záležitostí, a nespolíhal bych jen na obyčejnou zatvrzelost prosadit stávající koncepci Resiho za každou cenu, protože v tom je dlouhou dobou sledována vidina jediné jistoty, jak profit a komunitu značky rozšířovat. No ale zase například Revelations ukázal, že to udělat jde - v tomhle žánrovém provedení, s TPS kamerou, atmosférou a i když by si to zasloužilo důkladnější práci, rozpočet a nemusel by sklouzávat k trendům udržovat hráčovu pozornost skrze akční momenty, připomíná původní hru z nejnovějších dílů jistě nejvíce. A že to udělat jde, snad ukazuje a dokáže i Mikamiho The evil within projekt, který za oponou navazuje tam, kde skončila beta jeho vize čtvrtýho dílu Resiho. Osobně bych si velmi přál, aby se Capcomu podařilo něco velkolepýho a ukázal, že umí se značkou Biohazardu nadále pracovat, ale střízlivě je evidentní, že se Resi tak rozšířil a provázal, že společnost může hráče už jen překvapit - veškerá další očekávání ve zavděčení se všem hráčům série kvalitním dílem bez výjimky jsou stále naivní. Ale uvidíme...

          Jinak, dobrá myšlenka okolo G-viru a Birkina. Ovšem, v tomhle případě průběh agresivní mutace nemusel být určován pouhým vstřebáním množství dávek. G-virus je už ze své silné podstaty dost zákeřným svinstvem, který dokáže potlačit a vstřebat i t-virus, a k jeho základní charakteristice patří, že u hostitele spustí proces samovolné a nepředvídatelné mutace v nového tvora s jistou formou a velikostí už od začátku infekce a jedinou otázkou je, kdy k tomu dojde; není tedy jisté, že by Birkin zůstal i po pouhé jedné dávce ve svým prvním biologickým stádiu. Ty sežraný lahvičky mohli sice proces urychlit, ale nebyly jeho příčinnou. Až právě vnější vlivy jako zranění, měly zásadnější význam pro jeho finální vhled. Protože při poškození dochází k aktivaci viru pro regeneraci zničených buněk, a to urychluje mutaci a určuje její další vývoj a platí, že čím fatálnější poškození tkáně, tím větší a extrémnější mutace až virus přestává být v jistém stádiu dost stabilní záležitostí a mutace se stává nekontrolovatelnou a tím i velikost.
          • Naprosto súhlasím. Resident Evil je teraz skôr vo fázi ktorou chcel uspokojiť každé hráčske publikum a pritom neoslovil tak ako predpokladal. Z ostatných žánrov sa pridávajú rôzne prvky ktoré nefungujú tak ako by mali a výsledný produkt je spletenina dobrých a zlých nápadov. Na The Evil Within sa teším a som veľmi zvedavý pretože beta Resident Evil 4 vyzerala super ale nehodila sa tam postava Leona a názov Resident Evil :D Inak mi to pripomínalo viac hru typu Silent Hill ako RE. Uvidíme čo s toho nakoniec výjde a do tej doby môžeme len dúfať že si Resident Evil navráti ceľkový charakter a osobnosť hry ktorú ukončil výbuch Racoon City.
  • Tvůrci dělají pořád to samé - hráči nadávají na stereotyp. Tvůrci zkusí něco jiného - hráči nadávají.
    Pro mě byl 6. díl velmi povedený a rozhodně bych ho ve svém žebříčku zařadil nad 4. a 5. díl už jen díky jeho rozsahu.
    • Safra, úplně mě zahřálo u srdce, že v tom nejsem sám, čekal jsem, že mě tady všichni roznesou na kopytech. :)
    • Souhlasím s váma hoši, RE5 mě sice bavil o malinko víc, ale šestku řadím taky hodně vysoko *3*
    • Jsem s tebou, ale je jasný, že to teď schytáme, protože nejsme ve stádu RE6 haterů. RE6 byl výbornej díl, to jen kritici bububu není to už ten starý dobrý RE, tak se tupounký ovečky chytly negativních názorů a šířily je dál a dál, aniž by si utvořili svůj vlastní.
      • my chceme zombi hru vo tme kde si pozbierame zasoby a schovame sa v tmavej miestnost pod schodami a ulozime si zasobi do magic boxu.... Capcom nam takuto hru dlzi. Na GameTrailers je o tom 10 min. video, mozes si honajst. RE6ka je inac v pohodicke hra taka 80ka
      • ZvacA
        Yep, Biohazard 6 je solidně zpracovaním dílem, atmosférou, podáním i informační hodnotou pro univerzum, a dá se pochopit jeho záměr pro vývoj, ale stejně tak je potřeba říct, že v řadě věcí tenhle díl herně zbytečně přestřeluje a poměrně ne vždy dobře balancuje mezi divně podanými situacemi pro chutě "současných" hráčů a těmi pro "jádrové" fandy. Nedám dopustit na starý díly a současně mám rád i šestku pro to jaká je, ale některý přearkádovaný pasáže typu honiček nebo příliš monotonně poskládaných střílejících scénářů, byly nepřehlídnutou vodou na mlýn. A přitom naopak některé pro survival-horor potenciální situace by klidně snesly širší a delší zpracování, jako například konfrontace s Rasklapanji v potemnělých kajutách letadlové lodě za Chrise nebo větší prostor pro Leona v Tall oaks. Zkrátka Bio6 má svý kvality (včetně atmosféry), a z univerzálního fanouškovského pohledu přinesl velmi působivé momenty (například nasazení bojových jednotek BSAA proti bioorganickýcm zbraním v konfliktu a podobně) a plno dalších. Myslím si, že pokud si člověk nechce vyloženě sedět dogmaticky averzní prdelí na hlavě, tak Bio6 z jedné nebo druhé strany dokáže ocenit, ale stejně tak by si rozhodně plno věcí zasloužilo velkou úpravu, a to od příběhu po herní mechaniky. Já osobně bych určitě orodoval za plno staro-nových věcí, jmenovitě například za menší prvoplánovitou lineárnost a větší nutnost hráčů se seznamovat s prostředím skrz jeho opětovné zkoumání pro získávání a management vhodných věcí, vhodných pro dané lokace, jako u starých dílů, což by mohlo opět být jedním z těch stavebních prvků survival feelingu.

        Nicméně, střízlivě nelze popřít, že Biohazard potřebuje velkou kvalitativní a v nejširším slova smyslu koncepční vzpruhu ke svýmu původnímu renomé, jinak značce hrozí opravdu kritický kolaps popularity. A toho se dosáhne jen tak, že přijde konečně něco, po čem volají ti, kteří si Resiho zafixovali jednodušše a jedině pro jeho původní koncept. Ve výsledku z toho mohou vytěžit obě fanouškovský strany, takže žádná starost. Kdyby Capcom nebyl momentálně, ale přitom logicky, připodělanej z jakýchkoliv Resi projektů, samotná oficiální zpráva o přípravě obyčejného Bio 2 remaku by spravila chuť většině lidí...
        • Věčná škoda že tenkrát pro Gamecube neudělali remaky všech dílů co byly dříve na ps1, jak bylo původně plánováno. Za skutečně dobré předělávky 2. a 3. dílu by jim fanoušci při prodejích radostí utrhali ruce asi ještě i teď.
          • ZvacA
            Zpětně však jsem rád, že k tomu nedošlo. Exkluzivní GC politice Mikamiho jsem nikdy moc nefandil, a tohle by hrozilo tím, že spousta lidí by se později ke GC verzím zremakované trilogie ani neměla oficiální cestou jak dostat. REmake je toho důkazem - vynikající přepracovanost s doposud velmi slušnou grafikou, atmosférou, hratelností aj, ale jeho monoplatformita ho dnes uzemnila široké vrstvě fandů, i když skrz emulátory dostupnost přece jen je. Takhle ale existuje šance, že pokud někdy přece jen dojde na remake dvojky a možná trojky, potom tituly budou multiplatformní, což je výhodnější pro komunitu a pro Capcom snad ziskem.
            • Logický názor, ale na druhou stranu byl gamecube celkem oblíbená konzole (a s 3 remaky RE série by býval byl ještě oblíbenější :) ) a pokud by byla odpovídající prodejnost, troufám si říct, že by se to po čase přeportovalo na ostatní platformy (viz. dreamcast exkluzivní Code veronica, která šla s odstupem jak na PS2, tak na Gamecube) a zájem v tu dobu by snad mohl ovlivnit pohled capcomu na směrování série po vydání čtvrtého dílu, který posloužil jako základ pro vývoj, který mně osobně nevyhovuje a víc navazovat na ony kořeny, kterých se v současné době pokorně dovolává... Komunita by se k těm hrám i bez portování tak jako tak dostala (dolphin, kvanta wii co přehrávají GC hry v oběhu), . Čili z mého úhlu pohledu se tomu měla dát šance. Tak jako tak, čas ukáže ...
      • Veskoslav
        Není to špatný díl (číselně tak 7/10) peněz nelituji, to lituji u Racoon City. Ale chtěl bych něco jiného, méně akční pasáže a více horovou část. Navíc pasáže, kdy se utíkalo, to mi neskutečně vadilo. A u 5.dílu mi pro změnu vadil typ zombii....
        • Jack1947
          To byl preslap "Pokus Resident evil jako beckova strilecka nevysel¸¸
          • Veskoslav
            A přitom trailer tak pěkný a hra tak otřesná.....
            • Jack1947
              Ale no, tak kdyz si clovek odmysli ten Resident, ( prehnanou narocnost, strileni a ty potvory se dali) dostal celkem brou beckovou strilecku s bugy. Coz je hodne malo.
      • RE6 sem si předobjednal na PC, i když sem slyšel, jak hodně lidí, co si to koupilo, tak lituje penež, říkají, že je to blbost, že to není RE. Přesto sem veděl, že mě to nezklame, mám nahraných kolem 300 hodin a sem tam si to ještě zahraju.
      • Hrál jsem RE5 (za ty prachy i dohrál), to mi stačilo. Poslední dobrý Resi byl 4. *13*
  • Jsem velký fanoušek série dokonce jsem si koupil Nintendo Gamecube kvůli Resident Evil sérii hrál jsem a dohrál jsem všechny díly hlavní série + pár odklonů od hlavní série bohužel jsem si koupil Resident Evil 6 na pc.Po pětce jsem čekal jaký bude mít hra příběh bohužel jsem zklamán.C virus,syn Alberta Weskera,nějakej doktor co ten virus vynalezl prostě nic moc i když popravdě ani nevím co jsem čekal.Mimochodem chápete někdo jak to je tedy s Adou Wong myslím co je zač?Ze survival hororu se stala akční sra_ka navíc s četnými technickými problémy kde je ta slavná japonská preciznost?Z postav Leona a Chrise se stali supermani ze zombíků se stali pistolníci hrůza.Navíc se postavy nechovají vzhledem k tomu co zažili logicky.Hned na začátku v prologu když Leon narazí na prvního zombíka místo toho aby ho hned zabil čeká až na něj skočí atd.Pro mě série skončila zabitím Weskera a šestku nepočítám do hlavní série.Resident Evil 7 je určitě už ve výrobě určitě pojede na enginu který bude pohánět Deep Down takže grafika bude skvělá ale otázka zní jak bude vypadat návrat ke kořenům.Pokud to bude stejně akční a překombinované jako šestka tak to je konec série a můžou to rovnou přejmenovat nějak jinak.Pokud jednou udělají remaky všech starých dílů tak hned kupuji ale jinak at si to nechají.Musí se vrátit plíživý strach co je za dalším rohem,zranitelnost postavy a hlavně hudba.Všimli jste si že od čtyřky strašně ubilo hudby?Re0-Re Code Veronica soundtrack doporučuju některé melodie jsou fantastické.
  • Tushan
    RE 2/3 už asi nic nepřekoná
    • 2 bola na normal dost lahka a kratka.Musel som to sice prejst 4 x kvoli a/b koncom ale ja som zacinal uz pri RE1 a kazdy kdo presiel RE1 na normal vie co je survival horor. Sa pametam ked vpolke hry nabehli hunteri som nemal dost zasob a som to musel hrat odznova.Samozrejme ze v 2ke zboznujem Claire/Leon keby ich dali do dalsieho dielu bolo by super a kde vlastne v riti je Claire?
      • Este len tak mimochodom pre kazdeho kto vlastni Xko/Psko, posledny fakt kvalitny hororovy re code veronica je fakt supa v hd aj ked to ma dost slabe review je to brut hra, to len pre tich co nevedia!
    • takovouhle hru už dneska nikdo bohužel nevydá... vždyť třeba ve dvojce člověk většinu času jen chodil potemnělejma chodbama, hřál si v batohu těch posledních 7 nábojů do pistole a doufal, že zvládne dojít ještě dvě místnosti, aniž by potkal něco, co ho sežere...

      dneska jak není každejch 10 vteřin nějaká příšera, kterou můžeš děsně vymasit, tak si každej myslí, že je to nuda... ach jo.
      • ucho
        si pamatuju na jednu část policejní stanice. hrál jsem to v noci a běželo se tam kolem zatlučených oken. jak jsem běžel kolem, vyjely z oken ruce a já se tak lekl, že jsem strhl klávesnici ze stolu... no to byly časy :)
        • Janun
          Jo to si pamatuju. Kdyz sem tam sel poprve a nevedel co me ceka tak sem taky solidne nadskocil :-)
  • 1 resident byl top , stačilo vystřelit pár nábojů vedle a bylo o adrenalin postaráno , resident se změnil v akční sračku , kde horrorovost má asi tak 10% .... A to že se vrátí ke kořenům , jem slyšel už po 4. dílu ......
    • akční je sr*ka ? JA nevím ale u F.E.A.R. kdyz vysel a hral jsem ho v jednu v noci na sluchátkách jsem se docela bál u žádneho residenta jsem žádnej strach nikdy nepozoroval :D *1* *1* *1* *1*
  • Jack1947
    Uz bylo na case, prekopat Resident evil aby dostal sveho zvucneho jmena.
  • navrat ke korenum hmm...to uz tady bylo nekolikrat
  • Autori uz citi ze tudy cesta nevede , a doufam ze dalsi dil bude opravdu navrat k puvodni serii,
    s aspon trochu napjatou atmosferou a vymakanym prostredim.Tedka hraju RESI remake 1 dilu,
    a musim rict ze je to mnohem lepsi nez 5 nebo 6 dil.
  • Kolikrát se ještě chtějí ke kořenům vracet? :) U šestého dílu slibovali to samé ... Ale pokud by to náhodou chtěli myslet vážně, měl bych pro ně radu do začátku - pamatuji li se správně z RE1, Chris byl původně stíhací pilot, tak co ho zas pro změnu zobrazovat tak, aby bylo možno uvěřit, že by se vešel do kokpitu :)
    • ZvacA
      Však v šestce se vešel do kokpitu bez problémů. Když to vezmeme takovou sranda informací za oponou, bylo vlastně nutný, aby se Redfield po jeho konfrontaci s Weskerem v Code Veronice nabušil, jinak by dostal ještě větší nakládačku... a navíc, kdo by potom mlátil šutry, že jo. :)
      • Však už v té Code Veronice Wesker před jedním bossem utekl a nechal Chrise, ať tu mutantku zpacifikuje sám :), jinak pokud bych měl vybrat oblíbený druh interakce Chris - balvan, tak je to rozhodně útěk prvního před druhým jako v RE:Remake a ne ehm "boulder fight" z pátého dílu.
  • ja chci toho,styl hrani a atmosferu
    http://www.youtube.com/watch?v=VZH5IXwyKwc
    klidne bych bral remake remaku :-)
    • BoB.2
      To už se asi nepovede.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit