Přejít na výpis diskuzí
Procedurální destrukce zajistí v Just Cause 3 spoustu neskriptované zábavy
23.11.2015 | Adam Homola
13 příspěvků
-
Nemělo to být náhodou naskriptované? protože jestli ne tak by to byl docela pokrok.
-
Just Cause je skvělý na vyblbnutí, ale to je tak všechno, po pár hodinách to přestane bavit. Ale jiný hry nedají ani to :)
-
se nemusíte - vývojáři z
se nemusíte bát - vývojáři z -
-
Jednoduchá odpověď... seš. Hádám ale že to nepochopíš.
-
-
Tady neni co chapat je to spatne.
-
-
-
Uz se to blizi, dej boze at to nepokazi. Fakt se na to tesim. Konecne zase hra kterou su ochotne koupit v prvnim tydnu po vydani, jen a neni rozbita jak je dneska v mode.
-
-
Někde se to už prodává a prý je to moc dobrý. Taky se těšim.
-
-
Vypada to pekne. Je sice nezvyk, ze se zelezny jerab neohne, ale rozpadne na kusy, ale treba v red faction to fungovalo dobre.
-
No úplně přesvědčivé to není. Je jasné, že fyzika je alfou a omegou sandboxové hratelnosti, ale tady mi prostě příjde nedomyšlená - hratelnostně nevyužitelná.
-
-
Od kdy a v jaké hře je fyzika alfa omega sandboxové hratelnosti?
Do Just Cause reálná fyzika nepatří. Ta hra je naprosto nereálná a byla vždycky taková. Na fyzice tam v podstatě nezáleží. -
-
No ale bez té fyziky by se nedalo blbnout s dvojhákem :P
-
-
-
Na první pohled je ta hra moc hezká, ale je tam strašně málo detailů mi přijde, takové hrozně prázdné to prostředí a ta grafika.
-
-
Nejenom to prostředí, ale i ten gauč je hrozně prázdnej. Fakt tam seděj jenom 1 až 2 lidi??? Hrůza *1*
-