Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • OFP jsem miloval i se všemi jeho chybami. Pořád měl neuvěřitelnou hratelnost, možnosti, technika tam vypadala bezvadně, modely vojáků z blízka už za moc nestály, ale pořád se chovali tak nějak uvěřitelně.
    S první ARMOU jsem jásal nad "převlečeným" OFP a pořád se to hezky hrálo včetně datadisku.

    ARMA II mi už ale všechny iluze vzala, skoro se nedal nikdo trefit, HUD začal být trochu méně příjemný a tak nějak se tempo hry zrychlilo a nedalo možnosti řešit věci po svým, AI utíkala často z dosahu trigerů a hra se chovala pak zvláštně, až nedohratelně v některých misích.

    ARMU III už jsem pro její překombinovanost v ovládání a zbraních vzdal rovnou.

    Teď nevím, zda se přemluvit i k vyzkoušení Arga. BTW podtitul nese název výborného filmu s B. Affleckem v hl. roli, snad proto jsem se u toho vůbec zastavil *5*
  • Jack1947
    Cože to, ARMA MMO? :D
  • To je zvláštní. Na instantgib jsi potřeboval lepší dovednosti v míření a pohybu. To jsi zajisté využil v dalších módech :)

    Sranda ještě byl ten "fotbal". Vždy někdo běžel o závod a již málem skočil do brány nebo to tam střelil ale někdo mu ustřelil hlavu a jen se svalil a hra se zase otočila *15*
    Jednou jsem nahrál jednomu chudákovi co tohle moc neznal. Jakmile dostal míč, tak asi netušil co a jak a jen se otočil. Během 1s se na něj sesypaly rakety a zbyl tam jen mastnej flek. *1*
  • Číst ty vaše komentáře je fakt na rakovinu...
  • Paulcz
    1) Přejímání všech imbecilních anglických výrazů je trapný :)
    2) Hry od Bohemky zrovna optimalizací neoplývají, Flashpoint byl např. v barácích nehratelnej a v podstatě to tak zůstalo 15 let a ARMA 3 je na tom úplně stejně..
  • A to byl jediný mod, který my v UT šel a rád jsem ho hrál... jinak jsem stál v UT za prd *1*
  • Prý hardcore....

    Hardcore byl v ut instagib...
  • jeden slabomyslny zparchantelec vedle druhyho koukam
  • sak teraz nedavno vydali patch ktory pridava viac stromov :OO...gamechanger
  • Dlouho sem nehrál nic tak nudného a nezáživného jako tuhle hru. objevíš se, vystřílíš a buď prohraješ, nebo vyhraješ.

    A optimalizace jak odhat velikosti botu Vietnamců. Tady už chybí jen Dan Vávra s tím, že neměli čas na vyvoj.
  • Ten tým který dělá na argu, asi nemá moc společného s DayZ. :D
  • uaxpk
    Myslím, že oni Day Z nedělají.
  • https://forums.bistudio.com/forums/forum/21-troubleshooting/
    Super!!! Diky za reseni!!! Mohl bysto prosim zacit i postovat na forum bohemky? Spousta lidi (nejen ja) si stezuje na fps dropy i pri stazenych detailech...

    Btw: kdybys nepoznal ironii... vsak reseni si uz najdes ;-)
  • Lukyz
    Jede dobře, jenže si každý říká: stará hra, vše na full a doprava, ale vývojáři udělali těžce předimenzovanej posuvník na vykreslování vzdálenosti a 20x20km prostě engine nezvládá, ale něco takovýho taky chtít je vlastně blbost, že jo *3*
  • Proc sakra nejdriv nedodelaji DayZ???!!!

    Odpovim si sam... pac f2p generuji vetsi zisky. :-D
  • Stary OFP ani na novejsich sestavach moc nejede.
  • Nezda...
  • Zda se mi to, nebo je pohyb postav jeste robotictejsi nez v Arme? *7*
  • Proc ne. Mody podle popisu vypadaji dobre. Pro mne bude rozhodujici jaky model zvoli pro spawn hracu. (Nemam rad hry kdy vystrilim skupinku hracu a oni se mi tam za par sekund naspawnuji znova na tom samem miste na spoluhraci)
  • Jako jestli ten člověk hraje na bramboře, tak mu bude padat i stará operace flashpoint. Tady je dobrá rada, pořiď novýho kompa. :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit