Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na tohle už čekám jak na přídchod Ježíše. Konečně Obsidian bude moct dokázat, jestli je brzdí vydavatelé, nebo jestli jsou sami tak neohrabaní :D . Ale věřím jim, to jako jo.
    • Vzdy byli limitovani rozpoctem a i kdyz je Kickstarter dobre vec, budou rozpoctem limitovani stale. Jedine co se ukaze je, jak jsou na tom s organizovanim prace a tedy efektivitou prace v ramci daneho rozpoctu.
  • Nádherná grafika *14*
  • 13_11
    Tenhle obrázek je ještě lepší!

    Aoyagi, skutečně? Ne!?
    • Tam ale vidím povědomé ksichty :P
  • danny_the_hound
    Musím sa priznať, že keď oznámili, že budú používať Unity engine, tak som nachvíľu zapochyboval o tom, že hra bude ozaj izmetrická (myslel som, že či nakoniec nepôjdu cestou Wasteland 2), ale obrázok ukazuje, že moje obavy boli zbytočné. Páči sa mi, že je predrenderovaný v pekne vysokom rozlíšení a teda nehrozí "odzoomovanie" ako pri starších infinity hrách.

    Celkom by ma ale zaujímalo, či sa už riešilo, ako budú robené NPC a potvory. Ja osobne by som sa v tomto prípade prikláňal k plne 3D modelom. Pri úspore HW vďaka 2D pozadiam by mohli byť high-poly a 2D sprity by som v takom prípade považoval len za hlúpy anachronizmus.
    • USER47
      Budou to 3D modely:).
    • Není nic kouzelnějšího, než precizně rozanimovaný 2D sprite.
      • smejki
        který je stejně v případě Infinity Engine her dělaný z 3D modelu, takže se rovnou může renderovat v 3D. 2D sprity mají technické i umělecké opodstatnění jen u ručně kresleného artu.
  • misho8723
    Ten screenshot je nádherný.. a bol by som rád, ak by sa im podarilo dostať na tých 3,5 milióna.. keď sa zarátajú aj dotácie cez PayPal
  • MrSanta
    Mohli by prubnout ještě jeden stretch goal - 4 melouny a hru vydáme na vánoce 2013. Ten zhruba rok a půl čekání se mi moc nezamlouvá *1*
  • Hlavně to vypadá věrohodně a "realisticky". Konečně RPG které není "kreslené" jak bývá módou.Snad to využijí a udělají to propracovaně.Vypadá to velice zajímavě.

    Btw moc jsem to nesledoval a zajímalo by mně jesli tam budou jiné rasy a zda budou mluvit jinak než anglicky.To je často strašně komické jak mnoha ras je něčím unikátní a mluví anglicky.
    • USER47
      V posledním updatu máš něco o národech a rasách. O jazyku ještě nic moc neříkali, akorát tohle:

      "Hylspeak - An old dialect of Aedyran only spoken by rural communities and older elves in the Aedyre heartlands. It is grammatically almost identical to Aedyran, but contains a large number of archaic words that have either disappeared from contemporary use or taken new forms over time. Speakers of contemporary Aedyran can understand Hylspeak, but it can sometimes be confusing. Hylspeak is only commonly heard in folk songs and poems that have survived over the centuries. Some people associate the spontaneous speaking of Hylspeak with an awakened soul. As a result, superstitious folk are easily angered when they hear it spoken, believing it may cause their soul to remember a past life."
    • Black_Hand
      ad btw: rasy budou. nejsem si jisty, jak to bude s jazykem...
  • USER47
    Hurá, pevnost potvrzená, s připočtením PayPalu je tam teď něco kolem $3 012 000 - a tři dny do konce.
    • Black_Hand
      tech 3.5 by dat mohli. dokonce uz i kicktraq to naznacuje :).
      • USER47
        Úplně optimisticky bych to neviděl. Po tom nárůstu způsobeným nejspíš screenem se jim to zase zpomaluje. Samozřejmě je možnost, že v posledním dnu se to zase zvedne, ale to by museli vybrat fakt hodně.
        • Black_Hand
          done, s > 105k z paypalu (posledni oficialni cislo) 3.5 padlo.
          • smejki
            \o/
  • kostejnesmrtelny
    Jsem jedinej, kdo má pocit, že ten screen má nějakou podivnou perspektivu? Ten most vs. voda v pozadí mi k sobě hrubě nepasujou *8*
    • smejki
      paralelní projekce *3*
    • GlaDOS
      IMHO je perspektiva v pořádku.
    • Robotron3
      Nevidím. Voda je netvará kapalina, narozdíl od mostu :) V čem podivná perspektiva?
      • kostejnesmrtelny
        Přijde mi, jako kdyby to bylo nakreslený na zakřivený ploše, přičemž ten "zlom" je právě na rozhraní toho mostu a vody za ní. Jako kdybys to namaloval na vnitřní stranu nějaký koule. Na houby popis, ale líp to asi nevysvětlim. Možná je to taky tím, že už moc dlouho čučím do PC *1*

        EDIT: Už asi vím jak to líp popsat: mám dojem, že ten most a stromy ve spodní části artu jsou kreslený jako kdyby ses na ně díval ze stejnýho místa, ale menší výšky než na ten vodopád a ty trosky druhýho mostu za ním. Fakt se mi zdá, že se mi to nezdá *1*
    • USER47
      Řekl bych, že je to do jistý míry tím, že při tvorbě kompletně 2D prostředí, kde zároveň můžeš hejbat kamerou, nemůžeš použít perspektivní zkreslení, jaký bys normálně při pohledu z týhle vzdálenosti pozoroval. Každá část prostředí je tedy zobrazovaná ze stejnýho úhlu (jako výřez pohledu z mnohem větší výšky), což občas může působit trochu nezvykle či příliš ploše.
      • izometrie:
        http://cs.wikipedia.org/wiki/Axonometrie
      • Black_Hand
        http://s3.media.squarespace.com/production/863248/10408321/wp-content/uploads/2009/12/planescape_011.jpg http://www.1888freeonlinegames.com/dwgmimg/3786/baldur-s-gate-ii-shadows-of-amn-screenshot-1.jpg

        inspiraci jsou hry co pouzivaly infinity engine. tedy 2d izometricky s predrenderovanym 3d svetem.
        • USER47
          Však to já vím:). Mluvím o tom, že je to renderovaný z pohledu, v jakým to nakonec ve hře nepozoruješ, tudíž perspektiva může bejt matoucí.
          • Black_Hand
            to bylo mysleny jako "dodatek" k tvymu prispevku pro toho cloveka, kteremu si odpovidal.
  • Moc hezké. Předpokládám, že postavičky a efekty budou v 3D, pravda?
    • MrSanta
      Ano, předpokládáš správně. 2D prostředí, 3D to "ostatní". Teda za předpokladu, že mě nemate moje angličtina *1*, tak to takto bylo popsáno v jednom příspěvku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit