Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • já raději vyměním otevřený svět za skvělý příběh a výbornou grafiku
  • A pokud jde o regionlock pro skyrim(a jiné), tak ten eště nedavno "nefungoval" na stránkách, nevim jak teď(delší dobu sem nic nekupoval) stačilo vypnout klienta, koupit na webových stránkách steamu. Region, neregion, hra byla v knihovně *3*
  • Ve skyrimu, oproti oblivionu me nejvíc mrzí guildovní questy... těšil jsem se na něco víc než na 10 jednoduchejch questů za každou frakci *9*
  • Cahir
    czlukas: Prý ej dobrý Two Worlds (hlavně dvojka), ale nemám s touto sérií vlastní zkušenosti.
  • MrSanta
    czlukas: Celkem si lidi chválí Divinity II: Ego Draconis (Divinity II - The Dragon Knight Saga = komplet i s datáčem a celkově upraveno). Sám jsem to ještě nehrál, ale myslím, že se dá o této hře říct, že je to open-world.
  • šachy
  • gooby plz
  • Spades
    Tak potom jedině počkat na novou značku :D
    Gothic mě nikdy moc nebavil, Risen je na mě až naopak moc HC a jiné kvalitní Open World RPG neznám :D
  • Cahir
    Jsem opravdu nerad poslem špatných zpráv *1* , ale Zaklínač je koridor...
  • MrSanta
    Cahir: heh, to s tou dostupností materiálu u obchodníků mě ani nenapadlo. Já jsem to od nich nikdy nekupoval *1*.
    Co se ukradení peněz týče - nevím, sám jsem nezažil, informace z "doslechu". Osobně takové věci nedělám.
    Těžší crafting - tam by měli vývojáři problém najít zlatý střed. Samozřejmě by to šlo udělat. Taky by šlo obtížnost craftingu naroubovat na nastavenou obtížnost (ale to by nesmělo být možné obtížnost během hry měnit). A Bethesda kráčí cestou nejmenšího odporu s mírným pokrokem. Však oni to do TES VI nějako doladí, lemplíci. Poladili trénování za peníze, poladili krapet alchymii, třeba poladí i ten enchating a blacksmithing. A navíc by jim pořád někdo řval. Buď že je moc lehký nebo naopak moc těžký vyrobit über předměty. Lidi jsou parchanti, těm se nezavděčíš *15*.
    Výhodou je, že si člověk může udělat výbavu, jaká se mu líbí. Mě se nejvíc líbí orkská zbroj, tak si jí vyrobím, vylepším a chodím s tím celou hru a nemusím si brát daedrickou jenom kvůl lepší obraně *14*
  • Spades
    Jenže u FO3 sem měl od třetiny hry power armor, a všecky nejtěžší zbraně, a všecky jsem ownil. Ve Skyrimu jsem si všecko nacraftil, a taky jsem byl neporazitelný (TES prostě potřebuje slabé věci z obchodů a craftingu, a uber silné legendárky...)
    U F:NV jsem měl většinu času mizerné brnění, málo nábojů a lékarniček. Ale zas na druhou stranu F:NV mělo fakt retardovaný crafting, takže možná kdyby byl o něco jednodušší, tak by to bylo nakonec to stejné jako FO3 a Skyrim.

    Prostě Betheseda neumí dělat Level a Item progression. Buď si totální lemra co nemá žádné předměty, protože nevíš jak je sehnat (Oblivion), nebo ti všecko naservírujou ve městě, takže vůbec nemusíš procházet vedlejší questy (Skyrim)

    KOnečně bych si chtěl zahrát vyrovnané OpenWorld RPG... Jedině si asi počkat na nový komp, a zkusit Witcher 2
  • upíři v tomhle addonu budou chodit pozpátku? *8*
  • Spades
    Protože na kinectu můžeš shoutit do mikrofonu shouty
  • Cahir
    New Vegas dělal sice Obsidian (a je to vidět na obsahu), ale mechaniky téměř naprosto zkopíroval od Bethesdy. Až na pár drobnosti jede podle úplně stejného mustru: postava získá všechny užitečné perky, má možnost dostat všechny vlastnosti (SPECIAL) na deset (deb*lní intense training!!!), hráč si oblíkne plášť, brejle, rukavice a rázem je z hloupého kovboje geniální vědec (hadry, co ti přidávaj dovednosti je jedna z největších zhovadilostí, s jakou se Bethesda kdy vytasila) atd. atd. Všechno tohle a mnoho dalších "cool" fičurek Obsidian přebral a pokud vím, nikdo je do těchto rozhodnutí nenutil (ale faktem je, že na to měli rok a půl, takže nebylo tolik prostoru na promýšlení veškerých aspektů hry... na druhou stranu jsou tohle takové chujoviny, že to rozumného člověka uhodí do obličeje okamžitě). A dokonce podělali i to, co sami vytvořili; crafting naprosto k ničemu a nepotřebný, jelikož ve hře je taková spousta nábojů a haraburdí obecně, že z něj člověk má velké kulové, obchodníkům se munice také obnovuje raketovou rychlostí. Hard-core mód se později omezuje pouze a jenom na to, že hráč shání vodu kvůli dehydrataci. Běhání po poušti, resp. obíhání obchodníků kvůli vodě, si opravdu nepředstavuju jako hard-core činnost. Nemá to vliv na absolutně nic jiného, není to výzva, není to užitečně, jenom to otravuje a zpomaluje.

    Obisidani dobře píšou, ale v tvorbě mechanik jsou tak špatní, že si s Bethesdou můžou podat ruku...
  • Proč nemůžeš nakupovat přes Steam? Pokud nemáš kartu, můžeš nakupovat třeba přes paysafecard. Koupíš někde v trafice anonymně za hotovost, do steamu nacpeš číslo a voilà.
  • netřeba se rozčilovat, pokud máte rádi zastaralé retro hry, je scyrim i s rozšířením samozřejmě přesně pro Vás :)
  • Cahir
    Proč jsou tedy crafting a očarování tak přesílené? Proč se každému kováři-obchodníkovi obnovuje počet ingotů každý den? Proč není k lepším zbraním a zbrojím potřeba nějaký materiál, který by byl vzácný a těžko dostupný ?Vývojáři by si tím pojistili, že daný předmět získá hráč na patřičné úrovni. Tohle jsou prostě nedotažené herní mechaniky, ekonomie atd. a ja nevidím zas tak velký problém ve vypořádání se s nimi. A jestli jsem schopen podat zpatra návrh na řešení já, naprostý amatér a člověk, který na hře nikdy nedělal, pak je něco opravdu špatně.

    To s těmi penězi (máš na mysli družníky??) je určitě bug. Pokud by tohle byla fičura, tak to už by bylo moc. *1*
  • No nevim, New Vegas byl od Obsidianu a prisel mi 10x lepsi nez Fallout 3 co do hratelnosti.
    Jinak souhlasim,ze Skyrim mohl byt hra pomalu desetileti, kdyby promakali vnitrni mechaniky a zamezili ruznym "exploitum" kdy se z enchantero/blacksmitha celkem lehce stal polobuh.
    Jo a taky souboje mohly byt udelany podstatne lepe, mohly vyzadovat aktivni kryti a vubec celkove je vice promakat nez jen zbesile mackat mys.
    Skyrim jsem si nejvice uzil na nizsich levelech, kdy jsem se na koni toulal krajinou a objevoval ruiny a dalsi skryte zakouti...skoda ze ta radost nevydrzela az do konce :-(.
  • MrSanta
    Já bych to jako chybu neviděl. Když se člověk věnuje pořádně craftingu a stane se z něj nejlepší kovář a enchanter ve Skyrimu, tak má silnou výbavu. To samé je třeba v KoA:R - taky tam mám kováře a vlastnoručně udělané zbraně a zbroje byly zatím o dost kvalitnější než to co jsem našel. Alchymií si udělám über nápoje i v Eschalonu.
    Jak to dořešit nevím. Možná kdyby byl crafting "dražší", ale zase když si člověk dá tu námahu a pečlivě prochází krajinu, kutá každou rudu a pak stráví čas s výrobou - kvalitní výbava je jeho odměna. Mě to zas tak mimo nepřijde. To je spíš mimo možnost někomu zaplatit za trénink a vzápětí si peníze ukrást zpátky.
  • dilinja
    Proc je na konci "better with the kinect" ? *16*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit