Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Ten Memor leak je ale strašnej po pár hodinách to zaplní 94% paměti. hrůza pak už to nejde ani hrát - 16gb ram ta hra nepotřebuje ani omylem zas tak parádní není a tolik se v tom prázdém světě neděje ( koukněte třeba na Nier a jiné nebe a dudy a nemá to tak zprasenou optimilizaci🤮)
  • Jack1947
    Špatná hra to není jen taková zmatená a přitom tolik dobrých nápadů nebo aspon inovací ( Roboti jako společník, měnení barvy pušky dle barvy robotů atp... ) jenže to kazí až moc velký otravný grind a trochu chaotický příběh. Nicméně sympatická hrdinka a prostředí... jo Recore 2 by mohlo být lepší pokud jednou bude snad ano bude potenciálu tu je hodně 🙂
  • kubi-wan
    Když já bych nejradši právě hry takovýho střihu, jako bylo MDK nebo Giants: Citizen Kabuto... ale to chci asi moc no *1*

    Na DOOMa si se slinou u pusy brousim zuby, až na něj budu mít čas, Dying Light mě moc neláká, já radši sevřenější level-design, open worldy (a zombíky) úplně nevyhledávám. Když už něco takovýho (co do skákání), tak mi dost vyhovoval první Mirror's Edge...
  • on neřek kde, ale poznals to přesně takže kdo je tu hloupý?
  • nevim ale pro blizzard je vykrádaní a nedostatek invence už takovej trademark, takže bych tipoval spíš je
  • Pokud chceš střílečku se skákáním, tak zkus nový DOOM. Většina map a arén má, na rozdíl pseudo-3D v prvních 2 dílech, více pater nebo aspoň pár beden a výstupků, na které můžeš vylézt a využít krátkodobého bezpečí. Bez skákání a neustálého pohybu nemáš moc velkou šanci na přežití. Na skákání v otevřeném světě je nejlepší Dying Light a pokud ti jde o průzkum lokací, tak zkus nový Deus Ex.
  • nechce se mi ten wall of text číst, mužete nekdo rict jestli to mamultiplayer a jestli je kvalitní? Zlatá lucie jirikova
  • Jack1947
    To je vidět že si v tomhle opravdu hloupý - tady ten robot je pes a jestlki myslíš robota z Overwatch tak to je bitevní robot respkt - úplně jiný typ robota... ale chápu ta hlava je mu tak trochu podobná jinak je bíly(šedý) v základním skinu takže žádné žluté. ( Myslel si OW ne?).
  • Jack1947
    Celý den na games? hehe ty si vtipálek a být na podpoře to bych si lebedil a (nemusel opakovat poslední ročník)...
  • Jack1947
    Tak tu kvli legendárnímu Halo2 snad zkusi každý ( a udělal špatně) když nakonec vyšel patch který sprovoznil H2 i pod XP.

    Jenže W10 nemá být další kardinální přešlap ale travjicí platforma. (OS)
    Na něj přesedláme všichni časem Vista byla přechodná klepli se přes prsty už dávno a ponaučili.
  • Jo, já to četl. Jde o to že 1-5 včetně je ztráta času a je zbytečný rozebírat jak přesně je to zlý.
  • frag.ment
    Řekl bych, že až moc.. Projevila se nějaká Adamova grafomanie, nebo nevím. Zhruba v polovině jsem recenzi přestal číst. Obsahově opravdu mega, ale co do udržení čtenářovi pozornosti bída a nuda. A hlavně mi dělá problém, že abych se o hře něco dozvěděl, musím se prokousat tunou nezáživného textu a na konec se stejně musím podívat na video.
  • kubi-wan
    Ale jo, pořád se takový hry najdou (Darksidery, Oriho i většinu Tomb Raiderů mám nahráno až hanba, do toho nějaký ti Asasíni...)... ale jsou spíš minoritou. Jde mi spíš o samotnej přístup k hernímu designu, kdy se dneska skákání v primárně neskákacích hrách moc nenosí. Třeba střílečky - nepamatuju si, kdy naposledy jsem se musel v FPS dostat dál tak, že jsem po něčem někam musel vyskákat.... dost mi tenhle přístup chybí. A vůbec, ty hry maj hrozně "horizontální" level design, takže pro nějaký skákání se tam ani nenajde místo...
  • Ono je to těžké. Záleží z čeho průměr počítáš. Ze všeho co vyšlo? Nebo z her co hraješ a které sleduješ? Většina lidí to bere podle toho druhého, ale pak to taky nedává smysl. Když počítáš průměr jen z těch zajímavých her a vůbec do toho nebereš v potaz blbosti o kterých se ani nepíše.
  • Joo, MDK to byla značka - až bych si to zahrál znova :)
    K těm hopsačkám bych to neviděl tak skepticky, jen musíš hledat.
    Máš tu různé Hack*n*Slash hry, kde skákací pasáže tvoří polovinu hry - DarkSiders,DMC, Dante, God of War, atd..
    Pak tu máš čisté skákačky, kde třeba taková dětská Ori, je výzvou i pro zkušeného hráče.
    Nebo i nedávná Tomb Raider, má hezky zpracované putování a objevování v terénu
  • Bývá to obvyklé. Aby byla recenze včas a ne týden po vydání až si to recenzent koupí, tak se posílají recenzentům verze dříve (většinou jen disk s provizorním potiskem. Prostě bez krabičky a tak, protože tyhle verze se třeba teprve zadávají do výroby). Já už viděl AAA hry dodané k recenzi 3 týdny před vydáním. A jednu indie hru dokonce půl roku před yydáním (byla to konzolovka, pro MS nebyla moc důležitá tak vydání uměle zdržoval do jejich ledním summer games). Takže to kdy vyjde recenze je pak už dáno jen embargem, které si stanoví vydavatel.Většinou je z toho cítit, jak moc své hře věří. Pokud jsou recenze řped vydáním, tak jí věří a chce aby se o kvalitách lidi dozvěděli. Pokud jí nevěří, vycházejí recenze až v den vydání, aby lidi nestihli zrušit preordery.
  • no games.cz má stupnici celkem jasnou viz. http://games.tiscali.cz/jak-hodnotime.html
  • No jak píše Marcusss. Akorát podle mě jsou v tom hlavně prachy a tudíž je dobré zaslanou hru podpořit nějakou tou kačkou a nebo vhodným darem. Leda by hra byla už notně profláklá a pak není vhodné ji úplně ignorovat.
    No a ta recenze před vydáním ovlivňuje potencionální kupce aby otevřeli kešeňu před tím než se dozví od hráčů jaká je hra doopravdy.
    Nemyslím ale že je to tak vždy.
    Ale když tak mě připomeňte titul recenzovaný před vydáním, který recenze strhá.
  • WALKINGWAD: Ber to tak, že cokoliv míň, než 8/10, je průšvih a podle mého názoru se mezi čtenáři vžilo, že 7/10 a níž už znamená "nebrat". Pro AAA+ titul (respektive jeho distributora) je 7/10 katastrofa a všechno níž už je v podstatě jedno. Tu 7/10 si ještě pár lidí (fanoušků) koupí, 6/10 už vyjde nastejno jako 3/10, prostě nekupovat.
    Takže ona ta stupnice má reálně tři polohy: 9-10/10 super-kupujte, 8/10 kvalitní-kupujte, 0-7/10 nekupujte.
    Nikdo doopravdy neuvažuje o tom, jestli je hra na 3/10 nebo 4/10, proto ani není 5/10 průměr, protože reálně všichni uvažujeme na stupnici 6-10.
  • Ono možná je problém v tom že 5 se sice jmenuje průměrná, ale podle popisu je to hra mizerná.
    Takže v překladu je to:
    5 - katastrofa
    6 - neproměněný potenciál
    7 - dobrá
    8 - parádní
    9 - bomba roku
    10 - 20k+ $ na účet

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit