Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Yuan-ti se sci-fi kalašnikovem na tom obrázku? Škoda že se pokračování legendárních X-Comů nechopilo nějaké talentovanější studio. Ten hlavní problém celé té hry je, že je příšerně pomalá. X-Com II nejspíš ani vůbec hrát nezačnu. Čas je omezený a tak člověk musí vybírat, kam jej investuje.
    • TheGGG
      ty by jsi měl všechen svůj volný čas věnovat do svěrací kazajky, prášků, studené vody a mírných elektrošoků...
    • Blue.Shark
      Zvláštní. Osobně mi přijde, že všechno odsýpá asi o 200% rychleji, než ve starých XCOMech a rychlost hry dost záleží na schopnostech hráče.

      Část o "talentovanějším" studiu působí jako výkřik do tmy, pokud neuvedeš příklad něčeho, co udělali špatně. Uvedeš?
      • v původních x-comech šlo nastavit rychlost pohybu panáčků na mapě od 0-7, 0 znamenala, že se pohybují rychlostí světla. Tady se můžeš podívat, jak rychle dokáží ty kola odsýpat. Když víš co děláš, tak jedno kolo může trvat jen pár sekund
        https://www.youtube.com/watch?v=1RxcCY6MCZY
        Zatímco v nových x-comech než odsleduješ všechny ty animace, tak je kolo na pár minut. Nové x-comy jsou natahovaný žrout času, kde je obtížnost zcela uměle zvedaná pomocí náhodnosti.
        • Coffin.Corner
          Pro někoho to bude asi překvapení, ale kouzlo tahových strategií spočívá v tom, nikam se nehnat a užívat si v klidu hru. Kdybych chtěl hrát klikfesty, tak si pustím Red Alert na nejvyšší rychlost.

          Vyzdvihovat rychlost u původních XCOMů je irelevantní, protože reálný efekt v nastavení rychlosti hraní přišel až dlóóóuho po jejich vzniku s výkonnějšími počítači.
          • paintballmann

            😀

          • Což neznamená, že si budu "v klidu" užívat 5 minutové tahy počítače, jak to bylo třeba v Silent Storm nebo v JA2 bez modů, že jo. *1*
        • Blue.Shark
          Moc dobře vím, jak starý X-Com vypadá, zrovna ho ostatně dohrávám v Open-Xcom verzi. Animace v tom novém mi každopádně nepřipadají nijak otravné ani dlouhé a co se tak dívám na mod, který poslal Lukyz, vážně přesně tohle řeší. Stálo by to za zvážení.

          Pokud jde o náhodnost, v tom s tebou naprosto nesouhlasím. Prvek náhody je jedna ze zásadních věcí, které v původním X-Comu chyběly. Save-load taktika byla bez prvku náhody na úrovni cheatování.
          • s prvkem náhody můžeš taky používat save load taktiku, jen musíš čekat, až se na tebe náhoda usměje, takže místo 2x nahráváš 10x, což opět protahuje a prodlužuje hratelnost. Pokud bylo cílem vývojářů eliminovat save load taktiku, tak mohli klidně umožnit jen ukládání mimo mise, což už bylo pro dnešní hráče opravdu HC, kdyby jim ti jejich milovaní piplaní vojáčci začali umírat.
            • Blue.Shark
              Minimálně v OpenXcom si náhodné akce nepřátel můžeš zapnout. Nemyslím si ale, že bylo cílem save-load eliminovat. Spíš mi přijde logické a dokonce žádoucí, aby se nepřátelé vždy chovali jinak. Je to tah proti stereotypu.

              Abych se přiznal, nikdy jsem nehrál žádný x-com tak, abych ztratil v pozdější fázi hry byť jednoho vojáčka. S tím pocitem, že jsem někoho nechal zařvat, bych prostě nemohl s klidem usnout :))

              Teď jsem pro zajímavost koukal na poslední patch pro XCOM 2 a zjistil jsem, že obsahuje "Zip mode", který omezuje animace a prodlevy na minimum. Takže už je to oficiálně venku.
            • Taky je tam Ironmode verze hraní :)
        • pro srovnání
          https://www.youtube.com/watch?v=gxpI_OY6sUo
          sleduj všechny ty animace, a tím nemyslím jen ty otrávné cutscény (voják běží, alien se otočí a dívá se na tebe atd), ale i animace postaviček - trvá dlouho než vytřelí, trvá dlouho než si dřepne, trvá dlouho než postava umře atd. Tím dlouho myslím třeba zbytečných 500-1000ms, ale když se to nastřádá v průběhu celé hry, tak jsou to hodiny. Ta hra měla být mnohem svižnější.
      • Lukyz
        Faktem je, že hra je občas opravdu zdlouhavá, hlavně díky neustále opakujícím se animacím a prodlevám mezi nimi. Tah nepřítele - 2s pauza, kamera najede na jednotku - 1s pauza, jedontka se pohne - pauza, kamera najede na další jednotku - pauza a tak pořád dokola *1*

        Naštěstí tohle řeší mód Stop Wasting My Time. Navíc i vývojáři se nechali slyšet, že do budoucna počítají s úpravou zmíněných prodlev.
  • Vigilo.. Confido...
  • nápad je to dobrej, ale design těch zbrojí moc pěkně nevypadá...
  • Lukyz
    Zrovna zkouším vytvořit vlastní voice pack, jelikož mi všechny ostatní, včetně defaultních přijdou moc "hrdinský" *1*

    Každá zpětná vazba dobrá, tak to popř. vyzkoušejte *2*
    • Poznávám tam hlavně "hlasy"z Command & Conquer a popravdě mi tam moc nesedí.
      • Lukyz
        Tak z C&C tam není ani jeden *1*
        Čerpal jsem především z Rainbow Six 1-3, Ghost Recon, Homefront a SWAT 4.
        To video už teď dost neaktuální, možná bych s tím měl něco udělat.
  • TheGGG
    xcom 2 je naprostá pecka...už mám ve hře asi 70 hodin a i když tak 25 hodin je v editoru postav, pořád jsem strávil dost času ve hře. Teď to dohrávám po druhý a jak vyjdou ty ostatní DLCčka, tak si to dám ještě jednou. Modifikace samotné jsou taky naprosto neuvěřitelné, už teď jich mám asi 70 a je to zážitek. Rozhodně chválím tuny voice packů, díky tomu už ani nepoužívám původní dabing pro postavy...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit