Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nie že by sa mi hry s post apokalyptickou tematikou nepáčily, ale v poslednej dobe je všetko post apokalyptické, tak ako bolo za čias far cry všetko v džungli. Týmto tempom bude za chvíľu post apokalyptické aj NHL, Fifa a NFS :D
  • Belehrad? *2*
  • Žeby zase něco realistickeho, kde je vidět bída, nebezpečí na každém rohu, boj o život a každá kulka ceněná zlatem?

    Nění nad západní "postapokalypticou" vizi, kde lidi stříli laserovýma puškama, jsou schopni postavit robota nebo letadlo, rozjet zase ekonomiku, ale žijou ve špinavých zbořeninách, bunkrech, neschopni si zrekonstruovat barák, nebo aspoň nespát v hnoji. :)
    • Mno vezmi si to tak , ze zatial co jeden clovek je schopny kutil a po vzore MacGyvera postavi spalovaci motor z sparatka a gumicky tak clovek iny - lenivy, handicapovany alebo proste len nesikovny podobne nie je schopny postavit ani blby zrub.A kedze v postapo ere pocitas aj s nejakou tou radiaciou, nedostatkom materialu a PHM ,castym bojom o prezitie a pod. tak su provizorne podmienky a "spanie v hnoji" pomerne realny predpoklad, hlavne ked sa pozries na sucasnost v niektorych lokaciach ako Chanov,Lunik alebo Letanovce, kde rozhodne ziadna postapo era nieje a zije sa tam ako v stredoveku i teraz:D
      • A hi tech vybava ako laserove zbrane a roboti boli zostrojeni pred vojnou(katastrofou a pod) ked bol dostatok zdrojov a technologii...samozrejme pocas vojny boli obydlia znicene (vystavba novych vyzaduje hafo casu + priemyselne stroje a technologie ktore boli ponicene atomovym utokom ) ,zbrane a vojenska technika uschovana v pancierovych zakladniach vsak odolala a je po katastrofe k dispozicii...tolko ku paradoxu spania v hnoji vs moderna vybava
    • Silně pochybuju, že je kdokoliv schopen přesně určit, jak by "realisticky" vypadala postapokalyptická budoucnost. A v případě počítačových her mi jde obecně spíš o to, aby to dávalo smysl v rámci nastavených pravidel daného settingu.
      • Lidi koukněte na Britský film Vlákna, tam je ta představa post-apo dosti naturelně vykreslena.
    • Cahir
      Máš na mysli Fallouta? Ten se nikdy o "reálnou" posapokalyptickou vizi nesnažil. Vždycky byl stylizovaný.
      • Ne, nic konkrétního, ale pokud pominu právě Fallout, ony jdou všechny ruku v ruce jakoby neměli představivost ^^
        • tak my evropani celkově, ty hry máme takové temnější, což je fajn.. to co jsi popsal mi taky sedí na Fallouta, to by chtělo smejkiho, aby nám něják blíže vysvětlil, proč to tam vlastně takhle je :) ale řekl bych, že ta hra je tak prostě stylizovaná a jde o to, že tam ti roboti a všechno, bylo vlastně už před tou apokalypsou a né, že je začli vyrábět až potom.. ekonomika tam je prostě taková provizorní, viz. zátky a vetešníci, prostě to tak něják aspon funguje.. letadla mají jen ty nejvyspělejší frakce a z zbraní je to stejné jako s robotama :)
          • Ovšem že uvnitř každýho baráku to vypadá spíš jak na smeťáku než místo kde bydlí lidi si myslim že není tématický, to je prostě blbej desing. Jinak máš pravdu s tím co píšeš.
  • Ten prvy screen je cisty Men of War....takze uz vieme na akom engine hra pobezi...(neviem ci sa mam tesit alebo...)
  • Celkom som na to zvedavy, hral som vsetky fallouty (aj tactics brrr), stalker i sadol takze toto moze byt zaujimave, dufam ze im to vyjde.
  • Teď mě tak napadlo, proč vlastně tvůrci Stalkera nezkusili rozjet Kickstarter kampaň? Věřím, že by od fanouškovské základny dostaly peněz až až a mohl by to být zcela indie titul.
    • Nebol tam klucovy problem s licenciou na znacku stalker?
      • Vidíš, na to jsem zapomněl.
    • RakeW
      Myslím, že takový Stalker by stál mnohem víc, než kolik by vybrali na Kickstarteru, byť je fandovská základna jistě široká.
    • deridon
      o tom žádná.. jde spíš o to, jestli by byli schopni to dotáhnout pořádně dokonce, pokud vím, tak kdyby je THQ nepostrkovala, tak nevim čeho bysme se vlastně dočkali, jestli vůbec něčeho
    • dostali*
  • Pobedograd se jmenuje to podzemní město, kde jsou schovaní přeživší lidé
  • life28
    1C Company nie je vôbec malá firma. Zamestnáva stovky ľudí a vývojárov tak, ako napr. poľský CD Projekt, ich tituly vždy mali niečo do seba (Red Orchestra, Men of War)...ale nič prevratné v novej postapo hre nečakám, ale rád si to zahrám
  • co je to moralka?
  • So far, so good

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit