Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na PoE je hardcore akorat tak skill tree. Jak u Diabla 2 (az do hodne pozdniho patche). Jak clovek udelal v rozdelovani skillu chybu, tak pekne nova postava a znova. Asi uz sem linej a starej, ale to uz fakt nikdy vic. V D3 si muzu modifikovat buildy podle chuti ale i treba podle slozeni party. A to se mi libi.
  • no tak ten pocet buildu mne opravdu pobavil, vzhledem k tomu ze napr. pulka barbaru pouziva whirlwind a druha ten slam nebo jak to bylo. mozna 5%weapon throw build. Vzhledem k tomu, ze si to stejne muzes za 2min zmenit je to jedno. Proste k smichu pro hardcore fandy a super pro nooby. Hardcore fandy nemyslim fandy herniho modu hardcore, ale hardcore je mysleno to jadro hracu, kterym nestaci jen mass normal hra
    • Ja hraju skoro jen barba a uz sem sam hral nekolik desitek buildu (vsechny moje vlastni). A v zivote sem nepotkal barba s totoznym buildem. Samozrejme pro hodne lidi je nej volba vzit si ten vozkousenej efektivni build jako treba WW. Ale to je jejich volba. Nehlede k tomu ze i WW buildu jsou desitky, coz jako hardcore player jiste vis ;) *13*
      • promin, ale to ze na chvili vymenis u 1 skillu runu ktera ti prida vic dmg, nebo ubere mana cost fakt nevidim jako build jako takovej. Ja naopak narazel u vsech hracu temer vzdy na stejne skilly max. v jinych slotech.
        Ono nejde jen o skill tree. Vite, jak tam treba funguji gemy? 1 gem+5 support gemu.
        Vezmete si obycejnej fireball. V poe muzete mit 1 silnej projectil, 3 slabsi, nebo 5 slabych, pak po dopadu muze cil projet, rozdvojit se, nebo preskocit na dalsi 2 chary. Muzete u toho fireballu zvysit sanci na zapaleni cile, zvysit cast speed, critchance, snizit resisty mobu. Dale tam jsou vychytavky, ze si nechate aby za Vas kouzlil ten skill automaticky totem(a napr diky passive stromu muzete mit ty totemy dva, pripadne az 3 s unikatnim brnenim), nebo ten fireball spustit z pasti s vetsi dmg, nebo ho zakouzlit pri obdrzene dmg, udelanem critickem zasahu, ci pri stunu. Muzete k nemu dat treba addedlighting dmg a davat monstrum shock, nebo added cold dmg a nechat je k tomu zmrazit, pridat life leech, zvysit oblast vybuchu projectilu, nebo naopak snizit a vyrazne zvysit dmg. Cim lepsi gear a vice spojenych socketu, tim vic moznosti a silnejsi skill.
        Tohle je to co se hardcore hracum libi a sorry, ale takove moznosti D3 proste fakt nenabizi a nikdy nenabidne. Tam mate skill a moznost si maximalne vybrat 1 runu z 6, coz je fakt oproti poe k smichu. To stejny s gearem, v poe lze vylepsovat skoro do nekonecna. V D3 jsem musel utratit aspon 100mil v AH abych koupil nejakej gear upgrade a to je fakt uz vic nez pul roku. Monster power bylo taky smesne, jen to vse dele trvalo, ale lehky to bylo porad.
        • 100% pravda. Jediný, co bych k tomu dodal je, že gameplay PoE mě přestal bavit po 40ti hodinách. Na Diablu 3 mam asi 400-500 hodin a pořád naskakujou další. Už dávno říkam, že by to chtělo spojit hratelnost Diabla a propracovanost PoE. To by byla hra..
  • tak to tady čtu poe vs D3....ja hral D3 cca 8měs a poe cca 6měs. Je to nesrovatelne.
    D3 je pro massy lidi. Poe je hardcore, proste nic pro nooby jako je D3. Ja si po pul roce zapnul D3 a po 5min jsem ten hnus musel vypnout.Poe ma asi 1000x lepsi znovuhratelnost, hratelnost, grafiku(otazka vkusu ale mne se grafika z poe libi fakt vice), rpg system, craft, endgame pve a pvp, currency je taky lepší.
    jak prijde mne to, ze D3 je proste mnohem vic pro nooby. Zadnej rpg system, zadna variabilita, zadna znovu hratelnost, spis je to jen akční běhání toho stejného pořád dokola za účelem lepšího gearu kterej stejne doposud sel koupit za par kacek na AH.
    Cetl jsem tady koment kterej popisoval ze je ten passive strom jen +5 int +5 dex atd... Clovek ktery to psal nema nejmensi potuchy co se diky tomu stromu da udelat. Stovky fakt hodne rozdilnych buildu neni problem a to je to co mne bavi
    • Psal jsem to kvůli tomu, že to někdo nazval skill tree...jakož to super hc RPG hráč co není noob bys moh pochopit, že +5 str opravdu skill nění. Jinak se s tím dá dělat spousta věcí.... a ano mezi PoE a D3 je rozdíl :) PoE je dělané přesně pro lidi jako ty co tu o ostatních plkaj jaký jsou noobové protože nehrají tu hru jako ty (něříkám že to nehrají i normální lidi *4*) a pak je tu D3 které chytilo druhý dech a já si ho zapnu na odreagování a nemusím ze sebe hardcore hráče...protože PoE hardcore hra opravdu není *3*
      • konecne niekto kto rozmysla, a nepadol na zadok z toho skill tree *4* Je to posuvanie sa po % aby sa natiahla hracia doba. To nie je zle, ale nazvat to komplexnostou - neviem, neviem.
        .
        Btw. objavilo sa aj pomenovanie "Path of Life Nodes"...
        • "Path of Life Nodes"

          hehe tak to sedi
      • presne tak +5str opravdu skill neni, ale naplanovat si cestu i na naroky, ktery pak potrebujes na max lvl gemu abys nemusel brat dalsi extra body je super.
        Promin, ale je to tak. D3 je noob friendly hra pro masy, nerikam ze mne nebavila, taky jsem u toho nejakou dobu stravil.
        POE je skutecne hra pro hardcore komunitu, jen par mesicu trva vetsinu hracum pochopit celej content hry, kterej je dost bohatej
      • dělat*
    • V diablu 3 mas skoro sto milionu milionu buildu pro kazdou postavu. Vo tom to neni...
      A hrat hardcore bez aukce pro nooby rozhodne neni *1* Ti totiz umrou rychle.
  • Je tam novy akt ?
  • Lawliet
    Ty čtyři pěkný prsa si mě získaly.
    • Ta čtyři pěkná prsa si mě získala.
      • kickasl
        :) Tak ty jsi vybornej grammar nazi. Opravovat takovouto vetu, to uz chce vysokou uroven trolingu. Zapis si LVL UP.
  • Poe je velice sympaticka hra. Ale myslim, ze hodne tezila z nespokojenosti velkyho mnozstvi hracu s D3. Ale od aktualniho patche D3 (a to nemluvim o datadisku RoS) uz se PoE moc nechyta imho. Jedine ten velkej skill tree, jinak myslim ze je PoE ve vsem horsi... Ale zadna ostuda viz moje prvni veta *3*
  • Jack1947
    na obrazku je Ghost rider ?
  • Ne že by mě PoE nějak extrémně zasáhlo, že bych v něm musel nahrát stovky hodin, ale narozdíl od D3, které nabízí osekanější to samé je zadarmo takže *pure win*
  • Bylo to tak aj u Diabla 2 s Diablem (1). Dvojka byla taky nahovno v patchi 1.0 a bez datadisku. Hold u blizzardu maji nanestesti s diablem takovou tradici
  • stacilo par 70+lvl char smrti a cloveka to nadseni do hry rychle prejde...dsync tu hru v podstate pro hromadu lidi zabil...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit