Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pan_Revoluce
    Jinak podle cvrkotu na fórech to vypadá, že iPad verze zítra nevyjde, možná dokonce bude oddálená až o několik měsíců... fffffuuu
  • asdf: Ten argument s knížkou je pěkně mimo. Ačkoliv máš v podstatě pravdu co se dnešních možností týče, děláš chybu, pokud příběh vyděluješ ze hry a automaticky očekáváš povídku na pokračování. Pokud jsi hrál Fallout nebo Planescape nebo tak něco, možná jsis všiml, jak je množství i čistě herních možností široké, díky snažší práci s texty, které jinak složitě realizovatelné akce vyjádří čistě symbolicky, nebo ne? Z hlediska příběhu je zase snažší, dát tam víc možností, pokud se autorům snadněji provádějí změny. To u explicitního vyjádření moc snadno a rychle nejde. Mě osobně zase lezou na nervy filmečky které přerušují hru stejně jako vyskočivší tabulka. Obecně dnes pozoruji, že lidé často posuzují hry jen na základě technických možností, ale zapomínají na práci. Těžká práce slabý obsah. Grafofil zdraví :D
  • jo to máš pravdu. Za sebe musím říct, že DS je jediná hra, u které mě hrozně baví procházet různé wiki stránky a různé fóra, kde se příbě řeší.
  • ja vim, ale pokud ho (pribeh) v DS někdo absolutne vypusti a necte popisy itemu a nezkouma aby se neco dozvedel o lore a tak, tak se stejne bude skvele bavit..a to je spravne.
  • asdf: no Dark souls příběh má akorát ti ho nikdo neservíruje pod nos
  • Dobry pribeh ve hre je sice fajn, ale u me osobne to nezachrani. Hra musí byt hlavne hratelna,zabavna a motivujici a to herne. Peknej priklad je třeba Dark Souls kde pribeh vlastne ani moc není a přitom to je vyborna hra. Malokdo umi skloubit dobrej pribeh a hratelnost(japoncum to celkem jde). A opravdu si dobrou hru nepředstavuju tak ze hodiny ctu texty nejakyho grafomana, i když jsou zajimavy, myslim ze je lepsi si precist dobrou knizku, tam to je hlavne o tom cteni:) Hra by mela umet vypravet pribeh vizualne, dnes k tomu uz prostředky jsou, a ne zahrnout hrace stovkama tabulek z textem. Ale někdo to ma asi rad, otázka je jestli by nenasel vic zabavy v tech knihách.
  • Začni Mechwarriorem3 s nastaveným, volným kurzorem :D
  • To jarda69: DA a příběh? To je pokus o vtip, nebo tím příbehem myslíš "jsi poslední hrdina, světu hrozí zkáza a jen ty to můžeš odvrátit"?
    Wow... Jaká originalita a dokonalé zpracování *1*
  • Shadowrun a kvalitní hra nebo film Mechwarrior, to jsou dvě věci které bych rád viděl.
  • Ano, zrovna Dragon Age 1 je hezký příklad. Obyčejná rubačka, kterou jsem hrál hlavně kvůli příběhu a vztahy mezi charaktery.
  • GaMa
    Mě zase fascinují rádyby experti co všechno ví.
  • GaMa
    to jako myslíš tu strategii na Spectrum?
  • Je zvlášní, že například System Shock izometrický rozhodně nebyl a myslím že by ho tu nikdo neoznačil za odpad... *3*

    EDIT: ach, neumíštěno to správného vlákna...
  • Izometrická grafika znamená, že vše má stejné rozměry tj. nemá to perspektivu... Jinak řečeno 3D vektorová grafika Dragon age nemůže být izometrická. Většinou je příběh lepší čistě proto, že 90% izometrických her, využívá hromady textu a s textem se snáz pracuje, dá se snáz upravovat a mohou ho být mraky. Moderní 3d hry se textů štítí a nahrazují to neohrabanými a pracnými filmečky...
  • Dá se Dragon age 1 nazvat izometrickou? Myslím že ano. Tak ta možná měla spoustu věcí, ale rozhodně neměla dobrý příběh.

    Mě fascinuje, jak prostě v v různých rádoby HC hráčích klíčí přesvědčení, že izometrie automaticky znamená dobrý příběh. To je jako kdybych čekal, že párky za 40,-/kg budou stejně dobré, jako ty za 160,-/kg, protože barvu mají stejnou. *1*
  • Co treba zacit hrou nether earth?
  • GaMa
    prosím napiš alespoň 1 izometrickou hru která neměla super příběh.
  • tomu obrazku chybi neco jako perspektiva... *7*
  • Jack1947
    Shadowrun by se dalo nazvat jako projekt s nejpromarnejnejsim potencialem vubec, tuhle pomyslnou diru se snazi zalepit, strategii na stejne tema snad to dopadne lepe nez pred 6lety ta fps.
  • Tesim sa na to velmi, aj ked sa musim priznat, ze atmosku Shadowrunu,
    som mal posunut na o dost temnejsiu notu a nie takto vyfarbickovanu komiksovu zalezitost
    (aj ked pekne).
    ale to by na tom projekte najskor musel asi robit Tim Bradstreet :) http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7ue8xDRa41rcod2jo1_1280.jpg

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit