Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ten chlápek co je vedl a ani nebyl ozbrojen si koledoval o výprask zombíkem
  • Waw ja som totálne nadšený, Capcom má moje peniaze isté. Trošku mi tam vadí ten akčný sposob boja ale to asi v dnešnej hre proste musi byt. Ešte raz WAW
  • Ja teraz začínam hrať sériu odznova, keďže som hral len 4 a 5. Momentálne to je RE0 emulovaný z GC na PC. Ide to parádne a kráľovsky sa bavím. Milujem survival horory...
  • BoB.2
    RE je pro mě srdcovka je to hra u které jsem začínal na PSX , jsem hodně rád že se hra vrací na začátek a doufám že 6ka bude minimálně tak dobrá jako 2ka jen mě trošku vadí ty ukazatele kam máš jít , a taky Leon s tou "čelovkou" vypadá divně. *5*
    • Izmæl
      Ukazatele jdou vypnout.
      • BoB.2
        Hororová atmosféra tím ztrácí smysl když víš kam jít.
        • Nebo kam nejit,aspon vim kam nemam chodit abych nejdriv prozkoumal lokaci a ne ze vlezu do prvnich dveri,animace a nemoznost se vratit
  • Veskoslav
    Tak snad návrat ke kořenům a ne ta katastrofa, co nám posledně naservírovali......
    • RE 5 je jednou z nejlepsich coop her co jsem na konzoli hral...nemyslim si ze slo o katastrofu
    • ZvacA
      Stále platí, že Leonova kampaň bude ke kořenům nejblíže. Za Redfielda nejspíše akční jízda a vesměs obdobně i v případě Mullera, což potvrzují i dema z E3. Mám spíše obavy, aby nastavená situačka v areálu univerzity nebyla atmosférou jen úvodem do ztracena a pro zbytek hry bychom se ničeho obdobnýho, byť je to uměle a klasicky podávaný neoriginálníma lekačkama, už nemuseli dočkat. Nicméně, nějaký prvky survivalu by měly být zpátky pro všechny tři hratelný postavy, přestože hratelnostně a atmosférou se budou lišit. Kupříkladu by se měl opět dostavit starý " limit " munice a to kupodivu i v pasážích pro Chrise a nebo třeba takový souboj Jakea s Ustanakem [ Spoiler! http://youtu.be/YjkmdACT6o0 ] prý bude mnohem obtížnější, alespoň tak vyplývá z jednoho z rozhovorů - http://blog.us.playstation.com/2012/06/18/resident-evil-6-bringing-people-together/
  • dr.gonzo
    ten coop uz predem zabiji jakoukoli hororovou atmosferu,ale jinak to vypada podstatne lip nez nedavno uvedene video za chrise,ale to je mozna jen tim ze tohle je gameplay nekde ze zacatku hry,kdyby ukazali neco z prostredku asi bych z toho byl taky pekne znechuceny.
    • ZvacA
      Tak kooperace dvou postav byla v kursu už od Biohazardu 0 a nějak atmosféře neuškodila. Jde jen o to, jakým způsobem je to zapracováný. Je fakt, že model Resiho 5 s postavou za řití, který se od té do by objevil v dalších Biohazard titulech není žádná výhra, umocněná ještě tím, že AI kolega/ kolegyně slušně občas blbne. Klidně ať možnost kooperování dvou postav zachovají, ale taky bych uvítal rozhodně spoluprácí v rámci mapy v různých částí, puzzlů a s možností hraní nezávisle na sobě, jak to bylo v RE0, což by mohlo být pro řadu z nás určitě zajímavější.
    • BoB.2
      Ten coop je ze stejnýho duvodu jako u Dead Space 3 aby ses proboha u hororu nebál ještě by to mohl_ zabit multiplayerem .
  • Masa-san
    Leonova část se zdá celkem dobře udělaná. Vypadá to, že odkaz RE ještě není úplně ztracen v propadlišti herních dějin. *3*
  • To vypadá dokonce i jako resident evil! *8*
  • Cahir
    Koukám, že Leon má i po patnácti letech háro jako bukvice.
    • EuroSamurai
      S krátkýma vlasama vlasama by byl moc genericej a tak či onak Leon je badass!
      • ZvacA
        Kupodivu je v sérii jedinej, kdo si udržuje zdravej rozum i se stejnou variací hára. Třeba takový namakanější Redfield má za nejlepší kamarádku flašku, Valentinové v těle koluje všechno možný od t-Viru po Progenitora, takže u ní člověk nikdy neví, Ada zase rozehrává šílený bioteroristický konspirační akce a o zbytku postav ani vidu a slechu. Nedivím se, že Leon zůstává " badass ", ačkoli trochu zfotrovatěl a z videa mě překvapuje jeho vedení, aneb u člověka, který si prošel Raccoon city, nakopal v jižní Americe zadek něčemu, co připomnělo Godzillu, položil španělskou parazitovou tlupu a odhalil pikle jednoho bývalýho zaměstnance Umbrelly, přičemž přitom zlikvidoval bezpočet zombiků a dvakrát se utkal s ultimativním G-tvorem, bych předpokládal, že bude trochu opatrnější a rádcovštější v případě toho, že najde jednu holku uprostřed zakrvavenýho pokoje s dvěma nebožáky a zjevně pod účinkem viru, a bez poznámek ji doprovodí do těsnýho výtahu. :)
    • sleepless
      Kdy jsi byl naposledy nekde na ulici a sledoval, co lidi nosi na hlavach za "veci"? Tahle obycejna Leonova patka nestaci ani na zakladni emo.... :)
    • Izmæl
      Možná bukvice, ale v herním prostředí je to ikonickej účes.
      • To teda je, mít Leona s jiným účesem si vážně nedovedu představit.
    • BoB.2
      Pořád stejný ,vyčesanej kohout by mu asi neslušel.
  • jindra.veliky
    taky pribehove nekonecna serio o nicem
    • BoB.2
      Kolik dílu jsi hrál že znáš tak přesně příběh ?
      • Izmæl
        Ani jeden. Jinak by takovou hovadinu nenapsal.
        • jindra.veliky
          tak mi teda rekapitiluj pribeh filmu a her a schvalne kam se za ta leta dostanem *3*
          • ha az neodepsal kokotek
          • Izmæl
            Na filmy kašlu. Ale pokud chceš herní sérii, tak klidně. Takže, Resident Evil, nebo-li Biohazard, nám začíná roku 1996 na herní konzoli PlayStation a jde o survival horor, ve kterém se vypořádáváme s nemrtvými v jednom sídle a představují se nám tady tři známé postavy - Chris Redfield, Albert Wesker a Jill Valentine, jenž za poslední zmíněnou postavu máme tu čest hrát. Hra nás samozřejmě všechny bavila, hlavně díky neskutečně pohlcující atmosféře a strachu, díky kterému se hra musela i čas od času pauzovat. Dostáváme se k druhému dílu, který vyšel v roce 1998, také na PlayStation a nyní máme možnost hrát za dvě úplně nové postavy - Leona Kennedyho a Claire Redfield. Ocitáme se v Raccon City a zatímco se oba hlavní protagonisté snaží přežít, tak Claire chce najít svého bratra - Chrise Redfielda - a Leon se chce dostat do společnosti Umbrella, kde byl T-Virus vytvořen a vůbec zjistit, co se stalo. Ve třetím díle, jenž vyšel roku 1999 a také na konzoli PlayStation (ehm, kde byl v té době xbox honičové, hm?), hrajeme za postavu Jill Valentine, známé z prvního dílu a ocitáme se znovu v Raccon City, kde se opět snažíme přežít všechny nájezdy nemrtvých, zatímco se setkáme i s programem Nemesis, jenž je zároveň i podnázev tohoto dílu. V díle čtvrtém, který vyšel v roce 2005 původně jen na GameCube, ale poté byl překonvertován i na jiné platformy, se podíváme s Leonem Kennedym do fiktivní vesnice ve Španělsku, kde máme zachránit prezidentovo dceru a přitom se vypořádávat s lidmi nakaženými virem Las Plagas, či jak se to jmenuje. No, a v díle pátém z roku 2009 hrajeme za Chrise Redfielda, jenž má za úkol prozkoumat v západní Africe skrýš bioorganických zbraní a k tomu i dopadnout člověka, který má co do činění s těmito zbraněmi - Irvinga. Nakonec musejí zabít Weskera, který se chlubí vytvořením nového viru Uroboros, který chce vypustit do světa.

            Tady to máš, udělal jsem si na tebe čas s kratší verzí, protože na tu delší fakt není čas a vlastně ani nálada. Myslím, že jsme se dostali příběhově daleko a nelze říct, že je to jen "pribehove nekonecna serio o nicem", protože příběhy jednotlivých dílu jsou propracované a poutavé, dialogy nedrhnou a jisté emoce se taky čas od času objeví, takže jde vždy o parádní zážitek. Pochybuji, že v šestém díle tomu bude jinak.
            • + zde máme ještě spinoffy jako jsou Code Veronica X apod. Momentálně hraju na Wiičku 0 a 1 Remake a stále naprostá bomba. S kamarádem jsme prošli Obě onrail Chronicles, které opakují nejdůležitější momenty všech dílů dohromady ještě přidávají příběh navíc. Leon a kapitán Testosteron + Jill a Chris. RE série sice jde do akčna a survival část jde do pozadí, ale stále to má super atmosféru a skvělou filmovost. Ano jsem fanboy, protože RE2 byla jedna z prvních her, kterou jsem hrál na PSX spolu s FF VII. Doufám, že to registrování square enixu domény finalfantasyviipc znamená něco a není to jen ochrana známky.
          • RavenHolm
            Filmy nejsou canon, takže asi tak.
          • BoB.2
            Bohužel filmy podle téhle hry jsou ty největší sra*ky co kdy někdo natočil a snaha nas*at za každou cenu do každýho dílu Millu Jovovich je trapná. *10*
            • ZvacA
              Problém je vůbec s celou snahou zfilmovat herní předlohu a u Biohazardu zvlášť. Tomu nejlíp prospívá CGI sféra, protože má jednak zpracováním blízko ke hře a jednak může být sice na "FILM" nešťastný, ale v rámci univerza je jinak vynikající záležitostí, viz právě Degeneration. On i samotný celý koncept hry není rozhodně dějově a tématicky žádným oskarovým materiálem, proto asi v tomto směru těžko očekávat plně filmové dílko s živými herci, kteří by podali svět Biohazardu tak, jak si to představuje většina. Myslím, že problém je i zhmotnění ve filmu právě té atmosféry, kterou ve hře tvoří plno větších, ale i malých blbostí, takže ono to přenesení na plátno nebude v tomhle směru nic jednoduchýho. Sice se nabízí zmíněný srovnání s důstojným SH, ale Resi je přece jen s obsahem jinde a přece ne tak daleko od stále béčkových vod. Tak,či tak, pokud bude nějaký budoucí film v CGI a bude přímo pod taktovkou Capcomu a bude přínosem do celého herního univerza, potom mi na jejich AAA kvalitě určitě nesejde a ani na tom, co na něj říká filmová obec. Hlavně že je pro hráče RE.
            • ZvacA Jasně, beru tvůj názor. Můj je ten, že se mi ty filmy hrubě nelíbí už od prvního dílu a to hereckými výkony, dialogy, grafickým ztvárněním, režií prostě vším... Fakt ovšem je, že ten třetí docela ušel, to musím uznat. Jsem skalní fanda RE univerza, tak jsem se zatím na každý film z tohoto důvodu podíval, protože nic s nápisem RE si prostě nemůžu nechat ujít - ale je to utrpení. Tahle kletba se trochu přenesla i na Degeneraton, protože ani ten nebyl žádný zázrak. Na závěr musím říct, že třeba Silent Hill by mi pro zfilmování přišel mnohem těžší než RE, ne-li přímo nezfilmovatelný a vida ten dopadl skvěle a RE tak bídně. Velká škoda.
            • BoB.2
              Jednička celkem ušla.
            • ZvacA
              Johny
              Celý filmový univerzum ( ! samozřejmě s výjimkou Degeneration a snad někdy dokončenýho Damnation ) žije jen z odkazů a převádění herních momentů, postav a dějových situací do filmu, přičemž si v základu jede na vlastním písečku, takže žádná novinka a svým způsobem i logická, aby bylo potěšeno skalní jádro fandů - jejich kvalita a provedení je už věc jiná, stejně tak jak následný zhnusení skalního jádra fandů. :D Musím se přiznat, že první tři filmové díly nejsou pro mě osobně, přestože na herního Resiho nedám dopustit, zase tak nezajímavý a takový Extinction představil skvělou post-apo alternativu ke hře. Afterlife ten potenciál všakl nejen zlikvidoval, ale už propadl dokonce kvalitou a neustálou chujovností i jako film samotný a Retribution pojede asi ve stejných kolejí, takže za mě až teď filmy skutečně míří do s*aček.
            • Jediná výhoda je v tom že její postava ve hrách vůbec není, takže alespoň nic neprzní. Nejhorší ale je, když tam člověk vidí Jill Valentine, Claire Redfield a jiné původní postavy jako její trapné přihrávače. Z toho už se opravdu zvedá kufr. Nejvíc mě ovšem rozesmál filmový Albert Wesker a jeho 1:1 "vykradené" scény z RE5 co byly obsaženy v posledním filmu Afterlife, to jsem fakt čuměl. V RE5 movie browseru jsem na tyto geniální scény koukal snad 100x, ale převedené do filmu pod vedením mistra Andersona byly trapné až na půdu, na to vůbec nedalo dívat. A navíc co je to vůbec za nápad bez jakékoliv dějové návaznosti najednou převést pár cutscén ze hry do filmu? Nechápu.
          • deridon
            jindro.. filmová verze je uplně mimo oproti herní serii

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit