Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jamar28
    Je mi vývojářů líto. Představte si, že roky pracujete na nějaké hře, ještě k tomu ze světa Hvězdných válek, které jste jako děti zbožňovaly, dáváte do toho všechno a pak přijde nějaký vymletý blbeček z vedení a řekne vám, že do hry musíte dát idiotický systém progrese, o kterém sami víte, jak zákazníky nakrkne a podělá celou hru. Ale holt vy jste jen vývojáři, vy přece nerozumíte tomu, jak se vydělávají peníze. A jako třešnička na dortu - ještě pak musíte sledovat, jak ten totální fail PR oddělení totálně trapně omlouvá ("chceme, aby hráči zažívali pocit pýchy").

    Teda aspoň doufám, že to tak je a to rozhodnutí fakt přišlo jen od pár chamtivců.
    • S tím snad nesouhlasí jedině TheGGG
    • trošku naivní predstava. zaprvé jim jde o vydelávaní penez, ne o hráče nebo hratelnost nebo whatever. za druhé máš taky naivní predstavu jak funguje EA, Dice a pod. společnosti. To je továrna masové výroby her a vyvojari to nedelají se srdcem, jsou to proste delníci u pasu (obrazne rečeno). proste osm hodin sedíš u počítače a deláš textury a mas hru u zadele
      ti "chamtivci" jsou proste jen akcionári, jejich poradci a vedení společnosti:
      https://www.ea.com/executives
    • Jack1947
      Nepřišlo protože Ea sežere a pak vyzvrací kostru nějakého studia...

      No nevím jestli na 6hodin dlouhé kampani nebo kolik se potily několik let. ( Když to má ještě hodně klišoidní příběh) To mě mrzí že tu kampan pokazily čekal jsem lepší BF1.
      • jamar28
        Tam jde především o multiplayer a jo, věřím tomu, že si fakt dali záležet na tvorbě toho prostředí, strojů, postav atp. Jinak ta kampaň je fakt nic moc, ale na poměry DICE to je velký pokrok. Vzpomeň si na BF1.
        • nj dali si hodne záležet, ten samej engine, všechno to samý akorat reskin postaviček. naivita
        • Jack1947
          Právě že ted to vyznívá kještě mnohem hůř než BF1 které si aspo na pár blbostí nehrálo ... no hrálo ale dalo se to celkem. Tak jsem čekal něco lepšího mp tady podělali svojí zabředeností do nějakého grindlu...
  • tak dlouho se rika, ze jsou mikrotransakce v pohode, az v pohode nejsou

    konecne se snad zmeni myslenkovy pochody nekterych naivnejsich clenu redakce a zacnou je po pravu tepat

    nez bude tenhle sranec uplne ve vsem
    • Pochybuju :)
      • nerad bych se dozil ty doby, kdy budou v zaveru recenzi bezny odstavce typu

        grind je jeste na unosne urovni / grind uz presahl unosnou mez

        to aby potom clovek hledal recenzenta se stejnym prahem bolesti
        • zaty
          Nic jako únosná mez grindu neexistuje. Grind je vždy špatný v jakékoli množství. Život je příliš krátký na to, abych zabíjel čas grindem :-)
          • Je otázka co považuješ za grind, prakticky všechny RPG kde sbíráš XP jsou ve své podstatě grind, jen záleží na míře a rychlosti postupu. Jestli to působí přirozeně a adekvátně nebo musíš jít na palouček a hodinu tam zabíjet respawnující se potvory aby ses vůbec mohl pohnout dál v přívěhu.
            • Easy, grind je cokoli co bys jinak nedelal. Priklad - chodil bys "pro zabavu" denne zabijet stovky stejnych mobu? Nebo bys chodil 100x stejnej dung? Nebo bys jak trotl tezil nejakou rudu protoze jednou denne z toho muzes udelat jeden slitek a potrebujes jich 100 na vylepseni zbroje?

              A pak tvuci a provozovatele brecej, ze to nikdo nehraje, protoze tohle muze delat (a casto za to jeste platit) opravdu pouze trotl. Pripadne banujou hrace za to, ze si na tohle udelaj script, coz je jen logicka reakce. Sam sem to to delal, nez me to prestalo bavit, nechal sem svoji postavu pobihat v lowlv lokaci, kde ji nic nehrozilo, a pobijet lowlv moby. Padaly z toho nejaky drobny, ale kdyz to takhle nechas bezet mesic, napada ti slusna hromadka $$$.
            • Jestli má hra palouček s respawnem nebo 50 generických lokací (např. hrady a dungeony ve Skyrimu) tak to je slušná designerská bota. Bohužel MMO se z toho konceptu nevymanily ani za ty dvě dekády. Singleplayer hry jsou na tom o dost lépe. Tedy pokud to není něco typu Far Cry.
            • Jack1947
              Přesně tak ale u mmo se to pochopit dá, proto takové hry nehraju a mám klid *3*
            • RPG jsou dost slozite na vyvazeni. nekdo nasbira xp na postup rychleji nez by chtel questy/dungy/apod a nekdo se pizla treba s malymi potvurkami 10x dele. oba zpusoby jsou o.k.
              OBECNE je problem kdyz i idealni zpusob hrani se natahne na destiky hodin. tam je schovany grind(rutina, nuda, drina)
              jako hrac mohu tolerovat trochu grindu pokud mne hra bavi, ale nesmi se to prehanet!
              hra neni prace, clovek se ma odreagovat.
              proto rozumim "zaty" a souhlasim s "n"
              .
              recenze je pekne napsana.
  • TheGGG
    SP je odpad ve kterém došlo přesně k tomu trapnému předvídatelnému twistu, u kterého všichni prosili ať nenastane... MP by měl potenciál, ale byl zabit buržoázní politikou hamižných kravaťáků... no snad šéf disney podrtí šéfovy EA k*ule...
    • Šéf Diesney chce taky nový Lambo jako má šé EA. Rozdíl tam nebudou. Peníze vládnou!
    • jóó sice to bolí ale v tomhle musím s tebou souhlasit. SP je asi tak šokující jak obsah kindervajíčka a přiblblý mikrotransakce ve hře za plnou cenu nemají co dělat. Ale myslím, že zmršenej příběh můžeš s klidem hodit na Disney, protože na sto procent osnovu vytvořili oni.
    • velice povrchní pohled
      • TheGGG
        no jo, u tebe by se měl šéf disney stavit taky... *3*
  • Šárka má docela koule. ;D
  • Chidlink
    Tak EA za tu docela dlouhou dobu co mají práva na Star Wars dokázalo vyprodukovat jen dvě debilní střílečky *1* Mohli udělat alespoň nějakou strategii typu STAR WARS™ Empire at War, ale oni to takhle poserou. *1*
    Od EA jsem nic nekoupil už dlouhá léta a vypadá to, že už asi nikdy nic nekoupím
    • EA je studio co to dělá pro zisk. Vlastní nápady nemaj, jen kupují licence a na míru upraví svůj starší kod aby to sedělo. Viz třeba jak zprznili LOTR licenci, nemyslím tím nutně BFME.
    • Strategie od EA...
      ...
      ...
      HAHAHAHA...
    • Tak tenhle rok uz je to druhej velkej a pravdepodobne i drahej preslap tak se treba pouci konecne :D
  • Jak je možný, že vývojáři s X letou praxí a pohádkovým budgetem takhle domrví hru?
    • vývojáři nezmrvili hru per se, to je vina distributora a hlavního akcionáře (EA), který jim řekl, že tam prostě budou mikrotransakce a oni jenom musí vymyslet systém, aby to lidi nutilo nakupovat.
      Kdo chce kam, pomozme mu tam... EA by si už konečně mělo uvědomit, že hráči nejsou idioti a že je nemůžou takhle ojebávat.
      • Přesně tak, kdyby hráči nebyli idioti, tak ty mikrontrasakce už dávno nejsou ;-).
      • Krescz
        jsou a doteď je oj*bávala, stejně jako Ubisoft :)
    • cumpi3
      Jestli sam pracujes v nejake firme, prijdes na to. Muzes si myslet cokoliv, delal bys veci jinak a lepe...ale proste nemuzes
  • eStar
    Velký plus redakci. Tahle hra si skutečně víc jak 5/10 nezaslouží Obrovské zklamání.
    • To samí třeba Call of Duty: WWII a dostalo to víc , Kampaň nebudu hodnotit ale Multiplayer je děs (horší a méně zábavnej jsem snad neviděl) to aspoň v Battlefrontu II za něco stojí.
      • Jack1947
        Viděl ale nehrál ano vadí mi matchmaking kterej není úplně vždy fér a staví mě proti lidem na podstatně vyšším levelu s již upgradlými zbraněmi ale na druhou stranu je to i tak zábavné. Včera jsem u toho strávil 8 hodin v kuse :D ( ono to nikdy nebylo úplně fér jen je tam těch perků na vylepšení zbraní trochu více).
  • tak se mi zda, ze EA zaplatilo bonusovy recenze, ale vypadly jim z toho jen spatny. Nevadi, at si je koupi znova, treba jim z toho vypadne nejaka lepsi *1*
  • Konečně zde odpady, jako je tenhle, dostávají adekvátní hodnocení.
  • cely tento system mikrotransakci je jen klasicka nenazranost velkych spolecnosti a bylo jen otazka casu, kdy to nejaka dostane od lidi sezrat, driv vychazely MP a bez progressu ve kterych lidi travyli roky a byl klid, ale ten hlavni rozdil byl o tom ze to vsechno fungovalo na dedicated serverech a tedy vyvojari nemuseli zadne servery a jejich udrzbu resit a vsechno si to hlidala sama komunita, ale z toho proste nekapaji penize jako z dnesniho modelu, takze tak jako vzdy nejde o nic mensiho nez o prachy...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit