Přejít na výpis diskuzí
Star Wars: Battlefront se obejde bez mikrotransakcí, ale počítač nešetří
6.10.2015 | Aleš Smutný
61 příspěvků
-
Prý je to velmi věrné filmové předloze *4*
-
Trochu mimo téma, nicméně musím konstatovat, že je to solidně nudná sr*čka pro retardy s IQ pod 70. Ačkoliv jsem to hrál nějakých 5 hodin v kuse, poté mě to jednoduše přestalo bavit, takový stereotyp dnešních "pecek," to se jen tak nevidí. Ostatně i ten combat stojí za vyliž p*del. Kde jsou ty staré časy, kdy u her člověk potřeboval i to "hovno" co má v hlavě, a ne jenom tupě běhat, občas vystřelit, použít jetpack či hodit granát. Dnešní hry jsou pro čím dál více debilnější hráče.
A to jsem na tu hru vyloženě těšil! :( -
Fachá to někomu ???
-
Netřeste se, je to naprosto v pohodě. I s 2GB grafárnama na full HD s high detaily dopohody.
Každopadné to docela dost určitě napoví:
http://www.guru3d.com/articles_pages/star_wars_battlefront_beta_vga_graphics_performance_benchmarks,1.html -
-
Snad to nedopadne jako s Assassins Creed Unity
-
Mě by zajímalo, jak se dostali k 16 GB RAM + 4 GB VRAM. Pokud vyjdu z toho, že skoro určitě PC verze vychází z té konzolové, tak jak PS4/XOne mají 8 GB RAM + VRAM, z nichž je pro hru dostupných kolem 5 GB. I když si připočtu režii Windows (2 GB max) a lepší kvalitu textur pro UHD rozlišení, tak mi 4x větší požadavek na RAM u PC verze (5 GB x 20 GB) nesedí.
-
-
Tak na konzole se hry delaji mnohem snaze. Tam je jedna dana sestava ne stovky grafickych karet a procesoru jako u pc
-
-
A co si myslis, ze jedno PC s 8 gigama ram ty ramky ma jiny nez PC s 16 gigama? Leda ho... vsecho zaridi vrstva OS s driverama a runtimama, ta hra vubec nepozna na jakym PC bezi.
Se uz proberte s tou naprosto utopickou myslenkou nejake "optimalizace" na konzoli. Jedinej problem je, ze u pc jim to je uprdele, protoze "si uzivatel proste koupi lepsi". Konzoli si lepsi nekoupis, tak se musi vic snazit aby to trochu jelo. -
-
Vůbec nevim co to meleš za blbosti
-
-
-
-
Dobrý, můj PC to utáhne :)
http://www.czc.cz/02m5av77bui11bruru4sklrrq1/seznam -
-
Docela to jde, ale zdroj těžce předimenzovanej, bedna je totálně na.... deska taky předimenzovaná, jinak mám plusmínus obdobný stroj, ramky stačí DDR3 bohatě. Mohl si ušetřit na desce a zdroji a koupit lepší (=prachotěsnější a odhlučněný)case já mám fractal design a naprostá spokojenost
-
Nějak jsem taky nepochopil instalaci drahého, nicméně kvalitního ale především tichého chladiče na CPU, když samotná skříň je děravá jako cedník a bez tlumení a patrně zůstala osazena původními větráky, tedy něčím, co má v zátěži zvuk startující rakety saturn 5.
Na GPU je také chlazení z výroby a není zaměneno Accelerem.
Na pamětech je chlazení - nikdy jsem nějak nepochopil k čemu. Patrně dobrý marketingový trik.
Zdroj je samozřejmě přehnaný, 600W bohatě stačí, velmi pravděpodobně i 500W (sám vlastním ve 3 roky starém, přetaktovaném hermím PC). -
-
I kvalitní 450W by stačil, ideál 500/550. Celá ta sestava je hodně mimo a chlazení na ramkách je superblbost, to je jen kravina pro neznalé "aby to vypadalo", naopak to jen zabírá místo a pak je kolikrát problém na menší desce tam dostat chladič.
-
-
To jen trolíš nebo jsi vážně 850W zdroj za 5 litrů dal do takové sestavy? :D Která ti v zátěži vezme tak 250? To je docela brutální fail, chudák zdroj, akorát se bude trápit (uvědomuješ si, že v idle pojede tak na 8 procent zatížení ?).
-
-
Zdroj se netrápí, naopak, je v nejlepším. Při zátěži 400-500W, což není vůbec problém z PC vymáčknout ve hrách, které hraji (SW:BF se může jít se svými HW nároky zahrabat, spotřebu měřím přes profesionální UPS), má nejlepší účinnost - 93%, tudíž jsou minimální energetické ztráty promrhané za teplo. http://bit.ly/1RtVL9w U jinak výkonných zdrojů je celkem problém takové účinnosti při stejném zatížení dosáhnout. A teda pc v Idle mi jede jen výjimečně. Mimo to je v plánu SLI a vodní chlazení. Vestavěné chladiče jsou neslyšné. Už jen díky tomu, že jedou na 20% Zatím to stačí překvapivě i s aktuálním přetaktováním.
-
-
-
-
Nová hra, takže pro dnešek akorát.
-
im s tými HW dobre jebe... krásne vidno, že s optimalizáciou na PC sa vôbec nezaoberali.... bye bye SWBF
-
Jako 16GB RAM se mi zdá kapku přestřelený na optimalizovanou hru...
-
-
24 GB jsem mel pred dvema lety; btw jsou tam hd textury
-
je rok 2015, ne 2008. Uz jsme trochu jinde
-
-
Neznám hru, která by skutečně potřebovala 16 GB Ram (když navíc započítám potřeby OS a nutných aplikací).
-
To je docela jedno, nedovedu si moc predstavit cim muze hra zapatlat tolik ramky, zvlast kdyz je to vzasade BF 4 akorat s modely stormtrooperu. Na druhou stranu, tech 8 GB ma dnes asi kazde herni PC, ale uvidime jak velky rozdil bude mezi 8 a 16 GB.
-
-
Právě že to není ani BF4, méně techniky i hráčů na mapě. Vizuál totožný.*6*
-
Je to jen nicneříkající tabulka, škoda řešit co do ní plácli. Jak jsem psal níž, ta hra si v betě bere 7 což mi přijde i tak hodně. BF4 si vezme na max nastavení asi 3GB, takže buď to doprasili, nebo se to ještě v plné verzi sníží nebo nás čekají nějaké ultrasharp textury na ultra :D
-
-
No ono je otazka jestli tech 7 opravdu vyuziva, kdyztak kolik mas celkove RAM ? Je totiz dost mozne, ze to jen zaplaca volnou pamet daty, ktere nevyuziva a CPU ji neuvolnuje, protoze zadny jiny program ti v te dobe o dalsi GB pameti nezada.
btw jen tak pro zajimavost: http://www.techspot.com/article/1043-8gb-vs-16gb-ram/page3.html -
-
Jo tak jasny, předpokládám, že když takové video borec dělá, tak u hraní nemá otevřeny kde co. I kdyby 6, furt je to 2x víc, než BF4 kde jak píše mijunior toho je na scéně navíc míň. Je to nějaky divny. Uvidíme až to vyjde v plné verzi, pokud teda nevydají nějaký nedodělaný šit jak je dnes zvykem.
-
-
-
-
-