Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jsem PC shráč a říkám, že má pravdu. Ostatně, já jako kupující celé série mám mnohem větší kompetenci tu kvalitu chápat a posoudit, než nějaká ubrečená lopata bez mozku. CoD 2 a MW jsou v kampani sice kvalitní věci, ale jsou v sérii překonány už dávno. Víš ho*no, příteli...
  • do sedmého dílu to šlo teď už to ujíždí úplně jinam
  • konzolista nebo pc uživatel?

    Určitě krabičkář, protože jako pc hráč bys tohle říct zkrátka nemohl. A pochybuju, že jsi hrál víc jak 2-3 díly série i na tý konzoli, jinak bys tyhle žvásty nemohl říct vůbec.

    Hratelnost (MP i SP), technická kvalita a optimalizace jdou rapidně dolů každým rokem (naopak cena stoupá...). CoD2 a CoD:MW zůstane zřejmě ještě hodně dlouho nepřekonáné, zejména jejich multiplayer.
  • Jack1947
    Zasloužené, tentokráte ta hra prostě se povedla. *5*
  • Za chvili jsou vanoce a cisla zase poleti nahoru. Kdyby recenzenti sebrali koule a zacali davat 5/10 tak by to mohlo vypadat jinak, Pulka prodeju je reklama a druha pulka jsou nehraci co se podivaji na metacritic tam vidi jako prvni cod a maji darek z krku. Dospeli fanboyz predstavuji minimalni procento a meli by se nad sebou zamyslet (skoda ze pulka z nich jsou recenzenti)
  • V Quake 3 Arena byly *3* a ještě s "trampolínama" díky kterejm šlo přelítnout celou mapu a někdy se nevychytalo přistání a zmizel jsi v hlubině *15*
  • Marketting and hype brainwashing rulezz ! *5*
  • Hmm no otazne je ci je to na potlesk alebo na plac. Ako tento CoD:AW je asi za posledne roky ten lepsi ak nie najlepsi ale stale je to po mnohych strankach skor priemer. Len porovnavat to s momentalnou filmovou produkciou ktora by patrila cela do kanalu, tak to je smutne. Tak trochu mi to pride ako ked sa farmaceuticka firma vytesuje ze zasa sa jej podarilo marketnigovo zmagorit masu ludi na nejaku pandemiu, najlepsie nejaka blbost ako nadcha, a vdaka tomu predat o par mega viac vytaminov a dalsej chemie. Fakt super uspech.
  • Quake 1 nemal ziadne mapy vo vesmire a jedina mapa s nizsou gravitaciou bola E1M8 Ziggurat Vertigo, to bola hidden mapa. Inak speed jumping, strafe jumping alebo bunny hopping bol prave dost popularny v Q1/QW. Vdaka chybe vo fyzikalnom engine (ehm) sa dala slusne zvysit takto rychlost pohybu po mape. Nieco podobne mal aj Doom, aj ked tam sa nepametam ako sa to "oficialne" volalo. Ten mal zasa problem zo strafe runnom popri stene kde sa blbo zratavali vektory pohybu hraca voci stene a tym sa prudko zvysila rychlost pohybu hraca.
  • zapomel jsi na samotne COD, CS a battlefield
  • davskal
    lidstvo letělo k Měsíci jen 9x?? Aha. Dobre, oni mysleli asi pilotovaný lety, to pak jo.
  • Ristoro
    Jen tak pro zajímavost. Pokud to dotyčného nezajímá, stačí tyto články vynechat.
  • ale jen na mapách co nebyly ve vesmíru, v těch vedlo poskakování většinou ke katapultáží mimo mapu *4*
  • Nikdy nepochopim jaky ma smysl sledovat a pocitat tyto udaje. Ty se snad hodi jen k psani bezduchych clanku. *4*
  • neexistuje nic taktičtějšího, než když voják místo krytí za překážky začne skákat 10 metrů vysoko do vzduchu jako gumídek.. *1*
  • Jojo, v Quakovi to byl základ (delšího) přežití *15*
  • Pěkná kravina uhejbat skákáním. Nechápu, že to vývojáři neutnou. Každý pako pak skáče jak gumídek, místo aby se kryl. Trapný *7* Nejhorší na to snad byl Quake *11* *16*
  • Skoky už známe, osobní data sledovaných hraču zveřejní až anonymous. :-)
  • Who cares?
  • Taky sem to tak přečet, Total Blboost Jumps *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit