Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je otázka, kolik toho budoucího obsahu dostaneš. Už jsem viděl complete edice, které vždy obsahovaly všechny předchozí DLC + season pass. Ale jakmile vyšel nový season pass, tak už jsi ho musel dokoupit. Ještě že jsem včas cuknul z nákupu a pořídil si komplet až když už bylo jisté, že další season pass nebude.

  • Kallessin183

    Neříkám že mluvím za všechny, ale ten dřívější přístup se většinou týká vyšších edic her. Tzn za jednu z pravidla nižší cenu si koupím jak hru, tak dodatečný obsah. Než kdybych ho kupoval postupně jak bude vycházet.

    Asi jsem ve svém okolí ještě neslyšel o někom kdy by si koupil dražší edici hry, jen kvůli dřívějšímu přístupu.

  • Problém je, že s tímhle přístupem stejně to pokračování většinou za moc nestojí. Je to stejné jako u seriálů. Někdo má nápad a když se zrealizuje a v prvním týdnu se zjistí, že je to úspěch, tak se začne pracovat na pokračování už jen z principu, že to nejspíš bude sypat, ale často se ten kreativní nápad vyčerpá a už to prostě není ono a pak se ze setrvačnosti naseká ještě pár dílů/DLC/sérií dokud to alespoň trochu sype.

  • OsamaBinBowlin

    No fuj, takhle mluvit o těžce pracujících byznysmanech... Vždyť by se pro spokojenost zákazníka přetrhli.

  • Derp_1337

    Všechno je to jenom o lidech. Dokud se lidi nenaučí zacházet se svými penězi zodpovědně, tak se vždycky najde někdo, kdo je oškube.

  • Derp_1337

    Ale na druhou stranu kravaťáky by určitě zajímalo, že lidi kupují hry především až v momentě, kdy jsou dodělané a bez bugů.

    Ale jelikož lidi se při nakupování nechovají se svými penězi zodpovědně, tak si spíš řeknou, že lidem to je úplně jedno, že vydávají zabugované a nedodělané zmetky.


    A pokud chceš něco namítat: Ne, nějaké plakání v diskuzích kvůli bugům či nějaké "palce dolů" pro kravaťáky skoro nic neznamenají. Oni se rozhodujou jenom na základě tržeb.

  • Jo, a pak pokračování nikde a hráči piští že nemají pokračování. Protože prodeje ve slevách za dva roky kravaťáky co o tom rozhodují nezajímají že jo. 

  • Tomu říkám úspěch marketingu. Přesvědčit zákazníka, že v té záplavě her co jsou na trhu a těch co má v knihovně a ještě je nestihl vůbec spustit, má zaplatit extra za možnost hrát něco o pár dní dřív než ostatní, když stejně víme v jakém stavu dnes hry vycházejí a je takovým nepsaným pravidlem počkat rok až dva. Člověk ušetří, zahraje si komplet hru i s dodatečným obsahem a nebudou ho trápit bugy. 

  • cms.sarka-tmejova

    Díky, doplněno

  • ripper

    Jen dodatek, v češtině je to označeno jako předběžný přístup a prioritní přístup:

    https://steamcommunity.com/faqs/steam-help/view/453F-5C96-EAC2-9145?snr=1_2108_4__2107

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit